Rustig aan drinkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet
Maar kom op, een flesje Grolsch, dat hoeft niet langer dan 2 minuten te duren
Sommigen deden er 10 minuten+ over
Fietsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil oooooooohoook
Na 12 flesjes doe je niet meer rustig aanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Rustig aan drinken2 min KAN maar een half uur/20 min is lekkerder
Ik ook!quote:
Die tijd heb ik achter me gelaten 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na 12 flesjes doe je niet meer rustig aan
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die tijd heb ik achter me gelaten 4 jaar geleden
Nu de kwaliteit nog.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:20 schreef Myraela het volgende:
Ooit ga ik deze tagjes gebruiken om te bewijzen dat ik een kwaliteitsuser ben.
quote:
Ik ook, maar stil maarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik wil ook speciaal kleurtje en speciale tag![]()
was eentje voor mijquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil mijn #00ff84 kleurtje terug!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als het kan...
#FF073D
DIE HARD ToF !
Dan faal jij dus harder in het leven dan ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eerste, maar zie me effe meer posts hebben
Op de boterham morgenvroeg?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb hier nog 3 sloffen strijkers. Wat zal ik doen? In de vuurkorf?
Omdat ik op m'n iPod touch zitquote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan faal jij dus harder in het leven dan ik.
Foksilver? Zo beter?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik hoop dat het met die tagjes te maken heeft, maar hier opent geen enkel topc meer. Enkel het reageervenster.
maar we hebben hemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Keigemeen dit
En tag Greys for mod puhleaaaaaaase
Jij bent nu denk ik ook roze.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat voor een actie is dit, man?!
Ik ben buiten aan pijlen aan het afschieten en dan mis ik dit...
Ebuddy, en anders die ebuddy appquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Omdat ik op m'n iPod touch zitMSN werkt meestal niet, maar ik zal het voor jou even proberen
Gelukkig nieuwjaar alsnogquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Jij bent nu denk ik ook roze.
Maar iedereen. Me schouder doet pijn, ik ben moe en alles. Ik ga slapen!
Bedankt voor deze geniale actie.
Ik hoop dat iedereen een gelukkig nieuw jaar heeft gehad en alles. Doeii!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...quote:
Poëzie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...
waarbij het geluid van het breken van mijn hart.. is als een donderslag bij zeer donkere hemel![]()
![]()
Werkt weer. Geen idee hoe dit heet; het is in elk geval niet die layout die je hebt als je uitgelogd bent.quote:
Ja, dit is maar een zwak kleurtje. Gewoon mooi echt paarsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja het mag wel iets donkerder.. zo donker als de pijn in mijn ziel...
waarbij het geluid van het breken van mijn hart.. is als een donderslag bij zeer donkere hemel![]()
![]()
Doe eens: Ik hou van mijn Fietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |