Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan faal jij dus harder in het leven dan ik.
Foksilver? Zo beter?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik hoop dat het met die tagjes te maken heeft, maar hier opent geen enkel topc meer. Enkel het reageervenster.
maar we hebben hemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Keigemeen dit
En tag Greys for mod puhleaaaaaaase
Jij bent nu denk ik ook roze.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat voor een actie is dit, man?!
Ik ben buiten aan pijlen aan het afschieten en dan mis ik dit...
Ebuddy, en anders die ebuddy appquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Omdat ik op m'n iPod touch zitMSN werkt meestal niet, maar ik zal het voor jou even proberen
Gelukkig nieuwjaar alsnogquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Jij bent nu denk ik ook roze.
Maar iedereen. Me schouder doet pijn, ik ben moe en alles. Ik ga slapen!
Bedankt voor deze geniale actie.
Ik hoop dat iedereen een gelukkig nieuw jaar heeft gehad en alles. Doeii!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...quote:
Poëzie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...
waarbij het geluid van het breken van mijn hart.. is als een donderslag bij zeer donkere hemel![]()
![]()
Werkt weer. Geen idee hoe dit heet; het is in elk geval niet die layout die je hebt als je uitgelogd bent.quote:
Ja, dit is maar een zwak kleurtje. Gewoon mooi echt paarsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...
waarbij het geluid van het breken van mijn hart.. is als een donderslag bij zeer donkere hemel![]()
![]()
Doe eens: Ik hou van mijn Fietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |