Die beslissing hield wel meer in dan mannen uitsluiten voor relaties. Ik wilde sowieso tijd voor mezelf, en gewoon lekker de tijd nemen om met vrouwen te experimenteren. Maar ja, ik kom alleen lelijke chicks tegen of ze zijn al bezet/hetero.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ach, ik zei het alleen maar omdat er hier zoveel over werd gepraat over wat je jezelf nou vond.
En:
[..]
Denk dat zulke rationele 'beslissingen' dus gewoon botsen met je gevoelens.
Wees een vrouw en stop met het luisteren naar rationaliteit.volgens mij trapt dat zinnetje tegen heel veel zere benen hier
Grappig dat je trouwens dit nu hier beweert, maar ondertussen de zaak zo loopt te analyseren dat je alsnog geen steek vooruit komt. Als je al weet dat je niets te verliezen hebt, waarom onderneem je dan geen actie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij weet weken dat ik op fok zit en ook met welk account geloof ik. Uiteindelijk is fok ook wel een deel(tje) van mijn leven, geen zin om daar geheimzinnig over te doen. Fok zou nog écht iets voor hem zijn trouwens. Verder, als hij mee wil lezen, dan so be it. De kans dat dit nog ergens op uitdraait is toch al niet enorm groot dus zóveel heb ik ook weer niet te verliezen.
Dat begin ik ook in te zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat je allereerst van het idee af moet dat mensen hetero-, bi- of homoseksueel zijn. Je geaardheid is niet iets in vaste hokjes waarmee je je zogenaamd moet identificeren, maar betreft gewoon een heel spectrum. Je kan hoogstens van jezelf zeggen dat je overwegend op mannen of vrouwen valt. Seksuele aantrekkingskracht is niet iets dat zo vast staat, maar is steeds een interpretatie die we zelf maken.
Hij weet dat ik mannen niet meer uitsluit voor relaties. Maar ja, zero respons.quote:Sorry dat ik trouwens een open deur in trap, maar waarom niet open kaart spelen? Het kan zijn dat die kerel volledig in de veronderstelling is dat jij als lesbische vrouw niet zoveel interesse hebt. Dat koel spelen altijd is niet altijd de beste manier.
Omdat ik er zelf simpelweg nog niet klaar mee ben. Ik geniet er stiekem nog van. Verder is het nooit leuk om jezelf kwetsbaar op te stellen als er een dikke kans is dat je afgewezen wordt. Waarom zou je jezelf kwetsbaar opstellen als dat niet nodig is? Als ik een duidelijk signaal krijg dat hij niet verliefd is, dan wis ik simpelweg zijn nummer. Is makkelijker. Ofwel ik schop mijzelf onder mijn reet en ik vertel het hem toch, al is het maar om dit zelf ook eens mee te maken en ervaren te hebben. Dat was eigenlijk eerst het plan maar daar begin ik een beetje op terug te komen. En verder kan het best wel zijn dat hij alsnog gevoelens gaat ontwikkelen, iets zegt mij dat dat voor hem niet zo makkelijk en snel gaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Grappig dat je trouwens dit nu hier beweert, maar ondertussen de zaak zo loopt te analyseren dat je alsnog geen steek vooruit komt. Als je al weet dat je niets te verliezen hebt, waarom onderneem je dan geen actie?
Waarom probeer je jezelf zo te beschermen? Ik snap dat je het doet hoor, daar niet van, maar daarom alles laten zinken in het land der zweverige niksigheid is ook niet alles. Durf toch gewoon eens op je bek te gaan. Je gaat er niet dood aan. Ik ben ook zovaak op m'n bek gegaan in deze situaties, maar dat heeft me nooit weerhouden om het toch opnieuw te proberen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat ik er zelf simpelweg nog niet klaar mee ben. Ik geniet er stiekem nog van. Verder is het nooit leuk om jezelf kwetsbaar op te stellen als er een dikke kans is dat je afgewezen wordt. Waarom zou je jezelf kwetsbaar opstellen als dat niet nodig is? Als ik een duidelijk signaal krijg dat hij niet verliefd is, dan wis ik simpelweg zijn nummer. Is makkelijker. Ofwel ik schop mijzelf onder mijn reet en ik vertel het hem toch, al is het maar om dit zelf ook eens mee te maken en ervaren te hebben. Dat was eigenlijk eerst het plan maar daar begin ik een beetje op terug te komen. En verder kan het best wel zijn dat hij alsnog gevoelens gaat ontwikkelen, iets zegt mij dat dat voor hem niet zo makkelijk en snel gaat.
I know. Maar hardlopen is doodlopen. Als er een kans is op een goede afloop, dan smoor ik die in de kiem door nu op te biechten wat ik voor hem voel. Ik ken hem amper 1,5 maand. Why the rush? Ik ben er zelf nog niet eens over uit of ik inderdaad iets serieus met hem zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom probeer je jezelf zo te beschermen? Ik snap dat je het doet hoor, daar niet van, maar daarom alles laten zinken in het land der zweverige niksigheid is ook niet alles. Durf toch gewoon eens op je bek te gaan. Je gaat er niet dood aan. Ik ben ook zovaak op m'n bek gegaan in deze situaties, maar dat heeft me nooit weerhouden om het toch opnieuw te proberen.
Ja. Maar dat wist ik op mijn 23ste ook al.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef katerwater het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Een tijd geleden concludeerde je dat je 'zijn' botste met het mannelijk ego. Nu wordt je langzaam verliefd op een rustige man, wiens ego niet respondeert met het beeld dat je eerder had van mannen.
Mensen kiezen relationeel snel stereotiep, maar wie weet past een atypische persoon juist heel goed bij je!
Omdat hij voor je het weet uit je leven verdwenen kan zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
I know. Maar hardlopen is doodlopen. Als er een kans is op een goede afloop, dan smoor ik die in de kiem door nu op te biechten wat ik voor hem voel. Ik ken hem amper 1,5 maand. Why the rush? Ik ben er zelf nog niet eens over uit of ik inderdaad iets serieus met hem zou kunnen hebben.
Then so be it. Ik vind 2 maanden een hele redelijke tijd. En nogmaals, wie weet komt inderdaad nog naar voren dat hij toch een enorm ego heeft, wat ik in hele subtiele dingetjes wel merk. Die discussies die wij hebben zijn tof, maar ik merk ook wel dat hij daar competitief instaat, terwijl mij het eerder om puur het ventileren gaat en uit interesse zijn standpunten aan willen horen. Maar ik moet hem niet persé overtuigen van mijn gelijk, waar hij nét een tandje verder gaat. Stel, ik vertel hem dat ik verliefd ben. En wonder boven wonder, het is wederzijds. Maanden later komt naar voren dat zijn ego te groot is voor mijn smaak. Nou ja, het laatste wat ik wil is hem kwetsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat hij voor je het weet uit je leven verdwenen kan zijn?Overhaasten is nooit goed, maar het klinkt nu alsof je jezelf in bescherming neemt om niet gekwetst te hoeven worden. Zorg er eerst eens voor dat jullie allebei wat duidelijkheid hebben, dat hoeft het niet willen overhaasten niet in de weg te staan.
![]()
Stel dat je eens niet stelt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef Seven. het volgende:
Stel, ik vertel hem dat ik verliefd ben. En wonder boven wonder, het is wederzijds. Maanden later komt naar voren dat zijn ego te groot is voor mijn smaak. Nou ja, het laatste wat ik wil is hem kwetsen.
Tsja, als het voor jou slechts de eerste keer sinds zeer lange tijd is dat je mogelijk wat kriebels voelt voor een man, dan is het beste om gewoon inderdaad even af te wachten en vanzelf wel te zien. De topictitel insinueerde namelijk iets anders; namelijk dat je voor hem gevallen was. Nu lijk je dat allemaal weer iets lichter op te pakken. Wat is het nu?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
I know. Maar hardlopen is doodlopen. Als er een kans is op een goede afloop, dan smoor ik die in de kiem door nu op te biechten wat ik voor hem voel. Ik ken hem amper 1,5 maand. Why the rush? Ik ben er zelf nog niet eens over uit of ik inderdaad iets serieus met hem zou kunnen hebben.
Moet ik dit letterlijk opvatten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Seven ik lees al een tijdje je topic mee...je moet je prins op het witte paard gewoon op zn bek pakken..![]()
Ik ben voor hem gevallen. Verliefd. Maar dat wil niet zeggen dat een relatie met hem ook daadwerkelijk leuk zou zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, als het voor jou slechts de eerste keer sinds zeer lange tijd is dat je mogelijk wat kriebels voelt voor een man, dan is het beste om gewoon inderdaad even af te wachten en vanzelf wel te zien. De topictitel insinueerde namelijk iets anders; namelijk dat je voor hem gevallen was. Nu lijk je dat allemaal weer iets lichter op te pakken. Wat is het nu?
Nee. Ik heb geen zin in een dikke faal omdat ik te snel was. De laatste keer dat we elkaar zagen was leuk, maar ik heb echt de indruk dat hij me voorlopig aangenaam gezelschap vindt en dat hij wel eens aan mij denkt. Mijn gevoel zegt me dat ik gewoon wat meer tijd met hem door moet brengen. Ik wil er eigenlijk naartoe dat het normaal wordt om elkaar een paar keer per week te zien, en dán opbiechten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Stel dat je eens niet stelt.
Damn. Ik dacht dat ik alles kon dooddenken, maar ik moet mijn meerdere in jou erkennen.
En is het niet stiekem gewoon jouw eigen enorme ego die het je verbiedt gekwetst te worden?
Thanks.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee serieus ik hoop echt voor je dat het wordt..ik blijf je topic in de gaten houden.
Wilde sex??heb ik wat gemist dan...ik heb niks gelezen over wilde sex..heb je dat dan met hem??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thanks.![]()
En moet ik hem dan zoenen voor, tijdens of na de wilde seks die we altijd hebben? We geven wel altijd kusje op de mond bij binnenkomen/weggaan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wilde sex??heb ik wat gemist dan...ik heb niks gelezen over wilde sex..heb je dat dan met hem??
Dat bestrijd ik ook niet. Ik zou ook niet te snel gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen zin in een dikke faal omdat ik te snel was. De laatste keer dat we elkaar zagen was leuk, maar ik heb echt de indruk dat hij me voorlopig aangenaam gezelschap vindt en dat hij wel eens aan mij denkt. Mijn gevoel zegt me dat ik gewoon wat meer tijd met hem door moet brengen. Ik wil er eigenlijk naartoe dat het normaal wordt om elkaar een paar keer per week te zien, en dán opbiechten.
Dus nu is het slechts voor jou een plannetje doorspekt met psychologische ingenieuze trucs smeden zodat hij ook verliefd wordt op jou? Afijn, stel even het scenario voor dat hij morgen naar je toekomt en toegeeft dat hij verliefd is. Is dat dan voor jou geweldig of ben je dan zo'n figuur die ineens afknapt omdat het 'te makkelijk' ging?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben voor hem gevallen. Verliefd. Maar dat wil niet zeggen dat een relatie met hem ook daadwerkelijk leuk zou zijn. Het betekent alleen maar dat ik veel aan hem denk, me afvraag hoe het met hem gaat en waarom ik niks hoor. Maar niet dat ik met hem oud wil worden. Voor mij betekent dat dat ik hem veel beter wil leren kennen, de rest is vooruit lopen op de zaken.
Ik denk dat je maar héél weinig mensen tegen zult komen die deze competitieve instelling niet zullen hebben. Ik vind het overigens ook niet een typische manneneigenschap, maar iets wat ik zowel bij mannen als vrouwen zie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Then so be it. Ik vind 2 maanden een hele redelijke tijd. En nogmaals, wie weet komt inderdaad nog naar voren dat hij toch een enorm ego heeft, wat ik in hele subtiele dingetjes wel merk. Die discussies die wij hebben zijn tof, maar ik merk ook wel dat hij daar competitief instaat, terwijl mij het eerder om puur het ventileren gaat en uit interesse zijn standpunten aan willen horen. Maar ik moet hem niet persé overtuigen van mijn gelijk, waar hij nét een tandje verder gaat. Stel, ik vertel hem dat ik verliefd ben. En wonder boven wonder, het is wederzijds. Maanden later komt naar voren dat zijn ego te groot is voor mijn smaak. Nou ja, het laatste wat ik wil is hem kwetsen.
Niet huilen nou, dat was niet de bedoeling.quote:
Nee, dan is dat geweldig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus nu is het slechts voor jou een plannetje doorspekt met psychologische ingenieuze trucs smeden zodat hij ook verliefd wordt op jou? Afijn, stel even het scenario voor dat hij morgen naar je toekomt en toegeeft dat hij verliefd is. Is dat dan voor jou geweldig of ben je dan zo'n figuur die ineens afknapt omdat het 'te makkelijk' ging?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet huilen nou, dat was niet de bedoeling.
Geniet gewoon van wat je voelt en probeer niet alles te beredeneren en dood te denken.
Daar zeg je me wat. De keren dat ik ongelijk had zijn op 2 handen te tellen, de keren dat ik het ook nog eens toegaf op 1.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar héél weinig mensen tegen zult komen die deze competitieve instelling niet zullen hebben. Ik vind het overigens ook niet een typische manneneigenschap, maar iets wat ik zowel bij mannen als vrouwen zie.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. De keren dat ik ongelijk had zijn op 2 handen te tellen, de keren dat ik het ook nog eens toegaf op 1.
Maar ja, ik kan ook op commando het complete alfabet boeren, dus of ik nu het toonbeeld van vrouwelijkheid ben.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ja, ik kan ook op commando het complete alfabet boeren, dus of ik nu het toonbeeld van vrouwelijkheid ben.
Stel jij je kandidaat? Straks genees ik je!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
TS moest gewoon eens een echte man
Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:36 schreef Vivi het volgende:
Lesbisch worden? En dan een goedlopende topicreeks openen? En dan stoppen op het hoogtepunt?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Stel jij je kandidaat? Straks genees ik je!
Ooit wel is er over nagedacht dat jij misschien voor andere ook nét een tandje te ver gaat? Lijkt me moeilijk om dit volledig objectief te beoordelen, het is nota bene je eigen mening. Competitief zijn en voor je mening uitkomen staan redelijk dicht bij elkaar. Argumenteren kan gezien worden als poging tot overtuigen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die discussies die wij hebben zijn tof, maar ik merk ook wel dat hij daar competitief instaat, terwijl mij het eerder om puur het ventileren gaat en uit interesse zijn standpunten aan willen horen. Maar ik moet hem niet persé overtuigen van mijn gelijk, waar hij nét een tandje verder gaat.
heb je de "10 jaar Fok!" - RAR niet gekregen dan?quote:
Nee, ik ben nogal competitief. De jouwe zijn groter dan de mijnequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
heb je de "10 jaar Fok!" - RAR niet gekregen dan?
Hopeloosquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben voor hem gevallen. Verliefd. Maar dat wil niet zeggen dat een relatie met hem ook daadwerkelijk leuk zou zijn. Het betekent alleen maar dat ik veel aan hem denk, me afvraag hoe het met hem gaat en waarom ik niks hoor. Maar niet dat ik met hem oud wil worden. Voor mij betekent dat dat ik hem veel beter wil leren kennen, de rest is vooruit lopen op de zaken.
Ghe, waar heb ik nu weer het bloed onder je nagels vandaan gehaald?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hopeloos![]()
Wat is nog erger dan een vrouw die alleen maar zit te twijfelen? Jawel, een voormalig lesbische feministische übervrouw die eraan denkt haar neukertje wil promoveren tot vriendje maar haar lesbische avontuurtjes ook niet kan vergeten.
Als die gast dit topic doorleest kan je het vergeten
Vrouwen die van 2 walletjes willen eten
Ik ook niet. Maar voorlopig ben ik daar gewoon nog niet zo mee bezig, toekomstmuziek.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:45 schreef Xeanor het volgende:
Om maar even de meest geniale serie ooit te quoten:
L: "Barney you gotta stop screwing around if you want to be Robin's boyfriend!"
B: "Hoo.. woow... woooh... aha: boyfriend? I don't want to be Robin's 'boyfriend'."
L: "...well, what do you want then?"
B: "I don't know... I just want to be with her... all the time... I want to hear about her day, tell her about mine... I want to hold her hand, smell her hair... pfff... but I don't want to be her stupid boyfriend."
L: "Barney what you just described is a relationship between a boyfriend and a girlfriend."
Ergo: Ik snap ook helemaal niet hoe je gek kan zijn op iemand, maar geen relatie willen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe, waar heb ik nu weer het bloed onder je nagels vandaan gehaald?
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Buiten dat jij emotioneel nog niet echt volwassen lijkt te zijn, no offence.
Nee, ik zou niet weten waarom.quote:
Ik ben al mijn nummers kwijt, nieuwe telefoon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:19 schreef vosss het volgende:
Maar je hebt mn nummer toch, dan ken je toch zien of ik dat was of niet?
Of heb je soms mijn nummer gewist
Dat is zuur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben al mijn nummers kwijt, nieuwe telefoon.
Nou ja. Hij is niet zon jager dus tweede keus valt wel mee. Hoop ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:09 schreef vosss het volgende:
Ow. Dus hij wilde eerst iemand anders en toen dat niet lukte was jij tweede keus zegmaar of wat?
Ook lekker dan
Wat stond er in zijn sms dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:05 schreef Seven. het volgende:
Ik ben al aan het werk. Maar laten wij elders slowchatten.. Ik ben er al achter wie mij smste trouwens. Het lijdend onderwerp van dit topic. Hij heeft dus niet gescoord vannacht.
. Alleen ik heb kortaf terug gesmst omdat ik nog niet wist wie het was.
Zo'n reserveneukertje is nooit verkeerd wehehehehehe.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja. Hij is niet zon jager dus tweede keus valt wel mee. Hoop ik.
'Nog wakker?'quote:
Puur uit interesse.. Hoe zit het dan met een man die 30 keer op een dag smst?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
Aan de andere kant zijn er ook weer niet zoveel mannen die zonder bijbedoelingen 6x op een dag gaan smssen. Food for thought.
30 keer per dag sms-en doen mannen alleen als ze veel aan je denken en dus gevoelens hebben dan wel verliefd zijn. Is mijn ervaring toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
[..]
Puur uit interesse.. Hoe zit het dan met een man die 30 keer op een dag smst?
stalkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
[..]
Die is dan homo, want een kerel doet niet aan sms.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
Die is wanhopig. Stuur hem eens wat terug!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 07:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die is wanhopig. Stuur hem eens wat terug!
Verder is het rustig. Ik zou hem eens kunnen uitnodigen voor vanavond aangezien wij nog een discussie te voeren hebben. Maar dan komt het initiatief weer van mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 07:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
En hoe staat het er ondertussen voor?
sommige mannen hebben moeite om initiatief te tonen. Ik zit met hetzelfde. Maar als ik dan bel om hem uit te nodigen dan kan het hem ook niet snel genoeg zijn. Het liefst dezelfde dag al. Je zou eens hem uit kunnen nodigen en kijken met welke dag hij komt...quote:Op maandag 11 januari 2010 08:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Verder is het rustig. Ik zou hem eens kunnen uitnodigen voor vanavond aangezien wij nog een discussie te voeren hebben. Maar dan komt het initiatief weer van mij.
alsof mannen dat zo lekker helder hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Xeanor het volgende:
Niet helemaal een toevoeging aan het topic, maar ik vind dit wel weer een prachtig voorbeeldje van hoe vrouwen denken te weten wat ze willen, maar dat toch weer voor geen reet klopt.
Maar wij pretenderen ook niet het te weten...quote:Op maandag 11 januari 2010 13:17 schreef styliste het volgende:
[..]
alsof mannen dat zo lekker helder hebben
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Niets mis met fuckbuddies zijn, maar vrouwen kunnen dat niet, die moeten altijd verliefd worden.
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Je bent echt zijn backup. Best lullig voor je.
Ik weet zo ongeveer wat ik wil. En soms wijk ik daar vanaf.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Xeanor het volgende:
Niet helemaal een toevoeging aan het topic, maar ik vind dit wel weer een prachtig voorbeeldje van hoe vrouwen denken te weten wat ze willen, maar dat toch weer voor geen reet klopt.
Inderdaad. En als ik ergens jeuk van krijg, dan is het dat wel. Overigens helpt dat bij het afknappen.quote:
- Eerst twijfelt ze aan een relatie met een man (rede om dit topic te openen)quote:Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Dit is de eerste keer en ik heb er toch al de nodige versleten. Maar for the record, ik ga dit afronden. Want:
[..]
Hij heeft gelijk.
Ik laat niks meer van me horen, de volgende keer dat hij smst om af te spreken laat ik hem weten dat het een slecht plan is wegens gevoelens van mijn kant. Na zijn 'ziek zijn' of wat het dan ook is, heb ik er geen fijn gevoel meer bij. Dat lijkt me wel het moment om de stekker eruit te trekken.
Terug naar alleen zijn, ga vanavond sowieso naar dat café om een dikke party te bouwen met vrienden. En dan alleen naar huis, geen scharrels meer want daar had ik eigenlijk al een tijdje mijn buik van vol. Dames, ik ben weer volledig tot uw beschikking.
Dat is écht geen goeie samenvatting van dit topic.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
- Eerst twijfelt ze aan een relatie met een man (rede om dit topic te openen)
- Dan weer niet
- Dan weer wel
- Dan zit ze te wachten op een SMS van hem
- Nu wil ze toch weer geen mannelijke scharrel
- Blijkt ze toch weer lesbisch te zijn
Echt, wat een figuur ben jij![]()
![]()
quote:
Jij verwacht van een vrouw dat ze geen hormonen heeft en wel logica? HET ZIJN TOCH GEEN MANNEN? WEL DAN? WEL?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
- Eerst twijfelt ze aan een relatie met een man (rede om dit topic te openen)
- Dan weer niet
- Dan weer wel
- Dan zit ze te wachten op een SMS van hem
- Nu wil ze toch weer geen mannelijke scharrel
- Blijkt ze toch weer lesbisch te zijn
Echt, wat een figuur ben jij![]()
![]()
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij verwacht van een vrouw dat ze geen hormonen heeft en wel logica? HET ZIJN TOCH GEEN MANNEN? WEL DAN? WEL?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |