Kun je het melodietje oid niet ff neuriën en opnemen als je dat weet? Zoekt wat makkelijkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:54 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Ik durft het eigenlijk al niet meer te zeggen..maar..nee.. ook die is het niet. Het is ook niet een bekend nummer geworden, hij werd alleen tijdens het uitgaan veel gedraaid. Ik denk dat ik mijn zoektocht zo langzamerhand maar op moet geven...
Niemand ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:57 schreef versteegrob het volgende:
Ben al een lange tijd op zoek naar het nummer wat zich afspeelt op de achtergrond van dit filmpje.
Begint op 0.57 sec http://www.youtube.com/user/AtheneWins#p/u/24/wmzzjzfF6qM
Shazam zegt:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef noplayer het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? je hoort alleen de intro (pop nummer)
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef nattermann het volgende:
Een liedje, volgens mij van de Spice Girls, op de melodie van "Can You Feel It" van de Jackson Five.. heb het vroeger vaak gehoord, maar weet niet meer hoe die heet
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:17 schreef Thas het volgende:
Ik zoek naar dit liedje http://www.mediafire.com/file/zinjtznmtzr/harmony.mp3.
Het is onmogelijk om het op youtube oid op te zoeken, want er zit geen tekst in en het is volgensmij niet erg bekend (ik had het nog nooit eerder gehoord).
Ik weet (bijna) zeker dat de tekst in het begin NIET origineel in het liedje zit.
Ik hoop dat iemand het kent
Dus de vocals hoorden er toch wel inquote:
Geen dankquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:16 schreef Thas het volgende:
[..]
Dus de vocals hoorden er toch wel in![]()
Bedankt
Wel jammer dat ik achteraf de rest van het liedje een stuk slechter vind dan dat ene stukje
Lul nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:38 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
zit met een dik vet probleem!!!
heb het wel is eerder gevraagd maar kreeg er niet een antwoord op!
dit is mijn vraag:
denk ik een nederlandse groep,staan in een gebouw word rond een trap gefilmd,volgens mij is of Nederlands of Engles rap achtig iets weet iemand het???(=rond de jaren 90)
jaren 90 nummer d8 dat het in engels werd gezongen kon ook nederlands zijn,en in de clip lopen de gasten(ik denk een school ofzo?)de artiesten lopen op een soort gang en de camera ploeg staat beneden en filmt ze dus ook van beneden terwijl de artiesten boven staan en ze kom op een gegeven moment naar beneden!
doet me vaak denken aan Postmen maar dat is hem niet.
de artiesten lopen door denk ik school heen met allemaal leerlingen om hun heen.
dit is trouwens 1 nummer.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En bij de 2e moet ik aan You get what you give van New radicals denken.
Postmen hadden wel zo'n clip. Morning After.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:38 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
zit met een dik vet probleem!!!
heb het wel is eerder gevraagd maar kreeg er niet een antwoord op!
dit is mijn vraag:
denk ik een nederlandse groep,staan in een gebouw word rond een trap gefilmd,volgens mij is of Nederlands of Engles rap achtig iets weet iemand het???(=rond de jaren 90)
jaren 90 nummer d8 dat het in engels werd gezongen kon ook nederlands zijn,en in de clip lopen de gasten(ik denk een school ofzo?)de artiesten lopen op een soort gang en de camera ploeg staat beneden en filmt ze dus ook van beneden terwijl de artiesten boven staan en ze kom op een gegeven moment naar beneden!
doet me vaak denken aan Postmen maar dat is hem niet.
de artiesten lopen door denk ik school heen met allemaal leerlingen om hun heen.
dit is trouwens 1 nummer.
Geen idee of je hier nog komt, maarquote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef Grapjanus het volgende:
Heren, Dames
Ik heb me al een hoofdpijn gezocht naar het volgende.
Het gaat om iets van Ekseption of Focus, maar ik denk de eerste.
Het liedje is een soort uitgebreide cover van America, van de West Side Story.
Iemand bekend? Titel?
Dezequote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Postmen hadden wel zo'n clip. Morning After.
Witte rapper, trailerpark...ok, geen Amish, maar je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:38 schreef cookie18 het volgende:
De andere is deze.
ligt op het puntje van me tong.
witte rappers een sorrt trailerpark,deden me denken aan de Amish groepering!
wie weet het en je zou me er zoooo blij mee maken!
XDCookie
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:14 schreef danny91184 het volgende:
Ik zoek... hehe
een liedje, vrij oud; denk tussen 1993 - 1995.
Zingt een vrouwtje
knock knock knocking,
knock knock knocking at the back of your door..
Heb al gezocht @ google, maar kan het echt niet vinden.. HELP!
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Hey, hoe heet dit nummer ook al weer (heb een stukje uitgeknipt, helaas wel .movkrijg hem niet als mp3)
http://files.jamiemarciano.me/cutout.mov
Weet je zeker dat het Texas is?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:30 schreef esreality het volgende:
Ik zoek een nummer van Texas.
Het was een video clip waarbij ze in een zwembad stond of zo.
Kan het niet op youtube vinden =(
When We Are Togetherquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:30 schreef esreality het volgende:
Ik zoek een nummer van Texas.
Het was een video clip waarbij ze in een zwembad stond of zo.
Kan het niet op youtube vinden =(
heb je fragment niet gehoord maar er bestaat een remix van dit nummer van Trentemoller, is dat m niet?quote:
La Sonora Dinamita - A Mover La Colitaquote:Op zondag 10 januari 2010 03:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Jeej! eindelijk filmpje gevonden met muziekje dat ik zocht!!
Wie weet welk nummer er op de achtrgrond speelt?
Niemand?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:35 schreef porsche1 het volgende:
Hoe heet dat nummer helemaal aan het begin dus vanaf 00:00. Duurt maar een paar seconden en is niet van 3sa.
omg!quote:Op zondag 10 januari 2010 03:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
La Sonora Dinamita - A Mover La Colita
http://tinysong.com/avlH
Geen idee, kende het hele nummer niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 04:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
omg!thanks tof nummer.
was dit nog een hit in Nederland of niet?? heb onder een steen geleefd..
http://tinysong.com/cKsaquote:Op zondag 10 januari 2010 04:56 schreef Schenkstroop het volgende:
De titel die jij gaf was het origineel. ok erg goed. Ik wilde eigenlijk de house-remix.
Ik heb effe zitten googlen en de remix schijnt van ene "artie 1 man party" te zijn. Zelfde titel. voor wie het interesseert.
Ik ga iig even neuzen waar ik die song kan kopen.
Bedankt twylight!
Hier moet ie wel tussen staan.quote:- Bendin' in the Wind (2001) TV episode (performer: "Where It's At", "Sexx Laws", "My Broken Friend")
Heartbreakers (2001) (writer: "Tropicalia") (performer: "Tropicalia")
"Gilmore Girls" (1 episode, 2001)
... aka Gilmore Girls: Beginnings (USA: rerun title)
- The Breakup: Part 2 (2001) TV episode (performer: "Where It's At")
Victoria Died in 1901 and Is Still Alive Today (2001) (TV) (writer: "The New Pollution" (uncredited)) (performer: "The New Pollution" (uncredited))
Ride (2000) (performer: "Pressure Zone", "Milk and Honey")
Is It Fall Yet? (2000) (TV) (performer: "Nicotine and Gravy")
... aka Daria in Is It Fall Yet? (USA: complete title)
... aka Daria the Movie: Is It Fall Yet? (USA: video box title)
... aka Daria: Is It Fall Yet? (USA: promotional title)
Condo Painting (2000) (writer: "Computer Girls") (performer: "Computer Girls") (producer: "Computer Girls")
"Daria" (3 episodes, 1997-2000)
- Partner's Complaint (2000) TV episode (performer: "Sexx Laws")
- Malled (1997) TV episode (performer: "New Pollution")
- College Bored (1997) TV episode (performer: "Where It's At")
Homicide: The Movie (2000) (TV) (writer: "Beautiful Way") (performer: "Beautiful Way")
Gran Turismo 2 (1999) (VG) (writer: "Where It's At") (performer: "Where It's At")
... aka GT2 (USA: promotional abbreviation)
"Roswell" (1 episode, 1999)
... aka Roswell High (UK) (USA: working title)
- Missing (1999) TV episode (performer: "Novacane")
A Room for Romeo Brass (1999) (writer: "O Maria", "Dead Melodies") (performer: "O Maria", "Dead Melodies")
The Rugrats Movie (1998) (performer: "This World Is Something New to Me")
Free Tibet (1998) (writer: "One Foot in the Grave", "Asshole") (performer: "One Foot in the Grave", "Asshole")
Fear and Loathing in Las Vegas (1998) (performer: "Lady")
Fallen (1998) (writer: "Where It's At")
A Life Less Ordinary (1997) (writer: "DEADWEIGHT") (performer: "DEADWEIGHT") (producer: "DEADWEIGHT")
SubUrbia (1996) (writer: "Feather in Your Cap") (performer: "Feather in Your Cap")
... aka subUrbi@
"Percy Tårar" (1996) TV series (unknown episodes)
"Beavis and Butt-Head" (1 episode, 1994)
- Beavis and Butt-head's Island (1994) TV episode (performer: "Pay No Mind")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |