Niet erg.quote:
gloryhunterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 05:01 schreef nyny83 het volgende:
En 3-1 na de penalty kill. Er is nog hoop. Bij 4-0 was ik gaan slapen
Ik ga niet midden in de nacht opstaan om een veegpartij te zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:19 schreef Saviola het volgende:
[..]
gloryhunter![]()
Oilers alwéér verloren
Je ziet het nu ook he. Er komt wat druk op de wedstrijd te staan (nummer 1 vs nummer 2, gehypete wedstrijd in de US) en ze staan ineens 3-0 achter. Vervolgens was er een time-out nodig om de koppies weer de juiste richting op te krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef Saviola het volgende:
Touché. Die Sharks geven hun fans elk jaar weer de hoop dat het nu toch echt hun jaar wordt, tot de playoffs beginnen..
Blijkt wel weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:16 schreef Saviola het volgende:
Vermakelijke OT, Stamkos coast to coast bijna met de gamewinner.. maargoed, shootout dus nu, iets waar Tampa dramatisch is de laatste jaren
"He adopted the name "Five for Fighting," which is an expression in ice hockey when a player receives a five-minute penalty for fighting."quote:
Ouch, niet zo'n goed begin aan de road trip.quote:
Och ze hebben 5-3 gewonnenquote:Op zondag 31 januari 2010 02:08 schreef Katth het volgende:
[..]
Ouch, niet zo'n goed begin aan de road trip.
Wat een 3e periode. Kwam als een verrassingquote:Op zondag 31 januari 2010 04:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Och ze hebben 5-3 gewonnenLeafs
Canes zijn goed bezig, zojuist Blackhawks verslagen. Zit nu Wild @ Sharks te kijken, 1-1 door een PPG van Demers. Nolan () scoorde voor de Wild
Na de 1e periode had ik er weinig vertrouwen in, maar die 3e periode maakte heel veel goedquote:Op zondag 31 januari 2010 11:27 schreef Saviola het volgende:
Wat een epic fail team dat hele Toronto zeg, had de eerste periode nog gekeken en stonden ze 3-0 voor dus ik dacht dit is wel binnen, nou niet dus.
Maarja 't blijft beter dan de Oilers. Die verliezen nu voor de 36ste keer op rij ofzo
Als Phil Kessel je franchise-speler is weet je gewoon dat je een probleem hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:27 schreef Saviola het volgende:
Wat een epic fail team dat hele Toronto zeg, had de eerste periode nog gekeken en stonden ze 3-0 voor dus ik dacht dit is wel binnen, nou niet dus.
Maarja 't blijft beter dan de Oilers. Die verliezen nu voor de 36ste keer op rij ofzo
quote:Two teams in dire need of a shakeup have done just that, as the Calgary Flames have shipped defenceman Dion Phaneuf to the Toronto Maple Leafs.
Details of who the Flames get in return is still unknown, but when asked if forwards Matt Stajan and Niklas Hagman were main components in the deal, a source told TSN, "it's bigger than that."
quote:TORONTO -- The Toronto Maple Leafs have acquired veteran goalie Jean-Sebastien Giguere from the Anaheim Ducks, pending his approval, a source told ESPN.com.
As of 11:30 a.m. ET, Giguere had not yet waived his no-trade clause but a source close to the situation expected he would.
Goalie Vesa Toskala would be headed from Toronto to Anaheim as part of the deal and there may be other parts to this trade as well, the source said.
Giguere speelt toch weinig en Toskala is prima zat als backup. Blake is best een nuttige toevoeging denk ik. Vrij goede 2e of 3e lijner die zowel kan scoren als verdedigen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:22 schreef maartena het volgende:
AnaheimDucks
The Ducks have traded J.S. Giguere to Toronto for goalie Vesa Toskala and winger Jason Blake
Hmm....
Nou ja, Hiller is toch mijn favoriet
Geen idee wat ie nu fout deed om weg van de face off gestuurd te worden. Was wel vaag om te zien.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef Saviola het volgende:
Kansloos zeg, nog een paar seconden te gaan en faceoff in de Caps zone, Lecavalier wordt uit de faceoff gegooid, zegt iets tegen de scheids, krijgt een penalty en de faceoff mag helemaal naar de overkant en wedstrijd zo goed als over.:'):')
Zeker wel. Maar zowiezo wedstrijden van de Caps krijg je altijd waar voor je geld.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:37 schreef nyny83 het volgende:
Beetje jammer weer... was het wel een leuke wedstrijd?
Jokinen levert normaal gesproken wel wat scorend vermogen op jaquote:Op maandag 1 februari 2010 13:51 schreef Katth het volgende:
Lijkt mij een lood om oud ijzer deal. Rangers hebben scorend vermogen nodig en of ze dat nu met Prust en Jokinen hebben?
Je kunt ook gewone t-shirts, jackets, sweatshirts etc kopen..... zo'n officiele jersey draag je inderdaad maar weinig, maar je kunt bij de NHL ook "straat" kleding krijgen die wat praktischer is.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef nyny83 het volgende:
CoolIk wil op zich ook wel een Sharks-shirtje hebben maar ben bang dat ik het nooit aan doe.
Digitale tv van welke maatschappij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:32 schreef Saviola het volgende:
Fuck he.. vandaag eindelijk eens digitale TV aangeschaft.. en nu Caps@Bruins kijken in HDwat ziet dat er lekker uit. Heel wat anders dan die streams altijd
quote:The Caps set a franchise record with their 11th consecutive win by beating the Boston Bruins 4-1 on Tuesday night.
Ah zij zeit nen Belg.quote:
Gelijk heb je! Ik heb er niets van gezien gisteren, maar als ik zo de recap lees was het niet al te best van de Caps.quote:
Goed stukje, heb al ff gereageerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef nyny83 het volgende:
Column over ijshockey
http://sport.fok.nl/colum(...)barbaarse-sport.html
Ik heb ooit tijdens een vakantie naar Nederland naar een stream gekeken voor een honkbal wedstrijd, maar wat zijn dergelijke streams van belabberde kwaliteit...... zelfs gewone SD TV is beter. HD heerst natuurlijk helemaal, en gelukkig kan ik in ieder geval de meeste Ducks wedstrijden in 1080i HD bekijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:32 schreef Saviola het volgende:
Fuck he.. vandaag eindelijk eens digitale TV aangeschaft.. en nu Caps@Bruins kijken in HDwat ziet dat er lekker uit. Heel wat anders dan die streams altijd
ESPN Center Ice, heb een account daar. 90% van de keer is de stream goed, soms slecht, ligt aan de zender die ze kiezen voor de stream.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een vakantie naar Nederland naar een stream gekeken voor een honkbal wedstrijd, maar wat zijn dergelijke streams van belabberde kwaliteit...... zelfs gewone SD TV is beter. HD heerst natuurlijk helemaal, en gelukkig kan ik in ieder geval de meeste Ducks wedstrijden in 1080i HD bekijken.
En nu was zo'n stream voor baseball nog wel te doen, maar voor een fast-paced sport als Hockey lijkt me dat toch niet zo handig. Maar ik heb dan ook nog nooit een hockey stream gezien. Waar kijken julie dit soort streams?
Hoe gaan de Blackhawks dat doen? Rangers hebben ook bijna geen cap space.quote:According to various reports out of Canada, including TSN and RDS, Thrashers captain Ilya Kovalchuk was told by GM Don Waddell that he should expect a trade either within the next few hours or the next few days.
The Kings, Bruins, Rangers, Flyers and Blackhawks are reportedly interested.
En dan volgend jaar als hij nieuw contract wil? Sharp en Versteeg zou ik nooit ruilen tegen Kovalchuck, is hij niet waard.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef Saviola het volgende:
Kovalchuk's salaris telt voor 6,4 miljoen tegen de salary cap.. Dus Chicago kan best een pakketje maken van Sharp (3,9) of Versteeg (3,1) + Barker (3,1) dan ben je dr al, plus nog een prospect en een draftpick ofzo. Moet prima lukken.
Tuurlijk wel. In een slecht team als Atlanta is hij al fantastisch. Kun je nagaan hoe goed hij is als hij in een goed team speelt. 120 punten zie ik hem dan wel halen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:14 schreef Katth het volgende:
[..]
En dan volgend jaar als hij nieuw contract wil? Sharp en Versteeg zou ik nooit ruilen tegen Kovalchuck, is hij niet waard.
Red Wings hebben gisteren tegen de Sharks gespeeld. Omdat die bovenaan staan gaan teams er altijd voor de volle 100% voor tegen de Sharks (en Blackhawks en Capitals). Die wedstrijd zullen ze nog gevoeld hebben in hun benen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 05:29 schreef maartena het volgende:
0-3 in de 2e period.... Red Wings spelen iets beter, in de 1e period speelden de Wings voor het grootste deel als een dweil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |