is dat niet iets van de pirates o/t carribean soundtrack?quote:
en bedankt...nu heb je mij aan het nadenken....en ik kom er niet op...help eens even dan, welke was het?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip als volgt ging:
Een lelijke gast, met rode haren, in een groene zwembroek, is op het strand geloof ik, met allemaal mooie vrouwen om hem heen, hij wordt helemaal verwend haha, ze gaan ook in de sauna of de jacuzzi ofzo.
Volgens mij was het een dance nummer... van zo'n 6 jaar geleden?
EDIT en ik weet hem al, dankjewel he
armand v helden - my my my?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef kvd het volgende:
[..]
en bedankt...nu heb je mij aan het nadenken....en ik kom er niet op...help eens even dan, welke was het?
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Backstreet Boys - That's what she said?
anyone?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef Invert het volgende:
[..]
tnx for trying maar dat is em helaas niet (verre van eigenlijk), het is een meer recent nummer van afgelopen zomer oidhet is ook een stuk minder melodieus dan dat.
wat ik overigens bedoel met dat steeds 1 milliseconde van een woord wordt herhaald kan je hier horen vanaf 3:02:
Alleen in het nummer dat ik bedoel variëren ze met dat stukje in de lengte zodat daar ook een soort van beat mee wordt gebouwd, in plaats van dat het zoals hier doorgaat.
Ik weet precies welke je bedoelt, helaas geen naam of iets erbijquote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Een song met de tekst "hey how are you doing?" met een saxofoondeuntje erna. Volgens mij (pin me er niet op vast) gezongen door een neger (man) en de clip is lekker zomers (net als het nummer)
De La Soul – Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Een song met de tekst "hey how are you doing?" met een saxofoondeuntje erna. Volgens mij (pin me er niet op vast) gezongen door een neger (man) en de clip is lekker zomers (net als het nummer)
En jij bent (drive-in) dj?quote:
quote:
Op toffe feesten kun je alles draaien. Ach, je bent nog jong.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]alsof je deze muziek draait op een feest. En sorry dat ik niet alle muziek ken
Dat is honeydrippers's "impeach the president" met help is on the way van "whatnauts"quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
het antwoord was al gegeven...maar om dan de rest van de info maar te geven, Fat Larry's Band is ook bij de muziek gebruikt, het refrein is van een nummer van Curiosity Killed the Catquote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is honeydrippers's "impeach the president" met help is on the way van "whatnauts"
iemand?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:56 schreef porsche1 het volgende:
7:35 - 7:56
Die gozer weet het zelf ook niet. Iemand?
Ik weet niet welk nummer maar het is sowieso van de the offspringquote:Op maandag 11 januari 2010 23:50 schreef Tieli het volgende:
Hallo,
Ik zoek de naam en titel van het nummer dat na 38 sec. in onderstaand yt filmpje komt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:50 schreef Tieli het volgende:
Hallo,
Ik zoek de naam en titel van het nummer dat na 38 sec. in onderstaand yt filmpje komt.
Ik zat al te luisteren ja. die bas en die gitaar. Kan mn stereo nu niet pompen om naar die frasen te luisteren.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:37 schreef kvd het volgende:
[..]
het antwoord was al gegeven...maar om dan de rest van de info maar te geven, Fat Larry's Band is ook bij de muziek gebruikt, het refrein is van een nummer van Curiosity Killed the Cat
http://en.wikipedia.org/wiki/Ring_Ring_Ring_(Ha_Ha_Hey)
?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Stereophonics - Pumping On Your Stereo
Meneer dacht grappig te zijn op de vorige post.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:50 schreef kvd het volgende:
[..]
?
(en dat nummer is van Supergrass, niet the stereo's)
?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:49 schreef L3IPO het volgende:
Enige aanknopingspunten:
1. Het is niet van de Pet Shop Boys, maar ik vind het er wel veel op lijken
2. Volgens mij is het redelijk recent (laten we zeggen ik vermoed een jaar oud ofzo)
3. Volgens mij bestond de naam van de artiest uit 3 woorden.
Iemand een idee?
Nee, het is wat meer uptempo en (volgens mij) is de artiest niet zo heel erg bekend. Iig niet van het formaat Robbie Williamsquote:
Het zal wel weer deze zijn:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:32 schreef mjh487 het volgende:
Hoi, ik zoek een redelijk recent nummer, hij wordt laatste weken veel op Fresh FM gedraaid. Ik kan me geen stem in herinneren, maar het is een heel herkenbaar geluid van een soort lage/zware klarinet. Het zijn 2 verschillende beats die omstebeurt worden afgespeeld. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |