Rode draad was die immense hendig sjieke slip van die vriendin van underwatertakerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben de rode draad van dit topic alweer vergeten inmiddels. Was het nou zo dat underwatertaker Carice van Houten neukt?
Nee underwatertaker neukt jouw moeder, en Doutzen Kroes neukt die dikke zeug die zich de vriendin van underwatertaker noemt. En underwatertaker fapt op foto's van de vriend van Carice van Houten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben de rode draad van dit topic alweer vergeten inmiddels. Was het nou zo dat underwatertaker Carice van Houten neukt?
WAT EEN TOPIC IS DIT GEWORDENquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee underwatertaker neukt jouw moeder, en Doutzen Kroes neukt die dikke zeug die zich de vriendin van underwatertaker noemt. En underwatertaker fapt op foto's van de vriend van Carice van Houten.
Rode draad/samenvatting/conclusie/jaaroverzicht:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
Waren alle topics maar zo overzichtelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Rode draad/samenvatting/conclusie/jaaroverzicht:
Underwatertaker: Carice van Houten is echt graflelijk
Fok: Je hebt geen smaak of bent gay.
Underwatertaker: Gay? Heb de lekkerste vriendin ooit. Check mn FOBO.
Fok: Wat een varken
Griesje: Hey! Dat valt best mee. En Carice is een hoer zoals alle Nederlandse actrices
ZoKanIkHetOok: TS mag ik je onderbroek kopen?
J.Herrer: Hier, heb je een rap
Underwatertaker: Je moeder.
ZoKanIkHetOok: Underwatertaker pakt iets uit de koelkast.
Garrison72: Ik volg het niet meer.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Rode draad/samenvatting/conclusie/jaaroverzicht:
Underwatertaker: Carice van Houten is echt graflelijk
Fok: Je hebt geen smaak of bent gay.
Underwatertaker: Gay? Heb de lekkerste vriendin ooit. Check mn FOBO.
Fok: Wat een varken
Griesje: Hey! Dat valt best mee. En Carice is een hoer zoals alle Nederlandse actrices
ZoKanIkHetOok: TS mag ik je onderbroek kopen?
J.Herrer: Hier, heb je een rap
Underwatertaker: Je moeder.
ZoKanIkHetOok: Underwatertaker pakt iets uit de koelkast.
Garrison72: Ik volg het niet meer.
Waarom spastisch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:56 schreef Garisson72 het volgende:
En nou is griekjeee's UI óók nog eens in een spastisch wijf veranderd! Het moet verdomme niet gekker worden in 2010!
Ze doet gewoon lippenstift op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:58 schreef Garisson72 het volgende:
omdat ze haar armen en handen zo verwrongen voor zich houdt. Maar dat is mijn associatie dan hè.
Ik moest er ook aan wennenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:56 schreef Garisson72 het volgende:
En nou is griekjeee's UI óók nog eens in een spastisch wijf veranderd! Het moet verdomme niet gekker worden in 2010!
Ah, nu je het zegt. Ik ook met mijn vreemde associaties.quote:
Laten we maar niet beginnen over mijn associaties bij jouw ui. Ik krijg daar altijd zo'n pedo idee bij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, nu je het zegt. Ik ook met mijn vreemde associaties.
Ah, een inkijkje in de donkere krochten van griekjeee's ziel. Zolang je maar doorhebt dat het jouw associaties zijn hè!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:02 schreef griekjeee het volgende:
Laten we maar niet beginnen over mijn associaties bij jouw ui. Ik krijg daar altijd zo'n pedo idee bij.![]()
![]()
Wat moest die vorige ui van je eigenlijk voorstellen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over mijn associaties bij jouw ui. Ik krijg daar altijd zo'n pedo idee bij.![]()
![]()
Jij ziet mijn webicon in plaats van mijn UI.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:07 schreef Sackboy het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het over, haar UI heeft helemaal geen armen/handen in beeld.
[ afbeelding ]
Een deel van de hals/schouder van een vrouw die een ketting om heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat moest die vorige ui van je eigenlijk voorstellen?
Ja sorry ik kan er niets aan doen, maar dat lijkt geen volwassen vrouw die daar zit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, een inkijkje in de donkere krochten van griekjeee's ziel. Zolang je maar doorhebt dat het jouw associaties zijn hè!
Niet zomaar een vrouw, ik was het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Een deel van de hals schouder van een vrouw die een ketting om heeft
Dan ben je wel een beetje pixeligquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet zomaar een vrouw, ik was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |