Ik denk dat dat topic naar verloop van tijd gemerged of hernoemt is door een mod ofzo..... Ik heb alleen maar even snel linkjes gekopieerd voor de OP, meer nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ha! ik was de TS. Maar seizoen 05/06 met een post uit 2004?
Ja.... Mijn oom toen ik in 2004 in Canada was: "I swear,I will never watch hockey ever again!!"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:42 schreef popolon het volgende:
Aha ja, dat was net na of tijdens de lockout.
En terecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:11 schreef popolon het volgende:
Tja, er is maar 1 sport in Canada die echt telt.
Z = for Zamboni.
LA had 52 schoten op goal, niet normaal!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:57 schreef maartena het volgende:
Joh! Scoren de Red Wings gewoon 2-1 tegen Los Angeles met nog 17 seconden op de klok.....
Heeft Saviola hier geloof ik al eens gepost een paar maanden terug, maar wel leuk jaquote:
Ah, heb ik toen gemist.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef nyny83 het volgende:
Heeft Saviola hier geloof ik al eens gepost een paar maanden terug, maar wel leuk ja
Ja klopt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heeft Saviola hier geloof ik al eens gepost een paar maanden terug, maar wel leuk ja
En popolon, ik denk dat je post van tijdens de lockout was, want je vroeg of het nieuwe seizoen wel zou doorgaan
Met Dank!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef nyny83 het volgende:
En done dankzij deze maffe Fries: Peterselieman
Je doet nu alsof Tampa een of ander bierteam is ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:28 schreef nyny83 het volgende:
Lightning zowaar voor tegen de Devs. 1-0 nu
quote:I just got home from the game.
Insanity.
They're lining up for a Faceoff and half of the lights that light the rink just go out (My part of the arena too). It wasn't dark AT ALL. Just not as bright as the other half.
So we sit around for 2 hours. Many leave. I search for a pretzel. EVERY PRETZEL IN THE ARENA WAS SOLD OUT. No joke, I was told by a concessions manager. There's no PR announcements until the cancellation.
Before being cancelled, a few people discover that free knit hats are projectiles and launch them on the ice. They cleverly throw one or two at a time to numerous cheers. Then as they're picked up and the guy who never grew up dreaming he'd be picking up hats off of ice skates away, another hat will come down on the other side of the ice. And the dude was forced to skate and grab it. Repeat ad nauseum.
Then the game is canceled. More hats rain down. A few water bottles too. One or two beers as well. I would've thrown mine if it wasn't $8. I think gold at that weight costs less.
Who it truly sucks for is people like me, the little guy. This game was a Christmas present for my little brother, who I don't get to see nearly enough. I spent money I could spend on meals to give him a cool gift. Then these lights go out, and the rink is totally still playable, and let's be honest all of these players have played in darker arenas in minors/college/Siberia/whatever. Then we dick around for 2 hours only to have the game canceled. Now I have to wait to hear whether I'll get either a refund or a rain check to HALF of a game I might not be able to make with my team down 3-0.
En vooral ook: wanneer? Zou lullig zijn als de teams er door trades al volledig anders uitzien zodra de rest vd wedstrijd wordt gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:57 schreef nyny83 het volgende:
En nu? De wedstrijd in zijn geheel opnieuw of oppakken waar ze gebleven waren?
Dat niet, maar ik schat de Devils toch hoger in. En meestal hebben de Lightning het moeilijk tegen een team dat goed verdedigtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:35 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je doet nu alsof Tampa een of ander bierteam is ofzoZal ik je aan de uitslag van TB-SJ herinneren van dit jaar?
![]()
Wordt verder gespeeld vanaf de tijd dat het is gestopt. Lekker voor die Devils fans die opnieuw naar zo'n wedstrijd moeten waar ze al 3-0 achter staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En vooral ook: wanneer? Zou lullig zijn als de teams er door trades al volledig anders uitzien zodra de rest vd wedstrijd wordt gespeeld.
"we"quote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Saviola het volgende:
Nou morgenavond wordt de wedstrijd hervatGister dus in New Jersey, vanavond spelen we in Philadelphia en morgen mogen we terug naar NJ..
i wishquote:Op zondag 10 januari 2010 02:31 schreef maartena het volgende:
Zit je in Tampa met tickets dat je ook echt "we" kunt zeggen
Yep, eindelijk weer eens een goede win. Blijft matig tot nu toe.quote:
quote:Washington has won 12 straight over Tampa Bay, the second-longest active streak between two teams in the League. In fact, since the Caps' last loss to the Bolts they've gotten two division titles and a new coach.
Tampa heeft Caps toch lekker potje afgedroogdquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Tampa heeft Caps toch lekker potje afgedroogd
Ach, Caps hebben nog 14 punten om te verspelenquote:
Och, het gaat om de play-offs. Veel punten halen in het reguliere seizoen is mooi meegenomen, maar niet meer dan dat. Trust me, I knowquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Ach, Caps hebben nog 14 punten om te verspelen
Gefeliciteerd trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Saviola het volgende:
Wooo 7-4nice. Eindelijk weer eens gewonnen van de Caps zeg..
NYI-Detroit 6-0 ook opvallende uitslag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |