Ik dacht altijd een tiet met een bretel er overheen ofzo, a la lil kimquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Een deel van de hals/schouder van een vrouw die een ketting om heeft
Je was niet de enige.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd een tiet met een bretel er overheen ofzo, a la lil kim
WAT noem je mij??!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:10 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje pixeligIk houd niet van pixelige vrouwen
Ik dacht dat het rug/schouder wasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd een tiet met een bretel er overheen ofzo, a la lil kim
Hm. Na al die jaren bekijk ik mijn eigen UI eens heel anders. Toch kan ik het ook weer niet heel kinderlijk vinden, zoals zij daar zit. Kennelijk heb ik die pedofiele associaties niet zo snel als jij, zelfs niet als ik het probeer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef griekjeee het volgende:
Ja sorry ik kan er niets aan doen, maar dat lijkt geen volwassen vrouw die daar zit.
Al was het een kind, volgens Sanderijn hoort dat gewoon bij de opvoeding van een kind om elkaars lichaam te verkennenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hm. Na al die jaren bekijk ik mijn eigen UI eens heel anders. Toch kan ik het ook weer niet heel kinderlijk vinden, zoals zij daar zit. Kennelijk heb ik die pedofiele associaties niet zo snel als jij, zelfs niet als ik het probeer.
Hey Garisson72 je hebt een plaatje van een kerel die wordt afgezogen door een klein meisjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hm. Na al die jaren bekijk ik mijn eigen UI eens heel anders. Toch kan ik het ook weer niet heel kinderlijk vinden, zoals zij daar zit. Kennelijk heb ik die pedofiele associaties niet zo snel als jij, zelfs niet als ik het probeer.
Dat zal het vast zijn dan. Ik zeg ook niet dat ze het is hoor, maar ik vind het wel zo lijken. Dat ligt inderdaad aan mijn associatie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gadverdamme, waarom heb jij een vrouwenlijk die die man 'pijpt' als UI?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien als je een groot aantal hoge kwaliteit naaktfoto's per pm naar me stuurt, misschien met een klein Blu-ray kwaliteit filmpje, kan ik mijn mening bijstellen.quote:
Ik heb dit even gecrosspost in OUD. Kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Al was het een kind, volgens Sanderijn hoort dat gewoon bij de opvoeding van een kind om elkaars lichaam te verkennen
Het moet niet gekker worden! Dat dit kán, anno 2010!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef Nikmans het volgende:
Hey Garisson72 je hebt een plaatje van een kerel die wordt afgezogen door een klein meisje![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
En de belangrijkste vraag in deze is natuurlijk: windt het je op?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:17 schreef griekjeee het volgende:
Dat zal het vast zijn dan. Ik zeg ook niet dat ze het is hoor, maar ik vind het wel zo lijken. Dat ligt inderdaad aan mijn associatie.
En zonder handen ook nog hè!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:20 schreef RickoKun het volgende:
Gadverdamme, waarom heb jij een vrouwenlijk die die man 'pijpt' als UI?
Linkje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dit even gecrosspost in OUD. Kijken wat er gebeurt.
Linkje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dit even gecrosspost in OUD. Kijken wat er gebeurt.
[..]
Het moet niet gekker worden! Dat dit kán, anno 2010!![]()
[..]
En de belangrijkste vraag in deze is natuurlijk: windt het je op?
[..]
En zonder handen ook nog hè!
Die man, bedoel ik. Dat vrouwenlijk trouwens misschien ook wel.
quote:
Geen deel drie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |