En jij zat op het Lorentz tochquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef zoekjewat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
half jaar geleden..
Wonen jullie wel in dezelfe stad/omgeving want er zijn meer lorenzt scholen in Nederland he.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Bee. het volgende:
[..]
En jij zat op het Lorentz toch?
Nog nooit gezien
Ja, maar hij woont in dezelfde plaats als ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wonen jullie wel in dezelfe stad/omgeving want er zijn meer lorenzt scholen in Nederland he.
Dacht even dat ik ravi zagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef zoekjewat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
half jaar geleden..
Boe.quote:
ogenquote:
Wel ik was verbaasd dat er zoveel in de blaas ging, t/m 800 mijn recordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dudedaar maak je toch geen foto van
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kleur ogen als jij!
Haha wtf manquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef GoodGawd het volgende:
Ik paar dagen terug, in het ziekenhuis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proost!![]()
jah klopt, ik had ook nog naar jou gevraagd, maar niemand kende jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Bee. het volgende:
[..]
En jij zat op het Lorentz toch?
Nog nooit gezien
Bij wie zou je dat ook na moeten vragenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
jah klopt, ik had ook nog naar jou gevraagd, maar niemand kende je
Bijgevuld met je dagelijkse glaasje appelsap of zonder te cheaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wel ik was verbaasd dat er zoveel in de blaas ging, t/m 800 mijn record
gewoon wat oude vrienden van Lorentz, die boys die altijd bij de hoofdingang gang bij de deur naar ckv bij de kluisjes staanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef Bee. het volgende:
[..]
Bij wie zou je dat ook na moeten vragen?
Haha wtf. Wat had je eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef GoodGawd het volgende:
Ik paar dagen terug, in het ziekenhuis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proost!![]()
Een klaplong, twee weken gezeten van 28e tot gisteren. In het ziekenhuis weer een klaplong gekregen namelijk.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Een klaplong, twee weken gezeten van 28e tot gisteren. In het ziekenhuis weer een klaplong gekregen namelijk.
Boh wat een verhaal. Dat dat zo spontaan kan komen zeg. Wel balen, met oud en nieuw in het ziekenhuis zitten. En daarna nog een klaplong krijgen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:23 schreef GoodGawd het volgende:
Gewoon spontaan, zat te eten 2e kerstdag kreeg een steek in mijn borst. Ademde maar wat minder diep in want dat was irritant. Dag er na zelf bijnbaatje, lekker gewerkt. Op de fiets en met traplopen merkte ik wel dat ik erg benauwd was. Ik ging dus ook maar langzaam fiestsen. Hijgde (dat woord heb ik nog nooit geschreven volgens mij) als een hond.
Pas 2 dagen na het klappertje naar de dokter gegaan, hoorde niet veel verschil tussen beide kanten. Toch naar het ziekenhuis fotos.
Jawel hele klaplong, had ik feite 2 dagen op 1 long gelopen. Gelukkig kreeg ik geen klaplong links, anders had ik hier nu niet gezeten.![]()
Meteen door spoed eisende hulp, drain in mijn borst gedaan. En daar lig je dan opeens in het ziekenhuis weer voor het eerst sinds m'n geboorte. Laatste keer dokter was 1994, toen was ik 3 of 4![]()
Gezellig daar oud en nieuw gevierd in mijn eentje, andere patient ging maar slapen. (die vent is 85, humoristische goeie vent trouewns heb wat met hem af gelachen zeg, we waren de jongste en oudste op de hele afdeling
) Gezellig op de venster bank gezeten naar buiten turent naar vuurwerk, je kent het wel. Echt zo'n film picture.
Was dus bijna genezen 1 januari, kreeg ik weer een klaplong![]()
En toen kwam er een extra hard zuig apparaat aan te pas, werkte allemaal niet echt, dagen later kwam er een nieuwe drain, aan de voorkant nu van mijn borst. Die heeft wel gewerktprecies 14 dagen gezeten.
Nu 1 week thuis rusten, 6 weken geen zware dingen tillen 6 maanden niet vliegen en nooit meer duiksporten. (care less)
Dit heb ik in het verleden ook gehad. Zomaar uit het niets steken in mn borst als ik ademde. Als ik dieper adem haalde deed het alleen maar meet pijn. Als ik dan paar minuten ging liggen ging het weer over.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:17 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wtf, dat gevoel heb ik ook weleens (zal het wel niet hetzelfde zijn). Dat ik iets doe en als ik dan diep door adem dan voel ik een steek in mijn linker borstkast, dan kan ik een tijdje maar voor de helft mijn longen vol ademen, anders gaat het pijn doen. En dan na een tijdje is het weer weg
![]()
Anyway... dat is heel erg kut, dat je dat nog een keer gekregen hebt. En wtf met dat 6 maanden niet meer vliegen
EDIT: Ohja, en ik ben ook jong, lang en smal16 jaar, 1.90 ofzo en 70-75 kilo ofzo...
Dat dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef Hyman het volgende:
Dit kan opzich ook wel in een ander topic
Ik heb hem uit de bioscoop gejatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo'n bril had ik ook!
[ afbeelding ]
Iets minder subtiele belichting though..
* GoodGawd Doet aangiftequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb hem uit de bioscoop gejat
Nee, ik heb zo'n wayfahrer modelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 05:33 schreef ReWout het volgende:
Hebben alle biosen in Nederland die kut rode brilletjes trouwens? Ik zie alleen rode brilletjes namelijk...
waar zijn die te krijgen?quote:
Bij de Imax heb je een soort wayfahrers.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
waar zijn die te krijgen?
Volgens mij doen ze die rode trouwens weg bij de gewone 3d films in Schouwburgplein, het kostte ze teveel.
Nice, ff jatten dan binnenkortquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bij de Imax heb je een soort wayfahrers.
Je foto moet natuurlijk wel openbaar zijn. En aangezien je profiel dat al niet is, zo ook de foto dus nietquote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
&Broertje.
*waarom doet hij het niet?!*
Aaah oke! dankje!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef ReWout het volgende:
[..]
Je foto moet natuurlijk wel openbaar zijn. En aangezien je profiel dat al niet is, zo ook de foto dus niet
Zweef jij ofzoquote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Op de boot, op weg naar Londen!
koeliejoeliewoelie!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Op de boot, op weg naar Londen!
Noorquote:
quote:
Pluizig?quote:Op maandag 18 januari 2010 @ 15:39 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Je hoort wel eens dat huisdieren op hun bazen lijken en in dit geval klopt dat helemaal!![]()
En nee, dit is niet lullig bedoelt
Is dat stoer zo, die riem?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Editeur het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broertjes en ik in een TVP
Zo scheef? Da's helemaal hip jaquote:
vmbo eersteklas cultuurquote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef GoodGawd het volgende:
Die broek van dat middelste gassie staat volgens mij wel op het punt van zak ik af of blijf ik hangen.
Ja ik zweef!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zweef jij ofzo?
De vorige foto (als ik me het goed herinner) sprong je ook al in de lucht
Wel mee uitkijken hč, als die boot opeens een HUGE ASS acceleratie maakt dan lig je in het water.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:08 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wel mee uitkijken hč, als die boot opeens een HUGE ASS acceleratie maakt dan lig je in het water.
Nou vooruit iets vrolijker.quote:
Mijn haar werkt niet in dit weerquote:
Awwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Aww.
Zo'n rode kat hebben wij ook gehad.
quote:
Je houdt jezelf voor de gek man. Dat glas raakt heus wel een keer leegquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:47 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Postwaardige foto.
Ookal lijk ik er oud op
Lekker patsen hoort erbij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:51 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je houdt jezelf voor de gek man. Dat glas raakt heus wel een keer leeg
quote:
Mooiboiquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
als een echte mooiboy in de spiegel jwt
wat lijkt mn neus trouwens verschrikkelijk groot
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Prr.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet zeggen dat het wel een snavel lijkt maar het lijkt wel op een snavel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we plastische chirugie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
zo dun ben ik niet hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het wel een snavel lijkt maar het lijkt wel op een snavel.
Meer vlees op de botten en ik had je getrouwd.
Hee ik ken jou.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Zit jij niet op Vitalis?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte stoere boy.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef nijnja het volgende:
Ook maar weer eens een update van mijn nieuwe scheertruc
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |