Niet erg.quote:
gloryhunterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 05:01 schreef nyny83 het volgende:
En 3-1 na de penalty kill. Er is nog hoop. Bij 4-0 was ik gaan slapen
Ik ga niet midden in de nacht opstaan om een veegpartij te zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:19 schreef Saviola het volgende:
[..]
gloryhunter![]()
Oilers alwéér verloren
Je ziet het nu ook he. Er komt wat druk op de wedstrijd te staan (nummer 1 vs nummer 2, gehypete wedstrijd in de US) en ze staan ineens 3-0 achter. Vervolgens was er een time-out nodig om de koppies weer de juiste richting op te krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef Saviola het volgende:
Touché. Die Sharks geven hun fans elk jaar weer de hoop dat het nu toch echt hun jaar wordt, tot de playoffs beginnen..
Blijkt wel weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:16 schreef Saviola het volgende:
Vermakelijke OT, Stamkos coast to coast bijna met de gamewinner.. maargoed, shootout dus nu, iets waar Tampa dramatisch is de laatste jaren
"He adopted the name "Five for Fighting," which is an expression in ice hockey when a player receives a five-minute penalty for fighting."quote:
Ouch, niet zo'n goed begin aan de road trip.quote:
Och ze hebben 5-3 gewonnenquote:Op zondag 31 januari 2010 02:08 schreef Katth het volgende:
[..]
Ouch, niet zo'n goed begin aan de road trip.
Wat een 3e periode. Kwam als een verrassingquote:Op zondag 31 januari 2010 04:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Och ze hebben 5-3 gewonnenLeafs
Canes zijn goed bezig, zojuist Blackhawks verslagen. Zit nu Wild @ Sharks te kijken, 1-1 door een PPG van Demers. Nolan () scoorde voor de Wild
Na de 1e periode had ik er weinig vertrouwen in, maar die 3e periode maakte heel veel goedquote:Op zondag 31 januari 2010 11:27 schreef Saviola het volgende:
Wat een epic fail team dat hele Toronto zeg, had de eerste periode nog gekeken en stonden ze 3-0 voor dus ik dacht dit is wel binnen, nou niet dus.
Maarja 't blijft beter dan de Oilers. Die verliezen nu voor de 36ste keer op rij ofzo
Als Phil Kessel je franchise-speler is weet je gewoon dat je een probleem hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:27 schreef Saviola het volgende:
Wat een epic fail team dat hele Toronto zeg, had de eerste periode nog gekeken en stonden ze 3-0 voor dus ik dacht dit is wel binnen, nou niet dus.
Maarja 't blijft beter dan de Oilers. Die verliezen nu voor de 36ste keer op rij ofzo
quote:Two teams in dire need of a shakeup have done just that, as the Calgary Flames have shipped defenceman Dion Phaneuf to the Toronto Maple Leafs.
Details of who the Flames get in return is still unknown, but when asked if forwards Matt Stajan and Niklas Hagman were main components in the deal, a source told TSN, "it's bigger than that."
quote:TORONTO -- The Toronto Maple Leafs have acquired veteran goalie Jean-Sebastien Giguere from the Anaheim Ducks, pending his approval, a source told ESPN.com.
As of 11:30 a.m. ET, Giguere had not yet waived his no-trade clause but a source close to the situation expected he would.
Goalie Vesa Toskala would be headed from Toronto to Anaheim as part of the deal and there may be other parts to this trade as well, the source said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |