quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
You'd better missyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
Haha ik wilde net hetzelfde posten
Ik ga om 1500 beginnen, echt waar
Gister ging ik uiteindelijk om 3.42 slapen dus ben nog niet zo heel lang wakker![]()
Ja ik snapte daarom ook niet waarom je op mij reageerde?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef IHVK het volgende:
Nee grapje Bortecinem.
Ja er word geprovoceerd. Maar ik snap niet helemaal wat het punt is? Want ik had het over een andere provocatie.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
You'd better missy
Je bent hopeloos, ik sliep om 01:00 uur![]()
Reageerde ik op jou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik snapte daarom ook niet waarom je op mij reageerde?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Reageerde ik op jou?
Verkeerd gequote dan.
Ja, quotte Bortecinemquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Reageerde ik op jou?
Verkeerd gequote dan.
Nee, ik ben meer van de zwart-wit-grijs-bruin. Net als mijn persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:![]()
Beide zwart-wit avatar. Neem wat meer kleur ofzo Bortecinem.
Ik vind zwart-wit treffend voor Arya, Bortecinem heeft kleurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:![]()
Beide zwart-wit avatar. Neem wat meer kleur ofzo Bortecinem.
Goedzo, ik ga nu wat eten en zo weer slides lezen, heb nu al 3 pagina's aan notes gemaaktquote:
emo/gothic etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben toch echt meer van de bruin-grijs-zwart-wit.
Ja en toen hadden we het over Maxima en een Albanese professor die een soortgelijke opmerking maakte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik begon over een moord in Rotterdam.
Slijmerd. Daar heb ik je overigens al vaker op betrapt. Gewoon een kontelikker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind zwart-wit treffend voor Arya, Bortecinem heeft kleur
Ach ja mensen zeggen zoveel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en toen hadden we het over Maxima en een Albanese professor die een soortgelijke opmerking maakte.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Slijmerd. Daar heb ik je overigens al vaker op betrapt. Gewoon een kontelikker.
Ja alle winkels zijn weer open. Praise the Lord!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wou eigenlijk nog even de stad in, maar toen ik de drukte zag....
Nee, ik zou oprecht beledigd zijn als iemand vind dat ik bij een bepaalde groep een wit voetje wil halen.quote:
Na welgeteld één dag dicht te zijn geweest?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja alle winkels zijn weer open. Praise the Lord!
Kom we gaan hem klappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zit trouwens een of andere klojo in mijn flat die het nodig vond om mijn natte was uit de droger te halen om zijn was blijkbaar belangrijker is.Wat een manieren weer.
Ah je probeert heb dus oprecht te beledigen omdat je jaloers bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik zou oprecht beledigd zijn als iemand vind dat ik bij een bepaalde groep een wit voetje wil halen.
Jalours op wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah je probeert heb dus oprecht te beledigen omdat je jaloers bent.![]()
Dit is gewoon een SC en hij is hier gewoon welkom, ik vind niet dat hij slijmt. Hij geeft altijd gewoon zijn eigen mening. Onzinnig een beetje deze opmerking.
Moet ik hem klappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zit trouwens een of andere klojo in mijn flat die het nodig vond om mijn natte was uit de droger te halen om zijn was blijkbaar belangrijker is.Wat een manieren weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |