quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef Seven. het volgende:
Ik zoek zoek zoek een liedje waarvan ik maar 1 zinnetje ken.
In het refrein zingt de dame say say say (zakkend in mineur geloof ik)
Verder gitaren, geen standaard ritme. Dat zinnetje spookt door mijn hoofd. Help.
Nope, die is het niet, het is puur vocaal, nog geen enkel instrument te horen, pas na die 4/5 seconden begint te muziek.quote:
Deze dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:15 schreef defamai het volgende:
[..]
Nope, die is het niet, het is puur vocaal, nog geen enkel instrument te horen, pas na die 4/5 seconden begint te muziek.
Ja!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:16 schreef Dejansensound.nl het volgende:
Ik ben opzoek naar dit liedje wat je hoort bij het filmpje.
http://vimeo.com/8582288
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:12 schreef Invert het volgende:
Ik zoek een house-/club track waarin o.a. "can you dance to my beat" (of iets in die richting) wordt gezegd door een mannelijke stem. Verder is de track erg kenmerkend door het feit dat constant dezelfde milliseconde (nouja dat is overdreven :p) achter elkaar wordt herhaald van een woord, daaronder zit een housebeat Het is, zover ik heb kunnen vinden, geen remix van blaze - can you dance to the beat.
Thanxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Al klinkt het wel als een andere uitvoering.
Nope, is toch ook meer bubbling? Mja.. tis `m niet. Helaasch. Maar bedanktquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef isaacd2000 het volgende:
Ik hoorde van de week een laatste stukje van een wat ouder nummer alweer volgens mij. Zangeres klonk een beetje als Kelis en in het refrein zong ze een beetje zeurend geil: "Gimme, gimme, gimme" en dan hoor je snel en iets hoger "giveittomegiveittomegiveittome".
Ik heb het nummer vroeger al vaker gehoord, maar vergeet steeds hoe het heet. Kan iemand hier wat mee?
Het wordt volgens mij tijd om te gaan nurien hahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek een wat ouder instrumentaal nummer waarvan ik zometeen misschien wel het deuntje ga neurien en opnemenHet klonk warm en romantisch, en deed me op de een of andere manier denken aan koffie of aan Italië. Heel vaag, maar ja, meer heb ik niet.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek een wat ouder instrumentaal nummer waarvan ik zometeen misschien wel het deuntje ga neurien en opnemenHet klonk warm en romantisch, en deed me op de een of andere manier denken aan koffie of aan Italië. Heel vaag, maar ja, meer heb ik niet.
Misschien dezequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:09 schreef Strijkplank. het volgende:
Ik zoek zo;n welbekende bhangra tune. zo'n hindi nummertje.. hoor je vaker terug op de tv. wordt niet in gezongen. Maar je hoort alleen een gitaartje.
Yup! dat is m. Ik was net de sample aan het uploaden.quote:
tnx for trying maar dat is em helaas niet (verre van eigenlijk), het is een meer recent nummer van afgelopen zomer oidquote:
Ik durft het eigenlijk al niet meer te zeggen..maar..nee.. ook die is het niet. Het is ook niet een bekend nummer geworden, hij werd alleen tijdens het uitgaan veel gedraaid. Ik denk dat ik mijn zoektocht zo langzamerhand maar op moet geven...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef kvd het volgende:
@ ZoeteHoningDrop
Een hele wilde gok....fluitjes...zelfde periode als gettin' jiggy with it
Dario G - Carnaval de Paris????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |