quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
You'd better missyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
Haha ik wilde net hetzelfde posten
Ik ga om 1500 beginnen, echt waar
Gister ging ik uiteindelijk om 3.42 slapen dus ben nog niet zo heel lang wakker![]()
Ja ik snapte daarom ook niet waarom je op mij reageerde?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef IHVK het volgende:
Nee grapje Bortecinem.
Ja er word geprovoceerd. Maar ik snap niet helemaal wat het punt is? Want ik had het over een andere provocatie.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
You'd better missy
Je bent hopeloos, ik sliep om 01:00 uur![]()
Reageerde ik op jou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik snapte daarom ook niet waarom je op mij reageerde?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Reageerde ik op jou?
Verkeerd gequote dan.
Ja, quotte Bortecinemquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Reageerde ik op jou?
Verkeerd gequote dan.
Nee, ik ben meer van de zwart-wit-grijs-bruin. Net als mijn persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:![]()
Beide zwart-wit avatar. Neem wat meer kleur ofzo Bortecinem.
Ik vind zwart-wit treffend voor Arya, Bortecinem heeft kleurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:![]()
Beide zwart-wit avatar. Neem wat meer kleur ofzo Bortecinem.
Goedzo, ik ga nu wat eten en zo weer slides lezen, heb nu al 3 pagina's aan notes gemaaktquote:
emo/gothic etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben toch echt meer van de bruin-grijs-zwart-wit.
Ja en toen hadden we het over Maxima en een Albanese professor die een soortgelijke opmerking maakte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik begon over een moord in Rotterdam.
Slijmerd. Daar heb ik je overigens al vaker op betrapt. Gewoon een kontelikker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind zwart-wit treffend voor Arya, Bortecinem heeft kleur
Ach ja mensen zeggen zoveel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en toen hadden we het over Maxima en een Albanese professor die een soortgelijke opmerking maakte.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Slijmerd. Daar heb ik je overigens al vaker op betrapt. Gewoon een kontelikker.
Ja alle winkels zijn weer open. Praise the Lord!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wou eigenlijk nog even de stad in, maar toen ik de drukte zag....
Nee, ik zou oprecht beledigd zijn als iemand vind dat ik bij een bepaalde groep een wit voetje wil halen.quote:
Na welgeteld één dag dicht te zijn geweest?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja alle winkels zijn weer open. Praise the Lord!
Kom we gaan hem klappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zit trouwens een of andere klojo in mijn flat die het nodig vond om mijn natte was uit de droger te halen om zijn was blijkbaar belangrijker is.Wat een manieren weer.
Ah je probeert heb dus oprecht te beledigen omdat je jaloers bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik zou oprecht beledigd zijn als iemand vind dat ik bij een bepaalde groep een wit voetje wil halen.
Jalours op wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah je probeert heb dus oprecht te beledigen omdat je jaloers bent.![]()
Dit is gewoon een SC en hij is hier gewoon welkom, ik vind niet dat hij slijmt. Hij geeft altijd gewoon zijn eigen mening. Onzinnig een beetje deze opmerking.
Moet ik hem klappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zit trouwens een of andere klojo in mijn flat die het nodig vond om mijn natte was uit de droger te halen om zijn was blijkbaar belangrijker is.Wat een manieren weer.
Zag ik hiervan vandaag de rouwstoet rondrijden over de Burg van Walsumwegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ige_vraag__.html?p=4
![]()
Drie lijkenwagens voor 1 dode?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zag ik hiervan vandaag de rouwstoet rondrijden over de Burg van Walsumweg? Drie lijkenwagens achter elkaar en dan nog twee tourbussen vol met getinte mensen en nog een auto of 20
.
Ik houd niet zo van oliebollen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
dat hij wel een oliebol kreeg en jij niet.
quote:
Als ik wist wie het was, jonge, dan waren de rapen gaarquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, mischien was het om het nog wat dramatischer te maken?
Voor het Telegraaf effect.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, mischien was het om het nog wat dramatischer te maken?
Willen álle Nederlandse Turken dan naar Turkije?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef AryaMehr het volgende:
Serieuze vraag:
Jullie zijn vrij om terug naar Turkije te gaan. Waarom toch hier blijven?
Zomaar negeer je mijn post.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef IHVK het volgende:
Als je tegen iemand wel aardig doet, maar je vindt hem eigenlijk heel gaar.
Is dat dan gemeen gedrag? Of juist aardig omdat je hem niet constant beledigt?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef AryaMehr het volgende:
Serieuze vraag:
Ik betwijfel hoe serieus je vraag is, maar goed, om het toch kort te beantwoorden... Misschien omdat we (ook) Nederlander zijn? Omdat we ons hele leven hier hebben opgebouwd?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef AryaMehr het volgende:
Serieuze vraag:
Vraag was serieus bedoeld. Maar we zijn inderdaad Nederlanders, maar is de liefde voor je vaderland niet groter dan het feit dat je in Nederland bent opgegroeid?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik betwijfel hoe serieus je vraag is, maar goed, om het toch kort te beantwoorden... Misschien omdat we (ook) Nederlander zijn? Omdat we ons hele leven hier hebben opgebouwd?
Kijk mij belangrijke modberichten negerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet eens aan mij gericht, ik zat in zo een automatische modlijst.
Nee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een cynische opmerking maakte.
Cultureel gezien ben ik wellicht meer Turks; ik spreek thuis Turks, ik luister naar Turkse muziek, etc. Maar voor de rest ben ik meer verbonden aan Nederland dan aan Turkije. Ik spreek de Nederlandse taal beter, mijn vriendenkring bestaat louter uit Nederlanders, mijn mentaliteit (verkeer, omgang, afspraken, etc.) staat dichter bij die van Nederlanders, enz. Dus omdat ik meer verbonden ben aan Nederland, voel ik me ook meer Nederlander, kan ik zeggen, maar dit is natuurlijk iets zeer persoonlijks. Anderen zullen waarschijnlijk weer zeggen dat ze zich meer Turk voelen omdat ze zich cultureel gezien ook meer tot Turken en Turkije aangetrokken voelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vraag was serieus bedoeld. Maar we zijn inderdaad Nederlanders, maar is de liefde voor je vaderland niet groter dan het feit dat je in Nederland bent opgegroeid?
Hihi.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij negeren je omdat we vinden dat je een feyk Turk bent.
Grapje.![]()
Nee hoor. wacht even.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom is iedereen altijd meteen stil als ik het woord heb gedaan? Als jullie het ongezellig vinden als ik er ben, dan ga ik wel weg hoor.
Gaat dat in het echt bij jou ook zo? Zeg jij iets in een discussie, of kom je bij wat mensen staan en meteen is iedereen stilquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom is iedereen altijd meteen stil als ik het woord heb gedaan? Als jullie het ongezellig vinden als ik er ben, dan ga ik wel weg hoor.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef TheMagnificent het volgende:
ik weet niet eens waar het over gaat ik zeg altijd automaisch wellus/nietus als het tegenovergestelde staat.quote:
Euwkey.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar het over gaat ik zeg altijd automaisch wellus/nietus als het tegenovergestelde staat.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Tijd voor een group hug en TheMagnificent die op IHVK's schouder uithuilt.
Nee, in het echtuh levuh gaat het niet zo. Mijn Nederlandse vrienden weten mijn inbreng wél te waarderen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaat dat in het echt bij jou ook zo? Zeg jij iets in een discussie, of kom je bij wat mensen staan en meteen is iedereen stil.
Zie je wel, toch een feyk Turk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, in het echtuh levuh gaat het niet zo. Mijn Nederlandse vrienden weten mijn inbreng wél te waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |