Nee, ik zou niet weten waarom.quote:
Ik ben al mijn nummers kwijt, nieuwe telefoon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:19 schreef vosss het volgende:
Maar je hebt mn nummer toch, dan ken je toch zien of ik dat was of niet?
Of heb je soms mijn nummer gewist
Dat is zuur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben al mijn nummers kwijt, nieuwe telefoon.
Nou ja. Hij is niet zon jager dus tweede keus valt wel mee. Hoop ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:09 schreef vosss het volgende:
Ow. Dus hij wilde eerst iemand anders en toen dat niet lukte was jij tweede keus zegmaar of wat?
Ook lekker dan
Wat stond er in zijn sms dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:05 schreef Seven. het volgende:
Ik ben al aan het werk. Maar laten wij elders slowchatten.. Ik ben er al achter wie mij smste trouwens. Het lijdend onderwerp van dit topic. Hij heeft dus niet gescoord vannacht.
. Alleen ik heb kortaf terug gesmst omdat ik nog niet wist wie het was.
Zo'n reserveneukertje is nooit verkeerd wehehehehehe.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja. Hij is niet zon jager dus tweede keus valt wel mee. Hoop ik.
'Nog wakker?'quote:
Puur uit interesse.. Hoe zit het dan met een man die 30 keer op een dag smst?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
Aan de andere kant zijn er ook weer niet zoveel mannen die zonder bijbedoelingen 6x op een dag gaan smssen. Food for thought.
30 keer per dag sms-en doen mannen alleen als ze veel aan je denken en dus gevoelens hebben dan wel verliefd zijn. Is mijn ervaring toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
[..]
Puur uit interesse.. Hoe zit het dan met een man die 30 keer op een dag smst?
stalkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
[..]
Die is dan homo, want een kerel doet niet aan sms.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
Die is wanhopig. Stuur hem eens wat terug!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 07:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die is wanhopig. Stuur hem eens wat terug!
Verder is het rustig. Ik zou hem eens kunnen uitnodigen voor vanavond aangezien wij nog een discussie te voeren hebben. Maar dan komt het initiatief weer van mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 07:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
En hoe staat het er ondertussen voor?
sommige mannen hebben moeite om initiatief te tonen. Ik zit met hetzelfde. Maar als ik dan bel om hem uit te nodigen dan kan het hem ook niet snel genoeg zijn. Het liefst dezelfde dag al. Je zou eens hem uit kunnen nodigen en kijken met welke dag hij komt...quote:Op maandag 11 januari 2010 08:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Verder is het rustig. Ik zou hem eens kunnen uitnodigen voor vanavond aangezien wij nog een discussie te voeren hebben. Maar dan komt het initiatief weer van mij.
alsof mannen dat zo lekker helder hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Xeanor het volgende:
Niet helemaal een toevoeging aan het topic, maar ik vind dit wel weer een prachtig voorbeeldje van hoe vrouwen denken te weten wat ze willen, maar dat toch weer voor geen reet klopt.
Maar wij pretenderen ook niet het te weten...quote:Op maandag 11 januari 2010 13:17 schreef styliste het volgende:
[..]
alsof mannen dat zo lekker helder hebben
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Niets mis met fuckbuddies zijn, maar vrouwen kunnen dat niet, die moeten altijd verliefd worden.
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Je bent echt zijn backup. Best lullig voor je.
Ik weet zo ongeveer wat ik wil. En soms wijk ik daar vanaf.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Xeanor het volgende:
Niet helemaal een toevoeging aan het topic, maar ik vind dit wel weer een prachtig voorbeeldje van hoe vrouwen denken te weten wat ze willen, maar dat toch weer voor geen reet klopt.
Inderdaad. En als ik ergens jeuk van krijg, dan is het dat wel. Overigens helpt dat bij het afknappen.quote:
- Eerst twijfelt ze aan een relatie met een man (rede om dit topic te openen)quote:Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Dit is de eerste keer en ik heb er toch al de nodige versleten. Maar for the record, ik ga dit afronden. Want:
[..]
Hij heeft gelijk.
Ik laat niks meer van me horen, de volgende keer dat hij smst om af te spreken laat ik hem weten dat het een slecht plan is wegens gevoelens van mijn kant. Na zijn 'ziek zijn' of wat het dan ook is, heb ik er geen fijn gevoel meer bij. Dat lijkt me wel het moment om de stekker eruit te trekken.
Terug naar alleen zijn, ga vanavond sowieso naar dat café om een dikke party te bouwen met vrienden. En dan alleen naar huis, geen scharrels meer want daar had ik eigenlijk al een tijdje mijn buik van vol. Dames, ik ben weer volledig tot uw beschikking.
Dat is écht geen goeie samenvatting van dit topic.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
- Eerst twijfelt ze aan een relatie met een man (rede om dit topic te openen)
- Dan weer niet
- Dan weer wel
- Dan zit ze te wachten op een SMS van hem
- Nu wil ze toch weer geen mannelijke scharrel
- Blijkt ze toch weer lesbisch te zijn
Echt, wat een figuur ben jij![]()
![]()
quote:
Jij verwacht van een vrouw dat ze geen hormonen heeft en wel logica? HET ZIJN TOCH GEEN MANNEN? WEL DAN? WEL?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
- Eerst twijfelt ze aan een relatie met een man (rede om dit topic te openen)
- Dan weer niet
- Dan weer wel
- Dan zit ze te wachten op een SMS van hem
- Nu wil ze toch weer geen mannelijke scharrel
- Blijkt ze toch weer lesbisch te zijn
Echt, wat een figuur ben jij![]()
![]()
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij verwacht van een vrouw dat ze geen hormonen heeft en wel logica? HET ZIJN TOCH GEEN MANNEN? WEL DAN? WEL?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |