dat doet hij toch nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het vergelijk is al ziek. Een cartoon of een afslachting van miljoenen mensen
Hoe durf je een tekening te vergelijken met de Holocaust![]()
Wat zou je er van vinden als wij zouden spotten met de holocaust middels een karikatuur. Dat was mijn oorspronkelijke vraag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het vergelijk is al ziek. Een cartoon of een afslachting van miljoenen mensen
Hoe durf je een tekening te vergelijken met de Holocaust![]()
Omdat er een nu een moskee op die plek staat. En die staat er al verdomd lang. Daarnaast sleept Israel de wereld dan mee in een verschrikkelijk groot conflict.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom mogen Joden van jou hun tempel niet bouwen ?
Duidelijk antwoordquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen kloontjes op fok nee.
Alsof dat niet gebeurd is. En hoeveel moppen bestaan daar wel niet overquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doet hij toch niet
hij vraagt zich af of je over de holocaust ook leuke tekeningen mag maken
Nee jij trekt een vergelijking met neo-nazi's:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Now we are talking![]()
Noem eens een paar goede punten op van Moslims? Ik durf er om te wedden dat jij netzoveel goede punten van moslims als neo nazi's kan opnoemen.
Ik heb je daar vragen over gesteld en ik zie ze graag beantwoord.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat toch gewoon, want stel dat een neo-nazi een aanslag zou plegen dan zouden ook alle neo-nazi's verketterd worden.
Zijn alle argumenten van welk geloof dan ook een lulkoek-argument?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat er een nu een moskee op die plek staat. En die staat er al verdomd lang. Daarnaast sleept Israel de wereld dan mee in een verschrikkelijk groot conflict.
En waarom moet er een tempel komen op die locatie? Omdat sommige joden denken dat de messias dan terugkomt. Nou, wat een lulkoek-argument.
Oke, het is minder zwart-wit dan door mij gesteldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is dat voor kolder? Of zijn landen als China, Rusland, Pakistan, Iran en India westers?
Dat gebeurt al, en hoe afschuwelijk vele mensen dat ook vinden, je zal ze niet stiekem het huis van de tekenaar in zien kruipen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als wij zouden spotten met de holocaust middels een karikatuur. Dat was mijn oorspronkelijke vraag.²
Ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:33 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Zijn alle argumenten van welk geloof dan ook een lulkoek-argument?
Dan nog vind ik het vergelijk onvoorstelbaar. Je vergelijkt dan, weliswaar in een cartoon, een moord op miljoenen mensen. Als je nou Jezus als voorbeeld geeft begrijp ik het wel maar dit is een dwaas vergelijk in mijn ogenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als wij zouden spotten met de holocaust middels een karikatuur. Dat was mijn oorspronkelijke vraag.²
Mensen die zich veel te erg vastklampen aan een geloof en het een deel van zichzelf maken. Zo erg dat het lijkt dat ze persoonlijk bedreigt worden met een pistool als hun geloof (wat als een lichaamsdeel aan ze vastzit) wordt bedreigd. Ik snap niet waarom dit bij de islam zo extreem is. Door alle commotie maken denk ik 9/10 mensen in nederland de connectie islam - terrorisme.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar wie reageert zo fel op een tekening
Dat gebeurt niet, want die cartoons zijn strafbaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:33 schreef Mdk het volgende:
[..]
Dat gebeurt al, en hoe afschuwelijk vele mensen dat ook vinden, je zal ze niet stiekem het huis van de tekenaar in zien kruipen.
QFT.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, het is minder zwart-wit dan door mij gesteldJe hebt gelijk.
Wij Moslims zijn diep gekwetst door dat soort "geintjes". De meesten weten hun emoties wel te bedwingen. Maar je zal heus wel een enkeling hebben die hier niet van gediend is en tot geweld zal overgaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:32 schreef Re het volgende:
welk gedachtengoed zit er trouwens achter de wil om iemand te vermoorden voor een cartoon? of een stukje satire
ik denk dat hij het niet tof vind dat een van de belangrijkste figuren in zijn leven op een dergelijke manier neergezet wordquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:32 schreef Re het volgende:
welk gedachtengoed zit er trouwens achter de wil om iemand te vermoorden voor een cartoon? of een stukje satire
Het is ook mij een wonder waarom het zo extreem is. Zo'n connectie is daardoor een logisch gevolgquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen die zich veel te erg vastklampen aan een geloof en het een deel van zichzelf maken. Zo erg dat het lijkt dat ze persoonlijk bedreigt worden met een pistool als hun geloof (wat als een lichaamsdeel aan ze vastzit) wordt bedreigd. Ik snap niet waarom dit bij de islam zo extreem is. Door alle commotie maken denk ik 9/10 mensen in nederland de connectie islam - terrorisme.
Wat een onzin, die cartoons die zijn er gewoon en worden nog steeds gemaakt. Een tijdje terug is er zelfs nog een heel congres van geweest in Iran waar allemaal van zulke cartoons tentoon werden gesteld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, want die cartoons zijn strafbaar.
Dus emotie is een vrijbrief voor geweld?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij Moslims zijn diep gekwetst door dat soort "geintjes". De meesten weten hun emoties wel te bedwingen. Maar je zal heus wel een enkeling hebben die hier niet van gediend is en tot geweld zal overgaan.²
En dat is dan een reden om een vergelijk te maken met de afslachting van meer dan 6 miljoen mensen (al dan niet in een cartoon)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat hij het niet tof vind dat een van de belangrijkste figuren in zijn leven op een dergelijke manier neergezet word
Wie is wijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij Moslims zijn diep gekwetst door dat soort "geintjes". De meesten weten hun emoties wel te bedwingen. Maar je zal heus wel een enkeling hebben die hier niet van gediend is en tot geweld zal overgaan.²
Ga hier maar de verschillen tussen Jezus en Mohammed bekijken, dan zal je zien dat Jesus gebaseerd is op liefde en Mohammed gebaseerd is op haat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee jij trekt een vergelijking met neo-nazi's:
[..]
Ik heb je daar vragen over gesteld en ik zie ze graag beantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |