jeweets.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom ergens anders posten als je hier ook kan hosselen. Ja toch
Dat komt later wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk jij doet: waar ik met Dean ga trouwen.
Ook half niet zo leuk als wijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat komt later wel.![]()
Ik ben niet zo snel als jullie.
Dáár heb je het mis.quote:
quote:
Met zn blije bakkesquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie weten wie het is. Hij komt naar je stad toe
Ik spuug half mn laptop onder van het lachenquote:
PICS PICS!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik spuug half mn laptop onder van het lachen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik spuug half mn laptop onder van het lachen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat komt later wel.![]()
Ik ben niet zo snel als jullie.
quote:
Jammer hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Nee, want ik heb het er alweer af geveegd jwt
Sorry Deanquote:
Je maakte DE Dean teleurgesteld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry DeanVolgende keer zal ik het gelijk vastleggen!
quote:
Op 20 maart?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dáár heb je het mis.
Misschien een kwartet trouwerij?
Moet je ook niet zo laat naar bed gaan.quote:
Half 7quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo laat naar bed gaan.
Toen was ik alweer voor de eerste keer opgestaan.quote:
Ik had ook best nog wel langer willen blijvenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen was ik alweer voor de eerste keer opgestaan.![]()
En inderdaad dat is eerder vroeg dan laat.![]()
Toen ik het typte, twijfelde ik nog of ik dat laat in vroeg zou veranderen of niet. Maar uiteindelijk niet gedaan.
Een rasalcoholist!quote:
Bij was het iets rond vijven...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen was ik alweer voor de eerste keer opgestaan.![]()
En inderdaad dat is eerder vroeg dan laat.![]()
Toen ik het typte, twijfelde ik nog of ik dat laat in vroeg zou veranderen of niet. Maar uiteindelijk niet gedaan.
Ik heb alleen nog maar 2 flessen whiskey staanquote:
Ach waarom nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:50 schreef Dzjenn. het volgende:
Jullie ook een glaasje? Wijn is goed voor álles!
Moeten jullie wel opschieten hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dáár heb je het mis.
Misschien een kwartet trouwerij?
Ik sla een rondje over dit jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:50 schreef Dzjenn. het volgende:
Gelukkig was je er zelf bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:52 schreef Bootje84 het volgende:
Half 7 gingen mijn ogen dicht. Om 10 uur er weer uit..
Als het helpt tegen een kater dan doe maar 2 glazenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:50 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja, halfquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig was je er zelf bij.
Is ook niet erg.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar 2 flessen whiskey staan
Jij bent ook altijd de spelbreker he.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sla een rondje over dit jaar.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd de spelbreker he.
You go girl!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd de spelbreker he.
quote:
Dat voornemen kon ik om 00:01 al doorstrepen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ik ga geen alcohol drinken dit jaar![]()
Ik ook. Ik had gister om 19:00 wel met mezelf afgesproken om dat jaar niet meer dronken te worden; dat is geluktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat voornemen kon ik om 00:01 al doorstrepen.
Ach, je hebt iig je best gedaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat voornemen kon ik om 00:01 al doorstrepen.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hopelijk weet hij niet waar mn huis woont
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn...
Dank jequote:
quote:
Whehequote:
quote:
Oh, daar heb ik stiekem best zin inquote:
Ik nu nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik stiekem best zin in
Jups.quote:
MEET!quote:
The internetz.quote:
Omdat ik een vriend in Middelburg heb die de debiele gewoonte heeft daar elke vrijdag zo'n crispy burger unit te gaan halen als ontbijtquote:
Dat zei ik ook al tegen hemquote:
Bleghquote:
HAHAHAHAquote:
Ja joh, vrijdagquote:
je gaat er niet van vliegen.. maar je krijgt wel het antwoord wie er eerder is... het kip of het ei.. maar na de trip ben je dat al weer vergeten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BleghIk vond paardenbloemen al smerig, maar kip lijkt me helemaal spacend
Kipquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je gaat er niet van vliegen.. maar je krijgt wel het antwoord wie er eerder is... het kip of het ei.. maar na de trip ben je dat al weer vergeten.
Meeten? en dan heen en terug komen ná school?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, vrijdagGa jij dan nooit?
Nee, meeten is engquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Meeten? en dan heen en terug komen ná school?
Poeh, het kan nét wel I guess.
Hoe wil je iemand mee laten eten zonder te meeten?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, meeten is eng
Maar mee-eten mag wel
O M Gquote:
Een combo kan ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, meeten is eng
Maar mee-eten mag wel
Die kwam uit de hemel vallenquote:
Schot ertussenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe wil je iemand mee laten eten zonder te meeten?
Helft laten staan en snel wegrennen?
Damn Dean, je maakt me enorm honger.....quote:
Ik geloof het meteen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kwam uit de hemel vallenGod kwam weer eens op zn scharlaken laken langs cruisen, en toen gaf hij de kip aan Adam
Zoiets als dit
[ afbeelding ]
"Have a chicken, n00b"
- Thnx, lol
Ahw...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Damn Dean, je maakt me enorm honger.....
* L.no probeert kip van beeldscherm te pakken.... huilt in een hoekje.
Wij gaan echt naar de KFCquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Damn Dean, je maakt me enorm honger.....
* L.no probeert kip van beeldscherm te pakken.... huilt in een hoekje.
Cupido!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:48 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ahw...![]()
Dean, geef dat meisje een kusje! SNEL!
Morgen heb ik weer nieuwe, but thanksquote:
Dan ben jij mn eerste volgerquote:
Iedereen moet iets geloven... en ik geloof dat ik nog maar een biertje neem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan ben jij mn eerste volgerIk ga mn eigen geloof maar beginnen, geloof ik
Juist niet tochquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Houniet het volgende:
Hmm net gedouched. Smst ze of ik naar haar toe kom, omdat ze oppassen is.
Moet ik me verdomme weer mooi maken, net verkeerd getimed dus.
Ik ben al groupie van iemand, fan van iemand, maar een volger was ik nog niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat mag ik als volger wel.. en wat mag als volger niet...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hmm.. ik wacht er nog steeds op.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:48 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ahw...![]()
Dean, geef dat meisje een kusje! SNEL!
Beter ben je morgenavond in Arnhemquote:
Als 'n meisje een jongen leuk vindt, is 'ie altijd mooi joh!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Houniet het volgende:
Godver, alweer?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
![]()
Bart, je inbox is vol!![]()
Bart en ik hebben een pm-verhouding, ja![]()
Woehaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben al groupie van iemand, fan van iemand, maar een volger was ik nog niet.cool
Je mag alles, dat is zo relaxt aan mijn way of lifequote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat mag ik als volger wel.. en wat mag als volger niet...
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter ben je morgenavond in Arnhem.
Manhatten / The Level.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
Jij wel he? welke tent?
Gelukkig.. dus dan kan ik zondag lekker in bed blijven liggen... en hoef ik ook niet meer voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Woeha
[..]
Je mag alles, dat is zo relaxt aan mijn way of life
Nee duh, kerken zijn overratedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig.. dus dan kan ik zondag lekker in bed blijven liggen... en hoef ik ook niet meer voor het zingen de kerk uit
Dan geef ik je wel een kusjequote:
Wut, dit kan een normale 'dillemma' zijn voor meiden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad, wij moeten make-upjes doen, ons haar stijlen, etc etc...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Wut, dit kan een normale 'dillemma' zijn voor meiden.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Potver, deed ik nog zo m'n best.![]()
Kusje van mij dan?
Is ook goed.quote:
Oh, dat is niks nieuws, ze nemen het standaard te ruimquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef Puala het volgende:
Even een vraagje. Wie weet weten jullie het wel.
Hoe worden de oppervlakten van gebouwen berekend? Want ik heb sterk de twijfels over de oppervlakte van mijn studio. Uit eigen berekening blijkt dat het 5 meter en 10 cm breed is en 3 meter en 90 cm diep. Dat maakt een 20 vierkantemeter.
En in mijn contract staat 24
edit: En mijn berekening is met badkamer & toilet meegerekend.
Ik ga niet naar die kinder disco'squote:
Wat vind jij in anrhem kinderdisco's dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die kinder disco's.
Maar sowieso Manhatten, The Level is backup.
En kleding zoeken.. oh the horror.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Inderdaad, wij moeten make-upjes doen, ons haar stijlen, etc etc...
Die Aspen dinges etc. Voor mijn gevoel is er in de Manhatten nog redelijk oud volk wat daar binnenkomt. Anyway, ben sowieso niet dol op Arnhem, maar ik ga daar dan ook heen om de munten op te maken en omdat Bart B More daar komtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat vind jij in anrhem kinderdisco's dan?
quote:
Ja, maar de huur word toch berekend op die vierkante meters? Met 25 euro minder huur krijg ik wel huurtoeslag namelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, dat is niks nieuws, ze nemen het standaard te ruimMijn eerste kamer zou 8 zijn, maar die was meer 5
Ohquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar de huur word toch berekend op die vierkante meters? Met 25 euro minder huur krijg ik wel huurtoeslag namelijk
Ik ben groter!quote:
Bellen! MIsschien ben jij wat vergeten ofzo, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar de huur word toch berekend op die vierkante meters? Met 25 euro minder huur krijg ik wel huurtoeslag namelijk
Oja aspen ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die Aspen dinges etc. Voor mijn gevoel is er in de Manhatten nog redelijk oud volk wat daar binnenkomt. Anyway, ben sowieso niet dol op Arnhem, maar ik ga daar dan ook heen om de munten op te maken en omdat Bart B More daar komt.
WTF is dit nu weerquote:17. De intelligentste user (66 inzendingen / 9%)
1. Iblis (14)
(...)
4. Bravebart (2)
Morgen dus in Manhatten munten opmakenquote:
1.88, en minstens 2 keer zo breed als jou.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Groter? Ik ben 1.80 m ja! En ik kan ook best m'n hakken uit de kast halen!
Damnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
1.88, en minstens 2 keer zo breed als jou.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhDan zou ze maar eens even bellen
Je hebt echt alles meegerekend?
Ik ga morgen opnieuw rekenen samen met mijn pa. Als ik dan op hetzelfde uit kom ga ik maandag bellen. Alleen is mijn verhuurder (de contactpersoon van het bemiddelingsbureau) op vakantie volgende weekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bellen! MIsschien ben jij wat vergeten ofzo, je weet maar nooit
Ha, ik ben groter!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
1.88, en minstens 2 keer zo breed als jou.
True.quote:
Dat is valsspelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Groter? Ik ben 1.80 m ja! En ik kan ook best m'n hakken uit de kast halen!
quote:
WTF DOE JE HIER NOG GAST!! IK DENK DIE IS AL WEG!quote:
Ik ben ook zo liefquote:
Kloptquote:
quote:
Whehequote:
maar ik ben ook een klierquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon lief. Je wilt veel te graag een klier zijn!
Moest jij niet naar je chick?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Houniet het volgende:
Ik weet het, 2010 gaat een gek jaar worden.
Ik ga zo man.quote:
Ik had al onderweg geweest man.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:59 schreef Bravebart het volgende:
Kut DellKan je alleen maar contact met ze opnemen als je een servicetag hebt, maar die zitten niet op hun beeldschermen
Is uiteraard goed voor mijn egoquote:
Zo is het Dean!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik had al onderweg geweest man.
Je komt net uit de douche toch? Kleren aan, schoenen aan en gaan!
quote:
Open schroeven, vrij laten, dicht schroeven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dr zit serieus een bromvlieg in mn beeldscherm, maarja, nou weet ik niet hoe ik dat moet oplossen
Ja, niet te moeilijk hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja maar gast, het is een Dellquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Open schroeven, vrij laten, dicht schroeven.
Wel even de stekker eruit
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Google Ads..... why?Omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Die gebruiken ook weer andere soort schroevenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar gast, het is een DellDie zit zo degelijk in elkaar dan je hem amper open krijgt
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Google Ads..... why?Ex Terug? (Nieuw)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nondeju
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
If you can't open it, you don't own it.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar gast, het is een DellDie zit zo degelijk in elkaar dan je hem amper open krijgt
Preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gebruiken ook weer andere soort schroeven
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
If you can't open it, you don't own it.
Brakke voeding?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maargoed, er zit niet echt een bromvlieg inZo klinkt het alleen.
Ik denk hetquote:
Nopequote:
Zie je het voor je gast; lekker weer, lekkere drank, lekker wijf, lekkere muziek.quote:
Nieuwe kopen, dingen kosten niks meerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk hetMaarja, hij is meer dan 3 jaar oud en ik had 3 jaar garantie
True, true, maar hij is/was zo fijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nieuwe kopen, dingen kosten niks meer
Ik zal daar nooit aan wennen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie je het voor je gast; lekker weer, lekkere drank, lekker wijf, lekkere muziek.
Kutleven
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, true, maar hij is/was zo fijn
wat een chille plaatquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef Puala het volgende:
Bart: heb je je ventilatie plekken stof vrij?
Tjoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Houniet het volgende:
Ik ga met die plaat naar chick.
Kutleven.
Dank je voor de Roosvicee Multivit !!quote:
Afsluiten, openschroeven en ff kijken of d'r wat in zit dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMaar hij staat al 3 jaar in mn kamer, dus misschien is er wat stof ingekomen, waardoor hij nu lichtelijk kortsluiting aan het maken is
Ga ik morgen doen jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Afsluiten, openschroeven en ff kijken of d'r wat in zit dan.
Hangt van het schema af, maar meestal wel. Ook even de stekkers eruit dan ehquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen jaff een nachtje zonder stroom, zodat de eventuele condensatoren ontladen zijn (werkt da zo?
) en dan morgen prutsen
Jaaaaaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt van het schema af, maar meestal wel. Ook even de stekkers eruit dan eh
Joah kun je doen, maar volgens mij kan het geen kwaad om hem nu ook al open te maken gelijk. Maar moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen jaff een nachtje zonder stroom, zodat de eventuele condensatoren ontladen zijn (werkt da zo?
) en dan morgen prutsen
Mwa, als ik het nu ga doen krijg ik hem nooit meer in elkaar ben ik bangquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah kun je doen, maar volgens mij kan het geen kwaad om hem nu ook al open te maken gelijk. Maar moet je zelf weten
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, als ik het nu ga doen krijg ik hem nooit meer in elkaar ben ik bangMorgen ben ik weer fris en fruitig
Dankuquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaaaaaIk ben niet zo dom als ik er uit zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
heel verstandigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, als ik het nu ga doen krijg ik hem nooit meer in elkaar ben ik bangMorgen ben ik weer fris en fruitig
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:32 schreef DjRex89 het volgende:
Avond
Ik ben door de vrouw in kwestie zelfs geaccepteerd op Hyves, het begin is er
quote:
Whahaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik sta alleen niet zo charmant op de foto's die met haar toestel zijn gemaakt (wat ik er nog van weet)
Ja ik had gisteravond al gevraagd of ze de foto's wilde sturen toen zei ze voor de gein "Voor 10 euro krijg je ze" dus nu krabbelt ze dr rekeningnummerquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik had gisteravond al gevraagd of ze de foto's wilde sturen toen zei ze voor de gein "Voor 10 euro krijg je ze" dus nu krabbelt ze dr rekeningnummer
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik ookZodat ik morgen weer fris de hele dag kan fokkenmonitor fiksen
Nou ik zag een maat van me dus met een roze fototoestel lopen dus gevraagd van wie die was en toen dus bij haar terecht gekomen. Wel een uurtje mee staan praten ofzo, was best gezelligquote:
Ojaquote:
Heel wijze gedachte jongenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nou ik zag een maat van me dus met een roze fototoestel lopen dus gevraagd van wie die was en toen dus bij haar terecht gekomen. Wel een uurtje mee staan praten ofzo, was best gezelligNu maar eens op hyves beetje krabbelen kijken hoe dat loopt.
Nadeel is wel dat ze mn ex kent en die mag me niet zo.... Maja ik verwacht er eigenlijk niks van dus kan het alleen maar meevallen toch?
Links.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Puala het volgende:
Gijs: is ze de linkse of de rechtse op d'r profiel foto?
Dat dus.quote:
Leuk meisje hoor,quote:
Kom net van een goede vriend vandaan en die vroeg dus of er wat gebeurd was gisteravond want hij wist wel wie het was en vond het wel een knap meidje. Alleen kon ik dat me niet zo heel goed herinnerenquote:
Kijk dan op hyves slimmerikquote:
Weltruste!quote:
Ga NKOTB kijken kudt!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weltruste!
Ben juist net weer een beetje over mn slaap heen
Omdat je het aan mij vroeg.quote:
OMG NUUUUUquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je het aan mij vroeg.Ja,
die is hier intussen al geopend.
Wanneer gaan we daar samen meeten?
In de lente!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je het aan mij vroeg.Ja,
die is hier intussen al geopend.
Wanneer gaan we daar samen meeten?
Tegen de tijd dat jij hier bent is het tijd om mijn nest uit te komen. Dus dat kan mooi.quote:
quote:
Nu al?quote:
Ja johquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 01-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 120 Bravebart
02. 094 The_Dean
03. 056 DjRex89
04. 049 Dzjenn.
05. 042 jna
06. 038 PieterBas
07. 038 L.no
08. 033 Houniet
09. 026 Milou__
10. 024 Luctor.et.Emergo
11. 021 Puala
12. 013 motorbloempje
13. 011 Bootje84
14. 001 Renesite
15. 001 Stevennn
Reeks-statistieken!
Ik zie alleen een rood kruis.quote:
Ik zie ook niksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie alleen een rood kruis.Maar misschien kan mijn PSP het plaatje niet aan.
En dat met een katerquote:
bartquote:
Oh, die site faaltquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie alleen een rood kruis.Maar misschien kan mijn PSP het plaatje niet aan.
Incompatible user..quote:
quote:
Ik dacht, ik doe ff wildquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bart
Ik dacht ik begin de eerste dag rustig.
quote:
Heuiquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hij werkt.
Eensgelijks jongen.
Ik zie al waar het fout ging.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeuiJe zou toch denken dat een plaatjessite aan hotlinken doet?
Weinig doen denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor dit weekend?Ik heb totaal geen zin in weekenddingen na al die kerst en O&N dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |