Nee, ik zou niet weten waarom.quote:
Ik ben al mijn nummers kwijt, nieuwe telefoon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:19 schreef vosss het volgende:
Maar je hebt mn nummer toch, dan ken je toch zien of ik dat was of niet?
Of heb je soms mijn nummer gewist
Dat is zuur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben al mijn nummers kwijt, nieuwe telefoon.
Nou ja. Hij is niet zon jager dus tweede keus valt wel mee. Hoop ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:09 schreef vosss het volgende:
Ow. Dus hij wilde eerst iemand anders en toen dat niet lukte was jij tweede keus zegmaar of wat?
Ook lekker dan
Wat stond er in zijn sms dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:05 schreef Seven. het volgende:
Ik ben al aan het werk. Maar laten wij elders slowchatten.. Ik ben er al achter wie mij smste trouwens. Het lijdend onderwerp van dit topic. Hij heeft dus niet gescoord vannacht.
. Alleen ik heb kortaf terug gesmst omdat ik nog niet wist wie het was.
Zo'n reserveneukertje is nooit verkeerd wehehehehehe.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja. Hij is niet zon jager dus tweede keus valt wel mee. Hoop ik.
'Nog wakker?'quote:
Puur uit interesse.. Hoe zit het dan met een man die 30 keer op een dag smst?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
Aan de andere kant zijn er ook weer niet zoveel mannen die zonder bijbedoelingen 6x op een dag gaan smssen. Food for thought.
30 keer per dag sms-en doen mannen alleen als ze veel aan je denken en dus gevoelens hebben dan wel verliefd zijn. Is mijn ervaring toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
[..]
Puur uit interesse.. Hoe zit het dan met een man die 30 keer op een dag smst?
stalkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
[..]
Die is dan homo, want een kerel doet niet aan sms.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
Die is wanhopig. Stuur hem eens wat terug!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef styliste het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 07:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die is wanhopig. Stuur hem eens wat terug!
Verder is het rustig. Ik zou hem eens kunnen uitnodigen voor vanavond aangezien wij nog een discussie te voeren hebben. Maar dan komt het initiatief weer van mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 07:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
En hoe staat het er ondertussen voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |