abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76335516
De review is inderdaad niet echt geloofwaardig, hoewel bijzonder waar.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:10:59 #127
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76335622
Vrije Volk is een extreem-rechts weblogje.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76336459
Ik moest bij die invalideparkeerplaats"grap" wel denken aan dat domme blondje dat dit voorjaar (of eerder?) bij DWHN ook een keer los ging over die parkeerplaatsen. Triest om matige grappen van gasten uit DWHN te moeten herhalen in je oudejaarsconference.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_76337941
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:33 schreef Loohcs het volgende:
Ik moest bij die invalideparkeerplaats"grap" wel denken aan dat domme blondje dat dit voorjaar (of eerder?) bij DWHN ook een keer los ging over die parkeerplaatsen. Triest om matige grappen van gasten uit DWHN te moeten herhalen in je oudejaarsconference.
Stacey Rookhuizen . En ze meende het nog ook.
pi_76344816
Twee jaar geleden heb ik naar JJW gekeken en het na een half uur afgezet omdat ik steeds in slaap viel. Nu nog maar eens geprobeerd en ik vond het echt leuk. Niet over de grond liggen rollen van het lachen, maar wel zeer vermakelijk.
pi_76348740
Ik vond het best een vermakelijk programma wat hij heeft neergezet. Echter wel met hier en daar een gejatte grap.

"De Top 2% van Nederland, links tuig, intellectuelen, die naar het theater gaan" Lebbis - Welcome to Paradise.
"Ik doe altijd aardig tegen het minder mooie meisje, zodat het mooie meisje denkt, das echt een leuke vent" Theo Maassen - Funktioneel Naakt.

Ja ik heb weinig hobby's.
pi_76355709
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef pberends het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10297
Tegelijkertijd kon de handige zapper op de andere netten kijken naar een Guido Weyers in topvorm en naar de Amerikaanse stand up comedian Lewis Clark. Ik moet niets hebben van de politieke ideeën van Clark en zijn verheerlijking van Obama, maar één ding moet je Clark nageven: zijn verontwaardiging is ECHT.
Black. De man heet Lewis Black. Niet Lewis Clark. Of hij bedoelt de ontdekkingsreizigers Lewis en Clark, maar dan zou het citaat weer nergens op slaan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:56:54 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76361342
Ik kijk nu de hh en ik vind het drie keer niks. Die gozer doet gemaakt grappig.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 januari 2010 @ 16:08:11 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76361797
Wat was dat over Stacey Rookhuizen en invalideparkeerplaatsen? Vertel even? Elke reden om een nog grotere hekel aan dat mokkel te krijgen is welkom.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76361889
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk nu de hh en ik vind het drie keer niks. Die gozer doet gemaakt grappig.
Eens. Ik heb welgeteld al één keer gegrinnikt.
pi_76362099
Nou, ik ben afgehaakt hoor, dramatisch.
sig verwijderd door FA
pi_76362475
Ik kap er ook mee. Waardeloos.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:18:50 #138
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_76379056
Ik heb vorig jaar de try out van lachen met oliebollen in Hengelo al gezien, maar toen was het al drama.
Nooit meer gaan we naar die slaapverwekkende Jan Jaap, blijkbaar waren we niet het enigste, tijdens de voorstelling stonden er gewoon mensen op om naar de wc te gaan, en na afloop volgde een matig applaus.
Hij was ook snel vertrokken en ook niet meer gezien in het theatercafe, zoals de meesten in Hengelo doen.
Nee nooit meer Jan Jaap..
  maandag 4 januari 2010 @ 14:49:01 #139
154880 Bolter
Awesomeness
pi_76398904
Mja, dat publiek ook.. Zo nu en dan poogde iemand een applausje los te krijgen maar dat lukte niet. Zo'n stille zaal waarin één iemand 3x klapt klinkt zo gaar.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_76406680

Die waardering op Uitzendinggemist ook .
pi_76406767
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef Vivi het volgende:
Wat was dat over Stacey Rookhuizen en invalideparkeerplaatsen? Vertel even? Elke reden om een nog grotere hekel aan dat mokkel te krijgen is welkom.
Hahaha, dat was echt geweldig bij DWHN.

Stacey Rookhuizen deed extreem verontwaardigd over gehandicapten die een eigen parkeerplaats hadden bij de Albert Heijn. Dat vond ze echt niet kunnen etc.

Ze zei het ook niet voor de grap, maar ze meende het ook nog echt, wat tot enige hilariteit leidde. Plus dat ze daardoor nog dommer dan dom overkwam.

Er is echter helaas geen Youtube-filmpje beschikbaar. Haar hele optreden bevestigde gewoon het beeld van een dom blondje. Wat een vreselijk mens is het toch ook.
pi_76407595
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Die waardering op Uitzendinggemist ook .
Eigenlijk vind ik die waardering nog vrij hoog gezien Jan Jaap's "niveau". De redactie van Uitzendinggemist zal wel ingegrepen hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door DrWolffenstein op 04-01-2010 18:46:42 ]
pi_76407986
DWHN met Stacey. Parkeerplaats-stukje begint na 29 min.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')