klopt, einde was heel goed en mooi!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:25 schreef Paul het volgende:
Haha heb net gekeken vond hem toch leuk paar keer super erg gelachen, dat einde was ook mooi
Een 8
Verbaast me niks. Bij JJ komen naar eigen zeggen de linkse intellectuelen, de doctorandussen met designbril. Da's wel iets anders dan jouw niveau van bier, tieten en voetbal.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kijk IK HOU VAN HOLLAND en dat is verbazendgenoeg het grappigst van alle zenders.
Ik denk toch echt om te laten merk wat voor dom volk er in Nederland rond loopt. Dat moet je extra benadrukken en persoonlijk vind ik dat extra sterk. Truc van hem is ( denk ik ) dat je na moet denken over onderwerpen. Hij wil niet 25 grappen in 1 minuut maken, maar toch iets van een doordacht verhaal brengen richting de toeschouwer. Nee JJ is niet de persoon voor bier/chips/schreeuwen en wat dan ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Bij JJ komen naar eigen zeggen de linkse intellectuelen, de doctorandussen met designbril. Da's wel iets anders dan jouw niveau van bier, tieten en voetbal.
Hoe dan ook, alles beter dan Youp. Nou ja, en Guido Weijers natuurlijk. Jan Jaap was wel aardig. Niet meer dan dat. Lebbis was beter. Ik vond JJ's manier van vertellen ook wat irritant. Alles moest drie keer herhaald worden. Gebrek aan materiaal?
Dit soort dingen dus: "Ik weet natuurlijk wat er leeft in Nederland. Dat weet ik. Wat er leeft in Nederland. Ja hoor, ik weet wat er leeft in Nederland."
Kan zijn, maar bovenstaande was slechts een voorbeeld. Zo ongeveer elke zin werd drie keer herhaald. Dan is van extra benadrukken geen sprake meer. Als je een hele tekst vet maakt, is ook geen sprake meer van benadrukken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:26 schreef Drassss het volgende:
Ik denk toch echt om te laten merk wat voor dom volk er in Nederland rond loopt. Dat moet je extra benadrukken en persoonlijk vind ik dat extra sterk.
Theo Maassen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Youp komt in 2011 pas (bron: Youp), weer in 2010 komt weet ik niet.
Ja, dan gaan we weer met z'n allen liften naar Parijs.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is er al een klaagbaak topic over deze conference? Volgende keer maar weer Youp van het Hek. Die heeft een veel hogere grap dichtheid en heeft ook een stukken scherpere humor.
no thanksquote:
Jan Jaap was echt een zeikhoer gisteren, wat een drama die conference. De hele tijd dat moralistische toontje. Hij vertelde het ook op een ADHD-achtige manier, was niet echt relaxed om naar te kijken. Ik heb een half uur gezien, maar het was niet om doorheen te komen. Dat publiek van dichtbij is ook helemaal niets. Ik hoef het publiek niet te zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Bij JJ komen naar eigen zeggen de linkse intellectuelen, de doctorandussen met designbril. Da's wel iets anders dan jouw niveau van bier, tieten en voetbal.
Hoe dan ook, alles beter dan Youp. Nou ja, en Guido Weijers natuurlijk. Jan Jaap was wel aardig. Niet meer dan dat. Lebbis was beter. Ik vond JJ's manier van vertellen ook wat irritant. Alles moest drie keer herhaald worden. Gebrek aan materiaal?
Dit soort dingen dus: "Ik weet natuurlijk wat er leeft in Nederland. Dat weet ik. Wat er leeft in Nederland. Ja hoor, ik weet wat er leeft in Nederland."
Las het al ergens dat ie dat had, was mij niet opgevallen op mijn 40#. Ga echt geen TV aansluiten op mijn beamer, wat een tering koppen krijg je dan wel niet, JJ op ware grote op mijn muur, nee dank je.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:49 schreef pberends het volgende:
En Jan Jaap had een bloedlip, of was ik de enige die de HD-stream bekeek?
Ik vond z'n optreden bij Pauw en Witteman onlangs juist wel weer erg grappig. Daar was hij goed op dreef op een relaxte manier.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:56 schreef IkenKantlezendekrant het volgende:
En dit was het einde v.d. links verminkte JJ.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:56 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het niet grappig, maar ik vond zijn hoofd sowieso te veel afleiden van het verhaal. Helemaal toen hij een bloedlip kreeg en af en toe met een gulzige tong het bloed van zn lip weglikte...Bah, heb hem niet uit kunnen zitten.
Jan Jaap doet eigenlijk hetzelfde als wat hij het klootjesvolk verwijt: iedereen op een domme hoop schuiven en niet nadenken of die mensen mogelijkerwijs ergens mee zitten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:54 schreef evert het volgende:
heb absoluut genoten. niet schuddebuikend maar juist wat dieper nadenken kan geen kwaad!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
JJ op ware grote op mijn muur, nee dank je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |