abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_76298090
Thule-Groep of Thule-Gesellschaft.

Een groep waarvan wordt beweerd dat ze zich met occultisme bezig hielden.
Een groep die de voorloper was van de uiteindelijke NSDAP.
Kortom, een groep waar nog een heleboel dingen over te ontdekken zijn.
Ik heb een aantal artikelen bij elkaar gezocht en hoop dat er users zijn die aanvullingen kunnen geven.
Welke complotten werden er gesmeed, is het waar dat deze groep zich met occultisme bezig hield, was Hitler daadwerkelijk lid van dit Gesellschaft?

Is het waar dat de Thule-Groep nog steeds bestaat?
Ik zou zeggen: duik er eens in

Thule-Gesellschaft




Rechtsextremistische en antisemitische Duitse organisatie. Voorloper van het nazisme.


Het Thule-Gesellschaft wordt als tak van de Germaner Orde in 1918 in München opgericht door Rudolf van Sebottendorf. De naam van het gezelschap, Thule, is afgeleid van de term Ultima Thule, het ‘Uiterste Noorden’ en wordt gekozen om het zuivere ‘noorderlijke’ ras mee aan te duiden. De swastika wordt gekozen als embleem van de organisatie. Binnen zeer korte tijd heeft de organisatie al 1500 leden in Duitsland.

Een groot aantal leden van het Thule-Gesellschaft behoort tot de kopstukken van de latere nazi-partij van Hitler’ Bewijsmateriaal dat Hitler’zelf ook lid is geweest van de rechtse organisatie is nooit gevonden; wel wordt verondersteld dat de organisatie invloed heeft gehad op Hitler’ In 1919 richt het Thule-Gesellschaft de Duitse Arbeiderspartij (DAP) op. Deze partij is de voorloper van Hitler’s NSDAP.

Het tijdschrift van het Thule-Gesellschaft, de Volkischer Beobachter, wordt later de partijkrant van de nazi’s. Nu nog heeft het Thule-Gesellschaft een postbusadres in Oostenrijk.

Het Thule Genootschap
In de vroege 20e eeuw raakte Ultima Thule met name in Duitstalig Europa opnieuw bijzonder in de belangstelling. Dit als gevolg van de opkomst van de pseudowetenschap van de Arische rassenleer of ariosofie. Deze ideeën waren in het midden van de 19e eeuw ontwikkeld door de Franse diplomaat, schrijver en kunstenaar Arthur de Gobineau, in zijn 'Essai sur l'inégalité des races humaines' (1855). Gobineau postuleerde op nogal dubieuze gronden het bestaan van een superieur Arisch ras, waartoe behalve de blanke Europeanen trouwens ook Perzen en Indiërs zouden behoren. Deze nobele volken contrasteerden Gobineau en zijn vele navolgers graag met de inferieure semitische, 'gele' en negroïde rassen.
De obsessie met de vermeende superioriteit van het Arische ras leidde ook tot allerlei bespiegelingen over Ariërs als het 'oorspronkelijke ras'. De theorie over Ultima Thule als het mythische land van herkomst van de Noordelijke Arische rassen kreeg een grote impuls door de oprichting van de Duitse Thule Gesellschaft. De parvenu Rudolf von Sebottendorf stichtte in november 1918 deze rechts-extremistische en antisemitische beweging, die zetelde in München. Het Thule Genootschap was belangrijk doordat ze aan de wieg stond van de Deutsche Arbeiter Partei (DAP), de voorloper van Hitler's NSDAP. Sebottendorf en de meeste ander prominente leden van dit - als vrijmetselaarsloge opgezette - genootschap werden al snel op een zijspoor gerangeerd, iets wat dan weer niet gold voor oud-logelid Rudolf Hess. De ideeën m.b.t. rassenleer van het Thule Genootschap, losjes gebaseerd op de theosofische geschriften van occultiste Madame Helena Blavatsky , werden later voor een deel geïncorporeerd in de nazi-ideologie.
Centraal in het gedachtegoed van het Thule Genootschap stond het mythische Ultima Thule, het Noordse equivalent van de verdwenen beschaving van Atlantis. Thule zou bewoond zijn geweest door een ras van supermensen die door middel van magie verbonden waren met de kosmos. Ook zouden ze hebben beschikt over psychische en technologische krachten die die van de vroege 20e eeuw ver te boven gingen. Doel van het Thule Genootschap was deze geheime kennis in te zetten om het Duitse vaderland te redden en een nieuw ras van Noordse Arische Atlantiërs te vestigen, waarna een nieuwe Messias zou verschijnen om zijn volk te leiden. Dat velen hierin na verloop van tijd Hitler gingen zien, ligt voor de hand.
Zowel dit gedweep met het bovennatuurlijke, als het gevoel voorbestemd te zijn tot een bijzondere rol in de geschiedenis, raakte een gevoelige snaar bij prominente nazi's zoals Alfred Rosenberg en Heinrich Himmler. De grote vatbaarheid van de nazi's voor dit soort ideeën opent ook de deur naar allerlei speculaties. Het is geen wonder dat na 1945 veel amateuronderzoekers de conclusie trokken dat het geheime Thule Genootschap wellicht een veel grotere rol heeft gespeeld in het formuleren van de doelstellingen van de nazi's, dan op het eerste oog uit de kale feiten kan worden afgeleid.



[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 01-01-2010 18:39:31 ]
pi_76298468
Utopie
O.T.O.-leider Reuss had een utopie voor ogen die werkelijk waar te verwerpelijk voor woorden was en tevens ergens doet denken aan de ideeën van de eugenetische beweging. We krijgen alvast een voorproefje in ‘Parsifal und das enthüllte Grals-Geheimnis’ (1914):
‘Elke man, vrouw, meisje of jongen ouder dan 14 jaar zal regelmatig onderzocht worden door de medisch afgevaardigen van de Gezondheidsraad voor Superieure Mensen. Personen, zowel man als vrouw, die niet geschikt zijn bevonden door de Superieure gezondheidsraad om gezond nageslacht voort te brengen zal het niet toegestaan worden om te trouwen. Mensen die ondanks deze verordening toch voor nageslacht zorgen, zullen gestraft worden met gedwongen arbeid.’
Koenig meent dat de geciteerde tekst eveneens overeenkomt met de ‘theozoölogie’ van de ex-cisterciënzer monnik Jörg Lanz von Liebenfels (1874-1954). Von Liebenfels’ leraar was echter niemand minder dan Guido von List (1848-1919), die de moderne theosofie van H.P. Blavatsky had verwerkt in zijn ‘Ariosofie’. De overkoepelende geheime Germanen-Orde (ook wel Duitse Orde genoemd door historici, red.) baseerde zich op de occulte leer van Von List.
De Germanen-Orde werd in 1912 opgericht door Karl August Hellwig en Georg Hauerstein in Leipzig. Het teken van de orde was een kruis met daarboven een swastika. De Germanen-Orde viel echter uiteen door felle interne twisten in het jaar 1916. Er ontstond een afsplitsing genaamd ‘Orde van de Germaanse hoeders van de heilige graal’ in Maagdenburg, de Beierse tak werd het Thule Gesellschaft. De orde was naar voorbeeld van de vrijmetselarij ingericht.
De antisemitische leden behoorden tot de hogere echelons: aristocraten, medici, industriëlen, rechters en advocaten. Het symbool van Thule was de swastika, wat opgepikt was door Blavatsky in Tibet. Blavatsky onderscheidde zich met haar moderne theosofie weer van de historische theosofie, belichaamd in onder andere: het brahmanisme, boeddhisme, neoplatonisme en de leer van christelijke theosofen zoals Jacob Böhme (1575-1624) en Emanuel Swedenborg (1688-1772).
Blavatsky’s moderne theosofische leer was al eerder enthousiast ontvangen door de leden van de Golden Dawn en O.T.O. Golden Dawn-lid Yeats daarentegen, de latere supporter van de Ierse fascistische Blue Shirts, probeerde door bestudering van het werk van Böhme-adept en dichter William Blake (1757-1827) inspiratie op te doen. Blavatsky kende vermeend O.T.O.-medeoprichter Hartmann en correspondeerde met hem onder meer over levitatie, hetgeen volgens haar mogelijk was.
Blavatsky, volgens critici een charlatan, meende tevens rozekruiser te zijn en was een bekende van de Britse vrijmetselaar John Yarker (1833-1913), die op zijn beurt weer in contact stond met Reuss. De Grand Lodge of British Columbia and Yukon suggereert dat dit nadelig was voor Yarker, aangezien Reuss én Crowley worden beschouwd als nep-vrijmetselaren. Crowley wordt ook door kabbalisten gezien als een charlatan op het gebied van de kabbalah.

Crowley & Hess
Hess, veganist, niet-roker en geheelonthouder besloot op aanraden van een strijdmakker tijdens of net na de Eerste Wereldoorlog zich aan te sluiten bij de Duitse O.T.O. Hess zou tijdens een bijeenkomst ook een gesprek hebben gehad met Steiner, de leraar van The Rosicrucian Fellowship-oprichter Max Heindel (1865-1919), grondlegger van de antroposofie en bewonderaar van Goethe (lid van Weishaupt’s Illuminaten, red.).
Hess zou het wel altijd duidelijk opnemen voor de antroposofische beweging en de daaruit voortgekomen zogeheten ‘vrije scholen’. Hess werd na de Eerste Wereldoorlog eveneens lid van het Thule Gesellschaft en de DAP. Het is tot op heden onduidelijk of hij op dat moment direct contact onderhield met O.T.O.’er Crowley. Hess en Crowley hadden wel (vermoedelijk) een gemeenschappelijke kennis: Generaal Erich Friedrich Wilhelm Ludendorff (1865-1937).
Crowley had hem gesproken in 1925 of 1926, waarvan akte een aantekening die hij maakte in het boek ‘Gespräche mit Hitler’ (1940) van de Nazi-leider Hermann Rauschning (1887-1982): ‘He (Hitler, red.) almost certainly got the (Swastika) from us. I personally had suggested it to Ludendorff in ‘25 or ‘26.’ Hess, die behoorde tot de intiemere kringen van Thule, zou in mei 1921 Ludendorff voor het eerst geïnformeerd hebben over Hitler.
Ludendorff kon overigens op een financiële gift van 100.000 goudmark rekenen van Fritz Thyssen (1873-1951), wiens belangen werden behartigd door de Prescott Sheldon Bush (1895-1972) van de Union Banking Corporation (UBC). Journalisten Ben Aris en Duncan Campbell kwamen onder meer tot deze ontdekking: ‘How Bush’s grandfather helped Hitler’s rise to power’, gepubliceerd op 25 september 2004 in de Britse krant The Guardian.


En nog een linkje over een groepering die misschien wel gelieerd is aan de Thule-groep.

http://www.werderbruders.nl/overig.htm
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 1 januari 2010 @ 18:33:59 #3
74056 crew  ToT
pi_76298566
Is dat die groep die dacht dat je met levensenergie magie kon bedrijven, en daarom orgies hielden om zo veel levensenergie op te wekken? Die lieten ook mensen nagenoeg doodvriezen waarna ze hen weer opwarmden, om zo een stoot levensenergie te krijgen of zo. Was een tijd geleden op Discovery of zo.

Ik check het filmpje later ff! Erg interessant!
pi_76299360
jammer dat het aan het Nazisme gelieerd is... toch maar eens dat filmpje checken
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_76300189
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef ToT het volgende:
Is dat die groep die dacht dat je met levensenergie magie kon bedrijven, en daarom orgies hielden om zo veel levensenergie op te wekken? Die lieten ook mensen nagenoeg doodvriezen waarna ze hen weer opwarmden, om zo een stoot levensenergie te krijgen of zo. Was een tijd geleden op Discovery of zo.

Ik check het filmpje later ff! Erg interessant!
Dat weet ik niet, zou best kunnen. Heb die documentaire niet gezien jammer genoeg.

En dankjewel
pi_76309244
Wat een ontzettend interessant topic!
Heel veel weet ik er niet van, maar ik heb begrepen dat Hitler gefascineerd werd door de Vrijmetselarij, hoewel hij het heeft verboden zodra hij aan de macht kwam. De privacy binnen een loge zat hem niet lekker, is me verteld.
De Vrijmetselarij is min of meer ontstaan door onderdrukking, Gilden kenden een geheimhoudingsplicht, dus binnen de loge kon je vrijelijk je mening uitten, met name over religieuze zaken. In die tijd werd je geacht hetzelfde geloof als je vorst te hebben. Vandaar.
Hoewel de SS ook een inwijdingsgenootschap was, net als de Vrijmetselarij, wist ik niet dat ik er een raakvlak was tussen theosofie, Nazisme en de Vrijmetselarij.
Ben benieuwd waar Arthur de Gobineau zijn ariosofie vandaan heeft..
pi_76321659
Misschien is dit boek een aanrader (wel redelijk oud....als je het nog kunt vinden)
"Hitler and the occult"
ISBN: 0-87975-973-9
pi_76340800
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef thesystem het volgende:
Misschien is dit boek een aanrader (wel redelijk oud....als je het nog kunt vinden)
"Hitler and the occult"
ISBN: 0-87975-973-9
volgens mij heb ik die wel eens zien staan...of ieder geval iets wat daar qua titel op lijkt...toch eens gaan kijken
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_76340874
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef thesystem het volgende:
Misschien is dit boek een aanrader (wel redelijk oud....als je het nog kunt vinden)
"Hitler and the occult"
ISBN: 0-87975-973-9
Ga het zeker opzoeken, wil er nu eigenlijk alles van weten! Bedankt!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:40:21 #10
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_76431586
quote:
Centraal in het gedachtegoed van het Thule Genootschap stond het mythische Ultima Thule, het Noordse equivalent van de verdwenen beschaving van Atlantis. Thule zou bewoond zijn geweest door een ras van supermensen die door middel van magie verbonden waren met de kosmos.
http://en.wikipedia.org/wiki/Thule_Air_Base (ik meen dat hier ook nog iets met een bijna atoomramp heeft plaatsgevonden)

DE grondlegger van de vrije school steiner komt ook uit deze kringen dit zal de oorsprong zijn van de oude rassenleertheorei die ze toendertijd hanteerde
pi_76432468
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een ontzettend interessant topic!
Heel veel weet ik er niet van, maar ik heb begrepen dat Hitler gefascineerd werd door de Vrijmetselarij, hoewel hij het heeft verboden zodra hij aan de macht kwam. De privacy binnen een loge zat hem niet lekker, is me verteld.
Hitler was een ronduit hater van de vrijmetselarij (vooral bpaalde liberale verlichtt denkbeelden daarachter, internationalisme, vrijheid en broederschap), en voorstander van het verbieden en onderdrukken van alle geheime mystieke genootschappen:
quote:
"Finally, the Jewish influence on economic affairs grows with terrifying speed through the stock exchange. He becomes the owner, or at least the controller, of the national labor force. To strengthen his political position he tries to tear down the racial and civil barriers which for a time continue to restrain him at every step. To this end he fights with all the tenacity innate in him for religious tolerance-and in Freemasonry, which has succumbed to him completely, he has an excellent instrument with which to fight for his aims and put them across. The governing circles and the higher strata of the political and economic bourgeoisie are brought into his nets by the strings of Freemasonry, and never need to suspect what is happening."
quote:
"The fight which Fascist Italy waged against Jewry's three principal weapons, the profound reasons for which may not have been consciously understood (though I do not believe this myself) furnishes the best proof that the poison fangs of that Power which transcends all State boundaries are being drawn, even though in an indirect way. The prohibition of Freemasonry and secret societies, the suppression of the supernational Press and the definite abolition of Marxism, together with the steadily increasing consolidation of the Fascist concept of the State — all this will enable the Italian Government, in the course of some years, to advance more and more the interests of the Italian people without paying any attention to the hissing of the Jewish world-hydra."
(engelse vertaling van twee stukjes uit Mein Kampf ... en eigenlijk en soort van uitspraak die ook in BNW graag guit wordt.... complot-denkertje was het toch, ons dolfje).

De NSDAP is zelf wel voortgekomen vanuit het Thule genootschap, maar juist via een sterke links-nationalistische 'arbeiderspartij' (de DAP)... Hitler raakte daarbij betrokken niet omdat hij ideologisch het met links-sociale ideeen eens was (integendeel), maar omdat hij juist door de toenmalige militaire inlichtingendienst ingehuurd was als 'spion' voor zulk mogelijk anti-kapitalistische groeperingen:

http://www.historisches-lexikon-bayerns.de/artikel/artikel_44810
quote:
Der Eisenbahnarbeiter Anton Drexler (1884-1942) gründete am 5. Januar 1919 die "Deutsche Arbeiterpartei" (DAP), die sozialistische Forderungen mit nationalistischen und antisemitischen Zielen verbinden wollte. Einmal wöchentlich trafen sich ihre Mitglieder in der Gaststätte "Sterneckerbräu". Das "Sterneckerbräu" war eine typische Münchner Gastwirtschaft der unteren Kategorie und befand sich im Tal 54 (heute 38). Auch der Bayerische Heimat- und Königsbund "In Treue fest" wurde 1921 dort gegründet.

Die einflussreiche, antisemitische "Thule-Gesellschaft" erhoffte sich von der DAP den Beginn einer rechtsradikalen Massenbewegung und unterstützte sie daher. Dennoch ließ der Namensteil "Arbeiter" nationalistische wie bürgerlich-konservative Kreise Verdacht schöpfen. Deshalb erhielt der Gefreite Adolf Hitler (1889-1945) vom Aufklärungskommando der Reichswehr den Befehl, das Treffen am 12. September 1919 zu besuchen und anschließend Bericht zu erstatten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:31:09 #12
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76435431
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef merlin693 het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Thule_Air_Base (ik meen dat hier ook nog iets met een bijna atoomramp heeft plaatsgevonden)

DE grondlegger van de vrije school steiner komt ook uit deze kringen dit zal de oorsprong zijn van de oude rassenleertheorei die ze toendertijd hanteerde
Volgens mij is er in die tijd een gevestigde orde geweest die deze theorie ofwel de wereld in heeft geholpen, danwel naar buiten heeft gebracht.

De geheime leer van Blavatsky gaat hier namelijk ook over, en stamt uit eind 1800.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 13:34:23 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_76435530
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:31 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij is er in die tijd een gevestigde orde geweest die deze theorie ofwel de wereld in heeft geholpen, danwel naar buiten heeft gebracht.

De geheime leer van Blavatsky gaat hier namelijk ook over, en stamt uit eind 1800.
Von Liebenfels’ leraar was niemand minder dan Guido von List (1848-1919), die de moderne theosofie van H.P. Blavatsky had verwerkt in zijn ‘Ariosofie’. De overkoepelende geheime Germanen-Orde (ook wel Duitse Orde genoemd door historici, red.) baseerde zich op de occulte leer van Von List.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:50:37 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76446149
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Von Liebenfels’ leraar was niemand minder dan Guido von List (1848-1919), die de moderne theosofie van H.P. Blavatsky had verwerkt in zijn ‘Ariosofie’. De overkoepelende geheime Germanen-Orde (ook wel Duitse Orde genoemd door historici, red.) baseerde zich op de occulte leer van Von List.
1700-1800-1900 waren vage tijden.
Veel mythes stammen uit die tijden.
Boeken waarvan men vandaag de dag bijna het bestaan niet van kent, behalve de cult.

En veel bronnen van informatie wijzen naar India. Maar zoals Blavatsky zelf zegt zijn de krenten destijds al lang lang geleden uit de pap gevist. Hoewel de bron van alle geloven redelijk gelijk is.. goden-aarde-afstammelingen, zou de werkelijke leer alleen door diep ingewijde nog geleerd mogen worden, en die zou weer veel verder gaan dan alleen de kennis van de geschiedenis.
Een beetje zoals de vrijmetselaarij waar je bewustzijn en kennis perceptie per niveau veranderd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 18:11:22 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_76446968
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

1700-1800-1900 waren vage tijden.
Veel mythes stammen uit die tijden.
Boeken waarvan men vandaag de dag bijna het bestaan niet van kent, behalve de cult.

En veel bronnen van informatie wijzen naar India. Maar zoals Blavatsky zelf zegt zijn de krenten destijds al lang lang geleden uit de pap gevist. Hoewel de bron van alle geloven redelijk gelijk is.. goden-aarde-afstammelingen, zou de werkelijke leer alleen door diep ingewijde nog geleerd mogen worden, en die zou weer veel verder gaan dan alleen de kennis van de geschiedenis.
Een beetje zoals de vrijmetselaarij waar je bewustzijn en kennis perceptie per niveau veranderd.
India? Dat had ik nooit verwacht.
Ja, de meeste krenten zullen wel uit de pap zijn, maar ik ben nog steeds benieuwd naar het 'occulte' van de Thule Gruppe. Wat waren bijv. de rituelen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:34:50 #16
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76447897
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

India? Dat had ik nooit verwacht.
Ja, de meeste krenten zullen wel uit de pap zijn, maar ik ben nog steeds benieuwd naar het 'occulte' van de Thule Gruppe. Wat waren bijv. de rituelen.
Ik heb gister een docu bekeken, die niet specifiek over de Thule ging, maar meer over het occulte binnen de SS zelf.
Echt een aanrader:

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 18:53:00 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_76448623
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik heb gister een docu bekeken, die niet specifiek over de Thule ging, maar meer over het occulte binnen de SS zelf.
Echt een aanrader:


Ah, bedankt!
pi_76448741
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef ToT het volgende:
Is dat die groep die dacht dat je met levensenergie magie kon bedrijven, en daarom orgies hielden om zo veel levensenergie op te wekken? Die lieten ook mensen nagenoeg doodvriezen waarna ze hen weer opwarmden, om zo een stoot levensenergie te krijgen of zo. Was een tijd geleden op Discovery of zo.

Ik check het filmpje later ff! Erg interessant!
Dat is magie voor amateurs. De pro's houden bloedrituelen met mensenoffers enzo.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 6 januari 2010 @ 19:21:48 #19
74056 crew  ToT
pi_76495062
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef ToT het volgende:
Puike TT!

Met dank aan Ticker
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:37:45 #21
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76495710
Jaa ik denk dat die docu van een paar posts terug nu helemaal op zijn plaats is.
Tevens, is ooit uitgezonden door Discovery, mocht een aantal mensen dat er extra toe aan zetten om hem wel te kijken.

Rare jongens.. die Duitsers van destijds.
Zoals ik begrijp was duitsland tussen 1800/1950 ontzettend zijn best aan het doen om te onderzoek wie ze nou precies waren.
Het verhaal van de Swastika ben ik ook wat ingedoken. Door de jaren heen zijn er op diverse plekken volksverhuizingen geweest van de zogehete Ariërs.. hoe Hitler erbij kwam dat dit blonde figuren zijn geweest, dat weet ik niet precies, maar de Indo-Arische gemeenschap is dat alles behalve.
Tijdens opgravingen is gebleken dat deze groepering telkens het symbool van de Swastika bij zich droeg.

Hier een goede bron ervoor:
http://www.nationmaster.com/encyclopedia/swastika
De pagina zelf werd bij mij afgekapt, waardoor ik verplicht was hem in Word te copy/pasten.. dus heb hem nu ook als bron op me computer!
quote:
The discovery of the Indo-European language group in the 1790s led to a great effort by archaeologists to link the pre-history of European people to the ancient "Aryans" (variously referring to the Indo-Iranians or the Proto-Indo-Europeans). Following his discovery of objects bearing the swastika in the ruins of Troy, Heinrich Schliemann consulted two leading Sanskrit scholars of the day, Emile Burnouf and Max Müller. Schliemann concluded that the Swastika was a specifically Indo-European symbol. Later discoveries of the motif among the remains of the Hittites and of ancient Iran seemed to confirm this theory.[when?] This idea was taken up by many other writers, and the swastika quickly became popular in the West, appearing in many designs from the 1880s to the 1920s.
Leuk feitje over Iran:
quote:
The earliest epigraphically-attested reference to the word arya occurs in the 6th century Behistun inscription, which describes itself to have been composed "in arya [language or script]" (§ 70). As is also the case for all other Old Iranian language usage, the arya of the inscription does not signify anything but "Iranian".[2]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan_race

Iran.. Iranian.. is dus een een andere benaming voor Arisch.
Zo krijg je ook een idee, waar deze groepen langs zijn geweest.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:49:42 #22
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76496259
Tevens bekijk ik net het kleine fragment uit de OP:


T'is toch weer bizar, dat we weten dat er een speciale kluis was van Himmler.. waar niemand in kon, en dat er 'iemand' is geweest die misschien wel een van de balangrijkste documenten heeft meegenomen.
Doet me beetje denken aan de (dag)boeken van Tesla..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_76496797
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef Ticker het volgende:
Tevens bekijk ik net het kleine fragment uit de OP:


T'is toch weer bizar, dat we weten dat er een speciale kluis was van Himmler.. waar niemand in kon, en dat er 'iemand' is geweest die misschien wel een van de balangrijkste documenten heeft meegenomen.
Doet me beetje denken aan de (dag)boeken van Tesla..
http://www.666blacksun.com/Himmler.html

Wat een grote rol heeft deze man gespeeld!
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:10:12 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76497314
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

http://www.666blacksun.com/Himmler.html

Wat een grote rol heeft deze man gespeeld!
Nu ik me deze week wat meer erin verdiept hebt, vraag ik me ook af, wiens ideologie nou precies wat was.
Ik heb begrepen dat Himmler aan het einde van de oorlog, tegen Hitler had gezegd te stoppen met het vermoorden van de joden. En zelfs heeft overwogen of geprobeerd om de macht te pakken... wat tevens ook weer niet helemaal van hem zelf kwam. Himmler kreeg ook weer tips van een van zijn occulte broederschappen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_76499912
Een Kippenboer wordt Reichsführer van de SS


Heinrich Himmler werd geboren op 7 oktober 1900 in München. Niets liet vermoeden dat deze man enkele jaren later de meest gevreesde man van het Derde Rijk zou worden. Al tijdens zijn jeugd was Himmler veel ziek en zal hij de rest van zijn leven met een zwakke gezondheid blijven kampen. Vooral maagproblemen blijven hem tot het einde van zijn leven tarten waarvoor hij zelfs een speciale arts, Dr. Felix Kersten, in dienst had. Ook was hij sterk bijziende.

De latere Reichsführer van de SS, die van zijn SS'rs eiste dat hun "Ariernachweiss", het bewijs dat hun voorouders Ariërs waren, tot 1750 terugging, was zelf nooit in staat aan te tonen dat zijn afstamming van moederszijde onberispelijk was. Majoor Bergmann, zijn privé-sibbekundige, zou namelijk, na langdurige en moeizame navorsingen geconstateerd hebben dat uitgerekend Himmlers moeder van Mongoolse afkomst was(!)

Hij was op school een vlijtige student met de hoogste cijfers voor geschiedenis, oude talen en godsdienst. Hij begon een studie Landbouwkunde aan de Technische Hogeschool in München en studeerde daar op 1 augustus 1922 af. Als landbouwkundig ingenieur werd Himmler even later verkoper van meststoffen bij Stickstoff-Land GmbH in Schleißheim.

In de zomer van 1923 wordt Himmler lid van de NSDAP, de partij waarvan Hitler inmiddels het boegbeeld was geworden. De SA (Sturmabteilungen), opgericht op 3 augustus 1921, was een partijmilitie van de NSDAP van Hitler, die tot doel had de politieke acties van de NSDAP kracht bij te zetten en de leden te beschermen tegen politieke tegenstanders. De SA kreeg, onder leiding van de ex-luchtmachtofficier Hermann Göring, steeds meer het karakter van een militaire organisatie.

Op 9 november 1923 neemt Himmler deel aan de militaire staatsgreep door Hitler, maar die staatsgreep gaat volledig de mist in en Hitler belandt achter de tralies en de NSDAP wordt verboden. Hitler werd veroordeeld tot 5 jaar gevangenschap, maar hij komt vervroegd op 20 december 1924 weer vrij. Eind februari 1925 worden de NSDAP en de SA heropgericht. Volgens de nieuwe inzichten van Hitler zou de de SA zich uitsluitend bezig gaan houden met 'Saalschutz und Propaganda'. Ernst Röhm werd de nieuwe leider van de SA.

Himmler is in deze periode ook lid geworden van de Bund Artam (Artamanen Stichting). De occultist Guido von List (1848-1919) zag zichzelf als magiër der Armanen, die volgens hem de geestelijke leiders en priesters van de Ariërs zijn geweest. List hield er een racistisch en antisemitisch wereldbeeld op na en hij zag joden als vijandelijke samenzweerders die bestreden moesten worden. Als symbool van het nieuwe, raszuivere rijk bedacht hij de dubbele Sieg-rune, in WOII het teken van de SS. List stichtte in 1911 de Hohen Armanenorde. Zijn volgeling Lanz von Liebenfels richtte in 1905 het Guido-von-List-Gesellschaft op dat zich ontwikkelde tot een centrum van antisemitisme. Andere List-aanhangers stichtten de Hammerbund en de Germanen-orde en ook de Bund Artam ontwikkelde zich uit de deze strekking van von List.

De Bund Artam werd omstreeks 1924 opgericht en telde ongeveer 2.000 leden. Het woord 'Artamanen' was een samentrekking van het hoog-duitse 'art' (Ackerbau=akkerbouw) en 'manen' (Männer=mannen). De Artamanen bezinnen zich over het Bloed & Bodem principe, zij propageren de arbeidsdienst in de landbouw en de verdrijving van 'volksvreemden', en ijveren voor een nederzettingspolitiek en kolonisatie naar het oosten toe dat zich bevond op het Poolse grondgebied.

In deze uitgesproken racistische organisatie zijn naast Himmler, die zich spoedig tot één van de leiders ontpopt, ook Reichsbauernführer Richard Walther Darré en de latere kampcommandant van Auschwitz-Birkenau Rudolf Höss en zijn echtgenote actieve leden. In feite worden de kiemen voor de SS-staat gelegd in de Bund Artam, en tegen 1933 zal die volledig zijn opgegaan in de NSDAP en de SS.

Himmler is inmiddels opnieuw actief in de NSDAP en in 1926 opgeklommen tot plaatsvervangend gouwleider van Neder-Beieren. Ondertussen had Hitler in de schoot van de SA op 9 november 1925 een nieuwe lijfwacht opgericht: de SS (Schutzstaffel) onder leiding van Julius Schreck. De SS had toen als belangrijkste taken: de bescherming van de Führer van de partij en de bewaking van vergaderingen.

Tussen 1926 en 1929 is hij plaatsvervangend Rijkspropagandaleider en in 1927 wordt hij plaatsvervangend SS-Reichsführer. Himmler had ondertussen ook de vrouw van zijn leven leren kennen, de acht jaar oudere Margaretha. Nadat zij van hem zwanger werd huwden zij op 3 juli 1928. Met de bruidsschat kochten zij een kippenboerderij in Waltrudering. Spoedig werd hun dochter en enig kind Gudrun geboren (nà de oorlog veranderde Gudrun haar familienaam in Gudrun Burwitz.)

Op 6 januari 1929 plaatste Hitler de SS onder bevel van Heinrich Himmler. De nieuwe Reichsführer erfde een kleine groep Hitlergetrouwen, die op dat ogenblik een paar honderd leden telde. Tegen het einde van dat jaar waren er al 1000 leden, en tegen juni 1934 telde de SS ruim 50.000 SS-mannen. Sinds geruime tijd opperde Himmler het idee van een eigen veiligheidsdienst en in juni 1931 trekt hij daarvoor Reinhard Heydrich aan. Heydrich richt in augustus de SD (Sicherheitsdienst) op die snel evolueerde naar een volledig zelfstandige instelling onder leiding van de Reichsführer-SS.

De Schutzstaffel (SS) was in werkelijkheid een complexe politieke en militaire organisatie bestaande uit 3 verschillende takken, alle drie verwant maar onderling uniek. De Algemeine-SS was de hoofdtak van deze complexe organisatie en hield zich voornamelijk bezig met het politieke en het administratieve. Naast de "Algemeine SS" ontstonden allerlei substructuren zoals de geheime staatspolitie (Gestapo), de SS-Totenkopf-Verbande die met de bewaking van de concentratiekampen werd belast, en de militaire tak, de Verfügungstruppe, die later na de campagne in Frankrijk Waffen-SS werd genoemd. Om een te grote decentralisatie tegen te gaan liet Himmler alle afdelingen van SS en Polizei samenvallen onder het gezag van de Höhere SS-und Polizeiführer Hans Albin Rauter.

Spoedig zou de eerst grote test komen voor Himmler en zijn SS: de confrontatie met de SA van Ernst Röhm. De inzichten van Ernst Röhm, leider van de SA, waren niet in overeenstemming met die van Hitler. Röhm legde zijn functie neer maar keerde op 5 januari 1931 weer terug bij de SA, als 'Chef des Stabes' onder de 'Oberste SA-Führer' Hitler, die op 30 januari 1933 door president Von Hindenburg benoemd werd tot kanselier van Duitsland. De SA bereikte op dat moment het toppunt van haar macht. Het lag nog steeds in de bedoeling van Röhm om de SA te laten groeien tot een zelfstandig 'Wehrverband' onder zijn leiding. Dat baarde de Reichswehr grote zorgen.

Tijdens de zogenaamde 'Nacht der Lange Messen' -ook wel 'Röhmputsch' genoemd- in juni 1934 bewees Heinrich Himmler de waarde van de SS voor Hitler door belangrijke kopstukken van de SA, die voor de Führer en de Wehrmacht te gevaarlijk waren geworden, uit de weg te ruimen. Meer dan duizend tegenstanders, waaronder Röhm, werden vermoord. De SA verloor zijn leiders en zijn invloed.

Reichsführer SS Heinrich Himmler wordt van dan af, nà Adolf Hitler, de belangrijkste en meest gevreesde leider van het Derde Rijk en de Führerstaat werd een feit. Op de foto hiernaast op de Partijdag van Neurenberg in september 1934 (een beeld uit de documentaire Triumph des Willes van Leni Riefenstahl), zie je de ware krachtsverhoudingen op dat ogenblik. Naast Adolf Hitler staat aan zijn rechterhand Heinrich Himmler, en aan zijn linkerkant Viktor Lutze, de nieuwe leider van de SA nadat Röhm vermoord werd. In werkelijkheid had de SA, dat onder Röhm een leger naast de Reichswehr (het geregelde leger) was geworden, afgedaan en had de SS van Himmler en later zijn Waffen-SS de gewapende militaire controle overgenomen.
pi_76500061
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nu ik me deze week wat meer erin verdiept hebt, vraag ik me ook af, wiens ideologie nou precies wat was.
Ik heb begrepen dat Himmler aan het einde van de oorlog, tegen Hitler had gezegd te stoppen met het vermoorden van de joden. En zelfs heeft overwogen of geprobeerd om de macht te pakken... wat tevens ook weer niet helemaal van hem zelf kwam. Himmler kreeg ook weer tips van een van zijn occulte broederschappen.
Kreeg hij ook.
En de macht wilde hij wat graag.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:33:47 #27
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76501510
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Op de foto hiernaast op de Partijdag van Neurenberg in september 1934 (een beeld uit de documentaire Triumph des Willes van Leni Riefenstahl), zie je de ware krachtsverhoudingen op dat ogenblik. Naast Adolf Hitler staat aan zijn rechterhand Heinrich Himmler, en aan zijn linkerkant Viktor Lutze, de nieuwe leider van de SA nadat Röhm vermoord werd. In werkelijkheid had de SA, dat onder Röhm een leger naast de Reichswehr (het geregelde leger) was geworden, afgedaan en had de SS van Himmler en later zijn Waffen-SS de gewapende militaire controle overgenomen.
Nou ben ik toch nog benieuwd naar die foto uit de originele bron!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_76501855
Interessant topic! Helaas heb ik zelf niks zinnigs toe te voegen, daarom plaats ik deze schaamteloze tvp.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_76503618
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nou ben ik toch nog benieuwd naar die foto uit de originele bron!
Ja, die foto, daar ben ik mee aan het martelen, het lukt maar niet, sorry.
Morgen weer eens proberen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 6 januari 2010 @ 23:17:05 #30
74056 crew  ToT
pi_76506625


De Zwarte Zon, met het SS-symbool vele malen er in.
pi_76508593
Dikke TVP om dit rustig door te lezen en weer eens wat kennis hierover op te frissen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_76508778
Gedeeltelijke oorsprong van die occulte kaas van Hitler & consorten:

http://spitfirelist.com/b(...)any-behind-the-mask/

http://en.wikipedia.org/wiki/Teutonic_knights
pi_76508942
lui harde kribbe's

  donderdag 7 januari 2010 @ 12:47:23 #34
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_76519049
http://www.boingboing.net/2009/02/20/descendants-of-geron.html



a maar eens na waar de schedel op het duitse uniform voor staat evenals het getal
pi_76519687
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:47 schreef merlin693 het volgende:

a maar eens na waar de schedel op het duitse uniform voor staat
De Totenkopf is een symbool van het Pruisische leger van Frederik de Grote:
het stamt uit de 18 eeuw, en werd voor het erst toegpast door de Huzaren, welke vooral uit Hongaars en Poolse soldaten bestond, huurlingen en buitenlanders dus (gen Pruissen zélf )..
de Totenkopf stond waarschijnlijk voor de bereidwilligheid te vechten tot in de dood.

het is natuurlijk vooral en methode je vijanden te doen 'schrikken'... ervoor te zorgen dat mnsen j vrezen.





Om dezelfde reden gebruiken ook veel motorgangs graag ''Totenkopfen'.. Hell's Angels e.d.
(ik neem aan dat je zulke motorgangs niet direkt ziet als onderdeel van en nwo of groot complot om de macht? ... indin wel lijkt het me zeker ook een interssant onderwerp, de symbolen van criminele organisaties, gangs, maffia e.d.)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:53:30 #36
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76521279
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

De Zwarte Zon, met het SS-symbool vele malen er in.
Als je in feite gaat kijken kom je toch weer terug op zon verering.. hoewel ditmaal niet de lichte zon, maar in feite een geimplodeerde zon, ofwel een zwart gat.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:55:53 #37
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76521372
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

De Totenkopf is een symbool van het Pruisische leger van Frederik de Grote:
het stamt uit de 18 eeuw, en werd voor het erst toegpast door de Huzaren, welke vooral uit Hongaars en Poolse soldaten bestond, huurlingen en buitenlanders dus (gen Pruissen zélf )..
de Totenkopf stond waarschijnlijk voor de bereidwilligheid te vechten tot in de dood.

het is natuurlijk vooral en methode je vijanden te doen 'schrikken'... ervoor te zorgen dat mnsen j vrezen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


Om dezelfde reden gebruiken ook veel motorgangs graag ''Totenkopfen'.. Hell's Angels e.d.
(ik neem aan dat je zulke motorgangs niet direkt ziet als onderdeel van en nwo of groot complot om de macht? ... indin wel lijkt het me zeker ook een interssant onderwerp, de symbolen van criminele organisaties, gangs, maffia e.d.)
Het verhaal dat dingen puur gebruikt worden om de vijanden te doen afschrikken heb ik iets te vaak gehoord terwijl er vaak veel meer achter schuil gaat. Zelfde voor kleuren..
Kleuren hebben vaak een diepere betekenis en men ziet dit niet als iets 'lolligs'.
Alles.. maar dan ook alles, is symbolisch. Kijk bijvoorbeeld maar de verschillende kleuren die de kerken gebruiken.. paars, wit.. rood.. zwart.

Edit:
Daarnaast plaats je een foto van iemand met een maltezer kruis op zijn borst, daar gaat je gehele theorie eigenlijk al.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ticker op 07-01-2010 14:02:44 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_76521485
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het verhaal dat dingen puur gebruikt worden om de vijanden te doen afschrikken heb ik iets te vaak gehoord terwijl er vaak veel meer achter schuil gaat. Zelfde voor kleuren..
Kleuren hebben vaak een diepere betekenis en men ziet dit niet als iets 'lolligs'.
Alles.. maar dan ook alles, is symbolisch. Kijk bijvoorbeeld maar de verschillende kleuren die de kerken gebruiken.. paars, wit.. rood.. zwart.
Vlaggen, ook zoiets.
pi_76521857
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het verhaal dat dingen puur gebruikt worden om de vijanden te doen afschrikken heb ik iets te vaak gehoord terwijl er vaak veel meer achter schuil gaat. Zelfde voor kleuren..

leg dan eens uit ?
wat steekt er 'allemaal' meer achter.

en 'cultuur' is gewoon een 'cultuur', en stoelt er velal op dat men bpaalde symbolen en gebruikn overneemt...
zeker de militaire cultuur is ook sterk erop gbaseerd dat men symboliek en benaming uit vroegere tijden nog steeds toepast (bv dat men tanks nu 'cavallerie' noemt, afgeleid van paarden, en verwijzen naar de vroegere troepen te paard, is en voorbeld daarvan... ook daarachter zit verder niks meer dan wat je ziet en heel rationeel en logisch kunt verklaren)...

Met alle respct, als j kennlijk wilt suggerrn dat er heel veel meer ergens achtersteekt vind ik dat reuze interssant (ja, ik intrsseer m ook strk voor zulk bpaalde culturel verbanden)...

Maar onderbouw dat dan env vertl dan wat duidelijk ... ipv enkel van die slappe 'suggesties' .


tevens plaats ik duidelijke vraagtekens bij het idee alsof je direkt al bij een 'symbool' zelf een 'waardeoordeel' kunt plaatsen...
een bepaalde 'waardering' voor bpaalde symbolen komt veelal juist achteraf... bijvoorbeeld dat de Totenkopf als militair symbool nu absoluut 'not-done' is, en veel negatieve verwijzingen oplevert (zeker in de europese cultuur) komt pas vooral door het gebruik door de SS, niet andersom...
In andere culturen, kan men bv heel anders met exact dezelfde symbolen omgaan: bv is het in de mexicaans cultuur (en bv ook in Texas, dat veel invloeden uit Mexico heeft), het gebruik van de Schedels als symbolen, zer ver doorgvord n en erg 'dagelijks' symbool (alhowel het natuurlijk altijd ook verwijst naar de dood, en d 'aanwzigheid' van de dood in het daglijkse leven)

Hetzelfde zie je bv ook met de Swastika in hindoestaans of oostlijke culturen ... pas de Nazi's hebben daarvan in het westen een erg negatief symbool gemaakt... Het symbool is nit 'god' of 'slecht' maar wel de verbanden die dit in bepaalde culturen opwekt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:26:23 #40
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76527100
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]

leg dan eens uit ?
wat steekt er 'allemaal' meer achter.

en 'cultuur' is gewoon een 'cultuur', en stoelt er velal op dat men bpaalde symbolen en gebruikn overneemt...
zeker de militaire cultuur is ook sterk erop gbaseerd dat men symboliek en benaming uit vroegere tijden nog steeds toepast (bv dat men tanks nu 'cavallerie' noemt, afgeleid van paarden, en verwijzen naar de vroegere troepen te paard, is en voorbeld daarvan... ook daarachter zit verder niks meer dan wat je ziet en heel rationeel en logisch kunt verklaren)...

Met alle respct, als j kennlijk wilt suggerrn dat er heel veel meer ergens achtersteekt vind ik dat reuze interssant (ja, ik intrsseer m ook strk voor zulk bpaalde culturel verbanden)...

Maar onderbouw dat dan env vertl dan wat duidelijk ... ipv enkel van die slappe 'suggesties' .


tevens plaats ik duidelijke vraagtekens bij het idee alsof je direkt al bij een 'symbool' zelf een 'waardeoordeel' kunt plaatsen...
een bepaalde 'waardering' voor bpaalde symbolen komt veelal juist achteraf... bijvoorbeeld dat de Totenkopf als militair symbool nu absoluut 'not-done' is, en veel negatieve verwijzingen oplevert (zeker in de europese cultuur) komt pas vooral door het gebruik door de SS, niet andersom...
In andere culturen, kan men bv heel anders met exact dezelfde symbolen omgaan: bv is het in de mexicaans cultuur (en bv ook in Texas, dat veel invloeden uit Mexico heeft), het gebruik van de Schedels als symbolen, zer ver doorgvord n en erg 'dagelijks' symbool (alhowel het natuurlijk altijd ook verwijst naar de dood, en d 'aanwzigheid' van de dood in het daglijkse leven)

Hetzelfde zie je bv ook met de Swastika in hindoestaans of oostlijke culturen ... pas de Nazi's hebben daarvan in het westen een erg negatief symbool gemaakt... Het symbool is nit 'god' of 'slecht' maar wel de verbanden die dit in bepaalde culturen opwekt.
De oorsprong van het schedel ligt bij mij weten minimaal bij de Jesuiten. Ofwel het dragen van de schedel, geeft aan verwant te zijn met een bepaalde orde danwel factor van kennis/denkbeeld. Kijk bijvoorbeeld naar het kruis van Malta, wat vandaag de dag bijvoorbeeld door onze eigen Koningin(bloedlijn/elite) wordt gedragen.
Dat dit symbool(schedel) daarnaast kan bijdragen aan iets anders, is mooi meegenomen, daarom bijvoorbeeld perfect om dit symbool te misbruiken voor meerdere doeleinde als bijvoorbeeld angst en groots op je voorhoofd te zetten. Maar, let op, dit kan niet de hoofdreden zijn, uit die tijd komt symbool van de schedel veelvuldig meer voor.

Cultuur is nooit zomaar cultuur. Het mensenlijk ras 'was niet altijd al' maar is terug te traceren naar de afgelopen 12.000 jaar richting dezelfde plek. Deze culturen hebben altijd in oorlog geleefd om 1 hoofdreden, een conflict in het geloof. Maar elke geloof stroomt weer over in elkaar. Ofwel deze culturen hebben ergens, in een ver verleden, dezelfde bron gehad in hun geloofsovertuiging. Kijk bijvoorbeeld maar de Sumerische cultuur en de Egyptische, schijnbaar langs elkaar heen geleefd, toch hebben meerdere Goden uit die culturen raakvlakken, iets wat onmogelijk lijkt als het puur verzinsels zijn.
Maar de kans dat 2 dezelfde soort homo-sapiens zich tegelijk rond een plek vestigen zonder van elkaar te weten, terwijl beide zich op een soortgelijke manier uitdrukken, is niet echt 'toevallig' te noemen.


Je dwaalt nu erg af omdat je nu hedendaagse benamingen gaat verwarren met symbolen. Dus even het stukje over woorden zoals cavallerie uit je hoofd zetten, dat is weer een heel ander onderwerp, oftewel taal overeenkomsten.
Ik zal proberen wat meer uit te weiden over wat ik ervan heb meegepikt, omdat de symbolen me nu enkele jaren boeien, en het hergebruik van symbolen lijkt een belangrijk punt in culturen, dat inderdaad.
quote:
Totenkopf is the German word for "Death's Head". This military insignia is different from the similar traditions of the skull and bones (Jolly Roger) by the fact that the bones are positioned directly behind the skull and in older versions, the lower jow bone is absent.

Today the symbol is mostly associated with Nazi Germany, particularly the SS. However, like in the case of the Swastika, it was not a Nazi Invention. The use of this particular symbol as a military insignia began about two centuries prior to the rise of Hitler to Power.

It has often been assumed that the death’s head was adopted simply to strike terrors in the hearts of those who saw it. It was also an emotional link with the Past, in particular with elite military units Of the Imperial Reich.

Medieval German literature and poems were filled with references to dark forces and symbols of death and destruction, a typical example being the following short excerpt from an epic work by Garnier Von Susteren – a 15th century writer:
“Behold the knight
In solemn black manner
With a skull on his crest
And blood on his banner…”

Dan dit:
quote:
Between 1925 and 1929, the SS was considered merely a battalion of the SA and numbered no more than 280 personnel. On January 6, 1929, Hitler appointed Himmler as the leader of the SS, and by the end of 1932, the SS had 52,000 members. By the end of the next year, it had over 209,000 members. Himmler's expansion of the SS was based on models from other groups, such as the Knights TemplarKnights TemplarThe Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon , commonly known as the Knights Templar or the Order of the Temple , were among the most famous of the Western Christian military orders...
and the Italian BlackshirtsBlackshirtsThe Blackshirts were Fascist paramilitary groups in Italy during the period immediately following World War I and until the end of World War II...
. According to SS-ObergruppenführerObergruppenführerObergruppenführer was a Nazi Party paramilitary rank that was first created in 1932 as a rank of the SA and until 1942 it was the highest SS rank inferior only to Reichsführer-SS...
and General of the Waffen-SSWaffen-SSThe Waffen-SS was the combat arm of the Schutzstaffel or SS, an organ of the Nazi Party. The Waffen-SS saw action throughout World War II and grew from three regiments to over 38 divisions, and served alongside the Wehrmacht Heer regular army, but was never formally part of it...
, Karl WolffKarl WolffKarl Friedrich Otto Wolff was a high-ranking member of the Nazi Schutzstaffel , ultimately holding the rank of SS-Obergruppenführer and General of the Waffen-SS...
, it was also based on the model from the Society of JesusSociety of JesusThe Society of Jesus is a Catholic religious order of clerks regular whose members are called Jesuits.Jesuits are the largest male religious order in the Catholic Church, with 18,815 members—13,305 priests, 2,295 scholastic students, 1,758 brothers and 827 novices—as of January 2008, although the...
of absolute obedience to the Pope. The motto of the SS was "Treu, Tapfer, Gehorsam" (Loyal, Valiant, Obedient).

Before 1932, the SS wore the same uniform as the SA, with the exception of a black tie and a black capCapA cap is a form of headgear. Caps have crowns that fit closer than hats and have no brim or only a visor. They are typically designed for warmth and, when including a visor, blocking sunlight from the eyes.-Types of cap:* Ascot cap* Ayam* Baseball cap...
with a TotenkopfTotenkopfTotenkopf or Totenschädel is the German word for "skull of a dead man" and is used to describe a military insigne featuring a skull suprapositioned upon crossed long bones; when used in this context it is commonly known as the "death's head" in English...
, skull and bones, ("death's head") symbol on it. Later, they adopted the black uniform, designed by Prof. Diebitsch and Walter Heck (and made by Hugo Boss). In 1938 a dove-grey uniform was issued. The Waffen ("armed") SS wore a field-grey (feldgrau) uniform similar to the regular army, or Reichsheer. During the war, Waffen-SS units wore a wide range of items printed with camouflageCamouflageCamouflage is a method of crypsis that allows an otherwise visible organism or object to remain indiscernible from the surrounding environment through deception. Examples include a tiger's stripes and the battledress of a modern soldier...
patterns (such as Platanenmuster, Erbsenmuster, captured Italian Telo Mimetico, etc.), while their feldgrau uniforms became largely indistinguishable from those of the Heer, save for the insignia. In 1945, the SS adopted the LeibermusterLeibermusterLeibermuster was a six-color military camouflage pattern developed by the Third Reich in February 1945. Known in German as Buntfarbenaufdruck 45 for its year of introduction, Leibermuster was issued on a very limited basis to combat units before the war ended...
disruptive pattern that inspired many forms of modern battle dressBattle DressBattle Dress was the specific title of a military uniform adopted by the British Army in the late 1930s and worn until the 1960s. Several other nations also introduced variants of Battle Dress during the Second World War, including Australia, Canada, India, New Zealand, South Africa, and the...
, although it was not widely issued before the end of the war.
http://www.economicexpert.com/a/Schutzstaffel.htm
http://www.absoluteastronomy.com/topics/Schutzstaffel

Zoals je ziet was het weer Himmler, die de occulte trekjes en diverse partijen erbij betrok. Himmler wist precies wat hij wou bereiken met het 1000 jarig reik en een super ras..
Himmler die niet gek was en precies wist waar hij zijn mosterd moest halen , kan niet over het hoofd hebben gezien dat de duitse oorsprong van de Totenkopf bij Frederick II of Prussia/Frederick The Great heeft gelegen. Dat is tenminste wat Wiki ons over de Totenkopf verteld.
Maar waar heeft Frederick the idee vandaan dan? Iemand die tevens leefde ten tijde dat de Jesuits sterk in opmars waren. En was het overnemen van het symbool niet het samenkomen van meerdere ideeën en denkbeelden die bij elkaar kwamen?

Hier een voorbeeld van een beeldje van Don Francis, een Jesuit uit de 15eeuw:

Ook hier de schedel met de beenderen. Waarom telkens exact dezelfde weergave?

Als je niets met de kerk hebt, waarom zou je in het jaar 1800 ineens dit teken gaan gebruik om angst in de boezemen bij je vijanden, en aan te tonen dat je doorgaat tot de dood, als dit teken al jaren door een zijtak van de kerk is gebruikt, daar mis ik de geloofwaardigheid in. Indien je het op een hele nieuwe manier wilt uitdrukken, zijn er genoeg manieren om een schedel toe te passen, maar ook precies met de kruisende beenderen, dat is geen toeval.




Het hergebruik van symbolen kan ik me redelijkerwijs voorstellen, indien een symbool niet meer gebruikt wordt, of zover van je bed afstaat en te interpeteren valt op diverse manieren, maar dit is redelijk specifiek.
Toch is het symbool van de schedel ook op een andere manier te interpeteren, zoals bij vergif. Maar zoals je zelf de link eigenlijk al snel kon leggen met iets wat het niet was, is dit menig maal in de hedendaagse cultuur gebeurt. Het hebben van een logo of symbool is in, en wie zoiets niet heeft, is marketing technisch niet goed bezig.

Om terug te komen op de verbanden van het Totenkopf, het volgende filmpje bevat ontzettend veel beeldmateriaal de nazi's die met de Jesuits, danwel de kerk zelf heulde.
Menig persoon zou zeggen dat de Kerk dit deed om overeind te blijven staan, maar de Rooms Catholieke kerk, en de denkbeelden van de Nazi's (Hitler/Himmler) over de geschiedenis van de mensheid, komt sterker overeen dan men denkt.



Tevens haalde ik uit dit filmpje het volgende:


Er zijn dus zelfs boeken geschreven over de verbanden van de Nazi's en de Jesuits.

Over het Swastika zal ik later terug komen, daar wou ik sowieso over gaan uitweiden want het simpelweg overnemen van het symbool is ook daar niet van toepassing.

Jezus.. dikke 2 uur aan een post bezig geweest.. afijn, tijd voor andere dingen!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77512958
Weet iemand hier meer over de soort rituelen die in Wewelsburg werden uitgevoerd?
Ja, specifiek daar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77514122
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Weet iemand hier meer over de soort rituelen die in Wewelsburg werden uitgevoerd?
Ja, specifiek daar.
Misschien heb je iets aan deze link Nokwanda:
http://www.terugnaardebro(...)index.php?t4845.html
pi_77517308
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien heb je iets aan deze link Nokwanda:
http://www.terugnaardebro(...)index.php?t4845.html
Het forum van mijn moeders man.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77518304
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het forum van mijn moeders man.
Echt waar? Hoe is het mogelijk.
Toeval?? I think not

pi_77519281
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt waar? Hoe is het mogelijk.
Toeval?? I think not

Ja idd.
Ik weet trouwens nu even niet of hij nog steeds in het forum zit, anders dan als user OllIV

en owww, wacht effe, dat topic ken ik wel. Hij heft mij er ooit eens op gewezen naar aanleiding van die droom en ik heb dat toen gelezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77520850
--------------------------------------------------------------------------------

PDAView Full Version : Occultisme & nationaal-socialisme


--------------------------------------------------------------------------------


Heinrich Himmler was altijd aangetrokken tot het mysterieuze en occulte. Naast het feit dat hij participeerde in de Putsch ( Staatsgreep ) van 1923 en dat hij het schopte tot Reichsführer der SS, had Himmler andere interesses. Himmler was van jongs af aan al geïnteresseerd in astrologie, spiritualisme en occultisme. Himmler was ook een fanatiek aanhanger van de Arische “mythe” en meende dat er een sterk en zuiver Arisch ras moest komen. Himmler was oorspronkelijk een agrariër en is verder ook nog eens de man die later een belangrijke rol zou gaan spelen in de Eugenese.

De SS werd opgericht en kende strenge raciale regels. Iedereen werd onderzocht en moest zijn raszuiverheid kunnen aantonen tot generaties terug. Naast dat je uiteraard vrij van afwijkingen moest zijn en een goede bouw moest hebben, is ook kennis van het Nationaal Socialisme belangrijk. Ook legden SS mannen de eed van Vrienden en Verwanten af, waarin de SS man zich verplichtte aan de huwelijkswetten van de SS te houden, het Bureau Ras en Hervestiging bepaalde met wie je trouwde. Deze strenge wetten werden verwelkomd door rashygiënisten, die sinds het einde van de 19de eeuw een opgang kenden in de academische wereld.

Een aantal belangrijke rassenwetten werden aangenomen (Wet ter Voorkoming van Erfelijk Belast Nageslacht en De Wet Bescherming Erfelijke Gezondheid van het Duitse Volk) en er werd een proces van sterilisatie in gang gezet. Deze sterilisatie was nodig om te voorkomen dat erfelijke ziektes werden doorgegeven en te zorgen dat zwakke elementen verdwenen uit ons ras. Verder werd er een beperking opgelegd aan het volk in het algemeen m.b.t. voortplanting en trouwen. Als je wat mankeerde, dan was trouwen geen optie meer. Tegenwoordig kunnen homo’s gewoon trouwen, dat is echt absurd, zoiets was nooit mogelijk geweest in het Derde Rijk. Ook voor interraciale huwelijken werd een stokje gestoken. De Wet Bescherming Duits Bloed en Duitse Eer wordt in het leven geroepen en verbood huwelijken tussen joden en niet-joden. De SS had zelfs formules om percentages joods bloed te berekenen. In het Derde Rijk werd op basis van deze berekening gekeken of je mocht trouwen.

Naast het feit dat de SS een raszuivere organisatie was, was de SS ook een mystieke organisatie. Himmler zag de SS ook als zijn Teutoonse ridderorde. Himmler zelf was zijn hele leven bezig met de zoektocht naar de Heilige Graal en was in Tibet geweest. Hij liet zijn SS-bureau onderzoek doen naar Arische stammen en nam hij vooraanstaande occultisten in dienst. Naast Otto Rahn werd ook Karl Maria Wiligut aangetrokken. Geboren in 1866 te Wenen beweerde hij dat hij geestelijk in contact stond met Tibetaanse kloosters, hij was een soort Raspoetin met helderziende gedachten. Wiligut vertelde dat een aantal Germaanse helden voorouders van hem waren. Himmler nam hem op in de SS Ahnenerbe en hij werd SS-brigadegeneraal.

Een spiritueel centrum werd gesticht, het centrum werd het bekende kasteel Wewelsburg in Westfalen. Architect Hermann Bartels restaureerde overigens de west- en zuidvleugel van het kasteel, later ook de oostvleugel. Wiligut had een oude mythe gevonden waaruit bleek dat dit kasteel een magisch Germaans bolwerk was in een toekomstige strijd tussen Europa en Azië. Tegelijkertijd meende Himmler dat de SS een bolwerk zou vormen tegen een Aziatische aanval. De SS-VT divisie werd gecreëerd, deze divisie stond ook bekend als "Das Reich". In deze divisie zaten, net als in de Leibstandarte, het beste van de beste, zowel qua manschappen als materieel. Deze divisie was als enige SS divisie betrokken bij de aanval op Moskou. Een andere divisie was de Totenkopf division (SS-TK) ook bekend als Doodshoofd – Eskader en werd geleid door Theodor Eicke (ook berucht om zijn betrokkenheid bij de Nacht van de Lange Messen). Deze divisie had ondermeer de taak om mensen die verdacht werden van besmetting van Duits Bloed af te zonderen en eventueel te elimineren. SS-ers konden een doodshoofdring verdienen, deze ring was ontworpen door Karl Wiligut. Als een SS man sneuvelde dan werd de ring naar Kasteel Wewelsburg gebracht en bijgezet in een soort schrijn, hier hadden de ringen een soort vereringstatus. In de ring zaten een aantal mystieke symbolen, De Hagal rune (vernietiging), de SIG rune (overwinning) en de swastika. Ook zit er een persoonlijk teken van Wiligut in.

De Wewelsburg:
http://www.wewelsburg.de/media/wewels02_neu.jpg Een SS-doodshoofdring http://wilk.wpk.p.lodz.pl/~whatfor/stopnie_ss_pliki/ring_bt2.gif

Het Kasteel Wewelsburg is een fantastisch mooi kasteel. In het kasteel stonden talloze relikwieën en hadden de kamers de namen van Germaanse leiders. In de noordtoren van het kasteel bevond zich en zaal met enorme muren, op de vloer van deze zaal ligt de Schwarzen Sonne. In deze zaal had Himmler en 12 ingewijden contact met de ziel van het Arische ras en de geesten van onze Germaanse voorouders. Onder deze zaal bevindt zich ook een ruimte die ook bekend is als ‘Walhalla’. In deze ruimte werden schilden van dode SS soldaten ceremonieel verbrand. Om het kasteel moest een stad gebouwd worden, een centrum van cultuur en Teutoonse wetenschappen. Het kasteel vormde in dit plan een pijl die naar het noorden zou wijzen.

De geboorte diende gestimuleerd te worden. Koppels die na vijf jaar huwelijk nog kinderloos waren, werden beboet. Was de vrouw onvruchtbaar, dan kon de man scheiden, voor abortus gelden ook speciale regels. Polygamie was ook een geaccepteerd iets binnen het Nationaal Socialisme. Zo mochten ongetrouwde vrouwen kinderen krijgen en werd het Lebensbornprogram gestart. Dit gebeurde in december 1935. "Een kweekvijver voor zuiver Germaans bloed", zoals Himmler ooit zei. Vrouwen konden zich in het geheim opgeven voor Lebensborn. Mannen werden speciaal geselecteerd binnen de SS. Alleen de besten kwamen in aanmerking. Vrouwen waren er genoeg. Vrouwen die participeerden in het Lebensborn program vervulden een plicht jegens de natie.

Vanaf de geboorte van de kinderen worden rituelen uitgevoerd. Ook Poolse kinderen die na onderzoek in Polen goedgekeurd waren (in kader van de rasonderzoeken na de inval van Polen) en naar het Westen (Duitsland) waren gestuurd werden gegermaniseerd in Lebensbornhuizen en werden uiteindelijk opgevoed in SS-gezinnen. De Lebensborn kon ook gezien worden als onderdeel van het streven naar het ultieme Arische ras. Het streven naar een superras was niet alleen een politieke zaak, maar ook een mystieke zaak.


Ook onder Duitse mystici werd er gestreefd naar een dergelijk ras. De verdere uitbreiding van ons ras zou niet in het zuiden of westen gebeuren, maar in het oosten. Daar lag volgens velen de toekomst van ons ras. De theorie van het Lebensraum komt van ex-generaal en geopoliticus Karl Haushofer. Haushofer meende dat wij richting het oosten moesten trekken en niet overzee. De invasie van Polen was dan ook niet meer dan logisch. Het belang van Polen was sowieso ondergeschikt aan het belang van Duitsland.

Tijdens de invasie van Polen werden de SS-VT en SS-TK (Totenkopf division) voor het eerst ingezet. Deze troepen deden het uitzonderlijk goed, gedreven door een missie; de stichting van een Arisch Rijk. In deze tijd werd Himmler ook aangewezen en belast met de herkolonisatie van de bezette gebieden. Er werd afgesproken dat een 30 miljoen etnische Duitsers terug zouden keren naar het Rijk. Deze mensen zouden een nieuwe klasse gaan vormen in het Oosten. Heel Polen moest Arisch worden en er werd onderzoek gedaan naar Arisch bloed bij de Poolse bevolking. Iets wat Himmler voorop stelde, was het feit dat hij stelde dat landen en nationaliteiten geen betekenis hadden, maar dat alleen het ras telde!

Zo werden er verschillende SS divisies gecreëerd die uit anders dan Duitsers uit Duitsland bestonden. Zo was er een Viking Divisie, die o.a. uit Noren, Nederlanders, Vlamingen en Denen bestond. Deze divisies bestonden uit vrijwilligers van meestal (niet altijd) Noors of Germaanse afkomst. Verder waren er de Landstorm Divisie, Prins Eugen, SS Wallonien, Langemarck en Nordland. In totaal waren er 13 van deze divisies.

Iets wat Himmler zijn hele leven heeft bezig gehouden was zijn zoektocht naar de Heilige Graal. Wat de Heilige Graal precies is, dat is eigenlijk niet duidelijk. Er zijn meerdere antwoorden. De één zegt dat het een kelk met het bloed van Jezus is en de andere zegt dat het een kracht in jezelf is. De Heilige Graal werd ook vereerd aan de Ronde Tafel van Koning Arthur. Als Himmler de Heilige Graal zou weten te bemachtigen, dan zou dat leiden tot de ultieme macht. In zijn leven reisde hij naar Tibet en hij was overtuigd van het idee dat de hogepriesters aldaar verbonden zijn aan de Ariërs. Beiden zouden afstammelingen zijn van de bewoners van Atlantis.

Ook Helena Blavatsky meende dat dit een juiste theorie was. Helena Blavatsky is de bedenker van de theosofie. Zij stelde dat er zeven wortelrassen zijn. De Ariërs zijn daar één van, het ras van Atlantis een ander.

Himmler was verder geïnteresseerd in de orde van de tempeliers. In 1112 werd er een monniksorde gesticht, de 'Ordo Supremus Militaris Templi Hierosolymitani' ofwel de tempeliers. De tempeliers legden een eed van armoede af op hun zegel, de twee ridders die een paard delen. De orde werd rijk doordat rijke ridders zich bij hun aansloten en die hun bezittingen moesten afstaan. De orde was een echte elite orde. Deze tempeliers gingen op kruistocht naar het Midden-Oosten en niet zonder reden. Volgens hen lag de Ark des Verbonds onder de tempelberg, naast dit relikwie werd ook de Heilige Graal vereerd! Ook Himmler wilde een tempeliers orde, deze orde zou later bekend worden onder de naam SS. De SS kende inwijdingsrituelen en symboliek. Himmler zag zijn SS als een nieuwe Teutoonse Orde. Iemand die Himmler hielp met zijn zoektocht naar de Heilige Graal was Otto Rahn.

Otto Rahn werd geboren in 1904, was een historicus die op zoek was naar de Heilige Graal en heeft twee boeken geschreven over de Katharen in zuid Frankrijk en stierf op een mysterieuze wijze in 1938. Rahn werd lid van de SS Ahnenerbe en kreeg in 1936 de titel van SS-Unterscharführer. Rahn had weinig succes en is later dood aangetroffen in de bergen van Oostenrijk, de doodsoorzaak is nooit achterhaald.

Naast de Heilige Graal, werd er ook gezocht naar de lans die de Romeinen in Jezus hebben gestoken. Een citaat uit de bijbel: “Eén van de soldaten stak echter een lans in Jezus' zij, en meteen liep er bloed en water uit.' (Johannes 19: 34). Dit is de lans waar het over gaat, in het Engels ook bekend als The Spear of Destiny (Spear of Longinus). Ook de Führer, Adolf Hitler, had belangstelling voor deze lans. Na het zien van de opera Parsifal van Wagner, was Hitler overtuigd dat ook hij deze lans in zijn bezit moest krijgen.

Het relikwie was ook tentoongesteld in Wenen. Hitler had later gezegd dat na het zien van de lans, hij betoverd was hierdoor en een visioen heeft gehad en dat hij hevig geëmotioneerd uit het museum was gekomen. Alles omtrent dit voorval staat ook beschreven in een boek van Trevor Ravenscroft (Spear of Destiny) en is ook een aanrader om eens te lezen.

De zwarte zon:
http://www.derhain.de/SchwarzeSonne1.jpg
De Ahnenerbe:
http://www.russianbooks.org/montsegur/pix/ahnenerbe.jpg

Nokwanda, nog wat leesvoer
  maandag 1 februari 2010 @ 18:33:25 #47
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_77521518
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

India? Dat had ik nooit verwacht.
Ik denk dat dat te maken heeft met de herontdekking van het Sanskriet aan het einde van de 18e eeuw. Zowel de vergelijkende taalwetenschap als de volkenkunde waren rond die tijd in opkomst, en de ontdekking van een zgn. "oertaal" gaf ook (en geeft bij sommigen nog steeds) aanleiding tot speculaties omtrent een "Arische" oorsprong van de Europese volkeren. Tegen die achtergrond is het voor sommigen een kleine stap om Indiase mythen en sagen te gaan zien als bronnen van een mystieke, oeroude wijsheid, die bij de moderne volkeren verloren zou zijn gegaan.
pi_77522260
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ik denk dat dat te maken heeft met de herontdekking van het Sanskriet aan het einde van de 18e eeuw. Zowel de vergelijkende taalwetenschap als de volkenkunde waren rond die tijd in opkomst, en de ontdekking van een zgn. "oertaal" gaf ook (en geeft bij sommigen nog steeds) aanleiding tot speculaties omtrent een "Arische" oorsprong van de Europese volkeren. Tegen die achtergrond is het voor sommigen een kleine stap om Indiase mythen en sagen te gaan zien als bronnen van een mystieke, oeroude wijsheid, die bij de moderne volkeren verloren zou zijn gegaan.
Uit het Sanskriet woordenboek:

Achtste Sfeer of Planeet van de Dood. Een term, gebruikt in het meer esoterische of innerlijke deel van de leringen waarover weinig kan worden gezegd, want dit gedeelte van de leer is altijd verborgen gebleven achter een dichte sluier van geheimhouding en stilzwijgen. De term wordt vaak verward met avîchi (zie aldaar), maar dat is onjuist omdat de twee begrippen, hoewel ze nauw met elkaar samenhangen, niettemin geheel verschillend zijn. Terwijl avîchi een toestand is waarin zeer slechte menselijke wezens 'sterven en zonder onderbreking opnieuw worden geboren', maar niet zonder hoop op een uiteindelijke verlossing - iets dat in het geval van zeer slechte of zielloze mensen zelfs op ons stoffelijk gebied kan plaatsvinden - vertegenwoordigt de Achtste Sfeer een veel verder gaande graad van psychomentale degeneratie. Zoals zojuist al is te kennen gegeven, bestaat zelfs in avîchi de mogelijkheid opnieuw door de straal van de geestelijke monade te worden bezield; terwijl in de Achtste Sfeer of Planeet van de Dood deze mogelijkheid voorgoed verdwijnt en het wezen dat tot de Plane et van de Dood is gezonken, is wat in de Esoterische Wijsbegeerte een 'verloren ziel' wordt genoemd. In de Achtste Sfeer worden de verloren zielen telkens weer in het laboratorium van de natuur vermalen en worden ze uiteindelijk in hun samenstellende psycho-astrale bestanddelen of levensatomen verstrooid. De Achtste Sfeer of Planeet van de Dood is een werkelijk bestaande bol. Het is natuurlijk ook een toestand van zijn; terwijl avîchi bijna uitsluitend een toestand is waarin een entiteit kan verkeren, hoewel het duidelijk is dat deze entiteit een positie of plaats moet innemen en zich dus ergens in de ruimte moet bevinden - op onze aarde of elders
  maandag 1 februari 2010 @ 18:58:44 #49
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77522504
Lavenderr... the black sun is het symbool weer voor Saturnus..

Go Figure..
Dat icm. met het 'duizend jarige rijk' plus dat Saturnus een andere benaming is voor Satan.. bible prophecies..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 1 februari 2010 @ 19:01:56 #50
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_77522644
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Zoveel wijsheid doet gewoon pijn aan de ogen.
pi_77522860
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef Ticker het volgende:
Lavenderr... the black sun is het symbool weer voor Saturnus..

Go Figure..
Dat icm. met het 'duizend jarige rijk' plus dat Saturnus een andere benaming is voor Satan.. bible prophecies..
Go figure indeed Ticker.
pi_77522947
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Zoveel wijsheid doet gewoon pijn aan de ogen.
Hahaha, ja, het is nogal overweldigend he? Heb het ook een paar keer gelezen voor ik het een beetje begreep.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:41:11 #53
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_77600535
Ticker "Th Black Sun" was ook een symbool wat de " native americans " kende
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:04:11 #54
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77606760
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef merlin693 het volgende:
Ticker "Th Black Sun" was ook een symbool wat de " native americans " kende
Bedoel je deze?

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77608381
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

PDAView Full Version : Occultisme & nationaal-socialisme


--------------------------------------------------------------------------------


Heinrich Himmler was altijd aangetrokken tot het mysterieuze en occulte. Naast het feit dat hij participeerde in de Putsch ( Staatsgreep ) van 1923 en dat hij het schopte tot Reichsführer der SS, had Himmler andere interesses. Himmler was van jongs af aan al geïnteresseerd in astrologie, spiritualisme en occultisme. Himmler was ook een fanatiek aanhanger van de Arische “mythe” en meende dat er een sterk en zuiver Arisch ras moest komen. Himmler was oorspronkelijk een agrariër en is verder ook nog eens de man die later een belangrijke rol zou gaan spelen in de Eugenese.

De SS werd opgericht en kende strenge raciale regels. Iedereen werd onderzocht en moest zijn raszuiverheid kunnen aantonen tot generaties terug. Naast dat je uiteraard vrij van afwijkingen moest zijn en een goede bouw moest hebben, is ook kennis van het Nationaal Socialisme belangrijk. Ook legden SS mannen de eed van Vrienden en Verwanten af, waarin de SS man zich verplichtte aan de huwelijkswetten van de SS te houden, het Bureau Ras en Hervestiging bepaalde met wie je trouwde. Deze strenge wetten werden verwelkomd door rashygiënisten, die sinds het einde van de 19de eeuw een opgang kenden in de academische wereld.

Een aantal belangrijke rassenwetten werden aangenomen (Wet ter Voorkoming van Erfelijk Belast Nageslacht en De Wet Bescherming Erfelijke Gezondheid van het Duitse Volk) en er werd een proces van sterilisatie in gang gezet. Deze sterilisatie was nodig om te voorkomen dat erfelijke ziektes werden doorgegeven en te zorgen dat zwakke elementen verdwenen uit ons ras. Verder werd er een beperking opgelegd aan het volk in het algemeen m.b.t. voortplanting en trouwen. Als je wat mankeerde, dan was trouwen geen optie meer. Tegenwoordig kunnen homo’s gewoon trouwen, dat is echt absurd, zoiets was nooit mogelijk geweest in het Derde Rijk. Ook voor interraciale huwelijken werd een stokje gestoken. De Wet Bescherming Duits Bloed en Duitse Eer wordt in het leven geroepen en verbood huwelijken tussen joden en niet-joden. De SS had zelfs formules om percentages joods bloed te berekenen. In het Derde Rijk werd op basis van deze berekening gekeken of je mocht trouwen.

Naast het feit dat de SS een raszuivere organisatie was, was de SS ook een mystieke organisatie. Himmler zag de SS ook als zijn Teutoonse ridderorde. Himmler zelf was zijn hele leven bezig met de zoektocht naar de Heilige Graal en was in Tibet geweest. Hij liet zijn SS-bureau onderzoek doen naar Arische stammen en nam hij vooraanstaande occultisten in dienst. Naast Otto Rahn werd ook Karl Maria Wiligut aangetrokken. Geboren in 1866 te Wenen beweerde hij dat hij geestelijk in contact stond met Tibetaanse kloosters, hij was een soort Raspoetin met helderziende gedachten. Wiligut vertelde dat een aantal Germaanse helden voorouders van hem waren. Himmler nam hem op in de SS Ahnenerbe en hij werd SS-brigadegeneraal.

Een spiritueel centrum werd gesticht, het centrum werd het bekende kasteel Wewelsburg in Westfalen. Architect Hermann Bartels restaureerde overigens de west- en zuidvleugel van het kasteel, later ook de oostvleugel. Wiligut had een oude mythe gevonden waaruit bleek dat dit kasteel een magisch Germaans bolwerk was in een toekomstige strijd tussen Europa en Azië. Tegelijkertijd meende Himmler dat de SS een bolwerk zou vormen tegen een Aziatische aanval. De SS-VT divisie werd gecreëerd, deze divisie stond ook bekend als "Das Reich". In deze divisie zaten, net als in de Leibstandarte, het beste van de beste, zowel qua manschappen als materieel. Deze divisie was als enige SS divisie betrokken bij de aanval op Moskou. Een andere divisie was de Totenkopf division (SS-TK) ook bekend als Doodshoofd – Eskader en werd geleid door Theodor Eicke (ook berucht om zijn betrokkenheid bij de Nacht van de Lange Messen). Deze divisie had ondermeer de taak om mensen die verdacht werden van besmetting van Duits Bloed af te zonderen en eventueel te elimineren. SS-ers konden een doodshoofdring verdienen, deze ring was ontworpen door Karl Wiligut. Als een SS man sneuvelde dan werd de ring naar Kasteel Wewelsburg gebracht en bijgezet in een soort schrijn, hier hadden de ringen een soort vereringstatus. In de ring zaten een aantal mystieke symbolen, De Hagal rune (vernietiging), de SIG rune (overwinning) en de swastika. Ook zit er een persoonlijk teken van Wiligut in.

De Wewelsburg:
http://www.wewelsburg.de/media/wewels02_neu.jpg Een SS-doodshoofdring http://wilk.wpk.p.lodz.pl/~whatfor/stopnie_ss_pliki/ring_bt2.gif

Het Kasteel Wewelsburg is een fantastisch mooi kasteel. In het kasteel stonden talloze relikwieën en hadden de kamers de namen van Germaanse leiders. In de noordtoren van het kasteel bevond zich en zaal met enorme muren, op de vloer van deze zaal ligt de Schwarzen Sonne. In deze zaal had Himmler en 12 ingewijden contact met de ziel van het Arische ras en de geesten van onze Germaanse voorouders. Onder deze zaal bevindt zich ook een ruimte die ook bekend is als ‘Walhalla’. In deze ruimte werden schilden van dode SS soldaten ceremonieel verbrand. Om het kasteel moest een stad gebouwd worden, een centrum van cultuur en Teutoonse wetenschappen. Het kasteel vormde in dit plan een pijl die naar het noorden zou wijzen.

De geboorte diende gestimuleerd te worden. Koppels die na vijf jaar huwelijk nog kinderloos waren, werden beboet. Was de vrouw onvruchtbaar, dan kon de man scheiden, voor abortus gelden ook speciale regels. Polygamie was ook een geaccepteerd iets binnen het Nationaal Socialisme. Zo mochten ongetrouwde vrouwen kinderen krijgen en werd het Lebensbornprogram gestart. Dit gebeurde in december 1935. "Een kweekvijver voor zuiver Germaans bloed", zoals Himmler ooit zei. Vrouwen konden zich in het geheim opgeven voor Lebensborn. Mannen werden speciaal geselecteerd binnen de SS. Alleen de besten kwamen in aanmerking. Vrouwen waren er genoeg. Vrouwen die participeerden in het Lebensborn program vervulden een plicht jegens de natie.

Vanaf de geboorte van de kinderen worden rituelen uitgevoerd. Ook Poolse kinderen die na onderzoek in Polen goedgekeurd waren (in kader van de rasonderzoeken na de inval van Polen) en naar het Westen (Duitsland) waren gestuurd werden gegermaniseerd in Lebensbornhuizen en werden uiteindelijk opgevoed in SS-gezinnen. De Lebensborn kon ook gezien worden als onderdeel van het streven naar het ultieme Arische ras. Het streven naar een superras was niet alleen een politieke zaak, maar ook een mystieke zaak.


Ook onder Duitse mystici werd er gestreefd naar een dergelijk ras. De verdere uitbreiding van ons ras zou niet in het zuiden of westen gebeuren, maar in het oosten. Daar lag volgens velen de toekomst van ons ras. De theorie van het Lebensraum komt van ex-generaal en geopoliticus Karl Haushofer. Haushofer meende dat wij richting het oosten moesten trekken en niet overzee. De invasie van Polen was dan ook niet meer dan logisch. Het belang van Polen was sowieso ondergeschikt aan het belang van Duitsland.

Tijdens de invasie van Polen werden de SS-VT en SS-TK (Totenkopf division) voor het eerst ingezet. Deze troepen deden het uitzonderlijk goed, gedreven door een missie; de stichting van een Arisch Rijk. In deze tijd werd Himmler ook aangewezen en belast met de herkolonisatie van de bezette gebieden. Er werd afgesproken dat een 30 miljoen etnische Duitsers terug zouden keren naar het Rijk. Deze mensen zouden een nieuwe klasse gaan vormen in het Oosten. Heel Polen moest Arisch worden en er werd onderzoek gedaan naar Arisch bloed bij de Poolse bevolking. Iets wat Himmler voorop stelde, was het feit dat hij stelde dat landen en nationaliteiten geen betekenis hadden, maar dat alleen het ras telde!

Zo werden er verschillende SS divisies gecreëerd die uit anders dan Duitsers uit Duitsland bestonden. Zo was er een Viking Divisie, die o.a. uit Noren, Nederlanders, Vlamingen en Denen bestond. Deze divisies bestonden uit vrijwilligers van meestal (niet altijd) Noors of Germaanse afkomst. Verder waren er de Landstorm Divisie, Prins Eugen, SS Wallonien, Langemarck en Nordland. In totaal waren er 13 van deze divisies.

Iets wat Himmler zijn hele leven heeft bezig gehouden was zijn zoektocht naar de Heilige Graal. Wat de Heilige Graal precies is, dat is eigenlijk niet duidelijk. Er zijn meerdere antwoorden. De één zegt dat het een kelk met het bloed van Jezus is en de andere zegt dat het een kracht in jezelf is. De Heilige Graal werd ook vereerd aan de Ronde Tafel van Koning Arthur. Als Himmler de Heilige Graal zou weten te bemachtigen, dan zou dat leiden tot de ultieme macht. In zijn leven reisde hij naar Tibet en hij was overtuigd van het idee dat de hogepriesters aldaar verbonden zijn aan de Ariërs. Beiden zouden afstammelingen zijn van de bewoners van Atlantis.

Ook Helena Blavatsky meende dat dit een juiste theorie was. Helena Blavatsky is de bedenker van de theosofie. Zij stelde dat er zeven wortelrassen zijn. De Ariërs zijn daar één van, het ras van Atlantis een ander.

Himmler was verder geïnteresseerd in de orde van de tempeliers. In 1112 werd er een monniksorde gesticht, de 'Ordo Supremus Militaris Templi Hierosolymitani' ofwel de tempeliers. De tempeliers legden een eed van armoede af op hun zegel, de twee ridders die een paard delen. De orde werd rijk doordat rijke ridders zich bij hun aansloten en die hun bezittingen moesten afstaan. De orde was een echte elite orde. Deze tempeliers gingen op kruistocht naar het Midden-Oosten en niet zonder reden. Volgens hen lag de Ark des Verbonds onder de tempelberg, naast dit relikwie werd ook de Heilige Graal vereerd! Ook Himmler wilde een tempeliers orde, deze orde zou later bekend worden onder de naam SS. De SS kende inwijdingsrituelen en symboliek. Himmler zag zijn SS als een nieuwe Teutoonse Orde. Iemand die Himmler hielp met zijn zoektocht naar de Heilige Graal was Otto Rahn.

Otto Rahn werd geboren in 1904, was een historicus die op zoek was naar de Heilige Graal en heeft twee boeken geschreven over de Katharen in zuid Frankrijk en stierf op een mysterieuze wijze in 1938. Rahn werd lid van de SS Ahnenerbe en kreeg in 1936 de titel van SS-Unterscharführer. Rahn had weinig succes en is later dood aangetroffen in de bergen van Oostenrijk, de doodsoorzaak is nooit achterhaald.

Naast de Heilige Graal, werd er ook gezocht naar de lans die de Romeinen in Jezus hebben gestoken. Een citaat uit de bijbel: “Eén van de soldaten stak echter een lans in Jezus' zij, en meteen liep er bloed en water uit.' (Johannes 19: 34). Dit is de lans waar het over gaat, in het Engels ook bekend als The Spear of Destiny (Spear of Longinus). Ook de Führer, Adolf Hitler, had belangstelling voor deze lans. Na het zien van de opera Parsifal van Wagner, was Hitler overtuigd dat ook hij deze lans in zijn bezit moest krijgen.

Het relikwie was ook tentoongesteld in Wenen. Hitler had later gezegd dat na het zien van de lans, hij betoverd was hierdoor en een visioen heeft gehad en dat hij hevig geëmotioneerd uit het museum was gekomen. Alles omtrent dit voorval staat ook beschreven in een boek van Trevor Ravenscroft (Spear of Destiny) en is ook een aanrader om eens te lezen.

De zwarte zon:
http://www.derhain.de/SchwarzeSonne1.jpg
De Ahnenerbe:
http://www.russianbooks.org/montsegur/pix/ahnenerbe.jpg

Nokwanda, nog wat leesvoer
Dank voor de opfriscursus. Lans van het lot heb ik ooit in een ver en grijs verleden gelezen (in 1991, dacht ik)
Teutonen en tempeliers waren ook de onderwerpen die mij weer terugbrachten op dit onderwerp.
Ik weet dat dit BNW is en geen TRU-dromentopic. Maar deze was zo gerelateerd aan dit onderwerp dat ik hem zal opzoeken en hier ook neer zal plempen, voor wie het wil lezen. De ruimte die erin beschreven wordt was de ruimte in de Wewelsburg, die ik tot dan toe nog nooit gezien had. Je kunt je voorstellen dat ik steil achterover sloeg toen ik een foto ervan (die ook in dit topic staat) tegenkwam op internet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77608411
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[ afbeelding ]
Dat is toch meer de Zuid Amerikaanse variant van het Yin-Yang teken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77608733
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dank voor de opfriscursus. Lans van het lot heb ik ooit in een ver en grijs verleden gelezen (in 1991, dacht ik)
Teutonen en tempeliers waren ook de onderwerpen die mij weer terugbrachten op dit onderwerp.
Ik weet dat dit BNW is en geen TRU-dromentopic. Maar deze was zo gerelateerd aan dit onderwerp dat ik hem zal opzoeken en hier ook neer zal plempen, voor wie het wil lezen. De ruimte die erin beschreven wordt was de ruimte in de Wewelsburg, die ik tot dan toe nog nooit gezien had. Je kunt je voorstellen dat ik steil achterover sloeg toen ik een foto ervan (die ook in dit topic staat) tegenkwam op internet.
Dat kan ik me zéker voorstellen, dat moet een overweldigende ervaring voor je geweest zijn. Best eng ook toch?
pi_77609069
In die droom bevond ik me in de ruimte zoals die in de Wewelsburg. Ik bekeek alles vanuit een gang die uitkwam in de ronde zaal. Zelfde ramen, zelfde stenen, zelfde brede rand. In die rand/geul om de grote middelste cirkel met gladde betonnen vloer heen lagen sacrofagen van de Egyptische soort. Met het voeteneind naar de cirkel toe als zonnestralen. Ze waren alleen onversierd en van grijs ruw beton. niet glad zoals het podium. En ze konden niet openklappen op de normale manier. Ze waren solide.

In de tombes zaten entiteiten die allemaal moesten worden opgeroepen om samen met de meester die het ritueel uitvoerde bij te dragen aan de kracht van de laatste. Die laatste zou de kracht van al die entiteiten kunnen bundelen en onder bevel staan van de oproeper. Het waren er 8 waarbij de laatste entiteit dus die bundelende kracht bevatte.

Die meester/oproeper was Adolf Hitler. Hij stond in het midden van het podium en had al een aantal entitteiten opgeroepen. Die zagen eruit als Horus of Anubis, honden en valkenkoppen. Ze liepen zelfs met die platte brede schouders zoals je op beelden in Egypte tegenkomt. Die liepen trouwens ook in de hele ruimte en in de catacomben daar rond. Ik was er eerst bang van want ik mocht niet ontdekt worden, maar ik merkte gaandeweg dat ze mij niet opmerkten.

Hitler was gekleed in en zwarte broek, een goed gestreken wit overhemd en een spencer die te wijd was in een redelijk felle tint okergeel.
Hij was angstig en moedeloos maar well tegelijk krachtig omdat dit zijn laatste kans was op iets... macht? Het zou hem ter beschikking staan door dit ritueel. Hij was vastbesloten dat dit moest lukken.
Ik bezag hem van rechtsachter. Van over zijn rechterschouder.

Ik was aanwezig en bleef onzichtbaar. Ik had ook het vermogen om me onzichtbaar te maken, maar kwam tot de conclusie dat dit niet nodig was omdat geen van de entiteiten op mij lette. Zelfs niet als ze langs mij heen de catacomben in liepen die uitkwamen op de cirkelvormige kamer.

Ik vroeg me ook af waarom ik er was. Iets IN mij wat niet van mezelf was zei mij dat enkel mijn aanwezigheid mogelijk zou kunnen voorkomen dat het zou slagen. Dat ik de laatste (hoofd)entiteit zou kunnen elimineren.
Zonder te weten hoe, aan de ene kant doodsbang en aan de andere kant met het vertrouwen dat ik het gewoon moest doen, ervoor moest gaan en wel zou zien wat ervan kwam.
De sacrofagen waaruit al entiteiten waren gekomen waren middenover in de lengte opengebarsten.

Hitler sprak zijn spreuk uit. Een ingewikkelde die ik niet kan navertellen omdat ie ook niet in een taal was die ik ken.
De hoofentiteit heette in mijn droom Baphothamet. Zoekend in wakkere toestand kwam ik de naam Baphomet tegen bij een afbeelding die ik wel kende. De naam kende ik toen nog niet.
Hij sprak bulderend en met al zijn kracht. De sacrofaag barstte open maar ipv een machtig iets kwam er een soort raar absurd pluiskuiken uit met neongroene en gele pluisjes. Een soort freggel/muppet. Totaal onschuldig en tot niets in staat.
Hitler werd totaal moedeloos en moest zijn verlies accepteren. Hij liep langs mij heen weg met afzakkende schouders en ik liep achter hem aan. We gingen naar buiten en kwamen in een heel andere omgeving. Groen en rood. Ik kreeg door: Uganda. Htler bleek nu de man van een gemoedelijke moderne afrikaanse vrouw, klein, stevig, beetje zoals Dorothea in GTST, waarbij ik verbleef in een soort vakantiehuisje.
Daarmee was de droom afgelopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77609217
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kan ik me zéker voorstellen, dat moet een overweldigende ervaring voor je geweest zijn. Best eng ook toch?
Ik vind niet heel snel zoiets eng. Het zet me aan tot onderzoek en lezen en denken. En zo kom ik iedere keer weer nieuwe stukjes van de puzzel tegen. Daarom zet ik hem ook hier neer omdat er misschien iemand hier is die iets opvalt wat ik over het hoofd zag. Een nieuw stuk info of zo. Ik loop er namelijk wel steeds tegenaan, dus moet ik er iets mee. Wel een rare draai aan dit topic, maar ik hoop dat het niet te zeer stoort tussen de andere info.

Punt is: als ik er een apart topic in TRU voor open, krijg ik niet de info die ik hier krijg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77609420
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vind niet heel snel zoiets eng. Het zet me aan tot onderzoek en lezen en denken. En zo kom ik iedere keer weer nieuwe stukjes van de puzzel tegen. Daarom zet ik hem ook hier neer omdat er misschien iemand hier is die iets opvalt wat ik over het hoofd zag. Een nieuw stuk info of zo. Ik loop er namelijk wel steeds tegenaan, dus moet ik er iets mee. Wel een rare draai aan dit topic, maar ik hoop dat het niet te zeer stoort tussen de andere info.

Punt is: als ik er een apart topic in TRU voor open, krijg ik niet de info die ik hier krijg.
Als ik jouw verhaal lees, over je droom valt het me op dat je zo verschrikkelijk veel details onthouden hebt. Dat vind ik opmerkelijk.
Alsof je daar geweest bent in een vorig leven. En dan niet 1x maar vaak.
Indrukwekkend.
Hoop dat je alle puzzelstukjes bij elkaar krijgt Nokwanda.
pi_77609881
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ik jouw verhaal lees, over je droom valt het me op dat je zo verschrikkelijk veel details onthouden hebt. Dat vind ik opmerkelijk.
Alsof je daar geweest bent in een vorig leven. En dan niet 1x maar vaak.
Indrukwekkend.
Hoop dat je alle puzzelstukjes bij elkaar krijgt Nokwanda.
De droom was erg gedetailleerd,, maar ik heb hem toen gelijk opgeschreven en later nog een keer. Ik heb er meer mensen naar laten kijken. Ik zie hem nog zo voor me, hoor. Daarvoor hoefde ik het niet op te schrijven. Ik dacht erover om hem eens te schilderen, maar ik vrees dat ik hem niet in een beeld over kan brengen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77610671
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De droom was erg gedetailleerd,, maar ik heb hem toen gelijk opgeschreven en later nog een keer. Ik heb er meer mensen naar laten kijken. Ik zie hem nog zo voor me, hoor. Daarvoor hoefde ik het niet op te schrijven. Ik dacht erover om hem eens te schilderen, maar ik vrees dat ik hem niet in een beeld over kan brengen.
Dóen! Probeer het!
Misschien kun je er eens naartoe gaan, heb je daar al eens aan gedacht?
pi_77611204
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dóen! Probeer het!
Misschien kun je er eens naartoe gaan, heb je daar al eens aan gedacht?
Dat zijn we inderdaad ook van plan. Deze zomer komt het ervan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77611784
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat zijn we inderdaad ook van plan. Deze zomer komt het ervan.
Wat zal dat een geweldige ervaring voor je worden!
pi_77654147
TVP, ik ben het boek van Clarke aan het lezen.
pi_77822243
Schloss Wewelsburg
Interessant onderwerp!
Ik lees mee
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:35:49 #67
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_77847567
@ Ticker , nee die bedoel ik niet....heb ergens een tekening van een indiaanse...zal wel ff zoeken

edit :hebbes



Door de indianen ook wel ""de gevederde Zon" genoemd

[ Bericht 25% gewijzigd door merlin693 op 10-02-2010 15:42:00 ]
pi_77864415
Interessant ! Ik lees mee (teeveepee)
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:19:07 #69
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_77867491
Ik heb zelf het idee dat dit metb de slang te maken heeft.

De gevederde slang

Maya's

Cortez
pi_77872515
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:47 schreef merlin693 het volgende:
http://www.boingboing.net/2009/02/20/descendants-of-geron.html

[ afbeelding ]

a maar eens na waar de schedel op het duitse uniform voor staat evenals het getal
de volgende bericht is gebasseerd op een jonge die ik via internet heb leren kennen en 3 keer gesproken hebt die in brazillie woont en history studdert

hij vertelde mij dat alexande de grote en columbus en al die zogenaamde helden van europa allemaal skulls en bones op de grafkist ge schreven stond volgens mij ook het getal "322".

ik heb dit niet uit me duim gezogen maar hij zij het tegen me dus ik heb een soort van half betrouwbare bron.

weet iemand hier meer over.. als dit een aanleiding heeft naar iets...
ik ben seruis
pi_77875735
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:19 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

de volgende bericht is gebasseerd op een jonge die ik via internet heb leren kennen en 3 keer gesproken hebt die in brazillie woont en history studdert

hij vertelde mij dat alexande de grote en columbus en al die zogenaamde helden van europa allemaal skulls en bones op de grafkist ge schreven stond volgens mij ook het getal "322".

ik heb dit niet uit me duim gezogen maar hij zij het tegen me dus ik heb een soort van half betrouwbare bron.

weet iemand hier meer over.. als dit een aanleiding heeft naar iets...
quote:
Het nummer 322 in het beeldmerk van Skull and Bones refereert aan het jaar 322 v.Chr., waarin de Griekse redenaar Demosthenes en filosoof Aristoteles overleden. Eulogia, de Godin van Welbespraaktheid, nam toen haar plaats in het Pantheon in. Er zijn echter ook aanwijzingen dat 322 verwijst naar Genesis 3:22 waarin staat dat de mens gelijk is aan God; er staat letterlijk: "En de Here God zeide: Zie de mens is geworden als Onzer een door de kennis van goed en kwaad; nu dan, laat hij zijn hand niet uitstrekken en ook van de boom des levens nemen en eten zodat hij in eeuwigheid zou leven". Dit kan een mogelijke doelstelling van Skull & Bones zijn. Leden van Skull and Bones noemen zichzelf Knights of Eulogia en duiden de rest van de mensheid aan met de term barbaren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77915819
quote:
okee dus met andere woorden de zogenaamde helden van europa waren lid van skull en bones?
ik had echt zo`n beeld van alexandere van die film maar het was als gewoonlijk weer een fairy tale.
ik ben seruis
pi_77940384
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:43 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

okee dus met andere woorden de zogenaamde helden van europa waren lid van skull en bones?
ik had echt zo`n beeld van alexandere van die film maar het was als gewoonlijk weer een fairy tale.
Dit bedoel je toch sarcastisch, he...toch? Alsjeblieft?!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77942567


Om meer te weten moet je in de achterliggende cultuur graven.
In dat slot werden toch mensen verbrand om hun levenskracht te vangen?
Hindoestanen verbranden hun lijken ook en gooien de as in de Ganges
Dachten die leden van die Thulegroep dat ze zo sneller zouden reïncarneren en daardoor onverslaanbaar zouden zijn?
  woensdag 10 november 2010 @ 23:03:04 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88577302
Bij gebrek aan een beter topic hiervoor:






Ah.. vandaar het occulte...

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88578473
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt Ticker.
En ik zal het je niet euvel duiden dat je dit topic bestempelt als bij 'gebrek aan beter'.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:41:07 #77
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88578850
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt Ticker.
En ik zal het je niet euvel duiden dat je dit topic bestempelt als bij 'gebrek aan beter'.
Aleister Crowley - de geheime meester achter Hitler..
Zeker passend qua occult maar zou gewoon een eigen topic verdienen ;)
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 11 november 2010 @ 00:18:40 #78
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_88580337
Is dat niet Robert Ley?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 11 november 2010 @ 06:22:25 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88582813
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is toch meer de Zuid Amerikaanse variant van het Yin-Yang teken?
Close maar het is veel meer.
Het is Hunabku, het teken bekend bij de maya's voor de levensboom, de kracht in het unviresum.
http://www.13manenkalender.nl/hunabku.html
The truth was in here.
  donderdag 11 november 2010 @ 06:40:14 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88582846
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef Ticker het volgende:

[..]



Aleister Crowley - de geheime meester achter Hitler..
Zeker passend qua occult maar zou gewoon een eigen topic verdienen ;)
Ik zie geen Crowley in de man op de hitlerfoto.. kijk naar de wangzakken. Brede neus, spitse neus.
Het is wel een creep.. net als Crowley.
The truth was in here.
  donderdag 11 november 2010 @ 08:45:30 #81
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88583609
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 06:40 schreef Bastard het volgende:

[..]



Ik zie geen Crowley in de man op de hitlerfoto.. kijk naar de wangzakken. Brede neus, spitse neus.
Het is wel een creep.. net als Crowley.
Ik denk dat je toch eens beter moet kijken Bastard.. ;)
Het is namelijk exact Crowley. Juist de neus is duidelijk.. die wang lijn die na al die jaren nog hetzelfde is.. de keuze voor een hoed bij de outfit.. zelfde type jassen. Het puntje in de kin..

Je gezichtsveld vertroebeld? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 11 november 2010 @ 08:52:53 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88583693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef Ticker het volgende:

[..]



Ik denk dat je toch eens beter moet kijken Bastard.. ;)
Het is namelijk exact Crowley. Juist de neus is duidelijk.. die wang lijn die na al die jaren nog hetzelfde is.. de keuze voor een hoed bij de outfit.. zelfde type jassen. Het puntje in de kin..

Je gezichtsveld vertroebeld? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry mijn beste, maar ik zie hem er gewoon niet in. Als het hier om een dader zou gaan en je zou het voorleggen aan een jury, word er vrijspraak gegeven omdat het bewijs te mager is. ;)

Voornamelijk doordat ik de ogen niet zie en de oren onduidelijk, plus wat ik al zei over de wangen en neus kom ik tot deze stellige conclusie: Het is m niet.

Maar.. hij had zeker wel banden met het nazisme denk ik, zeker als gerespecteerd lid van de Golden Dawn inderdtijd.
The truth was in here.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:10:14 #83
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88583957
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:52 schreef Bastard het volgende:

[..]



Sorry mijn beste, maar ik zie hem er gewoon niet in. Als het hier om een dader zou gaan en je zou het voorleggen aan een jury, word er vrijspraak gegeven omdat het bewijs te mager is. ;)

Voornamelijk doordat ik de ogen niet zie en de oren onduidelijk, plus wat ik al zei over de wangen en neus kom ik tot deze stellige conclusie: Het is m niet.

Maar.. hij had zeker wel banden met het nazisme denk ik, zeker als gerespecteerd lid van de Golden Dawn inderdtijd.
Je kennis over Crowley verbaast me trouwens. Ik had niet gedacht dat je wist wie het was.
Daarintegen.. kijk maar echt beter beste man, ook de mond kan je niet omheen. Weet je hoe exac zulke details zijn?


Die fijne details net naast de neus.. de lijnen van de wangen die bij beide personen net zo diep/lang zijn.. nee bastard, echt beter kijken. :) Ook de neerdalende lijn in de mondhoeken is herkenbaar bij beiden


Om tevens nog maar te zwijgen over de opvallende oren, die ook op de foto in Nuremborg te zien is.. kijk maar goed aan de rechterkant, je ziet een 'flap' van zijn oor - gedeeltelijk in schaduw en het lelletje in het licht. Niet iedereen heeft grote oren.. deze mannen beiden.. alweer toeval?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 11 november 2010 @ 09:21:33 #84
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_88584145
Omdat ik niets met het christendom heb, en me afvroeg wat onze religie/denkwijze was voordat het christendom ons opgelegd werd, heb ik in de loop der jaren een "studie"gedaan naar het gedachtegoed van onze voorouders ( ik ga er vanuit dat mijn meeste genen west-europees zijn )

Wat HAAT ik het dat de Nazi's , onder het mom van germanendom, alles wat met de oude gedachten te maken heeft hebben verkracht.
Zelfs hun runenschrift was bedacht, en heeft NIETS met de echte runen te maken
( haha ik heb zelfs eens een boek half vernield en het gedeelte over het Armanenrunenschrift weggegooid )
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  donderdag 11 november 2010 @ 09:28:00 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88584274
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:10 schreef Ticker het volgende:

[..]



Je kennis over Crowley verbaast me trouwens. Ik had niet gedacht dat je wist wie het was.
Daarintegen.. kijk maar echt beter beste man, ook de mond kan je niet omheen. Weet je hoe exac zulke details zijn?

[ afbeelding ]
Die fijne details net naast de neus.. de lijnen van de wangen die bij beide personen net zo diep/lang zijn.. nee bastard, echt beter kijken. :) Ook de neerdalende lijn in de mondhoeken is herkenbaar bij beiden
[ afbeelding ]

Om tevens nog maar te zwijgen over de opvallende oren, die ook op de foto in Nuremborg te zien is.. kijk maar goed aan de rechterkant, je ziet een 'flap' van zijn oor - gedeeltelijk in schaduw en het lelletje in het licht. Niet iedereen heeft grote oren.. deze mannen beiden.. alweer toeval?
Nee, ook Churchill had ze, stel je anders voor dat het good old Winston zou zijn?



Zie de mondhoeken, hangend, dikke neus,wangzakken, lijkt op Crowley ;)

Jammer overigens dat je mijn kennis van zaken zo gering inschat.. ik kan Crowley de occultist vanaf een andere kant, die van het beroemde tarotdeck en heb zodoende een en ander gelezen over hem. Toegegeven, de stof die centraal staat in dit topic zegt mij dan niet zoveel, sterker nog, voel ik mij wel een buitenstaander in. Maar goed, ik reageer nu ook op jou vermeende vergelijking, niet dat ik daar verder een spelletje van ga maken ook hoor.
Als jij zegt dat het hem is.. ook prima wat mij betreft, bewijs is wat dun.. ik zeg dat het evengoed Churchill zou kunnen wezen. ;)
The truth was in here.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:35:45 #86
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88584408
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:28 schreef Bastard het volgende:

[..]



Nee, ook Churchill had ze, stel je anders voor dat het good old Winston zou zijn?

[ afbeelding ]

Zie de mondhoeken, hangend, dikke neus,wangzakken, lijkt op Crowley ;)

Jammer overigens dat je mijn kennis van zaken zo gering inschat.. ik kan Crowley de occultist vanaf een andere kant, die van het beroemde tarotdeck en heb zodoende een en ander gelezen over hem. Toegegeven, de stof die centraal staat in dit topic zegt mij dan niet zoveel, sterker nog, voel ik mij wel een buitenstaander in. Maar goed, ik reageer nu ook op jou vermeende vergelijking, niet dat ik daar verder een spelletje van ga maken ook hoor.
Als jij zegt dat het hem is.. ook prima wat mij betreft, bewijs is wat dun.. ik zeg dat het evengoed Churchill zou kunnen wezen. ;)
De mond klopt totaal niet.. Churchill heeft een dikke en bredere onderlip.
Als je met voorbeelden komt moet het wel beter kloppen dan de orginele vergelijking anders houdt het argument dat ze niet op elkaar lijken en dat er betere voorbeelden zijn geen stand.
Anyways.. do what thou wilt?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88585622
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef TitusPullo het volgende:
Is dat niet Robert Ley?
Lijkt me ook de meest waarschijnlijke persoon, heeft enorme veel overeenkomsten (al valt het me op dat hij niet in uniform is, juist op zulk een belangrijke partijdag als de bijeenkomst in neurenberg) wél iemand die hoog in de partij-hierarchie stond (5e achter Hitler, na Himmler, Göring, Goebels, Hess), maar vrijwel geen échte invloed had en hooguit door zn 'beinvloedbaarheid' en zwakke eigenschappen geen bedreiging vormde voor hogere personen (hij kwam juist in zn functie ten tijde van de zuiveringen, verving Gregor Strasser)...

als je wilt stellen dat uiterlijke kenmerken kennelijk iets zeggen over iemands geschiktheid tot Politieke machtspellen, is Robert Ley nu juist het voorbeeld hoe dat niet moet, en hooguit 'de uitzondering die de regel bevestigd.
Alhoewel ik het dan sowieso eerder opmerkelijk vind dat veel 'leidende figuren' in de NSDAP eerder kleine en ietwat ielige slanke mannen met zwart haar waren; Hitler zélf, Goebbels, Hess, Himmler
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 11 november 2010 @ 10:25:47 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88585812
quote:
12s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:35 schreef Ticker het volgende:

[..]



De mond klopt totaal niet.. Churchill heeft een dikke en bredere onderlip.
Als je met voorbeelden komt moet het wel beter kloppen dan de orginele vergelijking anders houdt het argument dat ze niet op elkaar lijken en dat er betere voorbeelden zijn geen stand.
Anyways.. do what thou wilt?
Klopt @ mondhoeken, met name onderlip, ik wilde aanduiden dat wel meer (vooral oudere mannen) grote oren hebben.
The truth was in here.
pi_88588852
quote:
Maar.. hij had zeker wel banden met het nazisme denk ik, zeker als gerespecteerd lid van de Golden Dawn inderdtijd.
Aleister was grand master van O.T.O. en is na de vrijmetselaars ontbonden door hitler en het land uitgezet.

Hierna heeft hij tijdens WW2 voor MI5 gewerkt met als doel de occultistische aanleg van Hitler uit te buiten.

P.S. toen ik de foto die ticker plaatste moest ik ook meteen aan aleister denken maar kon hem niet in die situatie plaatsen

Hier een foto van Robert Ley



http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Ley
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 11 november 2010 @ 12:07:32 #90
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88589893
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Aleister was grand master van O.T.O. en is na de vrijmetselaars ontbonden door hitler en het land uitgezet.

Hierna heeft hij tijdens WW2 voor MI5 gewerkt met als doel de occultistische aanleg van Hitler uit te buiten.

P.S. toen ik de foto die ticker plaatste moest ik ook meteen aan aleister denken maar kon hem niet in die situatie plaatsen

Hier een foto van Robert Ley

[ afbeelding ]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Ley
Ley zou de meeste logische pesoon zijn.
Maar buiten zijn grote plofkop, kan ik zo op het eerste oog weinig herkenning vinden, op de dunne lippen na. Maar ook deze loopt bij Lay anders:



Ook de wangen, zijn minder geprofileerd zo langs de neus.
Raar, want alle foto's van Crowley hebben die eigenschap wel


Op deze zelfs een exacte vergelijking.. en ook weer het mondje met de hoeken naar beneden,
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88591469
Shapeshifters!
pi_88593300

wie is die vrouw?
  donderdag 11 november 2010 @ 13:53:42 #93
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88593691
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88594038
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Aleister was grand master van O.T.O. en is na de vrijmetselaars ontbonden door hitler en het land uitgezet.

Hierna heeft hij tijdens WW2 voor MI5 gewerkt met als doel de occultistische aanleg van Hitler uit te buiten.

P.S. toen ik de foto die ticker plaatste moest ik ook meteen aan aleister denken maar kon hem niet in die situatie plaatsen

Hier een foto van Robert Ley

[ afbeelding ]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Ley
Foto doet me denken aan een ander topic, over 'Sanpaku'.. erg intressant dit topic btw, even volgen..
  donderdag 11 november 2010 @ 14:03:23 #95
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88594122
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef Maron het volgende:

[..]



Foto doet me denken aan een ander topic, over 'Sanpaku'.. erg intressant dit topic btw, even volgen..
Geld niet, persoon kijkt naar boven.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88594353
quote:
wow wat een freak :o

interessante connectie btw

[ Bericht 1% gewijzigd door mmmkai op 11-11-2010 14:26:26 ]
pi_88596328
quote:
12s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:25 schreef Bastard het volgende:

[..]



Klopt @ mondhoeken, met name onderlip, ik wilde aanduiden dat wel meer (vooral oudere mannen) grote oren hebben.
Dat komt omdat de neus en oren je leven lang blijven groeien. Zoals de spoiler hieronder aangeeft is dit geen broodje aap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:09:05 #98
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_88619116
Aleister heeft hier altijd vaag over gepraat.........dat Ron L. Hubbart lid was van Golden Dawn is zeker maar er word ook geopperd dat Rudolph Steiner hier lid van was.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Steiner
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:15:25 #99
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_88619393
Draagt de hier afgebeelde man nu een bril, of lijkt dat maar zo?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:27:57 #101
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_88619893
Ahnenerbe is hier ook een sleutelwoord

http://en.wikipedia.org/wiki/Ahnenerbe
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_88619987
Die zon van post #67 doet me hieraan denken:



The Eye of Jupiter. (uit BSG re-imagining)
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:31:48 #103
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_88620052
Die zwarze zonne

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Sun_(occult_symbol)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:35:47 #104
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88620199
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:15 schreef TitusPullo het volgende:
Draagt de hier afgebeelde man nu een bril, of lijkt dat maar zo?


Zeg het maar..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88635079
Vril-Geselschaft, hoort hier eigenlijk ook bij in dit topic

http://www.zaplog.nl/zapl(...)ie_vril_gesellschaft

Ticker, weet jij hier meer over te vertellen?
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:06:24 #106
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88636042
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:24 schreef Integreerbeer het volgende:

[..]


Weet je dat die Bush familie gewoon vet cool is. _O-

http://www.oprah.com/oprahshow/The-Bush-Family-Summer-Home-Video
Wat een prachtig oprechte mensen, heerlijk om zo'n stabiel, liefdevol en eerlijk beeld te zien van de familie Bush.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:07:58 #107
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88640929
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Vril-Geselschaft, hoort hier eigenlijk ook bij in dit topic

http://www.zaplog.nl/zapl(...)ie_vril_gesellschaft

Ticker, weet jij hier meer over te vertellen?
Hier alvast nog een aantal nuttige links omtrent dat onderwerp:

http://discaircraft.greyfalcon.us/The%20Vril%20Discs.htm
http://discaircraft.greyfalcon.us/JFM.htm
http://www.thelivingmoon.(...)/Maria_Orsic_01.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Relko op 12-11-2010 17:14:44 ]
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:25:22 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88642628
tof topic O+
The truth was in here.
pi_88662336
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:06 schreef Relko het volgende:

[..]



Wat een prachtig oprechte mensen, heerlijk om zo'n stabiel, liefdevol en eerlijk beeld te zien van de familie Bush.
Bij Bush weet je tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik moet zeggen dat ik Obama én Bush beide wel goed vind. :)

OT: Wat was het doel van die nazi-symbolen/esoterie? Iemand een idee?
Misschien heeft het iets te maken met de Pruissische militaire traditie en de vrijmetselarij? Wie zal het zeggen...
pi_88672811
quote:
Zeker nuttig, bedankt :)
Marija Orsic, ook een intrigerend persoon.
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:54:12 #111
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88679295
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Vril-Geselschaft, hoort hier eigenlijk ook bij in dit topic

http://www.zaplog.nl/zapl(...)ie_vril_gesellschaft

Ticker, weet jij hier meer over te vertellen?
Alleen theorieën.. voornamelijk dat Vril een soort technologie zou zijn
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator zondag 14 november 2010 @ 14:38:22 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_88699375
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:54 schreef Ticker het volgende:

[..]



Alleen theorieën.. voornamelijk dat Vril een soort technologie zou zijn
Vliegende schotels hadden ze ontworpen.
Vril-1 en Vril-2 konden heel snel vliegen en heel scherpe hoeken maken.
Opvolgers vlogen 40.000km per uur en werden door de Duitsers in WOII ingezet als spionageschotels.
  zondag 14 november 2010 @ 16:33:38 #113
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_88703535
marcel messing heeft het weer eens eenvoudig uiteengezet

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M5&s=P38&l=NL

er is al ooit eens een draad hierover geweest "nazi vliegende schotels"geloof ik

hebbus

Nazi UFO uncovered, met close-up foto's (100% TRU)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator zondag 14 november 2010 @ 21:42:47 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_88716519
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef DeMolay het volgende:
marcel messing heeft het weer eens eenvoudig uiteengezet

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M5&s=P38&l=NL

er is al ooit eens een draad hierover geweest "nazi vliegende schotels"geloof ik

hebbus

Nazi UFO uncovered, met close-up foto's (100% TRU)
Ohhhh dat is een mooie DeMolay !!
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:59:33 #115
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_89635558
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:46:59 #116
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89645029
quote:
bednakt, voor een regenachtig weekend
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_119640350
Aangezien er al bijna twee jaar niets meer is gebeurd hier, hoop ik dat er nog iemand op wil reageren.

Wie van jullie heeft ooit gehoord van een Nederduitse Germanenorde Freya?
pi_119640435
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:40 schreef Dissectienaald het volgende:
Aangezien er al bijna twee jaar niets meer is gebeurd hier, hoop ik dat er nog iemand op wil reageren.

Wie van jullie heeft ooit gehoord van een Nederduitse Germanenorde Freya?
De Molay en Ticker weten veel van deze materie. Misschien kunnen zij wat meer vertellen.
  maandag 26 november 2012 @ 17:06:07 #119
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_119643338
waarom is het een 'rechtse' organisatie?
  maandag 26 november 2012 @ 17:22:09 #120
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_119643906
Had dit topic nog niet eerder gezien ;) maar ga deze zeker lezen + volgen :)
pi_119644770
quote:
12s.gif Op maandag 26 november 2012 17:22 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Had dit topic nog niet eerder gezien ;) maar ga deze zeker lezen + volgen :)
Is een ouwetje, maar nu met die Freya-organisatie en eventueel verband met Thule-Groep weer actueel ;)
pi_119649689
Heel uitgebreide link. Freya is de godin van de Thule-Groep.

http://discaircraft.greyfalcon.us/The%20Vril%20Discs.htm
pi_119650222


De Thule gesellschaft word voor een deel besproken in dit boek.
Al denk ik dat een groot deel fictie is. :)
Ура для россии
  maandag 26 november 2012 @ 20:11:09 #124
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_119650305
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Heel uitgebreide link. Freya is de godin van de Thule-Groep.

http://discaircraft.greyfalcon.us/The%20Vril%20Discs.htm
Waar staat dat?
pi_119650423
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Waar staat dat?
In het artikel.
  maandag 26 november 2012 @ 20:30:46 #126
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_119651284
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In het artikel.
Vind je het een goed artikel? Komt het geloofwaardig over?
pi_119651400
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Vind je het een goed artikel? Komt het geloofwaardig over?
Het komt vooral spannend over. En het gegeven dat de Thule-groep echt bestaan heeft-en volgens zeggen nog steeds bestaat onder een andere naam- maakt het nog spannender (vind ik).
pi_119667059
Mja, de Vril heeft mij nooit zo ontzettend geboeid, dat begint alweer het schimmige New Age gebied in te kruipen. En dan de nazi-UFO's... Roept toch bij mij het beeld van 'Iron Sky' op.

Maar wat ik graag wil weten van de mensen die hier iets meer verstand van hebben dan ik (dat kan snel, ik ben vrij oppervlakkig geïnformeerd over het vroeg twintigste eeuws Duits occultisme): de Nederduitse Germanenorde Freya. Wie weet daar iets van wat ik kan verifiëren?
pi_119668709
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:39 schreef Dissectienaald het volgende:
Mja, de Vril heeft mij nooit zo ontzettend geboeid, dat begint alweer het schimmige New Age gebied in te kruipen. En dan de nazi-UFO's... Roept toch bij mij het beeld van 'Iron Sky' op.

Maar wat ik graag wil weten van de mensen die hier iets meer verstand van hebben dan ik (dat kan snel, ik ben vrij oppervlakkig geïnformeerd over het vroeg twintigste eeuws Duits occultisme): de Nederduitse Germanenorde Freya. Wie weet daar iets van wat ik kan verifiëren?
Ben nog steeds aan het zoeken, en ja, dan kom je al snel andere dingen tegen die je dan ook even wilt laten zien hier.
Maar de speurtocht gaat door hoor ;)
pi_119669373
Ikzelf zoek ook, maar om de één of andere reden valt elk spoor dood zodra je zoekt naar 'Nederduitse' occulte organisaties.
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:48:03 #131
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_119675737
Hier hetzelfde.
Op de een of andere manier lijkt Freya ook niet helemaal geschikt als patrones voor zo'n krijgshaftige organisatie. Of Wodan als fallische godheid.
pi_119676369
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:13 schreef Dissectienaald het volgende:
Ikzelf zoek ook, maar om de één of andere reden valt elk spoor dood zodra je zoekt naar 'Nederduitse' occulte organisaties.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Iblardi het volgende:
Hier hetzelfde.
Op de een of andere manier lijkt Freya ook niet helemaal geschikt als patrones voor zo'n krijgshaftige organisatie. Of Wodan als fallische godheid.
En je komt op alllerlei schimmige sites terecht :o .

Het enige wat ik kon vinden is Asatru, die houden zich bezig met germaanse goden en heidenen.
http://www.google.nl/url?(...)MJKTdDJMUjm_lYflw8-Q
pi_119737923
Een oude vriend van mij is nogal met Asatru bezig, en die hekelde ook al het feit dat veel neo-nazi's er met die symboliek vandoor gaan.
pi_119803698
En wat deed Hess met zijn vliegtuigje richting de Britten?
  zaterdag 1 december 2012 @ 01:17:55 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119804125
tvp
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_119823028
Onderhandelen met de Duke of Hamilton over vrede? Wat ik begrepen heb is dat Hess een staakt het vuren tussen Groot Brittannië en Duitsland wilde bewerkstelligen, zodat de Duitsers zich volledig op de oorlog in de Sovjet Unie konden storten.
pi_119833535
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:12 schreef Dissectienaald het volgende:
Onderhandelen met de Duke of Hamilton over vrede? Wat ik begrepen heb is dat Hess een staakt het vuren tussen Groot Brittannië en Duitsland wilde bewerkstelligen, zodat de Duitsers zich volledig op de oorlog in de Sovjet Unie konden storten.
Hess schijnt ondervraagd te zijn geweest door de Britten wat betreft de Nazi interesse voor het occulte en dat soort dingen.
pi_119835230
De Britten schijnen zelfs een eigen occulte propaganda-campagne te zijn gestart om die van de Duitsers te ondermijnen. Zo lieten ze het tijdschrift 'Zenith' drukken met voorspellingen van Nostradamus die een victorie voor de Britten inhield, ware het niet dat de Britten een foutje maakten door het tijdschrift 'DER Zenith' te noemen.

Dit geeft echter nog steeds geen antwoord op de vraag over de Nederduitse Germanenorde Freya. Ik heb daar nogal bedenkingen bij.
pi_119835974
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:58 schreef DeParo het volgende:
En wat deed Hess met zijn vliegtuigje richting de Britten?
Ter verwijzing oud topic in C&H:
C&H / Het mysterie Rudolph Hess
I´m back.
pi_119851618
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 10:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ter verwijzing oud topic in C&H:
C&H / Het mysterie Rudolph Hess
Ik kan niet meer reageren in dat topic maar Hess was ook betrokken bij dit dus kan het misschien hier ook wel kwijt een beetje. Zolang het relevant is.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 20:04:37 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_119852024
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 19:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik kan niet meer reageren in dat topic maar Hess was ook betrokken bij dit dus kan het misschien hier ook wel kwijt een beetje. Zolang het relevant is.
Ja hoor, dat kan je hier ook kwijt.
pi_119852245
Ik moet ook zeggen dat dit me heel erg interesseert, aan de ene kant weet je dat je voorzichtig moet zijn omdat al snel de verantwoordelijkheid op 'het occulte' kan worden afgeschoven, aan de andere kant is het zo fascinerend omdat het zo onvoorstelbaar groot was dat iets mysterieus al snel als niet ondenkbaar kan worden gezien.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 20:15:40 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_119852553
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef DeParo het volgende:
Ik moet ook zeggen dat dit me heel erg interesseert, aan de ene kant weet je dat je voorzichtig moet zijn omdat al snel de verantwoordelijkheid op 'het occulte' kan worden afgeschoven, aan de andere kant is het zo fascinerend omdat het zo onvoorstelbaar groot was dat iets mysterieus al snel als niet ondenkbaar kan worden gezien.
Nou inderdaad. Ondenkbare dingen komen er voorbij als je je hier in gaat verdiepen.
pi_119852674
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Ondenkbare dingen komen er voorbij als je je hier in gaat verdiepen.
Ik bedoel eigenlijk meer het enorme van Nazi-Duitsland, sommige mensen vinden het beter voorstelbaar als er een 'geheim genootschap' achter zat of een stiekeme bedoeling die de rest van de wereld tot de dag van vandaag niet weet.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 20:20:42 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_119852754
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk meer het enorme van Nazi-Duitsland, sommige mensen vinden het beter voorstelbaar als er een 'geheim genootschap' achter zat of een stiekeme bedoeling die de rest van de wereld tot de dag van vandaag niet weet.
Ik begrijp wat je bedoelt. Misschien kan men het dan beter hanteren.
pi_119852840
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt. Misschien kan men het dan beter hanteren.
Precies, en dat kan een gevaarlijke gedachte zijn omdat het enigszins de verantwoordelijkheid ontneemt bij degene die echt verantwoordelijk zijn maar aan de andere kant blijft het fascinerend.

Ik zal hier nog zo wat plaatsen, misschien een lijstje van Nazi's die actief betrokken waren (of ervan worden beschuldigd), bij dit occulte gebeuren.
pi_119859958
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zeg het maar..
Ja volgens mij wel zie dat stuk rechts.

----



Ik kan de authenticiteit niet controleren maar dit zou een foto uit 1919 zijn van de Thule-groep in Freiburg schijnbaar.
pi_119861154
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 09:28 schreef Dissectienaald het volgende:
De Britten schijnen zelfs een eigen occulte propaganda-campagne te zijn gestart om die van de Duitsers te ondermijnen. Zo lieten ze het tijdschrift 'Zenith' drukken met voorspellingen van Nostradamus die een victorie voor de Britten inhield, ware het niet dat de Britten een foutje maakten door het tijdschrift 'DER Zenith' te noemen.

Dit geeft echter nog steeds geen antwoord op de vraag over de Nederduitse Germanenorde Freya. Ik heb daar nogal bedenkingen bij.
Mag ik vragen wat dit voor orde is?
pi_119861810
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel zie dat stuk rechts.

----

[ afbeelding ]

Ik kan de authenticiteit niet controleren maar dit zou een foto uit 1919 zijn van de Thule-groep in Freiburg schijnbaar.
Hoe dan ook een bizarre foto! :o
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 23:05:20 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_119862050
quote:
11s.gif Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoe dan ook een bizarre foto! :o
Zeker een bizarre foto. Wie zou daar op die stoel zitten?
pi_119869591
Er gaat een complottheorie over het Ronde Huis in Nunspeet. Volgens 'onderzoekers' zijn in de bossen ten zuiden van dit hervormde bolwerk occulte rituelen uitgevoerd ter verering van Germaanse goden door een 'Germanenorde Freya'. Dit zou ongeveer begonnen zijn in 1907 en na de Tweede Wereldoorlog zijn geëindigd. Nu is mijn kennis van het Duits/Germaanse occulte aan het begin van de twintigste eeuw niet zo ontzettend groot, dus ik dacht het de kenners te vragen. Hebben jullie ooit gehoord van een Nederduitse Germanenorde Freya?
  maandag 3 december 2012 @ 10:25:44 #152
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_119871642
Ik ben al jaren op zoek naar info over "die werdebruder aus groningen" en heb zoals ik in he ronde huis serie al aangaf een "gut feel' naar een link met dit geheel

hier de info die wij bij "terug naar de bron" bij elkaar hebben verzameld

Die Werderbruder

http://www.terugnaardebro(...)index.php?t2732.html
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_119872419
Intussen staan de Werderbruders gewoon op internet... Met een paar van hun geheimen erbij...
  maandag 3 december 2012 @ 11:00:15 #154
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_119872707
toen ook al zie mijn "whois" search naar de domain gegevens
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 11:06:31 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_119872953
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef DeMolay het volgende:
toen ook al zie mijn "whois" search naar de domain gegevens
Jij hebt al eerder goeie info hier gepost ^O^ .
pi_119873156
Het is inderdaad een schimmig gezelschap, maar ze maken er geen geheim van dat ze zichzelf als afstammelingen van de laatste Germaanse stam zien. Op hun site bij de colofon zijn ze daar vrij open over. Maar misschien weten zij iets over de Germanenorde Freya...
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 11:18:06 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_119873303
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:13 schreef Dissectienaald het volgende:
Het is inderdaad een schimmig gezelschap, maar ze maken er geen geheim van dat ze zichzelf als afstammelingen van de laatste Germaanse stam zien. Op hun site bij de colofon zijn ze daar vrij open over. Maar misschien weten zij iets over de Germanenorde Freya...
Ik zoek ook nog steeds naar de Nederlandse tak, maar heb tot nu toe nog niets kunnen vinden. Helaas.
pi_119875108
Mailtje gestuurd. Misschien zijn zij ons genegen iets verder te helpen.
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 12:13:46 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_119875158
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:12 schreef Dissectienaald het volgende:
Mailtje gestuurd. Misschien zijn zij ons genegen iets verder te helpen.
Dat zou mooi zijn :)
pi_119884395
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:50 schreef Dissectienaald het volgende:
Er gaat een complottheorie over het Ronde Huis in Nunspeet. Volgens 'onderzoekers' zijn in de bossen ten zuiden van dit hervormde bolwerk occulte rituelen uitgevoerd ter verering van Germaanse goden door een 'Germanenorde Freya'. Dit zou ongeveer begonnen zijn in 1907 en na de Tweede Wereldoorlog zijn geëindigd. Nu is mijn kennis van het Duits/Germaanse occulte aan het begin van de twintigste eeuw niet zo ontzettend groot, dus ik dacht het de kenners te vragen. Hebben jullie ooit gehoord van een Nederduitse Germanenorde Freya?
Ik heb een beetje gezocht maar ongeacht of het wel of niet bestaat, en daar lijkt het wel op, denk ik dat het niet veel voorstelt gezien de manier waarop zij hun punten dan openbaar proberen te maken.
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:35:18 #161
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_119905645
Je hebt in de late 19e en vroege 20e eeuw ook nog de "Nederduitse Beweging" gehad, geen geheim genootschap maar een romantische beweging die zich in eerste instantie richtte op het behoud van de "Nederduitse" taal en cultuur (nl. die van Vlaanderen, Nederland en de Duitse laagvlakte) maar ook politieke ambities had. Binnen het Nederlandstalige gebied schijnt dat echter voornamelijk een Vlaamse aangelegenheid te zijn geweest en geen Nederlandse. Binnen die "Nederduitse" kringen zag men de Eerste Wereldoorlog ook inderdaad als een existentiële strijd tussen het Romaanse en het Germaanse deel van Europa, een gedachte die in België beter kon gedijen vanwege de daar heersende problematiek van de taalkwestie. Pas na 1918 schijnt er ook binnen Nederland wat meer animo voor te zijn ontstaan, maar dat was vooral in het kader van een groeiend regionaal bewustzijn in de Saksische provincies. Het lijkt me op het eerste gezicht niet iets waar iemand als Van Vloten, die toch een wat kosmopolitischer uitstraling heeft, zich intensief mee zou bezighouden.
pi_119908460
Ik ken dat als de Aldietse beweging. Zelfde club?
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:35:56 #163
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_119910495
Volgens mij is dat inderdaad dezelfde stroming.
pi_189126074
schopje!
  Moderator vrijdag 27 september 2019 @ 06:55:23 #165
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189139341
Wat goed. Deze ga ik eerst doorlezen :)
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:03:31 #166
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_189263136
@Dissectienaald aka Wilmar Taal

Heb je nog een reactie op je mail naar de Wederbruder aus groningen gekregen ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:19:57 #167
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189265856
Interessant, maar ik weet dat er in neo-nazi-kringen nog steeds heel veel complotachtigs gebeurt, met allerlei geheime genootschappen en een "vriendelijk gezicht" naar buiten toe, zoals folkbandjes en asatrúgroepen die soms nieuwe leden lokken.
Het is een mix van extreem-rechtse politiek, groot-Dietse dromen en een flinke scheut heidense mystiek, allemaal verbonden door "Blut und Boden". Inderdaad zijn daarbij veel Vlamingen betrokken, zij streven naar een Vlaanderen dat bij Nederland hoort, en dan liefst ook nog bij een groot stuk van Duitsland.
Het nare ervan is dat de mensen die bepaalde groeperingen aan de kaak stellen daardoor worden bedreigd en daarom liever hun mond houden, want dat gaat verder dan wat harde woorden op een forum.

Bij interesse kan ik eens kijken of ik nog wat over die moderne samenzweringen kan terugvinden.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:39:03 #168
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189266128
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Iblardi het volgende:
Hier hetzelfde.
Op de een of andere manier lijkt Freya ook niet helemaal geschikt als patrones voor zo'n krijgshaftige organisatie. Of Wodan als fallische godheid.
Freya is een oorlogsgodin.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:41:16 #169
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189266148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef bas-beest het volgende:
jammer dat het aan het Nazisme gelieerd is... toch maar eens dat filmpje checken
Als het niet aan Nazisme gerelateerd is is het natuurlijk niet interessant voor de slinksen.
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 13:56:30 #170
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189481604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sorry mijn beste, maar ik zie hem er gewoon niet in. Als het hier om een dader zou gaan en je zou het voorleggen aan een jury, word er vrijspraak gegeven omdat het bewijs te mager is. ;)

Voornamelijk doordat ik de ogen niet zie en de oren onduidelijk, plus wat ik al zei over de wangen en neus kom ik tot deze stellige conclusie: Het is m niet.

Maar.. hij had zeker wel banden met het nazisme denk ik, zeker als gerespecteerd lid van de Golden Dawn inderdtijd.
Zo gerespecteerd was hij niet, hij was gedegradeerd....
Zie ook BNW / Aleister Crowley

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperHartje op 17-10-2019 14:02:15 ]
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 13:57:17 #171
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189481624
Wat een ontzettend interessant topic, zal mettertijd zeker kijken of ik ook nog wat kan toevoegen :)
A child is born with no state of mind.
pi_189481678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:57 schreef SuperHartje het volgende:
Wat een ontzettend interessant topic, zal mettertijd zeker kijken of ik ook nog wat kan toevoegen :)
Zeker een interessant topic. Vooral die alternatieve wetenschappen konden mijn aandacht goed vasthouden, ook al was het je reinste onzin. Die gekke Duitsers zijn echt heel de wereld over gegaan met hun pseudowetenschappelijke ideetjes, van Tibet tot Namibië. Volgens mij werd het Arische ras idee zelfs kracht bijgezet door kennis die ze in Tibet hadden opgedaan.
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 14:04:53 #173
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189481730
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Zeker een interessant topic. Vooral die alternatieve wetenschappen konden mijn aandacht goed vasthouden, ook al was het je reinste onzin. Die gekke Duitsers zijn echt heel de wereld over gegaan met hun pseudowetenschappelijke ideetjes, van Tibet tot Namibië. Volgens mij werd het Arische ras idee zelfs kracht bijgezet door kennis die ze in Tibet hadden opgedaan.
Ik weet een beetje van de Indiase tak. Dat vele goden eigenlijk planeten moeten voorstellen.
Lijkt wel een beetje op de Griekse en Romeinse cultuur.
Wat mij betreft zijn de oergodenverhalen idd mythologieën.
A child is born with no state of mind.
pi_189481792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:04 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik weet een beetje van de Indiase tak. Dat vele goden eigenlijk planeten moeten voorstellen.
Lijkt wel een beetje op de Griekse en Romeinse cultuur.
Wat mij betreft zijn de oergodenverhalen idd mythologieën.
Enige wat ik daarvan weet is dat de swastika oorspronkelijk uit India komt.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 16:44:15 #175
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189483916
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Enige wat ik daarvan weet is dat de swastika oorspronkelijk uit India komt.
Niet per se. Het is niet aangetoond dat het het alleen daar is ontstaan met met diverse volkeren naar elders is gebracht.
pi_189484035
Afkomst
Waar het hakenkruis precies vandaan komt is onbekend, wel weet men dat het woord swastika uit het Sanskriet stamt, dat is een Indo-Europese taal. Su betekent daar goed of wel, asti betekend zijn. Alleen weet niemand of dat wel de eerste naam is die het symbool heeft gekregen, en door wie het bedacht is.

Hele artikel:
https://kunst-en-cultuur.(...)ruisde-swastika.html
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 19:47:06 #177
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189486789
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
Afkomst
Waar het hakenkruis precies vandaan komt is onbekend, wel weet men dat het woord swastika uit het Sanskriet stamt, dat is een Indo-Europese taal. Su betekent daar goed of wel, asti betekend zijn. Alleen weet niemand of dat wel de eerste naam is die het symbool heeft gekregen, en door wie het bedacht is.

Hele artikel:
https://kunst-en-cultuur.(...)ruisde-swastika.html
Wow, op klompen van Vikingen... :D wist ik niet. Goed artikel.
A child is born with no state of mind.
pi_189486853
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:47 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wow, op klompen van Vikingen... :D wist ik niet. Goed artikel.
Daar keek ik ook zó van op! Dat verwacht je echt niet he?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:14:55 #179
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189487457
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar keek ik ook zó van op! Dat verwacht je echt niet he?
Het schijnt dat Hitler het dus daar vandaan had en niet uit India.
pi_189487626
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:14 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het schijnt dat Hitler het dus daar vandaan had en niet uit India.
Terwijl er al die jaren verteld werd dat het uit India afkomstig was. Nu zie je daar dit teken nog veel staan, daar is het niet zo beladen als hier.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:42:52 #181
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189488045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Terwijl er al die jaren verteld werd dat het uit India afkomstig was. Nu zie je daar dit teken nog veel staan, daar is het niet zo beladen als hier.
Ik kan de bron niet meer vinden, maar wat ik heb gehoord, mogelijk van een docent/professor, is dat het hakenkruis veel in Duitsland werd gebruikt op huizen omdat het als "Donars Hamer" het kwaad af zou weren (in het bijzonder blikseminslag). Ik heb het in elk geval op gevels van boerderijen gezien, uit begin 20e eeuw, Noord-Duitsland, met dat (symbolische) doel.
Het verhaal gaat dus dat Hitler dat gebruik kende en het heeft gebruikt om het grote huis (heel Duitsland) symbolisch te beschermen tegen het kwaad, in het bijzonder de Fransen en de Bolsjewieken.

In elk geval vind ik dat geloofwaardiger dan het idee dat hij een Indisch symbool nam en er een andere betekenis aan gaf voor "het Duitse Volk". Er werden immers meer Vikingsymbolen ge/misbruikt, zoals de runen.
pi_189488216
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:42 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik kan de bron niet meer vinden, maar wat ik heb gehoord, mogelijk van een docent/professor, is dat het hakenkruis veel in Duitsland werd gebruikt op huizen omdat het als "Donars Hamer" het kwaad af zou weren (in het bijzonder blikseminslag). Ik heb het in elk geval op gevels van boerderijen gezien, uit begin 20e eeuw, Noord-Duitsland, met dat (symbolische) doel.
Het verhaal gaat dus dat Hitler dat gebruik kende en het heeft gebruikt om het grote huis (heel Duitsland) symbolisch te beschermen tegen het kwaad, in het bijzonder de Fransen en de Bolsjewieken.

In elk geval vind ik dat geloofwaardiger dan het idee dat hij een Indisch symbool nam en er een andere betekenis aan gaf voor "het Duitse Volk". Er werden immers meer Vikingsymbolen ge/misbruikt, zoals de runen.
Dat is zeker geloofwaardiger. Hij heeft er idd zijn eigen invulling aan gegeven en het symbool voorgoed besmet.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:58:36 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_189500644
De Thule-groep is hier ook al eerder besproken. Hier nog wat meer informatie:

https://germanenherz.word(...)-thule-gesellschaft/
pi_189500842
Ik weet wel dat er een groep bestaat the family en zij vergelijken hun methode die met hitler :+
pi_189500867
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Ik weet wel dat er een groep bestaat the family en zij vergelijken hun methode die met hitler :+
Ik ken The Family en die vergelijken zich volgens mij helemaal niet met Hitler, waar heb je dat vandaan? Ik heb er een serie over gezien, staat op Netflix. Niet dat je daarmee alle wijsheid in pacht hebt maar toch, wat jij zegt heb ik nog niet gehoord.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:20:15 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_189500889
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Ik weet wel dat er een groep bestaat the family en zij vergelijken hun methode die met hitler :+
Heb je daar linkjes van?
  Redactie Frontpage vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:22:06 #187
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189500907
Ze maken ook fietsendragers toch?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189500938
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ken The Family en die vergelijken zich volgens mij helemaal niet met Hitler, waar heb je dat vandaan? Ik heb er een serie over gezien, staat op Netflix. Niet dat je daarmee alle wijsheid in pacht hebt maar toch, wat jij zegt heb ik nog niet gehoord.
Ze noemen wel de naam hitler in de netflix docu zal het nog eens opzoeken :@
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:31:24 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_189501039
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:22 schreef JeMoeder het volgende:
Ze maken ook fietsendragers toch?
Ja, die zag ik ook staan :P
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 07:56:33 #190
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_189511084
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:42 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik kan de bron niet meer vinden, maar wat ik heb gehoord, mogelijk van een docent/professor, is dat het hakenkruis veel in Duitsland werd gebruikt op huizen omdat het als "Donars Hamer" het kwaad af zou weren (in het bijzonder blikseminslag). Ik heb het in elk geval op gevels van boerderijen gezien, uit begin 20e eeuw, Noord-Duitsland, met dat (symbolische) doel.
Het verhaal gaat dus dat Hitler dat gebruik kende en het heeft gebruikt om het grote huis (heel Duitsland) symbolisch te beschermen tegen het kwaad, in het bijzonder de Fransen en de Bolsjewieken.

In elk geval vind ik dat geloofwaardiger dan het idee dat hij een Indisch symbool nam en er een andere betekenis aan gaf voor "het Duitse Volk". Er werden immers meer Vikingsymbolen ge/misbruikt, zoals de runen.
Maar je vindt het bijvoorbeeld ook op oud-Griekse vaasschilderingen. Ik heb altijd gedacht dat het de veronderstelde pan-Indo-Europese / raciaal-"Arische" associatie was die Hitler voor het hakenkruis deed kiezen.
pi_189623114
De freemasons is een verzamelnaam voor oa de golden dawn, black skulls maar niet de Illuminatie. De freemasons en de illuminatie zijn tegenpolen. Een voorbeeld kan men terug lezen in de geschiedenis van Frankrijk, waar de Illuminatie,s werden opgejaagd en vermoord. De rest zijn groepen, clans, etc etc die met elkaar verbonden waren en informatie wisselde, één van de oudste is oudste en machtigste die alles bij elkaar hield, maar niemand het over heeft waren de oc-u-list niet te verwarren met het occulte. Deze groep heeft hun naam oa omdat ze in andere dimensies zouden kunnen kijken na een naald op een specifieke manier onder het netvlies te steken. Als men dat een daarvoor gemaakt bril opzet, zou men een andere dimensie waarnemen. Deze groepen zijn ook veel ouder dan we denken, ouder dan Afrika. De naam blacks skulls hebben ze te danken door het bewandelen van miljoenen rottende lichamen , na een de slagvelden, de botten kraakte onder hun voeten. Deze groep stond bekend om hun WAR technieken en hun Medische kennis die ze opdeden tijden het bewandelen van deze veldslagen.

Ik wil zeker geen sympathie wekken voor Hitler , maar veel dingen kloppen niet. Internet is door de jaren verandert en veel is gefilterd, maar ik heb toch echt filmpjes gezien waarbij Joden uit hun huis werden gehaald, geweldloos, ze moesten plaats nemen op een bolderkar en daarbij stonden een groep zwarte mensen te kijken, deze werden heel netjes gemaand zich te verwijderen. Ook heb ik speeches van Hitler gehoord waarbij hij specifiek uitlegt dat hij niet tegen zwarte mensen is omdat hun de beschaving brachten , ook was hij niet tegen de Joden, maar werd gedwongen om het standpunt wel in te nemen. Hij vocht tegen de banken, tegen de freemanson. Daarom had hij in eerste instantie alleen de Joden van hoge positie,s verwijdert, maar hij werd zodanig door de wereld geboycot en vanuit binnen uit tegen gewerkt dat hij besloot alle joden te vervolgen. Vergeet niet dat Duisteland een hoeren paradijs was waar Thailand maar een kinder paradijs tegenover is. Mannen verkleden zich als vrouwen, kinderen werden verkocht etc etc etc etc een broos koste 25 mark , das 50 euro nu dus men moest alles doen om te overleven terwijl er een bepaalde groep uitbundig leefde en er alles aan deed om het in stand te houden. Hitler heeft jaren lang verzoenigsbrieven geschreven naar alle betrokken landen, hij wilden alles doen om oorlog te verkomen, zelfs nadat polen genocide pleegde op de gevluchte duisters naar Polen. Deze mensen gingen naar Polen om te werken, kinderen, vrouwen, mannen werden allemaal vermoord, zelfs toen deed Hitler niets, het was omdat er Oorlog werd afgedwongen door Polen onder Frankrijk, Engeland, Amerika etc etc Pas toen Polen op het moment stond Duistland binnen te vallen besloot Hitler in te grijpen. De kranten in Amerika hadden headlines als, Hitler zal jaren bezig zijn met polen waardoor de resources van het land hellemaal op zijn en dan zullen we ingrijpen. 24 uur later had Hitler Polen verslagen en paniek ging rond de wereld. Hitler is zelfs meerdere malen naar Afrika geweest, hij was altijd geïntrigeerd door de aangetroffen overblijfselen van dynastieën. Hitler wordt gedemoniseerd als zijnde een racist van het ergste niveau, we leren het op school etc etc terwijl hij tegen de banken vocht en bewees dat als je de centrale banken eruit knikkert je als land je eigen koers kan bepalen, dit willen ze verbloemen want kijk hoe succesvol hij was geworden. Ook is mijn Kamph verandert, aangepast en er zijn zelfs 241 nog wat pagina's toegevoegd, lol. Hitler erg? laten we het eens hebben over Koning Leopold de tweede van België, Atilla de Hun etc etc en waar ook niemand het over heeft is dat Nietzsche al in 1851 ofzo heel detailleert het hele verhaal over de Joden wist voor te brengen als een erge gebeurtenis die ons te wachten staat! Zelfs de 6 miljoen joodse doden waren voorspelt, nu blijken dat er 200.000 te zijn ofzo, maar we betalen nog steeds voor de 6 miljoen en hebben een herdenkingsdag. Dit systeem waar we heden in leven is er niet zomaar één, het is opgezet oa om Prins Klaus Nederland verder en dieper te infiltreren. Beatrix is dan ook gewoon uitgehuwelijkt. Die ene Journalist is nu al dood maar hij was huis journalist en dat doen ze sinds die tijd niet meer , maar hem hebben ze zwijggeld betaald, miljoenen, mede omdat er naar buiten was gekomen dat Prins Klaus , Verkrachten na zijn behoefte en haar zwaar mishandelde.

Hitler wordt gwn ingezet om de rest van de geschiedenis te verdoezelen.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 00:32:25 #192
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189623308
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 00:14 schreef groftick het volgende:
De freemasons is een verzamelnaam voor oa de golden dawn, black skulls maar niet de Illuminatie. De freemasons en de illuminatie zijn tegenpolen. Een voorbeeld kan men terug lezen in de geschiedenis van Frankrijk, waar de Illuminatie,s werden opgejaagd en vermoord. De rest zijn groepen, clans, etc etc die met elkaar verbonden waren en informatie wisselde, één van de oudste is oudste en machtigste die alles bij elkaar hield, maar niemand het over heeft waren de oc-u-list niet te verwarren met het occulte. Deze groep heeft hun naam oa omdat ze in andere dimensies zouden kunnen kijken na een naald op een specifieke manier onder het netvlies te steken. Als men dat een daarvoor gemaakt bril opzet, zou men een andere dimensie waarnemen. Deze groepen zijn ook veel ouder dan we denken, ouder dan Afrika. De naam blacks skulls hebben ze te danken door het bewandelen van miljoenen rottende lichamen , na een de slagvelden, de botten kraakte onder hun voeten. Deze groep stond bekend om hun WAR technieken en hun Medische kennis die ze opdeden tijden het bewandelen van deze veldslagen.

Ik wil zeker geen sympathie wekken voor Hitler , maar veel dingen kloppen niet. Internet is door de jaren verandert en veel is gefilterd, maar ik heb toch echt filmpjes gezien waarbij Joden uit hun huis werden gehaald, geweldloos, ze moesten plaats nemen op een bolderkar en daarbij stonden een groep zwarte mensen te kijken, deze werden heel netjes gemaand zich te verwijderen. Ook heb ik speeches van Hitler gehoord waarbij hij specifiek uitlegt dat hij niet tegen zwarte mensen is omdat hun de beschaving brachten , ook was hij niet tegen de Joden, maar werd gedwongen om het standpunt wel in te nemen. Hij vocht tegen de banken, tegen de freemanson. Daarom had hij in eerste instantie alleen de Joden van hoge positie,s verwijdert, maar hij werd zodanig door de wereld geboycot en vanuit binnen uit tegen gewerkt dat hij besloot alle joden te vervolgen. Vergeet niet dat Duisteland een hoeren paradijs was waar Thailand maar een kinder paradijs tegenover is. Mannen verkleden zich als vrouwen, kinderen werden verkocht etc etc etc etc een broos koste 25 mark , das 50 euro nu dus men moest alles doen om te overleven terwijl er een bepaalde groep uitbundig leefde en er alles aan deed om het in stand te houden. Hitler heeft jaren lang verzoenigsbrieven geschreven naar alle betrokken landen, hij wilden alles doen om oorlog te verkomen, zelfs nadat polen genocide pleegde op de gevluchte duisters naar Polen. Deze mensen gingen naar Polen om te werken, kinderen, vrouwen, mannen werden allemaal vermoord, zelfs toen deed Hitler niets, het was omdat er Oorlog werd afgedwongen door Polen onder Frankrijk, Engeland, Amerika etc etc Pas toen Polen op het moment stond Duistland binnen te vallen besloot Hitler in te grijpen. De kranten in Amerika hadden headlines als, Hitler zal jaren bezig zijn met polen waardoor de resources van het land hellemaal op zijn en dan zullen we ingrijpen. 24 uur later had Hitler Polen verslagen en paniek ging rond de wereld. Hitler is zelfs meerdere malen naar Afrika geweest, hij was altijd geïntrigeerd door de aangetroffen overblijfselen van dynastieën. Hitler wordt gedemoniseerd als zijnde een racist van het ergste niveau, we leren het op school etc etc terwijl hij tegen de banken vocht en bewees dat als je de centrale banken eruit knikkert je als land je eigen koers kan bepalen, dit willen ze verbloemen want kijk hoe succesvol hij was geworden. Ook is mijn Kamph verandert, aangepast en er zijn zelfs 241 nog wat pagina's toegevoegd, lol. Hitler erg? laten we het eens hebben over Koning Leopold de tweede van België, Atilla de Hun etc etc en waar ook niemand het over heeft is dat Nietzsche al in 1851 ofzo heel detailleert het hele verhaal over de Joden wist voor te brengen als een erge gebeurtenis die ons te wachten staat! Zelfs de 6 miljoen joodse doden waren voorspelt, nu blijken dat er 200.000 te zijn ofzo, maar we betalen nog steeds voor de 6 miljoen en hebben een herdenkingsdag. Dit systeem waar we heden in leven is er niet zomaar één, het is opgezet oa om Prins Klaus Nederland verder en dieper te infiltreren. Beatrix is dan ook gewoon uitgehuwelijkt. Die ene Journalist is nu al dood maar hij was huis journalist en dat doen ze sinds die tijd niet meer , maar hem hebben ze zwijggeld betaald, miljoenen, mede omdat er naar buiten was gekomen dat Prins Klaus , Verkrachten na zijn behoefte en haar zwaar mishandelde.

Hitler wordt gwn ingezet om de rest van de geschiedenis te verdoezelen.
Gelukkig zijn er voldoende getuigenissen van betrokken zelf destijds, de Neurenberg stukken en veel meer bronnen die aangeven dat een groot deel van je post gewoon niet klopt. En verdoezelen? Zowel Hitler en Himmler probeerde de geschiedenis eerder naar hun eigen hand te zetten. En zaken die niet in hun straatje paste te verdoezelen. Eigenlijk is je gele post onzin en het neigt ook een beetje naar holocaust ontkenning.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 26-10-2019 00:41:34 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189623600
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 00:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er voldoende getuigenissen van betrokken zelf destijds, de Neurenberg stukken en veel meer bronnen die aangeven dat een groot deel van je post gewoon niet klopt. En verdoezelen? Zowel Hitler en Himmler probeerde de geschiedenis eerder naar hun eigen hand te zetten. En zaken die niet in hun straatje paste te verdoezelen.
1 welke getuigen? Neurenberg stukken, LOl die bewijzen dat het daar maar ging om 1.800 doden, LOL. https://translate.google.(...)d_War_II&prev=search

Hier nog wat feitelijke informatie

https://translate.google.(...)aust.htm&prev=search

Volgens cijfers van het Rode Kruis en de Oost-Duitse regering zijn de totale doden in elk kamp respectievelijk 272.000 en 282.000, inclusief homoseksuelen, communisten, zigeuners, moordenaars, pedofielen enz. Het cijfer van 6 miljoen is een Kabbalistisch getal, een magisch cijfer dat in kranten staat in de vroege jaren 1900...……..LOL.

En wat hadden Hitler en Himmler dan te verdoezelen, noem 1 ding, ze werden al door de wereld als monsters geportretteerd dus wat was er meer om te verdoezelen? Wat Himmler deed was theoretisch al bekend want de psychologie heeft dat al eerder in praktijk uitgevoerd en deze hebben het weer vanuit de oud heden. Hun hebben geen enkele effort gedaan om de geschiedenis naar hun handen te zetten, tis actie en reactie. Jammer dat je maar één enkel onderwerp uit de gehele context haalt en daarmee alles afdoet als ik verzin maar wat. Probeer aub niet je onwetendheid aan mij te verwijten , wil je?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 01:13:48 #194
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189623824
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 00:53 schreef groftick het volgende:

[..]

1 welke getuigen? Neurenberg stukken, LOl die bewijzen dat het daar maar ging om 1.800 doden, LOL. https://translate.google.(...)d_War_II&prev=search

Hier nog wat feitelijke informatie

https://translate.google.(...)aust.htm&prev=search

Volgens cijfers van het Rode Kruis en de Oost-Duitse regering zijn de totale doden in elk kamp respectievelijk 272.000 en 282.000, inclusief homoseksuelen, communisten, zigeuners, moordenaars, pedofielen enz. Het cijfer van 6 miljoen is een Kabbalistisch getal, een magisch cijfer dat in kranten staat in de vroege jaren 1900...……..LOL.

En wat hadden Hitler en Himmler dan te verdoezelen, noem 1 ding, ze werden al door de wereld als monsters geportretteerd dus wat was er meer om te verdoezelen? Wat Himmler deed was theoretisch al bekend want de psychologie heeft dat al eerder in praktijk uitgevoerd en deze hebben het weer vanuit de oud heden. Hun hebben geen enkele effort gedaan om de geschiedenis naar hun handen te zetten, tis actie en reactie. Jammer dat je maar één enkel onderwerp uit de gehele context haalt en daarmee alles afdoet als ik verzin maar wat. Probeer aub niet je onwetendheid aan mij te verwijten , wil je?
De oorlogsmisdaden begaan in de tweede wereldoorlog zijn door de Duitsers zelf uitstekend gedocumenteerd Om daar maar eens mee te beginnen. En je zou eens aan antropologie moeten gaan denken om maar eens wat te noemen en de kijk van Hitler met zijn misdadige kliek daarop. En wat bedoel je met het getal 1800. Tijdens WO2 waar Hitler toch wel als hoofdader van kan worden gezien zijn er tussen de 40 en 65 miljoen doden gevallen waaronder minstens 6 miljoen Joden. Tijdens de holocaust. Dat laatste ontkennen is geloof ik zelfs strafbaar in Nederland.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189623979
Je bent heel paradoxaal in je uitleg en ik zou bij het ontkennen van de hoeveelheid doden een genocide ontkennen? Probeer die twee eens te scheiden wil je. Wie gaat me straffen dan als ik de hoeveelheid doden ontken? Ik ontken geen doden, maar alleen de hoeveelheid. Er zijn tal van bewijzen die aantonen dat er veel minder dan 6 miljoen doden zijn gevallen, ook de linken die ik je stuurde leggen dit uit, maar je hebt ze niet eens gelezen, mede omdat je al een standpunt hebt ingenomen, lol.

Het getal 1800 staat voor het jaar 1800, nog lang voor de oorlog. Het getal 6 miljoen is een magische getal wat in de thora meerde malen wordt aangehaald, lol. Nietse schreef dus dat er een bepaalde groep was die uit is om wereldmacht na te streven, daarbij zullen ze magische symbolieken gebruiken zoals 6 miljoen doden etc etc. Deze man was niet tegen Joden want hij '' uiten zich ook zo over het christendom etc etc . Het staat in de thora, lol lang voor de tweede wrede oorlog is voorgevallen, ook nietzse schreef dit lang voor Hitler etc etc de oorlog überhaupt bekend was. Wat wil je nu eigenlijk zeggen met je het is strafbaar in jou context, dat als ik niet mee ga in jou perspectief dat het dan strafbaar is?, lol
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 01:48:08 #196
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189624140
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 01:29 schreef groftick het volgende:
Je bent heel paradoxaal in je uitleg en ik zou bij het ontkennen van de hoeveelheid doden een genocide ontkennen? Probeer die twee eens te scheiden wil je. Wie gaat me straffen dan als ik de hoeveelheid doden ontken? Ik ontken geen doden, maar alleen de hoeveelheid. Er zijn tal van bewijzen die aantonen dat er veel minder dan 6 miljoen doden zijn gevallen, ook de linken die ik je stuurde leggen dit uit, maar je hebt ze niet eens gelezen, mede omdat je al een standpunt hebt ingenomen, lol.

Het getal 1800 staat voor het jaar 1800, nog lang voor de oorlog. Het getal 6 miljoen is een magische getal wat in de thora meerde malen wordt aangehaald, lol. Nietse schreef dus dat er een bepaalde groep was die uit is om wereldmacht na te streven, daarbij zullen ze magische symbolieken gebruiken zoals 6 miljoen doden etc etc. Deze man was niet tegen Joden want hij '' uiten zich ook zo over het christendom etc etc . Het staat in de thora, lol lang voor de tweede wrede oorlog is voorgevallen, ook nietzse schreef dit lang voor Hitler etc etc de oorlog überhaupt bekend was. Wat wil je nu eigenlijk zeggen met je het is strafbaar in jou context, dat als ik niet mee ga in jou perspectief dat het dan strafbaar is?, lol
Om toch even op de holocaust en dergelijke terug te komen. Op 20 januari 1942 is er een conferentie gehouden met als belangrijkste deelnemers leden van de SS en hoge burgerbestuurders. Daarbij is er een inventaris op gemaakt van het aantal Joden per land en het totaal daarvan binnen Europa. Die uiteindelijk in de endlosung zoals Hitler dat noemde diende om te komen. Zij kwamen zelf tot een getal van 11 miljoen Joden. Wat verder dus niets te maken heeft met de getallen die jij daarover noem. Dus de uitvoerders de SS uiteindelijk spreken jou getallen zelf al tegen. Andere bevolkingsgroepen komen daar dan nog later zelfs bij dus.



[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 26-10-2019 01:58:36 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189624220
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 01:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Om toch even op de holocaust en dergelijke terug te komen. Op 20 januari 1942 is er een conferentie gehouden met als belangrijkste deelnemers leden van de SS en hoge burgerbestuurders. Daarbij is er een inventaris op gemaakt van het aantal Joden per land en het totaal daarvan binnen Europa. Wat uiteindelijk in de endlosung zoals Hitler dat noemde diende om te komen. Zij kwamen zelf tot een getal van 11 miljoen Joden. Wat verder dus niets te maken heeft met de getallen die jij daarover noem. Dus de uitvoerders de SS uiteindelijk spreken jou getallen zelf al tegen. Andere bevolkingsgroepen komen daar dan nog later zelfs bij dus.

[ afbeelding ]
Als je toch knipt en plakt, geef dan de gehele bron, hier nog een link die alle argumenten etc etc die jij klakkeloos overneemt debunked.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ers-11705701-a802923
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 02:04:11 #198
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189624241
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 02:00 schreef groftick het volgende:

[..]

Als je toch knipt en plakt, geef dan de gehele bron, hier nog een link die alle argumenten etc etc die jij klakkeloos overneemt debunked.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ers-11705701-a802923
Ik ga er vanuit dat jij met jou kennis toch wel bekent bent met een van de bekendste conferenties die in het Duitsland van de nazis gehouden is over hoe het Joden vraagstuk diende opgelost te worden. Standaard school huiswerk geschiedenis en er is zelfs een film over. Overigens is het artikel van de NRC ook om te draaien. Niet alle Joden zijn namelijk in de kampen omgekomen. In het artikel wordt de inzet van de einsatzgruppen bijvoorbeeld niet genoemd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 26-10-2019 02:10:54 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189624284
https://www.universiteitl(...)tmaskeren-van-mythen

Je praat typt veel , maar geen enkele bron, zo kan ik er ook wel 10000000000
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 02:14:22 #200
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189624299
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 02:11 schreef groftick het volgende:
https://www.universiteitl(...)tmaskeren-van-mythen

Je praat typt veel , maar geen enkele bron, zo kan ik er ook wel 10000000000
Alstublieft en er is wel meer te vinden. Maar wel erg om een bron te moeten geven voor iets wat jij gewoon hoort te weten.
https://encyclopedia.ushm(...)d-the-final-solution

En er is zelfs recent nog een hele serie geweest over Reinhard Heydrich trouwens onder welke steen leef jij?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189624376
Houd toch op, je bent zo geïndoctrineerd dat je geen besef hebt van wat er daadwerkelijk nu is gebeurd. Ik ook niet, maar er zijn teveel bewijzen dat jij puur de propaganda verkondigd, ook te zien aan je site, lol. Reinhard Heydrich was een slager en dan wat, hij wordt et als Hitler , Himmler, SS, Gastapo etc et als monster neergezet, niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen zijn gebeurt, men trekt al jaren twijfel over de hoeveelheid slachtoffers en het is al meerde keren zelfs bewezen, de joodse gemeenschap heeft zelfs tot twee keer toe hun grafsteen ter herdenking moeten aanpassen, maar vertikken om een nieuwe verdrag te onder tekenen waarbij ze maar vergoed orden voor wat hun zelf op de grafstenen hebben geplaats. Van 6 miljoen gingen ze naar 4 miljoen maar ook dat hebben z moeten aanpassen, naar 200, 150.00 duizend. Ik ben ook klaar met deze vruchteloze discussie. Het klakkeloos overnemen van informatie is een slecht toekomst gegeven , maar het gebeurd, steeds, meer en meer. Mensen zijn niet meer in staat het geleerde vanuit school zelf nog eens in twijfel te trekken en te filteren, lol.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 02:31:50 #202
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189624401
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 02:27 schreef groftick het volgende:
Houd toch op, je bent zo geïndoctrineerd dat je geen besef hebt van wat er daadwerkelijk nu is gebeurd. Ik ook niet, maar er zijn teveel bewijzen dat jij puur de propaganda verkondigd, ook te zien aan je site, lol. Reinhard Heydrich was een slager en dan wat, hij wordt et als Hitler , Himmler, SS, Gastapo etc et als monster neergezet, niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen zijn gebeurt, men trekt al jaren twijfel over de hoeveelheid slachtoffers en het is al meerde keren zelfs bewezen, de joodse gemeenschap heeft zelfs tot twee keer toe hun grafsteen ter herdenking moeten aanpassen, maar vertikken om een nieuwe verdrag te onder tekenen waarbij ze maar vergoed orden voor wat hun zelf op de grafstenen hebben geplaats. Van 6 miljoen gingen ze naar 4 miljoen maar ook dat hebben z moeten aanpassen, naar 200, 150.00 duizend. Ik ben ook klaar met deze vruchteloze discussie. Het klakkeloos overnemen van informatie is een slecht toekomst gegeven , maar het gebeurd, steeds, meer en meer. Mensen zijn niet meer in staat het geleerde vanuit school zelf nog eens in twijfel te trekken en te filteren, lol.
Dat conferentie die ik noem heeft plaats gevonden is een feit. Maar als jij het plannen van 11 miljoen doden en de betrokkene daarom heen niet monsterlijk vindt mag dat natuurlijk. En natuurlijk mag dat dan ook wel laten we maar zeggen een onsje minder zijn. Ik heb daar een andere mening over.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 26-10-2019 02:39:52 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189624457
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 02:31 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat conferentie die ik noem heeft plaats gevonden is een feit. Maar als jij het plannen van 11 miljoen doden niet monsterlijk vindt mag dat natuurlijk. En natuurlijk mag dat dan ook wel laten we maar zeggen een onsje minder zijn. Ik heb daar een andere mening over.
Wederom haal je twee zaken door elkaar, volgens jou belevening is een conferentie die geweest is een feit, idd dat klopt, maar wil je nu beweren dat daar de waarheid in pacht werd genomen?

Een feit is geen waarheidsbevinding man, damnnnnnn een feit is gewoon iets wat gecheckt kan worden door meerde verschillende kanalen, dus als ik '' iets '' op papier zet en het kan door meerder mensen gelezen worden is het ook al een feit, lol of het waar is , is een ander verhaal.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 06:10:01 #204
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189624940
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 02:41 schreef groftick het volgende:

[..]

Wederom haal je twee zaken door elkaar, volgens jou belevening is een conferentie die geweest is een feit, idd dat klopt, maar wil je nu beweren dat daar de waarheid in pacht werd genomen?

Een feit is geen waarheidsbevinding man, damnnnnnn een feit is gewoon iets wat gecheckt kan worden door meerde verschillende kanalen, dus als ik '' iets '' op papier zet en het kan door meerder mensen gelezen worden is het ook al een feit, lol of het waar is , is een ander verhaal.
Veel van de misdaden begaan door de nazis zijn door hen zelf beschreven en gedocumenteerd. Wat wil je nog mee aan feiten hebben. _O-

https://nuremberg.law.harvard.edu/

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 26-10-2019 06:36:39 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189625174
De neremberg trails hebben niets van waarheid, hoe kom jij erbij , je erachter te verschuilen? Het was de Politiek die als wet probeerde zich voor te doen, met alle gevolgen van dien.
"Er is in het Parlement een dubbele macht van leven en dood door Bill, een rechterlijke macht en wetgevende; de ​​maat van de ene is wat juridisch rechtvaardig is; van de andere, wat Prudential en Politickly geschikt is voor het goede en het behoud van het geheel. Maar deze twee, onder de gunst, mogen niet worden verward in het Oordeel: we moeten gebrek aan wettigheid niet scheiden met kwestie van gemak, noch de defailance van prudentiële fitness met een schijn van juridische rechtvaardigheid. "
Deze nadruk op procedurele regelmaat is niet wettisch of, zoals nu soms wordt gezegd, conceptueel. Als er één axioma is dat duidelijk naar voren komt uit de geschiedenis van het constitutionalisme en uit de studie van een wetsontwerp of een handvest van vrijheid, dan zijn procedurele waarborgen de kern van de vrijheden die we koesteren. Niet alleen de specifieke garanties met betrekking tot strafrechtelijke processen, maar de algemene belofte van een "behoorlijk proces" zijn altijd in de eerste plaats geformuleerd en geïnterpreteerd in hun procedurele aspect. Inderdaad ligt het nauwelijks in de mond van een voorstander van de Neurenberg-procedure om dergelijke procedurele overwegingen in twijfel te trekken; want kan niet worden gezegd dat de reden dat de auteurs van die procedures ze in de vorm van een proces hebben uitgebracht, was om het publiek ervan te overtuigen dat de gebruikelijke waarborgen en vrijheden werden bewaard?
Het is tegen deze bedrieglijke verschijning, groot met slechte gevolgen voor de wet overal, dat we allemaal burgerlijke moed moeten uitspreken, zowel rechters als advocaten en leken, hoe stil we gewoonlijk ook zijn

Nu bewijs je het wel hahahahahahahahahaha Harvard? je hebt geen besef wat voor een rol die spelen in jou indoctrinatie en dat je hun erbij haalt bewijst alles. Je kan feiten en waarheidsbevinding niet eens uit elkaar houden man en waarom gedocumenteerd en feiten in de twee zinnen plaatsen. Ik leg je uit dat een documentatie een feit is , alleen omdat het beschreven staat, maar iets een feit noemen, maakt het niet waar, daarvoor moet er eerst een waarheidsbevinding uitvoeren vinden en dat is nu ook exact het probleem bij de nurenberg trails.

Voor de simpele ziel , betekend het proces de waarheid, omdat het beschreven staat. Men vergeet dat er een waarheidsbevinding moet plaats vinden.

Ga aan een advocaat vragen wat nu een feit is dan? in elke strafzaak in NL moeten feiten aan een waarheidsbevindignen gekoppeld zijn, dit kunnen getuigen zijn, camera beelden etc etc dan pas kan iemand veroordeeld worden. Het nuremberg trail is niet zo te werk gegaan, ze hebben betrokkenen veroordeeld zonder dat er een waarheidsbevinding was.

Daarom zou zo'n trial deze dagen het niet eens redden en het zou als ongeldig verklaard worden puur door het gebrek aan de feitelijke waarheidsbevinding(en) Want in elke rechtbank moet de rechter de wet handhaven en dat is niet goed genoeg gebeurt bij het nuremberg proces, dus het feit dat jij je daarachter verschuild, maakt dat je onwetend overkomt.

uitvoerende bepaling is ex post facto.

1 Het is Amerika die project paper clip heeft opgezet en dan wil jij Amerika erbij halen? wauww je hebt echt geen besef. Project paper clip was en is bedoelt geweest om nazi,s over te brengen naar Amerika en deze nazi,s werden op hoge functie binnen oa de CIA geplaatst.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Paperclip

Het proces van Neurenberg leidde tot 3.887 gevallen, waarvan ongeveer 3.400 werden ingetrokken. 489 zaken werden berecht, waarbij 1.672 beklaagden betrokken waren. 1.416 van hen werden schuldig bevonden; minder dan 200 werden geëxecuteerd en nog eens 279 beklaagden werden tot leven in de gevangenis gestuurd. In de jaren vijftig waren ze bijna allemaal vrijgegeven.

Wat probeer je nu te verspreiden dat deze 1500 mensen die veroordeeld zijn, 11 miljoen mensen gedood hebben, hahahahahahahahahahahaha kom op man, denk zelf eens na.

Citaat na de nuremburg trails van één van de hoge nazi,s In een interview in 2005 voor de Washington Post onthulde Benjamin B. Ferencz , hoofdaanklager van het Amerikaanse leger bij het Einsatzgruppen-proces, enkele van zijn activiteiten tijdens zijn periode in Duitsland. "Iemand die er niet was, kon nooit echt begrijpen hoe onwerkelijk de situatie was", zei hij. De Amerikanen hebben ten minste een dozijn laaggeplaatste Duitse SS-verdachten aan kampen voor ontheemden afgeleverd om ze door de OP's ('ontheemden') te laten executeren, zonder voorafgaand proces of veroordeling. In die tijd was het volgens de militaire wet legaal om verdachten aan hun slachtoffers over te dragen voor verdere ondervraging. [4]
Ik heb ooit gezien hoe DP's een SS'er sloegen en hem vervolgens vastbonden aan de stalen brancard van een crematorium. Ze schoven hem in de oven, zetten het vuur aan en haalden hem terug naar buiten. Sla hem opnieuw en plaats hem terug totdat hij levend werd verbrand. Ik heb niets gedaan om het te stoppen. Ik veronderstel dat ik met mijn wapen had kunnen zwaaien of in de lucht had kunnen schieten, maar ik was niet geneigd dat te doen. Maakt dat mij een medeplichtige om te vermoorden? [4]
In het interview wees Ferencz er ook op dat de militaire wettelijke normen destijds acties toestonden die vandaag niet mogelijk zouden zijn.
Weet je hoe ik getuigenverklaringen heb gekregen? Ik zou een dorp ingaan waar een Amerikaanse piloot bijvoorbeeld was geparachuteerd en doodgeslagen en iedereen tegen de muur hebben opgesteld. Dan zou ik zeggen: 'Iedereen die liegt, wordt ter plekke neergeschoten.' Het is nooit in me opgekomen dat verklaringen die onder dwang zijn afgelegd, ongeldig zouden zijn. [4]

hier de link https://en.m.wikipedia.org/wiki/Subsequent_Nuremberg_trials

ironisch genoeg geloof je Amerika die de trails in elkaar hebben gezet om zo de mensheid te beschermen? nadat ze de eerste en tweede wereld oorlog zelf op gang hebben gezet.

[ Bericht 24% gewijzigd door SuperHartje op 30-10-2019 15:40:15 (Holocaust ontkenning is niet toegestaan!! Pas op!!) ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')