Ja lees mn verslagen dan ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Saviola het volgende:
Wooo 7-4nice. Eindelijk weer eens gewonnen van de Caps zeg..
NYI-Detroit 6-0 ook opvallende uitslag..
Dat kan nog wel eens zijn Olympische spelen kosten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Saviola het volgende:
Het zit Selanne ook niet mee zeg dit jaarnet terug van zn gebroken hand, krijgt ie nu een slapshot vol op zn wafel en houdt er een kaakbreuk aan over.
tis niet geluktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:07 schreef maartena het volgende:
Staat het gewoon 4-0 voor de Kings tegen de Ducks.
2 seconden voor het einde van de Period schoof Guigere (na review) blijkbaar de puck toch een klein stukje over de lijn, en was het na 5 minuten review en discuzeuren toch een goal.....
Nah, dan maar even 5 goals produceren in de 3e
yup, stelletje prutsers. De mentaliteit bij de spelers daar zit echt niet goed. De kwaliteiten hebben ze op zich toch wel...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef Saviola het volgende:
14de nederlaag in 15 duels voor Edmonton. 't Gaat lekker met die club.
Tja niet te geloven.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef Saviola het volgende:
14de nederlaag in 15 duels voor Edmonton. 't Gaat lekker met die club.
Helemaal mee eens. Teams spelen nu vaak alleen maar om de OT te halen en krijgen daar nog een punt voor ook. Teams die meer verloren hebben dan gewonnen lopen toch nog op een .500-ratio en eigenlijk slaat dat nergens op. OF een overwinning moet 3 punten gaan opleveren, OF de tie moet worden ingevoerd, OF een OT loss moet ook geen punten opleveren.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef gold-rush het volgende:
even een beetje off topic maar ik stoor me eraan dat als je verliest in overtime je nog steeds een punt krijgt.
In welk ander sport krijg je nou een punt als je verliest?
Geen een volgens mij.
Wat is er mis met een tie?
Ik weet het de regels zijn al een tijdje veranderd maar de standings kijken vind ik nu toch een beetje vaag.
Soms denk je dat een team goed is maar ze hebben wel bijvoorbeeld 15 losses maar in overtime dus toch nog 15 punten erbij.
Ik vind gewoon dat als je verliest ,je dan gewoon geen punt moet krijgen.
Hehe lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:08 schreef nyny83 het volgende:
Zooooooooooooooo, even de Flames verpletterd met 9-1
Fantastische wedstrijd lijkt me dus, zit alles inquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:15 schreef maartena het volgende:
Net naar Sabres @ Ducks geweest.....
Feest in de 1st period: 4-0
Zweten in de 2e period: 4-3
Maar het gelukkig weten af te maken in de 3e: 5-4.
Nog wel even zweten toen buffalo met nog 53 seconden op de klok de op dat moment 5-3 score in 5-4 wist te veranderen.
ja ik las het op nhl.com. Wie had dat gedacht? Theodore de held van de avond...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:34 schreef Katth het volgende:
Ouch....
Caps hebben gisteren een overwinning gestolen van de Red Wings. Held van de avond was Jose Theodore met 44 stops op 46 shots. Caps hadden maar 23 shots op goal.
De 1e periode was hij echt geweldig, die heb ik nog even mee kunnen pikken. Duurde totdat er nog 5 min over waren in de 1e periode voordat Caps pas 1e schot op goal hadden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja ik las het op nhl.com. Wie had dat gedacht? Theodore de held van de avond...
Nah, ben gewoon lekker met mijn vrouw gaan kijken, had geen zin een camera mee te nemen.....quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef nyny83 het volgende:
Fantastische wedstrijd lijkt me dus, zit alles in. Heb je nog foto's gemaakt die je met ons wil delen? Kan ze eventueel ook nog in een verslag verwerken...
Bedankt, hier zat ik wel op te wachten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:07 schreef nyny83 het volgende:
Lightning waren weer goed trouwens. Inleiding van de Recap op www.nhl.com:
To get an idea of just how bad the Tampa Bay Lightning were in their 8-2 loss to the New York Rangers on Tuesday night at Madison Square Garden, look no further than coach Rick Tocchet's assessment of his team after the game.
"They out-hit us, they outplayed us, they out-everythinged us, they outcoached us," he said. "Their leaders out-did our leaders, their grinders out-did our grinders. Our goaltender got out-goaltended.
"The only thing good was the bus was on time for this game. The bus driver was the best thing we had."
sorryquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef Saviola het volgende:
[..]
Bedankt, hier zat ik wel op te wachten.
ghehe snap ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef Saviola het volgende:
Bij zo'n afgang vermijd ik meestal alle wedstrijdverslagen e.d.
Wat houd je tegen? Een ticket naar een stad met een leuk team aan de oostkust is niet afgrijselijk duur in Jan/Feb, en je kunt zo eens een lang weekend naar bijv. Boston, New York, etc..... Bruins, Rangers bijv.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:41 schreef nyny83 het volgende:
Leuk! Lijkt me echt zo gaaf om eens mee te maken...
Mijn zwangere vriendin bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Een ticket naar een stad met een leuk team aan de oostkust is niet afgrijselijk duur in Jan/Feb, en je kunt zo eens een lang weekend naar bijv. Boston, New York, etc..... Bruins, Rangers bijv.
En ja kan er dan ook een weekje vakantie van maken. Vakanties hoeven natuurlijk niet altijd in de zomer.
En die laat je niet gaan voor een lang weekend met een vriend om eens wat IJshockey te gaan bekijken?quote:
Pens-Caps natuurlijk. Tampa wedstrijden kun je het hele seizeon nog bekijken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:16 schreef Saviola het volgende:
Dilemma straks. TB speelt, maar er is Pens-Caps![]()
Help?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |