quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
You'd better missyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
Haha ik wilde net hetzelfde posten
Ik ga om 1500 beginnen, echt waar
Gister ging ik uiteindelijk om 3.42 slapen dus ben nog niet zo heel lang wakker![]()
Ja ik snapte daarom ook niet waarom je op mij reageerde?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef IHVK het volgende:
Nee grapje Bortecinem.
Ja er word geprovoceerd. Maar ik snap niet helemaal wat het punt is? Want ik had het over een andere provocatie.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
You'd better missy
Je bent hopeloos, ik sliep om 01:00 uur![]()
Reageerde ik op jou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik snapte daarom ook niet waarom je op mij reageerde?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Reageerde ik op jou?
Verkeerd gequote dan.
Ja, quotte Bortecinemquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Reageerde ik op jou?
Verkeerd gequote dan.
Nee, ik ben meer van de zwart-wit-grijs-bruin. Net als mijn persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:![]()
Beide zwart-wit avatar. Neem wat meer kleur ofzo Bortecinem.
Ik vind zwart-wit treffend voor Arya, Bortecinem heeft kleurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:![]()
Beide zwart-wit avatar. Neem wat meer kleur ofzo Bortecinem.
Goedzo, ik ga nu wat eten en zo weer slides lezen, heb nu al 3 pagina's aan notes gemaaktquote:
emo/gothic etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben toch echt meer van de bruin-grijs-zwart-wit.
Ja en toen hadden we het over Maxima en een Albanese professor die een soortgelijke opmerking maakte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik begon over een moord in Rotterdam.
Slijmerd. Daar heb ik je overigens al vaker op betrapt. Gewoon een kontelikker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind zwart-wit treffend voor Arya, Bortecinem heeft kleur
Ach ja mensen zeggen zoveel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en toen hadden we het over Maxima en een Albanese professor die een soortgelijke opmerking maakte.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Slijmerd. Daar heb ik je overigens al vaker op betrapt. Gewoon een kontelikker.
Ja alle winkels zijn weer open. Praise the Lord!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wou eigenlijk nog even de stad in, maar toen ik de drukte zag....
Nee, ik zou oprecht beledigd zijn als iemand vind dat ik bij een bepaalde groep een wit voetje wil halen.quote:
Na welgeteld één dag dicht te zijn geweest?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja alle winkels zijn weer open. Praise the Lord!
Kom we gaan hem klappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zit trouwens een of andere klojo in mijn flat die het nodig vond om mijn natte was uit de droger te halen om zijn was blijkbaar belangrijker is.Wat een manieren weer.
Ah je probeert heb dus oprecht te beledigen omdat je jaloers bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik zou oprecht beledigd zijn als iemand vind dat ik bij een bepaalde groep een wit voetje wil halen.
Jalours op wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah je probeert heb dus oprecht te beledigen omdat je jaloers bent.![]()
Dit is gewoon een SC en hij is hier gewoon welkom, ik vind niet dat hij slijmt. Hij geeft altijd gewoon zijn eigen mening. Onzinnig een beetje deze opmerking.
Moet ik hem klappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zit trouwens een of andere klojo in mijn flat die het nodig vond om mijn natte was uit de droger te halen om zijn was blijkbaar belangrijker is.Wat een manieren weer.
Zag ik hiervan vandaag de rouwstoet rondrijden over de Burg van Walsumwegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ige_vraag__.html?p=4
![]()
Drie lijkenwagens voor 1 dode?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zag ik hiervan vandaag de rouwstoet rondrijden over de Burg van Walsumweg? Drie lijkenwagens achter elkaar en dan nog twee tourbussen vol met getinte mensen en nog een auto of 20
.
Ik houd niet zo van oliebollen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
dat hij wel een oliebol kreeg en jij niet.
quote:
Als ik wist wie het was, jonge, dan waren de rapen gaarquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, mischien was het om het nog wat dramatischer te maken?
Voor het Telegraaf effect.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, mischien was het om het nog wat dramatischer te maken?
Willen álle Nederlandse Turken dan naar Turkije?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef AryaMehr het volgende:
Serieuze vraag:
Jullie zijn vrij om terug naar Turkije te gaan. Waarom toch hier blijven?
Zomaar negeer je mijn post.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef IHVK het volgende:
Als je tegen iemand wel aardig doet, maar je vindt hem eigenlijk heel gaar.
Is dat dan gemeen gedrag? Of juist aardig omdat je hem niet constant beledigt?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef AryaMehr het volgende:
Serieuze vraag:
Ik betwijfel hoe serieus je vraag is, maar goed, om het toch kort te beantwoorden... Misschien omdat we (ook) Nederlander zijn? Omdat we ons hele leven hier hebben opgebouwd?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef AryaMehr het volgende:
Serieuze vraag:
Vraag was serieus bedoeld. Maar we zijn inderdaad Nederlanders, maar is de liefde voor je vaderland niet groter dan het feit dat je in Nederland bent opgegroeid?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik betwijfel hoe serieus je vraag is, maar goed, om het toch kort te beantwoorden... Misschien omdat we (ook) Nederlander zijn? Omdat we ons hele leven hier hebben opgebouwd?
Kijk mij belangrijke modberichten negerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet eens aan mij gericht, ik zat in zo een automatische modlijst.
Nee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een cynische opmerking maakte.
Cultureel gezien ben ik wellicht meer Turks; ik spreek thuis Turks, ik luister naar Turkse muziek, etc. Maar voor de rest ben ik meer verbonden aan Nederland dan aan Turkije. Ik spreek de Nederlandse taal beter, mijn vriendenkring bestaat louter uit Nederlanders, mijn mentaliteit (verkeer, omgang, afspraken, etc.) staat dichter bij die van Nederlanders, enz. Dus omdat ik meer verbonden ben aan Nederland, voel ik me ook meer Nederlander, kan ik zeggen, maar dit is natuurlijk iets zeer persoonlijks. Anderen zullen waarschijnlijk weer zeggen dat ze zich meer Turk voelen omdat ze zich cultureel gezien ook meer tot Turken en Turkije aangetrokken voelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vraag was serieus bedoeld. Maar we zijn inderdaad Nederlanders, maar is de liefde voor je vaderland niet groter dan het feit dat je in Nederland bent opgegroeid?
Hihi.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij negeren je omdat we vinden dat je een feyk Turk bent.
Grapje.![]()
Nee hoor. wacht even.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom is iedereen altijd meteen stil als ik het woord heb gedaan? Als jullie het ongezellig vinden als ik er ben, dan ga ik wel weg hoor.
Gaat dat in het echt bij jou ook zo? Zeg jij iets in een discussie, of kom je bij wat mensen staan en meteen is iedereen stilquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom is iedereen altijd meteen stil als ik het woord heb gedaan? Als jullie het ongezellig vinden als ik er ben, dan ga ik wel weg hoor.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef TheMagnificent het volgende:
ik weet niet eens waar het over gaat ik zeg altijd automaisch wellus/nietus als het tegenovergestelde staat.quote:
Euwkey.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar het over gaat ik zeg altijd automaisch wellus/nietus als het tegenovergestelde staat.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Tijd voor een group hug en TheMagnificent die op IHVK's schouder uithuilt.
Nee, in het echtuh levuh gaat het niet zo. Mijn Nederlandse vrienden weten mijn inbreng wél te waarderen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaat dat in het echt bij jou ook zo? Zeg jij iets in een discussie, of kom je bij wat mensen staan en meteen is iedereen stil.
Zie je wel, toch een feyk Turk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, in het echtuh levuh gaat het niet zo. Mijn Nederlandse vrienden weten mijn inbreng wél te waarderen.
Of mischien doen ze alsof om de excuusallochtoon in de vriendengroep niet boos te makenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, in het echtuh levuh gaat het niet zo. Mijn Nederlandse vrienden weten mijn inbreng wél te waarderen.
kaaaaasss duidelijk kaaassssquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Excuusallochtoon.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mischien doen ze alsof om de excuusallochtoon in de vriendengroep niet boos te maken. Grapje.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, vrouwen mogen vanwege geloofsovertuigingen niet mee doen.
Er zit ook een pinda is onze groep.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mischien doen ze alsof om de excuusallochtoon in de vriendengroep niet boos te maken. Grapje.
Soms groeien mensen uit elkaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:44 schreef IHVK het volgende:
Ik had eerst nog moslims(Marokkaan en Arabier) in de groep, maar die zijn allemaal geneeskunde aan het studeren en hebben het 'te druk'.
Jup, duidelijk.quote:
luxeprobleem.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet meer welk lied ik moet luisteren.
Ik weet niet. Geen leraar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:46 schreef Ayca het volgende:
Hey IHVK wat wil jij eigenlijk na je studie doen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet meer welk lied ik moet luisteren.
Ach, dat is alleen een probleem als ze alleen maar van het lamzuipen in de kroeg zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup, duidelijk.
Maar nu ben ik de enige die niet drinkt, dat is wat minder, verder kan ik ermee leven.
Zo denk ik er eigenlijk precies ook over. Kan het meestal niet vinden met Turkse Turken (op de langere termijn)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik me door de opkomst van Wilders steeds minder aangetrokken voel tot Nederland. Later in Istanbul wonen zou me dan ook best vet lijken.Alleen ben ik wel bang dat ik me dan wel ga ergeren aan de mentaliteit van de Turken daar, omdat ik toch meer van de Nederlandse mentaliteit ben.
Ok nee leraar lijkt mij ook nietsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet. Geen leraar.
Ik denk iets bij het bedrijfsleven op bij het Rijk.
Ligt er ook aan welke richting ik ga doen in de Biologie. Maar er zijn genoeg mogelijkheden!
Ja inderdaad. Valt best mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen een probleem als ze alleen maar van het lamzuipen in de kroeg zijn.
Nee niks voor mij denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok nee leraar lijkt mij ook niets
Had je geen geneeskunde willen doen?
Hier is het al voorbij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Áls hij ooit gaat regeren.
Gaan jullie allemaal stemmen bij de volgende verkiezingen, zo ja, op wie?
Wat wil jij studeren?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok nee leraar lijkt mij ook niets
Had je geen geneeskunde willen doen?
Lokaal PvdA.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Áls hij ooit gaat regeren.
Gaan jullie allemaal stemmen bij de volgende verkiezingen, zo ja, op wie?
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
Hmm ik mag nog niet stemmen maar als het kon zou ik denk ik op de d66 stemmen omdat geen enkele andere partij mij aantrekt
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:51 schreef IHVK het volgende:
Maar als je later rijk bent moet je sowieso wel huisje in Istanbul nemen. Aan de bosporus.
Dat eerste huis lijkt me nou niet echt betaalbaar voor de gemiddelde persoonquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet het nog niet zeker maar ik denk international business and management of iig in die richting iba kan ook welquote:
IBA natuurlijk, naarmate de luilakken en paupers eruit zijn gefilterd wordt het steeds beterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker maar ik denk international business and management of iig in die richting iba kan ook wel
Huisjeeequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHA.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef IHVK het volgende:
Moet je je voorstellen dat deze man minister wordt en er is een iets ergs (een crisis ofzo)
![]()
Dan moet ik eerst van mjin luiheid afkomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IBA natuurlijk, naarmate de luilakken en paupers eruit zijn gefilterd wordt het steeds beter.
En er zijn bijna geen Turken die dit studeren.
Toch wel iets om naar te streven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat eerste huis lijkt me nou niet echt betaalbaar voor de gemiddelde persoon.
Moet je wel Engels kunnen, hè!?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst van mjin luiheid afkomen![]()
![]()
Ik wil sowieso wel iets internationaals doen
Ik kan Engelsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je wel Engels kunnen, hè!?
Maar ik ben ook lui, en toch heb ik al mijn tentamens tot nu toe gehaald. Ik heb het meer over mensen die tijdens college e.d. gaan zitten klooien.
Ik ben jaloers op je optimismequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toch wel iets om naar te streven.
Steenkolen Engels, of Engels Engels?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan Engels![]()
Oh nee tijdens de les enzo let ik wel op, en als het interessant is ben ik opeens veeeel minder lui![]()
Nou ik zou het geen Engels Engels noemen maar ook zeker geen steenkolen Engels, gewoon middelbare school Engels, nah misschien iets beter dan datquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Steenkolen Engels, of Engels Engels?
Maar wees gewaarschuwd: er zijn altijd vakken die minder leuk zijn en die je toch moet halen.
quote:
Dan wordt het tijd voor een revolutiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu kan ik er nog om lachen, maar als je bedenkt dat die malloten stemmen krijgen (en veel ook) en straks misschien (voor even) mogen regeren, dan...
Het ligt er ook een beetje aan hoe je je gedraagt: blij fje, net zoals een hoop Nederlanders, alleen met Nederlanders omgaan of ga je, net zoals ik (quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou ik zou het geen Engels Engels noemen maar ook zeker geen steenkolen Engels, gewoon middelbare school Engels, nah misschien iets beter dan datIk wilde eerst ook een half jaar naar Engeland om mijn Engels wat te verbeteren maar ik denk dat ik beter gewoon met die studie kan beginnen want tijdens die studie heb je volgens mij ook kans om in het buitenland een stage te doen
![]()
Dat is altijd wel zo denk ik
Mwoah wij kunnen nog met enige nuance bekijken denk ik, maar erg veel goodwill zal dit niet kweken nee. Als halal vlees ook nog wordt verboden bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu kan ik er nog om lachen, maar als je bedenkt dat die malloten stemmen krijgen (en veel ook) en straks misschien (voor even) mogen regeren, dan...
Ach, het waren "gewoon moslims die onderling strijd hadden"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef IHVK het volgende:
Deel drie ik ga de serie maar afmaken denk ik.
Heb je deel 4 al gezien? ''Als mijn tante een plassertje had gehad, dan was het m'n oom geweest.''quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, het waren "gewoon moslims die onderling strijd hadden".
Mischien moeten ze bij de PVV maar gewoon stand-up comedians worden, als het met de verkiezingen niet luktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je deel 4 al gezien? ''Als mijn tante een plassertje had gehad, dan was het m'n oom geweest.''
*Gaat langzaam weer richting bureau..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:37 schreef Rookert het volgende:
Even complimentje aan de PVV: wat een komieken als je ze niet serieus neemt![]()
Hoewel het met die filmpjes ook moeilijk is om ze serieus te nemen![]()
Leren Ayca
Je hebt zeker toevallig geen computer op je bureau?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
*Gaat langzaam weer richting bureau..
Busted, now learnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
*Gaat langzaam weer richting bureau..
Nee ik zit nu met mijn laptop op mijn bedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt zeker toevallig geen computer op je bureau?
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die ene site, met dat overheerlijke voedselwelke site was dat ook alweer?
Ik begrijp niet hoe mensen dat kunnen doen, dan krijg ik echt last van mijn nek/rugquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee ik zit nu met mijn laptop op mijn bed, maar met mijn geschiedenis boek naast mij!
Nee man, borte had echt een overheerlijke sitequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
[..]
Ik begrijp niet hoe mensen dat kunnen doen, dan krijg ik echt last van mijn nek/rug.
Ik heb het niet over Lahmacun, maar echt pizza's met Turkse ingrediënten erop, zoals sucuk, witte kaas, etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Turkse pizza's zijn gewoon verkapte durum doners.
Plaatjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Lahmacun, maar echt pizza's met Turkse ingrediënten erop, zoals sucuk, witte kaas, etc.
Mannen krijgen een nare ziekte als ze hun laptop op die plaats leggenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Ehgm nouja ik kan niet painten maar je moet je hoofd gewoon relaxed plaatsen
Goedkoper dan normale pizza'squote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, helaas. Wel een foldertje...![]()
http://www.nieuwebrabander.nl/Nieuwe_Brabander_folder.pdf
Dus niet zo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Ehgm nouja ik kan niet painten maar je moet je hoofd gewoon relaxed plaatsen
Nee dat is irritantquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus niet zo?![]()
[ afbeelding ]
Dan neem je toch zo'n cooler ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen krijgen een nare ziekte als ze hun laptop op die plaats leggen. Tevens hoop ik dat je niet kaal bent zoals de paitn doet geloven
.
[..]
Goedkoper dan normale pizza's. In Rotterdam dan.
Nee, willekeurig gekozen kleuren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee dat is irritant
Heb jij ook een rood dekbedmaar jij hebt wel een vies geel matras
Zo´n cooler helpt toch niet tegen de stralingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan neem je toch zo'n cooler ofzoNee ik ben niet kaal
zie vernieuwde paint
Whehe, hoeheetieookalweerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus niet zo?![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor het antwoord, maar moest jij niet lerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vroeger werd hij Küçük Emrah (Kleine Emrah genoemd). Tegenwoordig heet hij gewoon Emrah.
Owja...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, maar moest jij niet leren?
He, wij gebruiken ook zoiets als Küçük (kochak) om iemand klein te bestempelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vroeger werd hij Küçük Emrah (Kleine Emrah) genoemd. Tegenwoordig heet hij gewoon Emrah.
www.tastespotting.comquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die ene site, met dat overheerlijke voedselwelke site was dat ook alweer?
Oeh bedanktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.tastespotting.com
www.foodgawker.com
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus niet zo?![]()
[ afbeelding ]
Maar koca is weer groot bij onsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
He, wij gebruiken ook zoiets als Küçük (kochak) om iemand klein te bestempelen.
Lekker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.tastespotting.com
www.foodgawker.com
Zo zie je maar weer, rookert, je praat vrouwen binnen een seconde een complex aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben niet dun hoor. Maar ook niet dik.
Morgen ga ik op dieet, allemaal door Rookert.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, rookert, je praat vrouwen binnen een seconde een complex aan.
Arme bortecinem, wat is het leven toch zwaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Morgen ga ik op dieet, allemaal door Rookert.
Oh ik had een tijd terug wel een paar sec. een vage foto van mezelf geplaatst.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:04 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nooit een foto van jou gezien, die zou je toch ook nooit plaatsen?![]()
Diëtende vrouwen zijn altijd chagrijnig, daarom zie ik het ze liever niet doenSporten wel
![]()
En nu ga ik gourmetten, later modellen
Hahahahaha. Dit is echt zo'n GenusButeo grap.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Arme bortecinem, wat is het leven toch zwaar.
Hihi, ik zei zwaar.
Is dat een compliment?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha. Dit is echt zo'n GenusButeo grap.
Ga dan oliebollen eten. De Mac is toch niet écht lekker, jij als kokkin zou dat moeten weten!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders zijn naar de mac geweest, zonder mij.En nu ben ik een droge boterham aan het eten.
Nu moet je je Fishburger missenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders zijn naar de mac geweest, zonder mij.En nu ben ik een droge boterham aan het eten.
Aha, bij ons bozorg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maar koca is weer groot bij ons... (kocaman).
Oliebollen als avondmaal?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan oliebollen eten. De Mac is toch niet écht lekker, jij als kokkin zou dat moeten weten!
Fishburger? Ik neem gewoon een haramburger.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nu moet je je Fishburger missenBoeie.
Ziet er mooi uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]
Tataarse moskee in Rusland.
Zo die Russische moslims kunnen er wel wat van.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]
Tataarse moskee in Rusland.
Zeynep is een Turkse naam? Wellicht dat de laatste letter in een F is veranderd, aangezien dat door de eeuwen heen ook met andere namen is gebeurd. De Arabieren kunnen de letter P niet uitspreken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een rare naam. Is ze Turks? Volgens andere sites heet ze gewoon Zeynep.
Mooi, ze is alleen wel ijdel gezien ze op zo veel foto's staatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
Fotoserie van de eerste moskee die is ontworpen door een vrouwelijke architect.
Ook mooi.![]()
http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalGaleriHaber&Date=&PAGE=1&ArticleID=934315
Ik ken tig Turken die Zeynep heten maar geen die Zeynef heet. Volgens andere sites heet ze ook gewoon Zeynep..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zeynep is een Turkse naam? Wellicht dat de laatste letter in een F is veranderd, aangezien dat door de eeuwen heen ook met andere namen is gebeurd. De Arabieren kunnen de letter P niet uitspreken.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:52 schreef dvdfreak het volgende:
een late gellukig nieuwjaar
waarom zit ik niet meer bij de reguliere posters
Aryamehr heeft gelijk. In het Ottomaanse alfabet en in het Farsi alfabet is er dan ook een P bij gedaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken tig Turken die Zeynep heten maar geen die Zeynef heet. Volgens andere sites heet ze ook gewoon Zeynep..
Zijn Tataren die het gemaakt hebben. Ook wel Turken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo die Russische moslims kunnen er wel wat van.
Veel P-woorden komen inderdaad uit het Farsi. Eigenlijk is het zelfs Parsi en niet Farsi, maar omdat de Arabieren de P niet kunnen uitspreken noemt men het nu Farsi.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aryamehr heeft gelijk. In het Ottomaanse alfabet en in het Farsi alfabet is er dan ook een P bij gedaan.
Namen zoals Mehmet, Ahmet en Selattin zijn eigenlijk foutief en horen eigenlijk: Mehmed/Mahmud , Ahmed/Ahmad en Salah ad-din te zijn. Echter is in de Turkse taal dit veranderd. Ik denk dat dit eigenlijk pas echt is gebeurd nadat Atatürk het één en ander veranderd heeft. Om zeg maar zoveel mogelijk van de Arabieren onderscheid te maken.
Ook grappig is, dat heel veel woorden die met een P beginnen meestal uit het Farsi komen. Zoals Pehlevi/Pehlivan etc.
Hehhe nice detail! Een P is toch met 3 puntjes in het Farsi/Parsi. In het Osmaans wel iig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Veel P-woorden komen inderdaad uit het Farsi. Eigenlijk is het zelfs Parsi en niet Farsi, maar omdat de Arabieren de P niet kunnen uitspreken noemt men het nu Farsi.
Russische moslims dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zijn Tataren die het gemaakt hebben. Ook wel Turken.
Ook bij ons drie punten inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hehhe nice detail! Een P is toch met 3 puntjes in het Farsi/Parsi. In het Osmaans wel iig.
Ik bedoelde trouwens, dat het Arabisch alfabet geen P kent, en dat daarom Perzen en Turken er een P bij hebben gedaan.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Veel P-woorden komen inderdaad uit het Farsi. Eigenlijk is het zelfs Parsi en niet Farsi, maar omdat de Arabieren de P niet kunnen uitspreken noemt men het nu Farsi.
Ja, sommige origineel Perzische namen zijn door de eeuwen heen gearabiseerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik geloof je wel. Maar dat hele woorden worden aangepast omdat Arabieren het niet kunnen uitspreken..
Taal- en cultuurverloedering eerste klas!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, sommige origineel Perzische namen zijn door de eeuwen heen gearabiseerd.
Parsi=Farsi
Filfil=Pilpil
Papa=Baba
Ispahan=Isfahan
Aryamehr heeft gelijk. Toen ik in Egypte was hoorde ik constant Bound, i.p.v. Pound.quote:
Vraag eens aan een Arabier of hij Pepsi kan zeggen. Bebsi.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aryamehr heeft gelijk. Toen ik in Egypte was hoorde ik constant Bound, i.p.v. Pound.
Seba-ub .. letterlijk seven -ubquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vraag eens aan een Arabier of hij Pepsi kan zeggen. Bebsi.
Want hoe kan een trots en machtig volk nou zou kunnen zijn beïnvloed door een stelletje Arabieren!?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, dat had ik al door. Maar ik dacht dat die woorden ook waren verarabiseerd in de Iraanse taal. Daarvoor was die '' bedoeld.
Ja?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik had een tijd terug wel een paar sec. een vage foto van mezelf geplaatst.
Smakelijk eten trouwens.![]()
Shit happens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want hoe kan een trots en machtig volk nou zou kunnen zijn beïnvloed door een stelletje Arabieren!?
Mwah mwah, zeg dat niet te snel. In de Turkse taal heeft Farsi wel een sterke nadruk gelaten an sich, en omgekeerd is dat zeker minder...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want hoe kan een trots en machtig volk nou zou kunnen zijn beïnvloed door een stelletje Arabieren!?
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voornamelijk door de invloed van de islam, wat uiteindelijk ook de Perzische taal heeft beïnvloedt. Net zoals het Turks overigens. Maar goed, die paar woordjes kunnen mij gestolen worden en de taal kan altijd nog gezuiverd worden.quote:
Maar van de Turken wisten we al lang dat ze niks voorstel(d)(l)en, volgens AryaMehr dan, maar de Perzen! Wie had dat verwacht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mwah mwah, zeg dat niet te snel. In de Turkse taal heeft Farsi wel een sterke nadruk gelaten an sich, en omgekeerd is dat zeker minder...
Arabieren hebben natuurlijk wel voor een dikke impact gezorgd voor het Turks en het Farsi.
Succes. Ik zal voor je bidden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:23 schreef IHVK het volgende:
Ik ga de gevaarlijke Rotterdamse stad in.
Ik zou maar oppassen voor al dat zwart! 's Nachts is het nog erger!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:23 schreef IHVK het volgende:
Ik ga de gevaarlijke Rotterdamse stad in.
Ik had verwacht dat het Turks meer woorden uit het Farsi zou hebben dan uit het Frans. Ik herken namelijk vaak woorden wanneer ik mensen Farsi hoor praten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:23 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]
Origin of the words in Turkish vocabulary, which contains 104,481 words, of which about 86% are Turkish and 14% are of foreign origin
Dit is Turks hé, Osmaans zou echt een HELE andere compositie hebben! Ten eerste zou het Osmaans veel en veeel meer woorden kennen dan het huidige Turks!
Bisiklet, Pantalon, Kilot etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het Turks meer woorden uit het Farsi zou hebben dan uit het Frans. Ik herken namelijk vaak woorden wanneer ik mensen Farsi hoor praten.
Spreek je Jaan uit als caan/can?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef IHVK het volgende:
bebsi![]()
Is Jaan ook perzisch? Liefkozend achter een naam? Ik las het bij de vliegeraar, maar mijn oma zegt het ook wel eens.
Verder zijn er wel meer Perzische woorden in het Turks. Bijvoorbeeld bahar, wat lente betekent. En hala wat tante betekent.
Misschien meer woorden die je dagelijks gebruikt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het Turks meer woorden uit het Farsi zou hebben dan uit het Frans. Ik herken namelijk vaak woorden wanneer ik mensen Farsi hoor praten.
Oh ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bisiklet, Pantalon, Kilot etc. etc. etc.
Jup.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Spreek je Jaan uit als caan/can?
Ik las het ook als Yaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, heb ik het al die tijd in dat boek verkeerd opgelezen.
Jaan is inderdaad Perzisch. Wij zeggen ook wel Janam, en de Turken volgens mij Janem.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef IHVK het volgende:
bebsi![]()
Is Jaan ook perzisch? Liefkozend achter een naam? Ik las het bij de vliegeraar, maar mijn oma zegt het ook wel eens.
Firman is ook oorspronkelijk Perzisch.quote:Verder zijn er wel meer Perzische woorden in het Turks. Bijvoorbeeld bahar, wat lente betekent. En hala wat tante betekent.
Oh, wacht, jullie bedoelen de Turkse c, ik dacht c als in k. Ik las het wel als djaanquote:
Oh.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, wacht, jullie bedoelen de Turkse c, ik dacht c als in k. Ik las het wel als djaan.
Mijn moeder heet Gülizar. Dat komt ook het uit Perzisch toch? Alleen daar is het Gülzar had ik gehoord van mijn ma.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:30 schreef AryaMehr het volgende:
Kebab ook overigens Perzisch.
Bazaar.
Gulzar is inderdaad een puur Perzische naam. Betekenis: veld vol met bloemen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn moeder heet Gülizar. Dat komt ook het uit Perzisch toch? Alleen daar is het Gülzar had ik gehoord van mijn ma.
Ik heb na Avatar UP gezien en vond die eigenlijk leuker qua verhaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik wou eigenlijk vanavond Avatar 3D kijken. Dat wordt volgende week.
Ik moest 19:45 aanwezig zijn, maar ik ben lui.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef Rookert het volgende:
Hmm, ik you eigelijk vanavond met vrienden chillen. Het gaat ook door gelukkig.
Die download ik wel, zag er wel tof uitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb na Avatar UP gezien en vond die eigenlijk leuker qua verhaal.
Zegt weer genoeg. (misschien over mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |