Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom is het zo dat jij altijd leugens verspreid in dit soort topics? Is het een soort van Christelijke standaard reactie als men spreekt over andere religies? Helemaal nergens, maar dan ook echt NERGENS wordt er gesproken over een wereldoverheersing door de Islam. Dat zou zelfs niet kunnen, omdat dat in strijd is met de dag des oordeels (waarom zou er een dag des oordeels nodig zijn als de gehele wereld islamitisch zou zijn).
Ik zie hier dus graag een verontschuldiging van jouw kant komen, want dit soort leugens worden door de meest debiele mensen voor waar aangenomen. Ten tweede denk ik dat geen enkel fokmoslimmetje (waar je wederom weer zo denigrerend naar verwijst) zal gaan claimen dat de Islam de enige godsdienst is, want ja, ook dat zal in strijd zijn met de Koran. .
De Islam is, zoals ik al eerder schreef, geen geloof dat streeft naar wereldheerschappij. De vergelijking is niet kloppend.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:45 schreef Gia het volgende:
Als je een geloof aanhangt dat streeft naar wereldheerschappij, dan ben je net zo fout als wanneer je stemt op een partij die streeft naar uitzetten van alle moslims.
Wilders is een van de rechtse stromingen, je kiest zelf bewust voor de meest extremistische versie van rechts. Net als dat er moslims zijn die bewust de keuze maken om voor de extremistische islam te kiezen, ook al zullen ze niet achter alle standpunten van Osama staan. Feit is, dat zowel jij als deze moslims ook de keuze kunnen maken om niet de extremist te volgen.quote:Jij beweert dat er binnen de islam meerdere stromingen zijn, zo zijn er ook rechtse mensen die gewoon geen keuze hebben dan op Wilders te stemmen, ook al staan ze bij lange na niet achter al zijn standpunten.
Neen, een ware moslim is aanhanger van de Islam. En niet "aanhanger van de Islam als enige godsdienst", anders zou de Koran zelf nooit aan de orde zijn geweest. Hetgeen je hier stelt is dus (zoals ik al 2 x eerder schreef) dikke onzin.quote:Een ware moslim is toevallig wel voorstander van de Islam als enige godsdienst, ook al gedogen ze andere godsdiensten nog wel, op dit moment.
Je hebt de keuze om niet te stemmen.quote:Ik vind het gewoon bijzonder kinderachtig om mensen te proberen ervan af te houden op de pvv te stemmen, door ze medeverantwoordelijk te houden voor een eventueel wanbeleid. Je kiest voor een partij welke standpunten het meeste bij jou passen. Voor mij is dat een rechtse partij. Tja, Ton doet te weinig, dus heb ik geen keuze.
Nee, je wordt verantwoordelijk gehouden voor de daden van de PVV als partij, omdat jij hen onverwaardelijk steun geeft in hun politieke ideologie door op hen te stemmen. Wat andere PVV-stemmers doen, heeft daar voor de rest vrij weinig mee te maken. Zo durf ik ook Osama verantwoordelijk te houden voor de aanslagen op de Twin Towers, ook al heeft hij zelf vrij weinig gedaan (behalve steun op financieel gebied).quote:Maar als ik medeverantwoordelijk wordt gehouden voor de daden van andere pvv-ers, dan stel ik moslims medeverantwoordelijk voor de daden van andere moslims.
Gelukkig ziet elke lezer duidelijk dat men het geweld in dit geval helemaal niet goed praat. Ook de moslims niet. Er werd gesproken van een hypothetisch geval van zelfverdediging, daarna werd nadrukkelijk gezegd dat dat hier niet aan de orde was.quote:Geweld goedpraten als zijnde een verdediging tegen een vijand van de Islam (een tekenaar!) maakt een moslim geen haar beter dan welke pvv stemmer dan ook.
Dit is geen inhoudelijke reactie, dit is een constatering van het gedrag van een bepaalde groep jongeren (in veel gevallen slechts in naam moslim, maar dat ter zijde). Het feit dat je voor de rest niet reageert op wat ik te zeggen hebt, spreekt wat mij betreft boekdelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Moslims zijn de meest vredelievenden op aarde. Telkens verbaas ik me weer over hun onuitputtelijke tolerantie voor homo's, hun hoffelijkheid tegen dames (ofwel hun eigen voorverpakte druifjes, ofwel die typisch scherpe typeringen van de Hollandse blondines -"HOER", hoe kom je erop, he?-), hun wil tot samenleven met andersdenkenden en hun bereidheid eens te slikken of weg te kijken als er een hen onwelgevallig tekeningetje in een krant verschijnt.
Mutanten zijn best grappig!
Jongen, het enige wat je hoeft te doen om moslim te worden, is erkennen dat Allah groot (nee, HET grootste is), en Mohamed zijn (perverse, agressieve, terreurverspreidende) Profeet.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is geen inhoudelijke reactie, dit is een constatering van het gedrag van een bepaalde groep jongeren (in veel gevallen slechts in naam moslim, maar dat ter zijde). Het feit dat je voor de rest niet reageert op wat ik te zeggen hebt, spreekt wat mij betreft boekdelen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is net of je een heel ander topic gelezen hebt dan ik, want je maakt aannames op basis van dingen die niet zijn gezegd.
Met kwalificaties als 'moslimaanhangers' bijvoorbeeld haal je elk volgend betoog van jouw hand al onderuit. Waarom doe je dat, stempels op mensen drukken?
Nergens zie ik mensen de actie van de Somaliër goedpraten of hun liefde voor moslims betuigen. Men gaat slechts af op de weinige informatie die tot dusverre over deze man bekend is.
Wat zijn in vredesnaam 'aanhangers van islamsympathieën'? Aanhangers van aanhangers? Wederom ben je heel suggestief bezig en maak je aannames over anderen die hier posten die op geen enkele manier gestaafd worden door wat ze feitelijk posten.
Ja, mij lijkt het ook geen pretje aangekeken te worden op de daad van een enkeling die toevallig hetzelfde geloof aanhangt als ik. Ik vind het maar vreemd dat je zelfs daarop kritiek hebt.
Onder andere jij bent het die 'de discussie heeft laten verzanden'. Je redeneert niet zuiver en je scheert wel degelijk mensen over één kam. Als je het allemaal niet zo bedoelt, met name dat gescheld op degenen die niet voetstoots invullen wat deze man voor motieven had, dan moet je duidelijker schrijven. Maar ik vermoed dat je het allemaal juist wel zo bedoelt.
Je moet wel wat meer doen om moslim te worden. En dat weet jij ook dondersgoed. Bovendien gaat je kennis al mank bij je eerste zin in deze reply. Het gaat erom dat je erkent dat er maar één God is. Ja precies ja, het is een monotheistische godsdienst. "Het grootste", zoals jij hier weer leugenachtig loopt te lullen, zou impliceren dat er andere kleinere Goden zijn. Dat is in strijd met het monotheisme en uitgangspunt van de Islam.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jongen, het enige wat je hoeft te doen om moslim te worden, is erkennen dat Allah groot (nee, HET grootste is), en Mohamed zijn (perverse, agressieve, terreurverspreidende) Profeet.
En dat dan 5 keer per dag met je reet naar het westen zeggen, met z'n allen naar een zwarte steen gaan en een maandje niet vreten en drinken overdag.
En dan begint de gezelligheid van de koran. "Doodt de ongelovigen, waar gij hen ook vindt".
Dat je jezelf voor de gek houdt, is nog aandoenlijk. Dat je met je moslimse slangentong leugens verspreidt over je eigen religie, is een stukje kwalijker.
Fijn dat je het zo amusant vindtquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef Monidique het volgende:
"moslimse slangentong"
Bwaahaha! Zo, genoeg humor voor vandaag.
Hij komt anders niet echt kundig over. Hij doet nogal wat pogingen tot humor, dan zal zijn vermeende kunde dat ook wel zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
Best wel hilarisch voor zo'n islamkenner zoals jij.
Ik beweer geen islamkenner te zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet wel wat meer doen om moslim te worden. En dat weet jij ook dondersgoed. Bovendien gaat je kennis al mank bij je eerste zin in deze reply. Het gaat erom dat je erkent dat er maar één God is. Ja precies ja, het is een monotheistische godsdienst. "Het grootste", zoals jij hier weer leugenachtig loopt te lullen, zou impliceren dat er andere kleinere Goden zijn. Dat is in strijd met het monotheisme en uitgangspunt van de Islam.![]()
Verder is de Kaaba geen zwarte steen, maar een vierkant gebouw met een zwart kleed erover heen.Als je deze basiskennis al niet hebt, is het vrij nutteloos om met je verder te discussieren. Best wel hilarisch voor zo'n islamkenner zoals jij.
Van hoe meer kanten er mee gediscussieerd wordt, hoe beter. Maar ik vind de vooroordelen jegens users en moslims als groep erg storend.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gia is een persoon die heel graag wilt mee discussieren, haar goed recht. Maar ze komt binnenwalsen en blaast meteen hoog van de toren. In dit geval was het essentieel om deel 1 van de reeks te lezen om bepaalde reacties in dit topic nog te begrijpen. Nu er een aantal reacties uit deel 1 zijn gedelete - precies de grove generaliseringen waar Gia het over heeft -, heeft het vrij weinig zin.
Hmm, Meki, Mutant, ik en alle andere Moslims in Nederland hebben anders geen enkele poging gedaan om deze Deense entiteit te "deleten". Doe daar wat mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef El_Matador het volgende:
De pracht van de islam in een zin samengevat.
Waarom moet ik wat te zeggen hebben of me verantwoorden bij jou als ik het met sommige dingen uit Gia's post eens ben? Sinds wanneer is dat zo?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij te zeggen hebt na je reactie onder Gia's post. Je bijdragen zijn vaak beperkt tot, maar als er tegenargumenten opgeworpen worden ben je afwezig.
Jullie hebben je loopjongens. De nuttige idioten van de Vijfde Colonne.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, Meki, Mutant, ik en alle andere Moslims in Nederland hebben anders geen enkele poging gedaan om deze Deense entiteit te "deleten". Doe daar wat mee.²
'Entiteit', voelt het beter als je mensen die je niet mag dehumaniseert?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, Meki, Mutant, ik en alle andere Moslims in Nederland hebben anders geen enkele poging gedaan om deze Deense entiteit te "deleten". Doe daar wat mee.²
Nee. Het is vaak een beeld dat opgeworpen wordt door mensen die een vijandbeeld willen bewerkstelligen, er zijn talloze anti-islam websites die claimen dat het wel degelijk een soort van plicht is van iedere moslim. Als een soort van geheim complot ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Van hoe meer kanten er mee gediscussieerd wordt, hoe beter. Maar ik vind de vooroordelen jegens users en moslims als groep erg storend.
Maar Mutant, je leest steeds en altijd opnieuw dat moslims erop uit zijn de wereld te overheersen of de islam overal te verspreiden. Heb jij enig idee hoe mensen daaraan komen, staat er iets in de Koran dat daarop duidt?
Maak dan niet zo'n rare vergelijkingquote:Op zondag 3 januari 2010 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je daaruit leest dat ik zeg dat pvv stemmers geweldadig zijn, dan moet je je schoolgeld terug gaan vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |