Had dan een DjRex TT gedaanquote:Op donderdag 31 december 2009 22:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil geen vuurwerk of nieuwjaar TT
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik wil niet met jou trouwen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig 2010 Stage SC-mensjes![]()
![]()
En nu lekker slapen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:04 schreef The_Dean het volgende:
Van harte gefeliciteerd met dit nieuwe jaar en nog vele jaren in gezondheid
Dat dusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:04 schreef The_Dean het volgende:
Van harte gefeliciteerd met dit nieuwe jaar en nog vele jaren in gezondheid
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
Het valt niet mee om de ogen open te houden
Hihiquote:
Nu nog wachten op het eerste poesje van 2010quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:26 schreef Bravebart het volgende:
De eerste kater van het jaar is alweer een feit
Die is ook al langs gelopenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:28 schreef jna het volgende:
[..]
Nu nog wachten op het eerste poesje van 2010
Deanquote:
De nadruk lag op langslopenquote:
Ik voel met je meequote:
Oh nee, dat gaat ons nooit lukkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
hoewel we toch nooit zulke hosselaars als Dean zullen worden
Stille hosselaars, dat zijn de beste. Die hebben geen tijd om er over op te scheppenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee, dat gaat ons nooit lukken
Wat is luctor dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Stille hosselaars, dat zijn de beste. Die hebben geen tijd om er over op te scheppen
Ojaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen hosselaaranders had ie Dzjenn nu allang ontmoet.
Wat ben jij vrolijkquote:
Oja, mijne ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
het jaar van mijn trouwen is aangebroken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
hoewel we toch nooit zulke hosselaars als Dean zullen worden
Lambalquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:36 schreef jna het volgende:
Kut, m'n iPhone is bijna leeg en m'n oplader ligt niet naast m'n bed. Wat moet ik nou?
Niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Trouw blijven is niet hetzelfde als trouwen Bart.
Alleen op werk/stagedagen ehquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:37 schreef jna het volgende:
En waar is luctor?!?!?! Die lag om half 1 in bed dus die kon makkelijk z'n 6 uur post maken.
Is goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:47 schreef jna het volgende:
Wie wilt met mij de nieuwe ross en iba worden? Ik heb een idee voor een remake van Wassenaar. De titel en het refrein heb ik al: Hosselaar, hosselaar, hosselaar, hosselaar.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
het jaar van mijn trouwen is aangebroken
Kan me voorstellen dat je zo blij bent inderdaad!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
raar hoor, over 7 maanden ben ik getrouwd en heet ik niet meer Gaby Schaap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
niet als je hoort wat de achternaam van mijn vriend is
onze trouwkaart wordt iets met:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
niet als je hoort wat de achternaam van mijn vriend is
onze trouwkaart wordt iets met:
[ afbeelding ]WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je hem daar op uitgezocht?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Aaaah, dat verklaartquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Doetinchemfamilie in de buurt van Borculo en zulks
Maestroquote:
Goeiemorgen!quote:
Niet voor het huwelijk?quote:
Boeng!quote:
Ik zeg niksquote:
Hoe was het in frieslan?quote:
Rustigquote:
Goedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoofdpijn. En ik heb heel de vakantie ook nog niks aan m'n studie gedaan.![]()
Hoe is het daar?
Ik was gisteren naar Hopes&Dreams gegaan. Artiesten als Chuckie , Sunnery James - Ryan Marciano , Afrojack , Shermanology (Andy - Dorothy Sherman) , ONE2MNY , Michael Mendoza , Le Mar , MC V.I.quote:
Tering! Dat zijn [dag]festivalprijzen man!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik was gisteren naar Hopes&Dreams gegaan. Artiesten als Chuckie , Sunnery James - Ryan Marciano , Afrojack , Shermanology (Andy - Dorothy Sherman) , ONE2MNY , Michael Mendoza , Le Mar , MC V.I.
Kaartje kostte ¤75,- (no shit) maar het was zoooo fucking vet. Veel mooie vrouwen, lekkere sfeer (totdat ze om half 6 gingen knokken...) en goede muziek. Topavondje..
In de Postquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik was gisteren naar Hopes&Dreams gegaan. Artiesten als Chuckie , Sunnery James - Ryan Marciano , Afrojack , Shermanology (Andy - Dorothy Sherman) , ONE2MNY , Michael Mendoza , Le Mar , MC V.I.
Kaartje kostte ¤75,- (no shit) maar het was zoooo fucking vet. Veel mooie vrouwen, lekkere sfeer (totdat ze om half 6 gingen knokken...) en goede muziek. Topavondje..
Ja zeker. Vraag niet hoe want het was echt fucking vaag, maar heb iig haar hyves. Haar iphone was ze kwijtgeraakt. (en ja, ik heb dat ding eerder die avond in haar hand gezien). Heel dat verhaal is te bizar voor woorden. Ff kijken of ik er nog wat uit kan halen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tering! Dat zijn [dag]festivalprijzen man!![]()
Als het maar leuk was![]()
Nog wat gehosseld?
Vliefd?quote:
Amaretto.quote:
Ah, daar is de kater ook binnen komen lopenquote:
Docter, docter! Gimme the news!!quote:
Ook wel een beetjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:56 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Verliefd zijn was toch beter geweest.
Vertel man, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja zeker. Vraag niet hoe want het was echt fucking vaag, maar heb iig haar hyves. Haar iphone was ze kwijtgeraakt. (en ja, ik heb dat ding eerder die avond in haar hand gezien). Heel dat verhaal is te bizar voor woorden. Ff kijken of ik er nog wat uit kan halen.
Ben überhaupt benieuwd of ze me nog kent
Mwa, kater is weer weg na een dag, vliefd zijn komt alleen maar sores van.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:56 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Verliefd zijn was toch beter geweest.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 had zowaar de halve avond aanspraak met een meisje
Wat heb ik last van een kater zeg
Ik vertel het wel op msn..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vertel man, ben benieuwd!
Bizarre verhalen
quote:
Levert ook leuke verhalen opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net even op hyves gezocht en ze is zelfs 19Ze had alleen een fototoestel bij die een maat van me had afgepakt en ik sta nog een paar keer onverklaarbaar raar op de foto
Wel een goede reden om dr nog eens aan te spreken
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, kater is weer weg na een dag, vliefd zijn komt alleen maar sores van.
Whehe
How you doin'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jaloers! Waarom ben ik nou nooit, maar dan ook echt NOOIT verliefd. Gr.
quote:
Ik was echt zatquote:
Klopt, tactisch hequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:07 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar dat is heul geen antwoord, meneertje.
Oh, zo boeiend is het niet hoorquote:
Je komt er maar op een manier achter!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik was echt zatSta echt zo fout op sommige foto's
Ze kent iig een goede vriendin van me maar blijkbaar ook een ex van me die me niet zo mag.... Dus geen idee wat ze van me denkt
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je komt er maar op een manier achter!
Stevennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Komt vanzelf wel, vooral niet opzoek gaan, dan lukt het nooit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jaloers! Waarom ben ik nou nooit, maar dan ook echt NOOIT verliefd. Gr.
Hosselen die handel!quote:
Daar gáát het niet om! Maar hey, laten we er meteen iederéén bij betrekken! Dus zeg eens mensen...quote:
Dat.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, vooral niet opzoek gaan, dan lukt het nooit.
Precies.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat.
En dan komt het ineens uit onverwachte hoek.
- 0quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:18 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Daar gáát het niet om! Maar hey, laten we er meteen iederéén bij betrekken! Dus zeg eens mensen...![]()
- hoeveel relaties heb jij gehad?
- hoeveel scharrels heb jij gehad?
- hoevaak ben je écht verliefd geweest?
- hoevaak ben je 's morgens ergens wakker geworden, niet meer wetende waar en met wie?
- wie heeft er hier eigenlijk een relatie?
- wanneer heb je voor het laatst gesekst?
Kijk, als jullie allemaal dat nou even braaf vertellen, is mijn drang naar nieuws ook even bevredigd.
Jaaaa hoor! Heel geloofwaardig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
- 0
- 0
- 0.5
- 0
- Nog niet
- Nog nooit
Duidelijk zo dacht ik
Kijk mij falen
Dean is leukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Dzjenn. het volgende:
Nou, ik weet het niet hoor. Ik ben ook niet op zoek ofzo, totaal niet zelfs. Maar eh, ja. Wie weet, ooit.
PMquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Dzjenn. het volgende:
Nou, ik weet het niet hoor. Ik ben ook niet op zoek ofzo, totaal niet zelfs. Maar eh, ja. Wie weet, ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
PMOh ja, stel je voor dat men dat denkt. Vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
PMOntkenningsfase?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Geloof me, ik ben een kneusquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:23 schreef Dzjenn. het volgende:
Jullie moeten mijn coole vraagjes nog beantwoorden joh!
Dan lijkt het alsof ik zelf heel cool wil overkomen, terwijl ik gewoon nieuwsgierig ben naar anderen. :{wquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
Eerst jou antwoorden maar eens afwachten :)
1 |
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:25 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan lijkt het alsof ik zelf heel cool wil overkomen, terwijl ik gewoon nieuwsgierig ben naar anderen.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:25 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan lijkt het alsof ik zelf heel cool wil overkomen, terwijl ik gewoon nieuwsgierig ben naar anderen.![]()
[ code verwijderd ]
Deze ken ik ook al 3 jaar bijna, is ook uit de hoek komen vallen. Ik denk vanwege de interesses die wij delen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Dzjenn. het volgende:
Goed bezig dudequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deze ken ik ook al 3 jaar bijna, is ook uit de hoek komen vallen. Ik denk vanwege de interesses die wij delen.
Maar ze is ook mooi.
Dat ga ik niet zo maar op Fok zetten hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:18 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Daar gáát het niet om! Maar hey, laten we er meteen iederéén bij betrekken! Dus zeg eens mensen...![]()
- hoeveel relaties heb jij gehad?
- hoeveel scharrels heb jij gehad?
- hoevaak ben je écht verliefd geweest?
- hoevaak ben je 's morgens ergens wakker geworden, niet meer wetende waar en met wie?
- wie heeft er hier eigenlijk een relatie?
- wanneer heb je voor het laatst gesekst?
Kijk, als jullie allemaal dat nou even braaf vertellen, is mijn drang naar nieuws ook even bevredigd.
Luctorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een kort berichtje dat ik nog leef.
quote:
Hoe was de flugel gister?quote:
Gelukkig!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een kort berichtje dat ik nog leef.
Ik deed het toch ook? Pussyquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zo maar op Fok zetten hoor
PM dan, ik wil het weten!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zo maar op Fok zetten hoor
Dat ligt andersquote:
Nieuwsgierigertquote:
Heel erg ja, mensen vinden me vaak ook irritant want ik vraag het ook gewoon gerust face to face.quote:
Helemaal nietquote:
Damn, jij bent nog nieuwsgieriger dan ikquote:
Jawelquote:
Dat merken we jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Heel erg ja, mensen vinden me vaak ook irritant want ik vraag het ook gewoon gerust face to face.
Hoezo? Denk je dat dat voor mij niet ongemakkelijk voelt om te vertellen?quote:
Wij ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
Heb nog steeds het gevoel dat ik niet helemaal nuchter ben
quote:
Ik wacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, jij bent nog nieuwsgieriger dan ikMisschien PM ik het wel...
Mja, daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat dat voor mij niet ongemakkelijk voelt om te vertellen?
Ik noemde geen tijdsbestekquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef jna het volgende:
Zo snel weg voordat Dzjenn achter mij aankomt met dr vragen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef jna het volgende:
Zo snel weg voordat Dzjenn achter mij aankomt met dr vragen
Hoef je mij nog niet te PMenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:42 schreef Bravebart het volgende:
Nee, fuck dat, ik ga dat ook mooi niet vertellenAls ik je nou beter/langer kende, ok, maar nu niet
Jammer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:42 schreef Bravebart het volgende:
Nee, fuck dat, ik ga dat ook mooi niet vertellenAls ik je nou beter/langer kende, ok, maar nu niet
Maar jou kon ik wel vertrouwen dacht ikquote:
Kun je je alles nog herinneren?quote:
Sjonge. En ik dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jou kon ik wel vertrouwen dacht ik
quote:
Gij bent een vrouwquote:
Ook nergens last van nu?quote:
Weer diequote:
Smileypostquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weer dieer achteraan
Dat is echt de
-PI x100
Hihiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:59 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nou, het is me alweer duidelijk hoor.
quote:
Jij ook de beste wensenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef Milou__ het volgende:
Oja allemaal een heel gelukkig nieuwjaar
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoezo heb je jezelf naar een hond vernoemd
Ik moet nog even met Paula bespreken of ik buitenvrouwen mag hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dit jaar kan niet slechter beginnen
neeeeeeee kdacht dat ik jouw enige wasquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet nog even met Paula bespreken of ik buitenvrouwen mag hebben.
Ok ok. Dan neem ik jou als enige buitenvrouw ok?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
neeeeeeee kdacht dat ik jouw enige was
hmm oke als jij paula boven mij verkiest. Baas boven baas weetje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ok ok. Dan neem ik jou als enige buitenvrouw ok?
Ik trouw wel met je hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm oke als jij paula boven mij verkiest. Baas boven baas weetje.
Jij trouwt met iedereen met lang haar en tietenquote:
Beter dan een broek in je gaatjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
Er zit een gaatje in mn broekKnielappen tijd!
Whæhæquote:
Heul niet..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij trouwt met iedereen met lang haar en tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Die was te verwachtenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heul niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Ach ja, nieuwjaarsdag he, mensen zijn nog wat traagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ik was ook verbaast dat ik de eerste was
ik ben youtubefilmpjes aan het kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, nieuwjaarsdag he, mensen zijn nog wat traag
Ik dit topic aan het 'lezen'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik ben youtubefilmpjes aan het kijken.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik ben youtubefilmpjes aan het kijken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, nieuwjaarsdag he, mensen zijn nog wat traag
*geeft Rex een HJquote:
quote:
Ey dushiquote:
Slappelingquote:
71. 15892 The_Deanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef Bravebart het volgende:
Uhoh, de jaarcijfers.
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
quote:
Schoon en glimmend?quote:
ik had 5600 posts, dat kan nooit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef Bravebart het volgende:
Uhoh, de jaarcijfers.
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
Ik op 306quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
71. 15892 The_Dean
71e in de top1000
Jaquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig geen vuurwerkschade etc.
Ik ben gister toch op een vaag feest in arnhem beland. met allemaal hippies enzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig geen vuurwerkschade etc.
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef The_Dean het volgende:
Eens kijken of ik de SC bij elkaar kan verzamelen...
oke, ik wacht afquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef The_Dean het volgende:
Eens kijken of ik de SC bij elkaar kan verzamelen...
Hehequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben gister toch op een vaag feest in arnhem beland. met allemaal hippies enzo
Waarom ben je dan naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa ging wel. Vooral heel apart en raar
Ik val best mee zie ik alquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Dit moet hem dan zijn:
25. 21965 Bravebart
65. 16368 Houniet
69. 16184 Isdatzo
71. 15892 The_Dean
128. 12334 Luctor.et.Emergo
134. 12074 Puala
148. 11470 L.no
173. 10626 Bootje84
229. 9116 jna
267. 8266 PieterBas
306. 7695 DjRex89
479. 5600 Milou_
Omdat iedereen van mijn groep daar heen wilde. En ik niet alleen wilde blijvenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waarom ben je dan naar binnen gegaan?
Ik ben de minste no-liferquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Dit moet hem dan zijn:
25. 21965 Bravebart
65. 16368 Houniet
69. 16184 Isdatzo
71. 15892 The_Dean
134. 12074 Puala
148. 11470 L.no
173. 10626 Bootje84
229. 9116 jna
267. 8266 PieterBas
306. 7695 DjRex89
479. 5600 Milou_
Ik heb deze reactie even gemist blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb deze reactie even gemist blijkbaar![]()
Hoi!
En ik de een-na-minstequote:
Mooi man!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef Houniet het volgende:
UVT Party Agenda 2010
Hoe vinden jullie hem?
Leegquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef Houniet het volgende:
UVT Party Agenda 2010
Hoe vinden jullie hem?
Housequote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef Houniet het volgende:
UVT Party Agenda 2010
Hoe vinden jullie hem?
Smakelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
Boh, avondeten is erMooi broodje shoarma nassen
![]()
Definieer housequote:
Dat is waar... ach, die mixen van jou klinken ook wel prima, alleen hoef ik niet bepaald naar die feesten. Zo nu en dan een uurtje is genoegquote:
De stats van 2009quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Dit moet hem dan zijn:
25. 21965 Bravebart
65. 16368 Houniet
69. 16184 Isdatzo
71. 15892 The_Dean
134. 12074 Puala
148. 11470 L.no
173. 10626 Bootje84
229. 9116 jna
267. 8266 PieterBas
306. 7695 DjRex89
479. 5600 Milou_
Precies tochquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is waar... ach, die mixen van jou klinken ook wel prima, alleen hoef ik niet bepaald naar die feesten. Zo nu en dan een uurtje is genoeg
Ik ben ook wel eens out gegaan.. na 2 biertjes, bleek ook dat mijn suikerspiegel erg laag lag..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:20 schreef Houniet het volgende:
Onwel geworden: Iets in mijn drankje gegooid?
Gaan we weer.
Beste wensen Pieterquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Dit moet hem dan zijn:
25. 21965 Bravebart
65. 16368 Houniet
69. 16184 Isdatzo
71. 15892 The_Dean
134. 12074 Puala
148. 11470 L.no
173. 10626 Bootje84
229. 9116 jna
267. 8266 PieterBas
306. 7695 DjRex89
479. 5600 Milou_
ik sta er niet eens inquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Dit moet hem dan zijn:
25. 21965 Bravebart
65. 16368 Houniet
69. 16184 Isdatzo
71. 15892 The_Dean
134. 12074 Puala
148. 11470 L.no
173. 10626 Bootje84
229. 9116 jna
267. 8266 PieterBas
306. 7695 DjRex89
479. 5600 Milou_
Maar hoevaak posts je buiten de Stage SC?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]slechts op de vijfde plek van de Stage SC.
![]()
Lijkt het toch net alsof ik een leven heb.![]()
Misschien is het nog erger juist als je kijkt naar de userhistoryquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]slechts op de vijfde plek van de Stage SC.
![]()
Lijkt het toch net alsof ik een leven heb.![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar hoevaak posts je buiten de Stage SC?
bijna niet. Af en toe eens bij GAM.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar hoevaak posts je buiten de Stage SC?
Waarom denk je dat ik de 'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien is het nog erger juist als je kijkt naar de userhistory
Waarom ergens anders posten als je hier ook kan hosselen. Ja tochquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de '' er achter had gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |