Waarom moet ik wat te zeggen hebben of me verantwoorden bij jou als ik het met sommige dingen uit Gia's post eens ben? Sinds wanneer is dat zo?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij te zeggen hebt na je reactie onder Gia's post. Je bijdragen zijn vaak beperkt tot, maar als er tegenargumenten opgeworpen worden ben je afwezig.
Jullie hebben je loopjongens. De nuttige idioten van de Vijfde Colonne.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, Meki, Mutant, ik en alle andere Moslims in Nederland hebben anders geen enkele poging gedaan om deze Deense entiteit te "deleten". Doe daar wat mee.²
'Entiteit', voelt het beter als je mensen die je niet mag dehumaniseert?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, Meki, Mutant, ik en alle andere Moslims in Nederland hebben anders geen enkele poging gedaan om deze Deense entiteit te "deleten". Doe daar wat mee.²
Nee. Het is vaak een beeld dat opgeworpen wordt door mensen die een vijandbeeld willen bewerkstelligen, er zijn talloze anti-islam websites die claimen dat het wel degelijk een soort van plicht is van iedere moslim. Als een soort van geheim complot ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Van hoe meer kanten er mee gediscussieerd wordt, hoe beter. Maar ik vind de vooroordelen jegens users en moslims als groep erg storend.
Maar Mutant, je leest steeds en altijd opnieuw dat moslims erop uit zijn de wereld te overheersen of de islam overal te verspreiden. Heb jij enig idee hoe mensen daaraan komen, staat er iets in de Koran dat daarop duidt?
Maak dan niet zo'n rare vergelijkingquote:Op zondag 3 januari 2010 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je daaruit leest dat ik zeg dat pvv stemmers geweldadig zijn, dan moet je je schoolgeld terug gaan vragen.
Oh ok. Ik ben echt niet blij met de spottende tekeningen die hij heeft gemaakt. Ik houd zielsveel van de Profeet vrede zij met hem en dus is het best kwetsend als er zo wordt gespot.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
'Entiteit', voelt het beter als je mensen die je niet mag dehumaniseert?
Verantwoorden? Het zou op zijn minst handig zijn als je actief in gaat op tegenargument die bepaalde zaken (waar jij het kennelijk mee eens bent) omver werpen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom moet ik wat te zeggen hebben of me verantwoorden bij jou als ik het met sommige dingen uit Gia's post eens ben? Sinds wanneer is dat zo?
Het moet niet gekker worden.
Mijn mening heb ik al gegeven eerder in de discussie, als je gelezen had zou je dat weten.
Ja dat geloof ik dus ook niet, maar ik vroeg me af waarop men het überhaupt baseert. Zelf vermoed ik dat het niet verder gaat dan dat je mensen net zoveel goeds wenst als je zelf hebt, namelijk het geloof dat jij als het ware ziet. En daarin zijn christenen niet anders.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Het is vaak een beeld dat opgeworpen wordt door mensen die een vijandbeeld willen bewerkstelligen, er zijn talloze anti-islam websites die claimen dat het wel degelijk een soort van plicht is van iedere moslim. Als een soort van geheim complot ofzo.
Ik ken de beste man helemaal niet. Wat een grove beschuldiging. Je komt erg drachtig over als je het mij vraagt en dat komt de discours niet ten goede.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie hebben je loopjongens. De nuttige idioten van de Vijfde Colonne.
Ik denk dat de basis van dit denken ligt in de geschiedenis, waarbij er diverse kalifaten waren die nogal wat grondgebied hebben veroverd.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dus ook niet, maar ik vroeg me af waarop men het überhaupt baseert. Zelf vermoed ik dat het niet verder gaat dan dat je mensen net zoveel goeds wenst als je zelf hebt, namelijk het geloof dat jij als het ware ziet. En daarin zijn christenen niet anders.
En dan ga je maar spreken over een entiteit ipv een persoon? Lekkere profeet hebben jullie als jij zo haatdragend van zijn leer wordt. Probeer eens te relativeren.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ben echt niet blij met de spottende tekeningen die hij heeft gemaakt. Ik houd zielsveel van de Profeet vrede zij met hem en dus is het best kwetsend als er zo wordt gespot.²
"Zielsveel houden" van een moordende, verkrachtende, terreurzaaiende Proleet (v*zmh) maakt je meer dan medeplichting.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ben echt niet blij met de spottende tekeningen die hij heeft gemaakt. Ik houd zielsveel van de Profeet vrede zij met hem en dus is het best kwetsend als er zo wordt gespot.²
Probeer eens zelf te relativeren, lees je eigen post eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En dan ga je maar spreken over een entiteit ipv een persoon? Lekkere profeet hebben jullie als jij zo haatdragend van zijn leer wordt. Probeer eens te relativeren.
Okee dankje. Ik moet ook denken aan de Taliban die zijn wil op wil leggen. Ik zie dat echter als extremisten die niets hebben uit te staan met de overgrote meerderheid van moslims overal ter wereld.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de basis van dit denken ligt in de geschiedenis, waarbij er diverse kalifaten waren die nogal wat grondgebied hebben veroverd.
Haat, ontmenselijken, bedreiging en geweld is van een hele andere orde dan spot. Als Moslims dat eens zouden begrijpen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Probeer eens zelf te relativeren, lees je eigen post eens.
Jij zat zeker huilend in een hoekje te wachten tot dat Nederlandse moslims massaal de straat op zouden gaan om de Deense ambassade te bekogelen. Helaasch.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Zielsveel houden" van een moordende, verkrachtende, terreurzaaiende Proleet (v*zmh) maakt je meer dan medeplichting.
Er zijn ook simpele zielen die 'zielsveel houden' van Herr Hitler. Die worden terecht voor gek verklaard.
Waarom dat niet met de islam gedaan wordt, nee, er wordt zelfs respect GE-EIST (alsof respect iets wat je kan eisen, dat moet je verdienen) voor de Pedofiele Proleet (v*zmh), is een groot raadsel.
Dat er nog maar veel tekeningen mogen volgen om die lange teentjes van de achterlijke knoflookknagers voor eens en voor altijd te vepletteren.
Als ik 1 keer mijn mening heb gegeven hoef ik dat niet tot in den treure te herhalen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verantwoorden? Het zou op zijn minst handig zijn als je actief in gaat op tegenargument die bepaalde zaken (waar jij het kennelijk mee eens bent) omver werpen. Als je bijdrage beperkt blijft bij smilies en quotes van andere users, dan snap ik niet wat je hier nog doet eigenlijk.
Ja. Uit Denemarken schijnt deze persoon te komen. Ik heb hem eigenlijk nooit gezien, maar wat ik van de man gehoord is hij de redelijkheid zelve.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En dan ga je maar spreken over een entiteit ipv een persoon? Lekkere profeet hebben jullie als jij zo haatdragend van zijn leer wordt. Probeer eens te relativeren.
En wat heeft het gebruik van het woord "entiteit" daarmee te maken? Waarom zou dat niet onder de categorie spot vallen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Haat, ontmenselijken, bedreiging en geweld is van een hele andere orde dan spot. Als Moslims dat eens zouden begrijpen.
En uit jaloezie en schuldbesef dat de islamitische wereld in tegenstelling tot de Westerse nooit iets bereikt heeft dan oorlog en terreur, kruipt ze nu in de slachtofferrol en wijst ze naar alles wat NIET-moslim is, die hebben het gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de basis van dit denken ligt in de geschiedenis, waarbij er diverse kalifaten waren die nogal wat grondgebied hebben veroverd.
Je bedoelt: ingaan op uitlokking.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verantwoorden? Het zou op zijn minst handig zijn als je actief in gaat op tegenargument die bepaalde zaken (waar jij het kennelijk mee eens bent) omver werpen. Als je bijdrage beperkt blijft bij smilies en quotes van andere users, dan snap ik niet wat je hier nog doet eigenlijk.
Ik raad je aan om nog een keer mijn post te lezen. Het is vrij nutteloos om diezelfde post te herhalen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik 1 keer mijn mening heb gegeven hoef ik dat niet tot in den treure te herhalen.
En het is verder niet aan jou om een andere user die jou niet bevalt weg te sturen.
Hoe is dat te interpreteren als spotquote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat heeft het gebruik van het woord "entiteit" daarmee te maken? Waarom zou dat niet onder de categorie spot vallen?
Ah, een tegenargument = uitlokking. Even om het kader van Lavenderr duidelijk te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |