Yup, heb de wedstrijd gezien en het was een aardige pot hockey. Ducks spelen stukken beter dan je naar aanleiding van de ranglijst zou vermoeden en het bleef lang spannend. Gelukkig toch gewonnenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:04 schreef Saviola het volgende:
En de Caps winnen met 6-3 na 2 snelle goals in de 3rd en een empty netter van #8
Ovechkin motm met 2 goals en 1 assist weer.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:08 schreef Saviola het volgende:
Edmonton10de verlies op rij, 1x gewonnen in hun laatste 18..
Ze scoren met een extra aanvaller de gelijkmaker een minuut voor het einde, maar met nog 20 seconden te gaan krijgen ze alsnog een tegengoal
Yup, Wisniewski maakte de winnende SO-trefferquote:Op zondag 24 januari 2010 06:24 schreef maartena het volgende:
Misschien zijn de Oilers nog steeds aan het verliezen als ik over een week of twee naar Oilers @ Ducks ga.
Ducks winnen trouwens 4-3 van de Blues na een shootout: 3-3 na 3 periodes, en geen goals in OT.
gaat neuvirth niet keepen dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Katth het volgende:
Capitals Recall Braden Holtby, Theodore day-to-day.
Komt de volgende rookie goaltender van Hershey.
Hebben ze nog wel een reserve nodigquote:
ah zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef Katth het volgende:
[..]
Hebben ze nog wel een reserve nodig
Tot dusverre gaat het aardig. PP Ducks nu.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:55 schreef maartena het volgende:
Thuis. Eens zien of de Ducks wat minder kunnen dweilen en wat meer kunnen spelen in de 2e
zal wel meevallen met de Olympic break ertussen. De topspelers die veel speelden op de Olympics zullen daarna misschien wel even een dipje hebben (misschien even rust geven?), maar de rest zou weer zo fris als een hoentje moeten zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:39 schreef Katth het volgende:
Nu alleen hopen dat ze niet te vroeg pieken.
Ja, zou kunnen. Door die olympic break is het ook erg belangrijk om nu zoveel mogelijk punten binnen te halen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zal wel meevallen met de Olympic break ertussen. De topspelers die veel speelden op de Olympics zullen daarna misschien wel even een dipje hebben (misschien even rust geven?), maar de rest zou weer zo fris als een hoentje moeten zijn.
Het is een grote kanshebber. Maar goed, behaalde resultaten zeggen niet alles in de Playoffs. Wat dat betreft hebben de Pens uiteraard meer playoff ervaring. Ondanks dat de Caps op het moment beter lijken te zijn zou ik echt niet weten op wie ik m'n geld zou moeten zetten in een best-of-7 tegen de Pens. Ik neig toch naar Crosby, Malkin & co. Het zou me niet verbazen als de Caps met hun offensieve spel vroeg of laat de deksel op de neus krijgen en de Pens over de langste adem blijken te beschikken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:32 schreef nyny83 het volgende:
Caps zijn goed bezig dit seizoen. Ik vind ze sterker dan de Pens dit keer, ze zouden zomaar wel eens de conference finals kunnen gaan halen minimaal.
Ik denk dat het wel meevalt. De Caps hebben minder tegengoals dan de Pens, en vergeet niet dat ze Varlamov (de enige goalie die WEL voldoet bij de Caps) al een tijdje missen. Vorig seizoen was het al een dubbeltje op zijn kant, en bij de Caps zie ik duidelijk progressie, bij de Pens niet echt. Bovendien zal de honger naar de Cup, nu ze hem al eens gewonnen hebben, denk ik toch iets minder zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:53 schreef WesCAddle het volgende:
zo, weer een post van mij.. ik kom hier veel te weinig!
[..]
Het is een grote kanshebber. Maar goed, behaalde resultaten zeggen niet alles in de Playoffs. Wat dat betreft hebben de Pens uiteraard meer playoff ervaring. Ondanks dat de Caps op het moment beter lijken te zijn zou ik echt niet weten op wie ik m'n geld zou moeten zetten in een best-of-7 tegen de Pens. Ik neig toch naar Crosby, Malkin & co. Het zou me niet verbazen als de Caps met hun offensieve spel vroeg of laat de deksel op de neus krijgen en de Pens over de langste adem blijken te beschikken.
Gaat lekker, nu al 3-0 achterquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Katth het volgende:
Ben morgen vrij dus ga vannacht dus lekker voor de tv liggen voor Senators tegen Penguins en daarna Blackhawks tegen de Sharks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |