Gewaagde voorspellingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:37 schreef maartena het volgende:
Ik denk trouwens dat Canada zeker goud wint dit jaar.
Ik zet in op een Canada - Rusland finale, maar wie er gaat winnen durf ik niet aan. Ik hoop op Rusland, juist omdat de NHL over 4 jaar geen ruimte wil laten voor de spelen in Rusland.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:07 schreef Saviola het volgende:
Gewaagde voorspellingZou wel prachtig zijn als ze in hun eigen achtertuin goud pakken maar ik zou graag Rusland zien winnen. Al dat jonge aanvallend talent
Kan alsnog hoorquote:
Ook al zouden ze het niet doen. Geen enkele Russische sterspeler zal doorspelen. En als Rusland al hun sterspelers stuurt dan volgt de rest vanzelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:37 schreef nyny83 het volgende:
Ik ga voor Canada - USA in de finale. En de NHL moet uiteraard gewoon ruimte laten voor de Olympics over 4 jaar.
Jaja, je hebt zelfs halverwege het seizoen nog hoop op de play-offs, het moet niet gekker wordenquote:
Ja 't is toch alweer enkele seizoenen geledenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jaja, je hebt zelfs halverwege het seizoen nog hoop op de play-offs, het moet niet gekker worden
Idd, kijk maar naar de Penguins. Ook Sharks hadden even een lastige periode, maar zitten nu toch al op 8 wins op een rij.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jaja, je hebt zelfs halverwege het seizoen nog hoop op de play-offs, het moet niet gekker worden
Katth, alle goede teams hebben wel eens een kleine terugval. Pens verliezen nu ook 4x op rij.
Hap hapquote:Op maandag 4 januari 2010 13:53 schreef Saviola het volgende:
Waarvan eentje tegen ons, dat zijn al 2 zekere punten voor de Caps
Wat let je? Een mod kan die er nog altijd achteraf in plempen.quote:
Dat doen ze nu toch ook niet? De Canucks gaan bijvoorbeeld op de "longest road trip in NHL history" omdat ze 3 weken lang niet "thuis" kunnen spelen vanwege het Olympische hockey. Geen thuisvoordeel dus, en een aantal "thuis" wedstrijden worden o.a. in Calgary gespeeld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:52 schreef Katth het volgende:
Ik hoop op Rusland, juist omdat de NHL over 4 jaar geen ruimte wil laten voor de spelen in Rusland.
De NHL stopt toch echt wel. Ze kunnen waarschijnlijk niet thuis spelen ivm met voorbereidingen op de spelen in dat stadion.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch ook niet? De Canucks gaan bijvoorbeeld op de "longest road trip in NHL history" omdat ze 3 weken lang niet "thuis" kunnen spelen vanwege het Olympische hockey. Geen thuisvoordeel dus, en een aantal "thuis" wedstrijden worden o.a. in Calgary gespeeld.
De NHL gaat gewoon door.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef Katth het volgende:
De NHL stopt toch echt wel. Ze kunnen waarschijnlijk niet thuis spelen ivm met voorbereidingen op de spelen in dat stadion.
Ja, maar daar willen ze nu mee stoppen, omdat ze toch vinden dat het programma te druk is in een olympisch jaar. Maar de timing is echt helemaal verkeerd. Nu zijn de spelen in Canada en stoppen ze wel. Over 4 jaar in Rusland en willen ze niet stoppen.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Zal ook weer met de afbraak te maken hebben, kijk maar naar het schema van de Canucks in Maart: http://canucks.nhl.com/club/schedule.htm
Zouden ze in 2002 en 2006 pauzes gehouden hebben?
2 goals op 47 schoten en 6 tegen op 20quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef Saviola het volgende:
Nog eens verliezen na 8 wins op een rij, wat een ramp he
quote:Caps name Alex Ovechkin as new captain
Washington Capitals left wing Alex Ovechkin took the ice for Tuesday's game against the Montreal Canadiens wearing the captain's ‘C' on his sweater for the first time, hours after being named as the 14th captain in club history.
Vice president and general manager George McPhee and coach Bruce Boudreau made the selection, and Boudreau informed his team of the decision Tuesday morning, eight days after the Caps traded their previous captain, Chris Clark, to Columbus.
Ovechkin, 24, is the first European-born captain in Capitals history and the second-youngest captain in team history -- Ryan Walter was 21 when he captained the 1979-80 team. The Moscow native is the sixth Russian-born player to be an NHL captain and joins Atlanta's Ilya Kovalchuk as the only active Russians to captain their teams (Pavel Bure, Alexander Mogilny, Alexei Yashin and Alexei Zhamnov also served as captains at points during their careers).
Ovechkin has been one of the Caps' alternate captains since 2006-07, his second season in the NHL.
quote:
Niet zo sip, de Ducks hebben van de Red Wings gewonnenquote:
Ja ja, gezien gisteravondquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:05 schreef nyny83 het volgende:
Niet zo sip, de Ducks hebben van de Red Wings gewonnen
NHL.com kopt ook mooi "Simply the Pest" hehe.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:06 schreef nyny83 het volgende:
Zit Rangers VS Stars te kijken nu. 2-2, aardige wedstrijd.
Ja, en ze kwamen nog goed terug... jammer dat ze dat niet doorzetten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef Saviola het volgende:
Ik dacht, laten we nog eens gezellig Tampa kijken vannacht. Maar na precies 2 minuten en 11 seconden spelen was het al 3-0 Buffalo en bedtijd.
Post em vast hier.... dan kan de volgende topic opener em meenemen. Of een op kan em in de huidige zetten.quote:
Ha! ik was de TS. Maar seizoen 05/06 met een post uit 2004?quote:
Ik denk dat dat topic naar verloop van tijd gemerged of hernoemt is door een mod ofzo..... Ik heb alleen maar even snel linkjes gekopieerd voor de OP, meer nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ha! ik was de TS. Maar seizoen 05/06 met een post uit 2004?
Ja.... Mijn oom toen ik in 2004 in Canada was: "I swear,I will never watch hockey ever again!!"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:42 schreef popolon het volgende:
Aha ja, dat was net na of tijdens de lockout.
En terecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:11 schreef popolon het volgende:
Tja, er is maar 1 sport in Canada die echt telt.
Z = for Zamboni.
LA had 52 schoten op goal, niet normaal!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:57 schreef maartena het volgende:
Joh! Scoren de Red Wings gewoon 2-1 tegen Los Angeles met nog 17 seconden op de klok.....
Heeft Saviola hier geloof ik al eens gepost een paar maanden terug, maar wel leuk jaquote:
Ah, heb ik toen gemist.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef nyny83 het volgende:
Heeft Saviola hier geloof ik al eens gepost een paar maanden terug, maar wel leuk ja
Ja klopt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heeft Saviola hier geloof ik al eens gepost een paar maanden terug, maar wel leuk ja
En popolon, ik denk dat je post van tijdens de lockout was, want je vroeg of het nieuwe seizoen wel zou doorgaan
Met Dank!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef nyny83 het volgende:
En done dankzij deze maffe Fries: Peterselieman
Je doet nu alsof Tampa een of ander bierteam is ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:28 schreef nyny83 het volgende:
Lightning zowaar voor tegen de Devs. 1-0 nu
quote:I just got home from the game.
Insanity.
They're lining up for a Faceoff and half of the lights that light the rink just go out (My part of the arena too). It wasn't dark AT ALL. Just not as bright as the other half.
So we sit around for 2 hours. Many leave. I search for a pretzel. EVERY PRETZEL IN THE ARENA WAS SOLD OUT. No joke, I was told by a concessions manager. There's no PR announcements until the cancellation.
Before being cancelled, a few people discover that free knit hats are projectiles and launch them on the ice. They cleverly throw one or two at a time to numerous cheers. Then as they're picked up and the guy who never grew up dreaming he'd be picking up hats off of ice skates away, another hat will come down on the other side of the ice. And the dude was forced to skate and grab it. Repeat ad nauseum.
Then the game is canceled. More hats rain down. A few water bottles too. One or two beers as well. I would've thrown mine if it wasn't $8. I think gold at that weight costs less.
Who it truly sucks for is people like me, the little guy. This game was a Christmas present for my little brother, who I don't get to see nearly enough. I spent money I could spend on meals to give him a cool gift. Then these lights go out, and the rink is totally still playable, and let's be honest all of these players have played in darker arenas in minors/college/Siberia/whatever. Then we dick around for 2 hours only to have the game canceled. Now I have to wait to hear whether I'll get either a refund or a rain check to HALF of a game I might not be able to make with my team down 3-0.
En vooral ook: wanneer? Zou lullig zijn als de teams er door trades al volledig anders uitzien zodra de rest vd wedstrijd wordt gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:57 schreef nyny83 het volgende:
En nu? De wedstrijd in zijn geheel opnieuw of oppakken waar ze gebleven waren?
Dat niet, maar ik schat de Devils toch hoger in. En meestal hebben de Lightning het moeilijk tegen een team dat goed verdedigtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:35 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je doet nu alsof Tampa een of ander bierteam is ofzoZal ik je aan de uitslag van TB-SJ herinneren van dit jaar?
![]()
Wordt verder gespeeld vanaf de tijd dat het is gestopt. Lekker voor die Devils fans die opnieuw naar zo'n wedstrijd moeten waar ze al 3-0 achter staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En vooral ook: wanneer? Zou lullig zijn als de teams er door trades al volledig anders uitzien zodra de rest vd wedstrijd wordt gespeeld.
"we"quote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Saviola het volgende:
Nou morgenavond wordt de wedstrijd hervatGister dus in New Jersey, vanavond spelen we in Philadelphia en morgen mogen we terug naar NJ..
i wishquote:Op zondag 10 januari 2010 02:31 schreef maartena het volgende:
Zit je in Tampa met tickets dat je ook echt "we" kunt zeggen
Yep, eindelijk weer eens een goede win. Blijft matig tot nu toe.quote:
quote:Washington has won 12 straight over Tampa Bay, the second-longest active streak between two teams in the League. In fact, since the Caps' last loss to the Bolts they've gotten two division titles and a new coach.
Tampa heeft Caps toch lekker potje afgedroogdquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Tampa heeft Caps toch lekker potje afgedroogd
Ach, Caps hebben nog 14 punten om te verspelenquote:
Och, het gaat om de play-offs. Veel punten halen in het reguliere seizoen is mooi meegenomen, maar niet meer dan dat. Trust me, I knowquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Ach, Caps hebben nog 14 punten om te verspelen
Gefeliciteerd trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Saviola het volgende:
Wooo 7-4nice. Eindelijk weer eens gewonnen van de Caps zeg..
NYI-Detroit 6-0 ook opvallende uitslag..
Ja lees mn verslagen dan ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Saviola het volgende:
Wooo 7-4nice. Eindelijk weer eens gewonnen van de Caps zeg..
NYI-Detroit 6-0 ook opvallende uitslag..
Dat kan nog wel eens zijn Olympische spelen kosten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Saviola het volgende:
Het zit Selanne ook niet mee zeg dit jaarnet terug van zn gebroken hand, krijgt ie nu een slapshot vol op zn wafel en houdt er een kaakbreuk aan over.
tis niet geluktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:07 schreef maartena het volgende:
Staat het gewoon 4-0 voor de Kings tegen de Ducks.
2 seconden voor het einde van de Period schoof Guigere (na review) blijkbaar de puck toch een klein stukje over de lijn, en was het na 5 minuten review en discuzeuren toch een goal.....
Nah, dan maar even 5 goals produceren in de 3e
yup, stelletje prutsers. De mentaliteit bij de spelers daar zit echt niet goed. De kwaliteiten hebben ze op zich toch wel...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef Saviola het volgende:
14de nederlaag in 15 duels voor Edmonton. 't Gaat lekker met die club.
Tja niet te geloven.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef Saviola het volgende:
14de nederlaag in 15 duels voor Edmonton. 't Gaat lekker met die club.
Helemaal mee eens. Teams spelen nu vaak alleen maar om de OT te halen en krijgen daar nog een punt voor ook. Teams die meer verloren hebben dan gewonnen lopen toch nog op een .500-ratio en eigenlijk slaat dat nergens op. OF een overwinning moet 3 punten gaan opleveren, OF de tie moet worden ingevoerd, OF een OT loss moet ook geen punten opleveren.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef gold-rush het volgende:
even een beetje off topic maar ik stoor me eraan dat als je verliest in overtime je nog steeds een punt krijgt.
In welk ander sport krijg je nou een punt als je verliest?
Geen een volgens mij.
Wat is er mis met een tie?
Ik weet het de regels zijn al een tijdje veranderd maar de standings kijken vind ik nu toch een beetje vaag.
Soms denk je dat een team goed is maar ze hebben wel bijvoorbeeld 15 losses maar in overtime dus toch nog 15 punten erbij.
Ik vind gewoon dat als je verliest ,je dan gewoon geen punt moet krijgen.
Hehe lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:08 schreef nyny83 het volgende:
Zooooooooooooooo, even de Flames verpletterd met 9-1
Fantastische wedstrijd lijkt me dus, zit alles inquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:15 schreef maartena het volgende:
Net naar Sabres @ Ducks geweest.....
Feest in de 1st period: 4-0
Zweten in de 2e period: 4-3
Maar het gelukkig weten af te maken in de 3e: 5-4.
Nog wel even zweten toen buffalo met nog 53 seconden op de klok de op dat moment 5-3 score in 5-4 wist te veranderen.
ja ik las het op nhl.com. Wie had dat gedacht? Theodore de held van de avond...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:34 schreef Katth het volgende:
Ouch....
Caps hebben gisteren een overwinning gestolen van de Red Wings. Held van de avond was Jose Theodore met 44 stops op 46 shots. Caps hadden maar 23 shots op goal.
De 1e periode was hij echt geweldig, die heb ik nog even mee kunnen pikken. Duurde totdat er nog 5 min over waren in de 1e periode voordat Caps pas 1e schot op goal hadden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja ik las het op nhl.com. Wie had dat gedacht? Theodore de held van de avond...
Nah, ben gewoon lekker met mijn vrouw gaan kijken, had geen zin een camera mee te nemen.....quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef nyny83 het volgende:
Fantastische wedstrijd lijkt me dus, zit alles in. Heb je nog foto's gemaakt die je met ons wil delen? Kan ze eventueel ook nog in een verslag verwerken...
Bedankt, hier zat ik wel op te wachten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:07 schreef nyny83 het volgende:
Lightning waren weer goed trouwens. Inleiding van de Recap op www.nhl.com:
To get an idea of just how bad the Tampa Bay Lightning were in their 8-2 loss to the New York Rangers on Tuesday night at Madison Square Garden, look no further than coach Rick Tocchet's assessment of his team after the game.
"They out-hit us, they outplayed us, they out-everythinged us, they outcoached us," he said. "Their leaders out-did our leaders, their grinders out-did our grinders. Our goaltender got out-goaltended.
"The only thing good was the bus was on time for this game. The bus driver was the best thing we had."
sorryquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef Saviola het volgende:
[..]
Bedankt, hier zat ik wel op te wachten.
ghehe snap ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef Saviola het volgende:
Bij zo'n afgang vermijd ik meestal alle wedstrijdverslagen e.d.
Wat houd je tegen? Een ticket naar een stad met een leuk team aan de oostkust is niet afgrijselijk duur in Jan/Feb, en je kunt zo eens een lang weekend naar bijv. Boston, New York, etc..... Bruins, Rangers bijv.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:41 schreef nyny83 het volgende:
Leuk! Lijkt me echt zo gaaf om eens mee te maken...
Mijn zwangere vriendin bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Een ticket naar een stad met een leuk team aan de oostkust is niet afgrijselijk duur in Jan/Feb, en je kunt zo eens een lang weekend naar bijv. Boston, New York, etc..... Bruins, Rangers bijv.
En ja kan er dan ook een weekje vakantie van maken. Vakanties hoeven natuurlijk niet altijd in de zomer.
En die laat je niet gaan voor een lang weekend met een vriend om eens wat IJshockey te gaan bekijken?quote:
Pens-Caps natuurlijk. Tampa wedstrijden kun je het hele seizeon nog bekijken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:16 schreef Saviola het volgende:
Dilemma straks. TB speelt, maar er is Pens-Caps![]()
Help?
Yup, heb de wedstrijd gezien en het was een aardige pot hockey. Ducks spelen stukken beter dan je naar aanleiding van de ranglijst zou vermoeden en het bleef lang spannend. Gelukkig toch gewonnenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:04 schreef Saviola het volgende:
En de Caps winnen met 6-3 na 2 snelle goals in de 3rd en een empty netter van #8
Ovechkin motm met 2 goals en 1 assist weer.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:08 schreef Saviola het volgende:
Edmonton10de verlies op rij, 1x gewonnen in hun laatste 18..
Ze scoren met een extra aanvaller de gelijkmaker een minuut voor het einde, maar met nog 20 seconden te gaan krijgen ze alsnog een tegengoal
Yup, Wisniewski maakte de winnende SO-trefferquote:Op zondag 24 januari 2010 06:24 schreef maartena het volgende:
Misschien zijn de Oilers nog steeds aan het verliezen als ik over een week of twee naar Oilers @ Ducks ga.
Ducks winnen trouwens 4-3 van de Blues na een shootout: 3-3 na 3 periodes, en geen goals in OT.
gaat neuvirth niet keepen dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Katth het volgende:
Capitals Recall Braden Holtby, Theodore day-to-day.
Komt de volgende rookie goaltender van Hershey.
Hebben ze nog wel een reserve nodigquote:
ah zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef Katth het volgende:
[..]
Hebben ze nog wel een reserve nodig
Tot dusverre gaat het aardig. PP Ducks nu.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:55 schreef maartena het volgende:
Thuis. Eens zien of de Ducks wat minder kunnen dweilen en wat meer kunnen spelen in de 2e
zal wel meevallen met de Olympic break ertussen. De topspelers die veel speelden op de Olympics zullen daarna misschien wel even een dipje hebben (misschien even rust geven?), maar de rest zou weer zo fris als een hoentje moeten zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:39 schreef Katth het volgende:
Nu alleen hopen dat ze niet te vroeg pieken.
Ja, zou kunnen. Door die olympic break is het ook erg belangrijk om nu zoveel mogelijk punten binnen te halen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zal wel meevallen met de Olympic break ertussen. De topspelers die veel speelden op de Olympics zullen daarna misschien wel even een dipje hebben (misschien even rust geven?), maar de rest zou weer zo fris als een hoentje moeten zijn.
Het is een grote kanshebber. Maar goed, behaalde resultaten zeggen niet alles in de Playoffs. Wat dat betreft hebben de Pens uiteraard meer playoff ervaring. Ondanks dat de Caps op het moment beter lijken te zijn zou ik echt niet weten op wie ik m'n geld zou moeten zetten in een best-of-7 tegen de Pens. Ik neig toch naar Crosby, Malkin & co. Het zou me niet verbazen als de Caps met hun offensieve spel vroeg of laat de deksel op de neus krijgen en de Pens over de langste adem blijken te beschikken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:32 schreef nyny83 het volgende:
Caps zijn goed bezig dit seizoen. Ik vind ze sterker dan de Pens dit keer, ze zouden zomaar wel eens de conference finals kunnen gaan halen minimaal.
Ik denk dat het wel meevalt. De Caps hebben minder tegengoals dan de Pens, en vergeet niet dat ze Varlamov (de enige goalie die WEL voldoet bij de Caps) al een tijdje missen. Vorig seizoen was het al een dubbeltje op zijn kant, en bij de Caps zie ik duidelijk progressie, bij de Pens niet echt. Bovendien zal de honger naar de Cup, nu ze hem al eens gewonnen hebben, denk ik toch iets minder zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:53 schreef WesCAddle het volgende:
zo, weer een post van mij.. ik kom hier veel te weinig!
[..]
Het is een grote kanshebber. Maar goed, behaalde resultaten zeggen niet alles in de Playoffs. Wat dat betreft hebben de Pens uiteraard meer playoff ervaring. Ondanks dat de Caps op het moment beter lijken te zijn zou ik echt niet weten op wie ik m'n geld zou moeten zetten in een best-of-7 tegen de Pens. Ik neig toch naar Crosby, Malkin & co. Het zou me niet verbazen als de Caps met hun offensieve spel vroeg of laat de deksel op de neus krijgen en de Pens over de langste adem blijken te beschikken.
Gaat lekker, nu al 3-0 achterquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Katth het volgende:
Ben morgen vrij dus ga vannacht dus lekker voor de tv liggen voor Senators tegen Penguins en daarna Blackhawks tegen de Sharks.
Niet erg.quote:
gloryhunterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 05:01 schreef nyny83 het volgende:
En 3-1 na de penalty kill. Er is nog hoop. Bij 4-0 was ik gaan slapen
Ik ga niet midden in de nacht opstaan om een veegpartij te zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:19 schreef Saviola het volgende:
[..]
gloryhunter![]()
Oilers alwéér verloren
Je ziet het nu ook he. Er komt wat druk op de wedstrijd te staan (nummer 1 vs nummer 2, gehypete wedstrijd in de US) en ze staan ineens 3-0 achter. Vervolgens was er een time-out nodig om de koppies weer de juiste richting op te krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef Saviola het volgende:
Touché. Die Sharks geven hun fans elk jaar weer de hoop dat het nu toch echt hun jaar wordt, tot de playoffs beginnen..
Blijkt wel weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:16 schreef Saviola het volgende:
Vermakelijke OT, Stamkos coast to coast bijna met de gamewinner.. maargoed, shootout dus nu, iets waar Tampa dramatisch is de laatste jaren
"He adopted the name "Five for Fighting," which is an expression in ice hockey when a player receives a five-minute penalty for fighting."quote:
Ouch, niet zo'n goed begin aan de road trip.quote:
Och ze hebben 5-3 gewonnenquote:Op zondag 31 januari 2010 02:08 schreef Katth het volgende:
[..]
Ouch, niet zo'n goed begin aan de road trip.
Wat een 3e periode. Kwam als een verrassingquote:Op zondag 31 januari 2010 04:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Och ze hebben 5-3 gewonnenLeafs
Canes zijn goed bezig, zojuist Blackhawks verslagen. Zit nu Wild @ Sharks te kijken, 1-1 door een PPG van Demers. Nolan () scoorde voor de Wild
Na de 1e periode had ik er weinig vertrouwen in, maar die 3e periode maakte heel veel goedquote:Op zondag 31 januari 2010 11:27 schreef Saviola het volgende:
Wat een epic fail team dat hele Toronto zeg, had de eerste periode nog gekeken en stonden ze 3-0 voor dus ik dacht dit is wel binnen, nou niet dus.
Maarja 't blijft beter dan de Oilers. Die verliezen nu voor de 36ste keer op rij ofzo
Als Phil Kessel je franchise-speler is weet je gewoon dat je een probleem hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:27 schreef Saviola het volgende:
Wat een epic fail team dat hele Toronto zeg, had de eerste periode nog gekeken en stonden ze 3-0 voor dus ik dacht dit is wel binnen, nou niet dus.
Maarja 't blijft beter dan de Oilers. Die verliezen nu voor de 36ste keer op rij ofzo
quote:Two teams in dire need of a shakeup have done just that, as the Calgary Flames have shipped defenceman Dion Phaneuf to the Toronto Maple Leafs.
Details of who the Flames get in return is still unknown, but when asked if forwards Matt Stajan and Niklas Hagman were main components in the deal, a source told TSN, "it's bigger than that."
quote:TORONTO -- The Toronto Maple Leafs have acquired veteran goalie Jean-Sebastien Giguere from the Anaheim Ducks, pending his approval, a source told ESPN.com.
As of 11:30 a.m. ET, Giguere had not yet waived his no-trade clause but a source close to the situation expected he would.
Goalie Vesa Toskala would be headed from Toronto to Anaheim as part of the deal and there may be other parts to this trade as well, the source said.
Giguere speelt toch weinig en Toskala is prima zat als backup. Blake is best een nuttige toevoeging denk ik. Vrij goede 2e of 3e lijner die zowel kan scoren als verdedigen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:22 schreef maartena het volgende:
AnaheimDucks
The Ducks have traded J.S. Giguere to Toronto for goalie Vesa Toskala and winger Jason Blake
Hmm....
Nou ja, Hiller is toch mijn favoriet
Geen idee wat ie nu fout deed om weg van de face off gestuurd te worden. Was wel vaag om te zien.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef Saviola het volgende:
Kansloos zeg, nog een paar seconden te gaan en faceoff in de Caps zone, Lecavalier wordt uit de faceoff gegooid, zegt iets tegen de scheids, krijgt een penalty en de faceoff mag helemaal naar de overkant en wedstrijd zo goed als over.:'):')
Zeker wel. Maar zowiezo wedstrijden van de Caps krijg je altijd waar voor je geld.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:37 schreef nyny83 het volgende:
Beetje jammer weer... was het wel een leuke wedstrijd?
Jokinen levert normaal gesproken wel wat scorend vermogen op jaquote:Op maandag 1 februari 2010 13:51 schreef Katth het volgende:
Lijkt mij een lood om oud ijzer deal. Rangers hebben scorend vermogen nodig en of ze dat nu met Prust en Jokinen hebben?
Je kunt ook gewone t-shirts, jackets, sweatshirts etc kopen..... zo'n officiele jersey draag je inderdaad maar weinig, maar je kunt bij de NHL ook "straat" kleding krijgen die wat praktischer is.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef nyny83 het volgende:
CoolIk wil op zich ook wel een Sharks-shirtje hebben maar ben bang dat ik het nooit aan doe.
Digitale tv van welke maatschappij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:32 schreef Saviola het volgende:
Fuck he.. vandaag eindelijk eens digitale TV aangeschaft.. en nu Caps@Bruins kijken in HDwat ziet dat er lekker uit. Heel wat anders dan die streams altijd
quote:The Caps set a franchise record with their 11th consecutive win by beating the Boston Bruins 4-1 on Tuesday night.
Ah zij zeit nen Belg.quote:
Gelijk heb je! Ik heb er niets van gezien gisteren, maar als ik zo de recap lees was het niet al te best van de Caps.quote:
Goed stukje, heb al ff gereageerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef nyny83 het volgende:
Column over ijshockey
http://sport.fok.nl/colum(...)barbaarse-sport.html
Ik heb ooit tijdens een vakantie naar Nederland naar een stream gekeken voor een honkbal wedstrijd, maar wat zijn dergelijke streams van belabberde kwaliteit...... zelfs gewone SD TV is beter. HD heerst natuurlijk helemaal, en gelukkig kan ik in ieder geval de meeste Ducks wedstrijden in 1080i HD bekijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:32 schreef Saviola het volgende:
Fuck he.. vandaag eindelijk eens digitale TV aangeschaft.. en nu Caps@Bruins kijken in HDwat ziet dat er lekker uit. Heel wat anders dan die streams altijd
ESPN Center Ice, heb een account daar. 90% van de keer is de stream goed, soms slecht, ligt aan de zender die ze kiezen voor de stream.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een vakantie naar Nederland naar een stream gekeken voor een honkbal wedstrijd, maar wat zijn dergelijke streams van belabberde kwaliteit...... zelfs gewone SD TV is beter. HD heerst natuurlijk helemaal, en gelukkig kan ik in ieder geval de meeste Ducks wedstrijden in 1080i HD bekijken.
En nu was zo'n stream voor baseball nog wel te doen, maar voor een fast-paced sport als Hockey lijkt me dat toch niet zo handig. Maar ik heb dan ook nog nooit een hockey stream gezien. Waar kijken julie dit soort streams?
Hoe gaan de Blackhawks dat doen? Rangers hebben ook bijna geen cap space.quote:According to various reports out of Canada, including TSN and RDS, Thrashers captain Ilya Kovalchuk was told by GM Don Waddell that he should expect a trade either within the next few hours or the next few days.
The Kings, Bruins, Rangers, Flyers and Blackhawks are reportedly interested.
En dan volgend jaar als hij nieuw contract wil? Sharp en Versteeg zou ik nooit ruilen tegen Kovalchuck, is hij niet waard.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef Saviola het volgende:
Kovalchuk's salaris telt voor 6,4 miljoen tegen de salary cap.. Dus Chicago kan best een pakketje maken van Sharp (3,9) of Versteeg (3,1) + Barker (3,1) dan ben je dr al, plus nog een prospect en een draftpick ofzo. Moet prima lukken.
Tuurlijk wel. In een slecht team als Atlanta is hij al fantastisch. Kun je nagaan hoe goed hij is als hij in een goed team speelt. 120 punten zie ik hem dan wel halen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:14 schreef Katth het volgende:
[..]
En dan volgend jaar als hij nieuw contract wil? Sharp en Versteeg zou ik nooit ruilen tegen Kovalchuck, is hij niet waard.
Red Wings hebben gisteren tegen de Sharks gespeeld. Omdat die bovenaan staan gaan teams er altijd voor de volle 100% voor tegen de Sharks (en Blackhawks en Capitals). Die wedstrijd zullen ze nog gevoeld hebben in hun benen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 05:29 schreef maartena het volgende:
0-3 in de 2e period.... Red Wings spelen iets beter, in de 1e period speelden de Wings voor het grootste deel als een dweil.
Sharks zijn inderdaad "Red Hot" dit seizoen..... Een vriend van me hier is Sharks fan. Had vorig jaar 4 gratis tickets gescoord via een of ander, dus hem meegenomen naar een wedstrijd met zijn vrouw.... Ducks wonnen destijds die wedstrijd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:51 schreef nyny83 het volgende:
Red Wings hebben gisteren tegen de Sharks gespeeld. Omdat die bovenaan staan gaan teams er altijd voor de volle 100% voor tegen de Sharks (en Blackhawks en Capitals). Die wedstrijd zullen ze nog gevoeld hebben in hun benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |