Happy to stay!quote:
Da's fijnquote:
Goede start van het nieuwe jaarquote:
Ja, dat was een beetje jammer, maar de laatste kilometer was een ijsbaan en ik wou eigenlijk 2011 wel halen.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
toch wel zaanse mayo-light sigme?
Ik hoop dat jouw pistoletje uit drie helften bestaat, want frambozenjam en hagelslag tezamen op één helft: dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef conleche het volgende:
en op de ene helft frambozenjam en hagelslag en op de andere helft kaas.
Jawel, jawel, jawel!!!! Da's divine!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw pistoletje uit drie helften bestaat, want frambozenjam en hagelslag tezamen op één helft: dat meen je toch niet?
Wehehe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
toch wel zaanse mayo-light sigme?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:52 schreef Merel het volgende:
Is het bij jullie allemaal zo koud dan? Het is hier heerlijk!
Het negeren van de jaarwisseling is hier aardig gelukt. Toen opeens buiten vuurwerk afging keek ik op de klok en dacht ik "goh, 2010" en toen ging ik weer verder met film kijken. Telefoon uitgezet om de nachtelijke smsjes en telefoontjes te ontwijken, redelijk vroeg gaan slapen, en vanochtend fris weer wakker.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Happy New Year, chickies
De mensen die mij smsten hadden mij ook al een kerstkaart / nieuwjaarskaart gestuurd, dus niet echt nodig om dan nog een keer te gaan sms'en vind ik. Bovendien vind ik het vanzelfsprekend dat je elkaar het beste wenst voor het komende jaar, dus om dat nog eens expliciet te gaan melden, neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niet aan smsjes gedaan, heerlijk! Alleen even bestuursgenootjes teruggesmst en verder niets...
onaardig hè? Maar ik had er echt geen zin in!
Zijn om half 4 thuisgekomen vannacht en met een beetje misselijk gevoel (vet eten en bier) gaan slapen, maar gelukkig was dat over toen ik wakker werd
hier ligt wel een stapel nieuwjaarskaarten klaar om te versturenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De mensen die mij smsten hadden mij ook al een kerstkaart / nieuwjaarskaart gestuurd, dus niet echt nodig om dan nog een keer te gaan sms'en vind ik. Bovendien vind ik het vanzelfsprekend dat je elkaar het beste wenst voor het komende jaar, dus om dat nog eens expliciet te gaan melden, neeDaarom stuur ik ook geen kerstkaarten.
als je het ook weer bent aangekomen zou ik naast die strategie nog wat andere dingen doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ga ook afvallen!
Ik stop met frisdrank, en vettige troep.
Zo ben ik de vorige keer 10 kilo afgevallen in 3 maanden
Veel plezier nog in Londonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Lieve slankies, ik wens jullie allemaal een heeeeeeeeeeeeeeel fijn en slank 2010!![]()
![]()
Gisteren/vannacht was fijn, heel mooi vuurwerk bij de Southbank, en lallende Engelsenom me heen. En we hebben gefeest met 2 jongens van de receptie van ons hotel
![]()
Zie jullie weer over een paar daagjes!
"Neeeeee is m'n smsje niet aangekomen? Méén je dat nou?? Hoe kan dat?! Ik heb er écht een naar je gestuurd hoor, maar met al dat smsverkeer in de nieuwjaarsnacht schijnt heel veel niet aan te komen!"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niet aan smsjes gedaan, heerlijk! Alleen even bestuursgenootjes teruggesmst en verder niets...
onaardig hè? Maar ik had er echt geen zin in!
10 kilo af vorig jaar 2009, en weer 5 bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het ook weer bent aangekomen zou ik naast die strategie nog wat andere dingen doendus welkom hier, wij beulen je wel af
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
Hoi RB!! Welkom en succes.
Het is m'n niet me spieren, dat is foeilelijk Nederlands. Hier in Slank zijn we daar heel streng in. Dank u.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
Het is m'n niet me spieren, dat is foeilelijk Nederlands. Hier in Slank zijn we daar heel streng in. Dank u.
Ik was net aan het nadenken over hoe je dat op een aardige manier kon zeggenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
Sterf!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:06 schreef Merel het volgende:
Behalve Kwak dan, maar die weet wel hoe het moet, ze kan alleen niet typen![]()
euh. pardon?quote:
Tip van Flip: Als je het hier lang gezellig wilt hebben, dan moet je vooral niet 'sterf!' zeggen, met of zonderquote:
Ach. Je weet hoe het bedoeld word, toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip van Flip: Als je het hier lang gezellig wilt hebben, dan moet je vooral niet 'sterf!' zeggen, met of zonder-smiley.
Gefrustreerd? Je maakt een rel om niks. Ik bedoel er niks mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Dus nogmaals: dit is hier niet gewenst, en als je zo blijft posten, vooral als nieuwkomer, dan zal het niet gezelliger worden voor je.
Rel, ik hoor rel! Hier moet ik zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Je maakt een rel om niks. Ik bedoel er niks mee.
Sjezusss...
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
Zo, en ga nu even je mond met zeep spoelen en stop er een oliebol in. Morgen mag je beginnen met netjes eten en lijstjes posten.
1200 pagina's dat klinkt als een lange vriendschap met goed eten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:25 schreef conleche het volgende:
*Ter aarde stort, een laatste zucht slaakt.........éen oog voorzichtigjes opent.......neuh..........het leeft nog, niks aan de hand, move on.
Ik heb al een paar jaar "De Zilveren Lepel" liggen en tot voor kort keek ik er nooit in, maar nu ga ik er samen met een vriend 1x in de week iets uit koken. Heb hem het boek ook cadeau gedaan en dan mag hij de ene week kiezen en ik de andere. Wel leuk om weer eens wat nieuwe dingen te proberen en zo m'n arsenaal aan recepten te vergroten. Boek heeft 1200 pagina's of zo, dus keuze zat.
Ja!! Da's mooi gezegd!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
1200 pagina's dat klinkt als een lange vriendschap met goed eten.
Was het er eentje met die pudding erin??quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
de appelbeignet is zojuist gesneuveld! RIP aan de nabestaanden
nu maar eens proberen wat te studeren![]()
Geen puding. Maar wel bakkersroom...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Was het er eentje met die pudding erin??En zou je die ook in de oven kunnen maken? Het is tenslotte bladerdeeg. Voor volgend jaar informeer ik dit, hè!! Dat je niet denkt dat ik voor maandag nog aan de slag ga!
Koop een meetlint. Kost minder, zegt meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:19 schreef McKillem het volgende:
Ik ga wel meedoen hieraan, ik moet nodig afvallen.
Ik heb alleen geen weegschaal dus moet even 1 kopen, zal me dan wel inschrijven.
Wellicht is dit een plan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Koop een meetlint. Kost minder, zegt meer.
zoals altijdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:42 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, het wordt ineens druk hier op 1 januari![]()
Die grens is ooit gekozen omdat de afvalperikelen van mensen met overgewicht nou eenmaal anders zijn dan die van mensen met een gezond gewicht die er gewoon voor de mooi een paar kilo's af willen. Maar verder kun je gewoon posten waar je het leuk vindt, we zullen je heus niet wegjagenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:29 schreef McKillem het volgende:
Ik zie in de OP staan dat je met een BMI van 27+ in een ander topic moet zijn, die van mij is 30 ofzo, maar zie wel een deelnemer met een BMI van 30+ meedoen hier.
dat dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Die grens is ooit gekozen omdat de afvalperikelen van mensen met overgewicht nou eenmaal anders zijn dan die van mensen met een gezond gewicht die er gewoon voor de mooi een paar kilo's af willen. Maar verder kun je gewoon posten waar je het leuk vindt, we zullen je heus niet wegjagen
En iedereen weet hier ook dat BMI geen geweldige maatstaf is, maar voor de gemiddelde mens is het toch wel een redelijke indicatie van of je gewicht nog gezond is of niet.
En als je hier ruzie maakt, kun je altijd nog overstappen naar de Dieetclubquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus.
De splitsing is toen vooral ontstaan omdat er mensen liepen te 'zeuren' over een paar schoonheidskilo's wat voor mensen met serieus overgewicht heel vervelend kan zijn, als je zelf nog 30kg kwijt moet voor een gezond gewicht, om dan prachtige meisjes/jongens te zien zeuren over iets wat in jouw ogen een 'huidrimpeltje' is
En het werkt opzich prima zo, maar men mag helemaal zelf weten waar men het het leukst vindt. Allebei mag ook
Gelukkig nieuwjaar! Dat het maar een beter exemplaar voor je mag worden dan 2009.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar lieve Slankies!
En nog even heel iets anders... ik lees hier niet meer alles (gluur nog wel regelmatig hoor) maar was het Sigme al bekend dat er iemand met haar bevallige achterste in zijn avatar rondhuppelt?
Nieuwjaarsduikmeisje 2010
Indien het een bekende van haar is of het was al gemeld, dan heb ik niets gezegd![]()
Tip: haal bij de blokker voor 1 euro zo'n nylon tasje in een minitasje (ter grootte van een pakje zakdoekjes). Ikzelf heb altijd een klein rugzakje om, met daarin mobiel, portemonnee en dergelijke, en dus zo'n puutje. Ik heb nooit een plastic puut van de winkel meer nodigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik ga plastic tasjes weigeren in winkels maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Ik doe mijn plastic tasje thuis in een grote tas en hergebruik ze dan als pedaalemmerzakkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel gelukkig nieuwjaar, allemaal! En wat een nieuwelingen ineens..
Lijstje van gisteren zodat jullie je allemaal weer wat beter voelen over wat jullie zelf gegeten hebben:
O: Brinta
T: appelbeignet
L: gekookt eitje, 1 boterham met pindakaas
D: patatje curry met een frikandel speciaal
T's: warme choco met slagroom, stuk of wat cocktails (cosmopolitans, in van die plastic bierglazen en dan tot de nok toe vol), glas 'champagne', cola, nog een patatje 's nachts op het station gedeeld met vriendlief.
We waren vanochtend om half 7 thuis en ons goede voornemen voor het nieuwe jaar is om nooit weer zoveel te zuipen. Oh, en ik ga plastic tasjes weigeren in winkels maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Ja, bedankt voor de schop! Ik zal morgen dat goede voornemen omzetten in echte daden (dat is: een post voor littledrummergirl maken zodat zij daden kan verrichten).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef Merel het volgende:
Oh Sigme, ik zal dat je in CUL in het topic over La Vialla gepost had. Je moet daar echt eens bestellen hoor! Zooooo lekker allemaal, zul je vast geen spijt van krijgen
Ik heb altijd m'n spullen in een schoudertas want ik heb een hekel aan handtasjes, dus daar gooi ik altijd alles in. En als ik van plan ben veel te kopen mieter ik er ook zo'n stevige boodschappentas in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Tip: haal bij de blokker voor 1 euro zo'n nylon tasje in een minitasje (ter grootte van een pakje zakdoekjes). Ikzelf heb altijd een klein rugzakje om, met daarin mobiel, portemonnee en dergelijke, en dus zo'n puutje. Ik heb nooit een plastic puut van de winkel meer nodig.
Ik bewaar m'n plastic tasjes ook altijd met het idee ze nog eens te gebruiken, en dat doe ik met die kleintjes ook wel, maar toen we gingen verhuizen had ik letterlijk twee verhuisdozen vol plastic tassen. Ze mochten niet mee van vriendlief.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik doe mijn plastic tasje thuis in een grote tas en hergebruik ze dan als pedaalemmerzakken
De kleintjes gebruik ik voor de prullie op de badkamerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik bewaar m'n plastic tasjes ook altijd met het idee ze nog eens te gebruiken, en dat doe ik met die kleintjes ook wel, maar toen we gingen verhuizen had ik letterlijk twee verhuisdozen vol plastic tassen. Ze mochten niet mee van vriendlief..
Ik heb altijd wat linnen tasjes in mijn tas, die kunnen meer gewicht dragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef sigme het volgende:
Tip: haal bij de blokker voor 1 euro zo'n nylon tasje in een minitasje (ter grootte van een pakje zakdoekjes). Ikzelf heb altijd een klein rugzakje om, met daarin mobiel, portemonnee en dergelijke, en dus zo'n puutje. Ik heb nooit een plastic puut van de winkel meer nodig.
Netjes opgevouwen nemen ze ook veel minder ruimte in beslag.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:45 schreef Syrena het volgende:
Erger nog, als ik mijn binnenberging schoonmaak, dan haal ik die tasjes er allemaal uit en dan vouw ik ze netjes op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik hergebruik plastic tasjes ook altijd, voor in de pedaalemmertjesEn negen van de tien keer als ik ga winkelen dan heb ik een tas bij me, dus kan ik de tasjes weigeren.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |