En jij zat op het Lorentz tochquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef zoekjewat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
half jaar geleden..
Wonen jullie wel in dezelfe stad/omgeving want er zijn meer lorenzt scholen in Nederland he.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Bee. het volgende:
[..]
En jij zat op het Lorentz toch?
Nog nooit gezien
Ja, maar hij woont in dezelfde plaats als ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wonen jullie wel in dezelfe stad/omgeving want er zijn meer lorenzt scholen in Nederland he.
Dacht even dat ik ravi zagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef zoekjewat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
half jaar geleden..
Boe.quote:
ogenquote:
Wel ik was verbaasd dat er zoveel in de blaas ging, t/m 800 mijn recordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dudedaar maak je toch geen foto van
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kleur ogen als jij!
Haha wtf manquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef GoodGawd het volgende:
Ik paar dagen terug, in het ziekenhuis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proost!![]()
jah klopt, ik had ook nog naar jou gevraagd, maar niemand kende jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Bee. het volgende:
[..]
En jij zat op het Lorentz toch?
Nog nooit gezien
Bij wie zou je dat ook na moeten vragenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
jah klopt, ik had ook nog naar jou gevraagd, maar niemand kende je
Bijgevuld met je dagelijkse glaasje appelsap of zonder te cheaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wel ik was verbaasd dat er zoveel in de blaas ging, t/m 800 mijn record
gewoon wat oude vrienden van Lorentz, die boys die altijd bij de hoofdingang gang bij de deur naar ckv bij de kluisjes staanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef Bee. het volgende:
[..]
Bij wie zou je dat ook na moeten vragen?
Haha wtf. Wat had je eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef GoodGawd het volgende:
Ik paar dagen terug, in het ziekenhuis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proost!![]()
Een klaplong, twee weken gezeten van 28e tot gisteren. In het ziekenhuis weer een klaplong gekregen namelijk.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Een klaplong, twee weken gezeten van 28e tot gisteren. In het ziekenhuis weer een klaplong gekregen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |