abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:41:38 #51
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_76289641
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:25 schreef Paul het volgende:
Haha heb net gekeken vond hem toch leuk paar keer super erg gelachen, dat einde was ook mooi

Een 8
klopt, einde was heel goed en mooi!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:08:48 #52
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_76290286
Als een dominee was het weer maar het is wel beter dan de makkelijke inkoppertjes van Guido.
pi_76290385
quote:
Op donderdag 31 december 2009 22:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik kijk IK HOU VAN HOLLAND en dat is verbazendgenoeg het grappigst van alle zenders.
Verbaast me niks. Bij JJ komen naar eigen zeggen de linkse intellectuelen, de doctorandussen met designbril. Da's wel iets anders dan jouw niveau van bier, tieten en voetbal.

Hoe dan ook, alles beter dan Youp. Nou ja, en Guido Weijers natuurlijk. Jan Jaap was wel aardig. Niet meer dan dat. Lebbis was beter. Ik vond JJ's manier van vertellen ook wat irritant. Alles moest drie keer herhaald worden. Gebrek aan materiaal?

Dit soort dingen dus: "Ik weet natuurlijk wat er leeft in Nederland. Dat weet ik. Wat er leeft in Nederland. Ja hoor, ik weet wat er leeft in Nederland."
pi_76290775
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Verbaast me niks. Bij JJ komen naar eigen zeggen de linkse intellectuelen, de doctorandussen met designbril. Da's wel iets anders dan jouw niveau van bier, tieten en voetbal.

Hoe dan ook, alles beter dan Youp. Nou ja, en Guido Weijers natuurlijk. Jan Jaap was wel aardig. Niet meer dan dat. Lebbis was beter. Ik vond JJ's manier van vertellen ook wat irritant. Alles moest drie keer herhaald worden. Gebrek aan materiaal?

Dit soort dingen dus: "Ik weet natuurlijk wat er leeft in Nederland. Dat weet ik. Wat er leeft in Nederland. Ja hoor, ik weet wat er leeft in Nederland."
Ik denk toch echt om te laten merk wat voor dom volk er in Nederland rond loopt. Dat moet je extra benadrukken en persoonlijk vind ik dat extra sterk. Truc van hem is ( denk ik ) dat je na moet denken over onderwerpen. Hij wil niet 25 grappen in 1 minuut maken, maar toch iets van een doordacht verhaal brengen richting de toeschouwer. Nee JJ is niet de persoon voor bier/chips/schreeuwen en wat dan ook Guido Weijers klapvolk... Achja je moet er van houden al vond ik Lebbis iets sterker dan JJ.
pi_76291545
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:26 schreef Drassss het volgende:
Ik denk toch echt om te laten merk wat voor dom volk er in Nederland rond loopt. Dat moet je extra benadrukken en persoonlijk vind ik dat extra sterk.
Kan zijn, maar bovenstaande was slechts een voorbeeld. Zo ongeveer elke zin werd drie keer herhaald. Dan is van extra benadrukken geen sprake meer. Als je een hele tekst vet maakt, is ook geen sprake meer van benadrukken.
pi_76291933
Is er al een klaagbaak topic over deze conference? Volgende keer maar weer Youp van het Hek. Die heeft een veel hogere grap dichtheid en heeft ook een stukken scherpere humor.
pi_76291958
Youp komt in 2011 pas (bron: Youp), weer in 2010 komt weet ik niet.
sig verwijderd door FA
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 1 januari 2010 @ 15:06:14 #58
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76291993
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Youp komt in 2011 pas (bron: Youp), weer in 2010 komt weet ik niet.
Theo Maassen?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_76292029
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is er al een klaagbaak topic over deze conference? Volgende keer maar weer Youp van het Hek. Die heeft een veel hogere grap dichtheid en heeft ook een stukken scherpere humor.
Ja, dan gaan we weer met z'n allen liften naar Parijs.
pi_76292161
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef Paul het volgende:

[..]

Theo Maassen?
i fucking hope so
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:13:47 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76292232
Grappig dat Youp met gemakl 2,4 miljoen kijkers scoort en dat JJ en Guido evenveel kijkers trekken dus.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_76292503
Maassen gaat niet zo snel een oudejaarsconference doen, denk ik..
pi_76293772
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:11 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

i fucking hope so
no thanks
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_76294348
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Jan Jaap was echt een zeikhoer gisteren, wat een drama die conference. De hele tijd dat moralistische toontje. Hij vertelde het ook op een ADHD-achtige manier, was niet echt relaxed om naar te kijken. Ik heb een half uur gezien, maar het was niet om doorheen te komen. Dat publiek van dichtbij is ook helemaal niets. Ik hoef het publiek niet te zien.

Ik heb daarna nog een kwartier Guido gekeken, dat was best te pruimen. Die probeert tenminste geen lezing te geven, maar gewoon domme (leuke) grappen te maken. SBS6-volk for the win! (dat ik dat ooit nog zou zeggen).

Volgend jaar aub iemand anders.
pi_76295010
Ik heb het echt geprobeerd met die Jan-Jaap, maar ik kon echt mijn aandacht er niet bij houden. Het boeide niet en was niet grappig. Guido ben ik niet aan begonnen.. dus maar een film opgezet.
pi_76295274
En Jan Jaap had een bloedlip, of was ik de enige die de HD-stream bekeek?
pi_76295472
Wat intens slecht. Wat is deze schijtkneus toch enorm onleuk.

En breek me de bek niet open over die Guido W.

Ik hou van Holland verzachtte de pijn enigszins.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_76295491
En dit was het einde v.d. links verminkte JJ.
pi_76295680
Nog even teruggekeken op "uitzending gemist" of het werkelijk zo slecht was. En ja hoor, het is zo pijnlijk onleuk dat JJvdW een nieuwe standaard heeft gezet wat betreft onleukheid.
pi_76295695
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:49 schreef pberends het volgende:
En Jan Jaap had een bloedlip, of was ik de enige die de HD-stream bekeek?
Las het al ergens dat ie dat had, was mij niet opgevallen op mijn 40#. Ga echt geen TV aansluiten op mijn beamer, wat een tering koppen krijg je dan wel niet, JJ op ware grote op mijn muur, nee dank je.
pi_76295883
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:56 schreef IkenKantlezendekrant het volgende:
En dit was het einde v.d. links verminkte JJ.
Ik vond z'n optreden bij Pauw en Witteman onlangs juist wel weer erg grappig. Daar was hij goed op dreef op een relaxte manier.
pi_76295912
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 11:56 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het niet grappig, maar ik vond zijn hoofd sowieso te veel afleiden van het verhaal. Helemaal toen hij een bloedlip kreeg en af en toe met een gulzige tong het bloed van zn lip weglikte... Bah, heb hem niet uit kunnen zitten.
.
pi_76295963
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 12:54 schreef evert het volgende:
heb absoluut genoten. niet schuddebuikend maar juist wat dieper nadenken kan geen kwaad!
Jan Jaap doet eigenlijk hetzelfde als wat hij het klootjesvolk verwijt: iedereen op een domme hoop schuiven en niet nadenken of die mensen mogelijkerwijs ergens mee zitten.
pi_76295994
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:02 schreef waxmask het volgende:

[..]

JJ op ware grote op mijn muur, nee dank je.
pi_76296193
Het gesprek in de woonkamer was interessanter dan zijn gelul. Spijtig, ik heb de televisie na 20 minuten uitgezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')