Ondertussen gaan we hier vrolijk verder met de regenboog aktie van Fok!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:28 schreef GlowMouse het volgende:
ja mensen om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je BINNEN TIEN MINUTEN reply'en en dan krijgt je nick een kleurtje straks
Partypoopah!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:09 schreef porsche1 het volgende:
Slotje graag. Geen nieuwe kleur mensen en 1 vaste kleur met tag "Kleurtjes aktie".
Alleen omdat je je zin niet krijgtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:09 schreef porsche1 het volgende:
Slotje graag. Geen nieuwe kleur mensen en 1 vaste kleur met tag "Kleurtjes aktie".
Neeeeeheeeeequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:09 schreef porsche1 het volgende:
Heul niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Alleen omdat je je zin niet krijgt
Weltrusten!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:10 schreef Stunning het volgende:
Nou jullie zoeken 't maar uit ik duik m'n bed in.
ja die komt nu!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:10 schreef Harajuku. het volgende:
Paars man. Paars.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil ook een tag :
[ Allround Gangster ]
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:10 schreef Stunning het volgende:
Nou jullie zoeken 't maar uit ik duik m'n bed in.
Mag ik zijn kleur?quote:
Sabotagequote:
Wat sympathiek van je!quote:
Ik denk dat je eerder de tag (dyslextisch) verdient.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:13 schreef Myraela het volgende:
Doe het tagje, [ Myraela is lievvv ]
Want je bent de enige inwoner van Deventer?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou graag een tag willen als enige persoon in Deventer die een flesje bier in 1 minuut leeg kan hebben?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh en #794A99 + tag [laforest] die je weet toch
![]()
Deal!quote:
Keigemeen ditquote:
Nee, dat zeker nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Want je bent de enige inwoner van Deventer?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:16 schreef Myraela het volgende:
Het is Myraela en Twizu en laat me ff een printscreen maken
Rustig aan drinkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet
Maar kom op, een flesje Grolsch, dat hoeft niet langer dan 2 minuten te duren
Sommigen deden er 10 minuten+ over
Fietsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil oooooooohoook
Na 12 flesjes doe je niet meer rustig aanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Rustig aan drinken2 min KAN maar een half uur/20 min is lekkerder
Ik ook!quote:
Die tijd heb ik achter me gelaten 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na 12 flesjes doe je niet meer rustig aan
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die tijd heb ik achter me gelaten 4 jaar geleden
Nu de kwaliteit nog.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:20 schreef Myraela het volgende:
Ooit ga ik deze tagjes gebruiken om te bewijzen dat ik een kwaliteitsuser ben.
quote:
Ik ook, maar stil maarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik wil ook speciaal kleurtje en speciale tag![]()
was eentje voor mijquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil mijn #00ff84 kleurtje terug!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als het kan...
#FF073D
DIE HARD ToF !
Dan faal jij dus harder in het leven dan ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eerste, maar zie me effe meer posts hebben
Op de boterham morgenvroeg?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb hier nog 3 sloffen strijkers. Wat zal ik doen? In de vuurkorf?
Omdat ik op m'n iPod touch zitquote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan faal jij dus harder in het leven dan ik.
Foksilver? Zo beter?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik hoop dat het met die tagjes te maken heeft, maar hier opent geen enkel topc meer. Enkel het reageervenster.
maar we hebben hemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Keigemeen dit
En tag Greys for mod puhleaaaaaaase
Jij bent nu denk ik ook roze.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat voor een actie is dit, man?!
Ik ben buiten aan pijlen aan het afschieten en dan mis ik dit...
Ebuddy, en anders die ebuddy appquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Omdat ik op m'n iPod touch zitMSN werkt meestal niet, maar ik zal het voor jou even proberen
Gelukkig nieuwjaar alsnogquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Jij bent nu denk ik ook roze.
Maar iedereen. Me schouder doet pijn, ik ben moe en alles. Ik ga slapen!
Bedankt voor deze geniale actie.
Ik hoop dat iedereen een gelukkig nieuw jaar heeft gehad en alles. Doeii!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...quote:
Poëzie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...
waarbij het geluid van het breken van mijn hart.. is als een donderslag bij zeer donkere hemel![]()
![]()
Werkt weer. Geen idee hoe dit heet; het is in elk geval niet die layout die je hebt als je uitgelogd bent.quote:
Ja, dit is maar een zwak kleurtje. Gewoon mooi echt paarsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...
waarbij het geluid van het breken van mijn hart.. is als een donderslag bij zeer donkere hemel![]()
![]()
Doe eens: Ik hou van mijn Fietsquote:
Ja, gay roze.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vandaag wel.
Je ziet mn kleurtje toch
roze en meteen het woord gay erbij halenquote:
Daar zit ik nu opquote:
En de Boxxy <3 voor mijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer komt de "I Love -_Guitarist_-" Tag?
Ja , je kan ook gewoon metro zijn he meid? Tsssquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
roze en meteen het woord gay erbij halen!
In zijn geval welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
roze en meteen het woord gay erbij halen!
conclusies trekken is zoooo 2009!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja , je kan ook gewoon metro zijn he meid? Tsss
De admins en FA's welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil jouw geluk niet in de weg staan.
Nou ja, zeg...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Jij bent nu denk ik ook roze.
Maar iedereen. Me schouder doet pijn, ik ben moe en alles. Ik ga slapen!
Bedankt voor deze geniale actie.
Ik hoop dat iedereen een gelukkig nieuw jaar heeft gehad en alles. Doeii!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, ik weet het, ik ben een zeurpiet... maar ik vond m zo mooiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:30 schreef 8108139dpths het volgende:
Glimmend muisje, mag ik #00ff84? Toe nou?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik ben een zeurpiet... maar ik vond m zo mooi![]()
Picsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja meid, als alleenstaande moeder heb je het maar zwaar pfff
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Google ff op milf, zonder safesearch.
Nee. Linkse Milieu Hooligan. Dat is beterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Harajuku. het volgende:
Nu als tag ASIELACTIE FTW, past bij het groen.
Da's waar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen verschil man. U vraagt milfs u krijgt milfs.
keuzes!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik had liever kropslagroen.
Of ondergaandezonrood.
Stilleoceaanblauw had ook wel mooi geweest.. of graangeel.
hmm..
Mooiquote:
is ie alquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen, maar jij kan wel even vooruit met google zie ik
Die komt niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer komt de "I Love -_Guitarist_-" Tag?
Nope.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige waarbij de topic er zo uitziet?
[ afbeelding ]
je gebruikt de fossiele lay-outquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige waarbij de topic er zo uitziet?
[ afbeelding ]
quote:
Over 100 jaar zeg ik tegen mn achterkleinkids: Jongens, jullie overgrootopa had vroeger een kleurtje. En nee, niet zomaar, wel 10 verschillende! En dan zullen ze me zien als hun grote held, hun voorbeeld. Dat ga ik doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:37 schreef Scytec het volgende:
Alleen echte bazen hebben dit voor elkaar gekregen.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Over 100 jaar zeg ik tegen mn achterkleinkids: Jongens, jullie overgrootopa had vroeger een kleurtje. En nee, niet zomaar, wel 10 verschillende! En dan zullen ze me zien als hun grote held, hun voorbeeld. Dat ga ik doen.
Ja, die prefereer ik boven de nieuwe 'hippe' lay-out die ik enkel als zeer onpraktisch en ontzettend lelijk ervaar.quote:
Kinderen die vragen ...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:40 schreef Pluis_Konijn het volgende:
EN IK WIL NOG STEEDS MN EIGEN TAG EN KLEURTJE
Whehehe, ik dacht vanavond ook dat ik m'n collega's er niet onder zou zuipenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die kans is groterdan dat je 'm onder de tafel zuipt
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef Yannick567 het volgende:
Marko is he-le-maal trots op al zijn kleurtjes
Why?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef vijv het volgende:
Als we dan toch met tags bezig zijn dan smeel ik om een 'lego' tag
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil mijn #00ff84 kleurtje terug!
Ik vermoed dat remlof een dubbele bodem heeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ik dacht vanavond ook dat ik m'n collega's er niet onder zou zuipen
Toch wel
Wie wel dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef Trollface. het volgende:
-knip- Omdat ik geen scripts heb gebruikt?![]()
Gratsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:42 schreef Brainfish het volgende:
Wat een heerlijk begin van het jaar. Ik ben zo gelukkig
Mijn eigen Boxxy tag.
Da's waar ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vermoed dat remlof een dubbele bodem heeft.
Die verhalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |