Happy to stay!quote:
Da's fijnquote:
Goede start van het nieuwe jaarquote:
Ja, dat was een beetje jammer, maar de laatste kilometer was een ijsbaan en ik wou eigenlijk 2011 wel halen.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
toch wel zaanse mayo-light sigme?
Ik hoop dat jouw pistoletje uit drie helften bestaat, want frambozenjam en hagelslag tezamen op één helft: dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef conleche het volgende:
en op de ene helft frambozenjam en hagelslag en op de andere helft kaas.
Jawel, jawel, jawel!!!! Da's divine!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw pistoletje uit drie helften bestaat, want frambozenjam en hagelslag tezamen op één helft: dat meen je toch niet?
Wehehe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
toch wel zaanse mayo-light sigme?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:52 schreef Merel het volgende:
Is het bij jullie allemaal zo koud dan? Het is hier heerlijk!
Het negeren van de jaarwisseling is hier aardig gelukt. Toen opeens buiten vuurwerk afging keek ik op de klok en dacht ik "goh, 2010" en toen ging ik weer verder met film kijken. Telefoon uitgezet om de nachtelijke smsjes en telefoontjes te ontwijken, redelijk vroeg gaan slapen, en vanochtend fris weer wakker.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Happy New Year, chickies
De mensen die mij smsten hadden mij ook al een kerstkaart / nieuwjaarskaart gestuurd, dus niet echt nodig om dan nog een keer te gaan sms'en vind ik. Bovendien vind ik het vanzelfsprekend dat je elkaar het beste wenst voor het komende jaar, dus om dat nog eens expliciet te gaan melden, neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niet aan smsjes gedaan, heerlijk! Alleen even bestuursgenootjes teruggesmst en verder niets...
onaardig hè? Maar ik had er echt geen zin in!
Zijn om half 4 thuisgekomen vannacht en met een beetje misselijk gevoel (vet eten en bier) gaan slapen, maar gelukkig was dat over toen ik wakker werd
hier ligt wel een stapel nieuwjaarskaarten klaar om te versturenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De mensen die mij smsten hadden mij ook al een kerstkaart / nieuwjaarskaart gestuurd, dus niet echt nodig om dan nog een keer te gaan sms'en vind ik. Bovendien vind ik het vanzelfsprekend dat je elkaar het beste wenst voor het komende jaar, dus om dat nog eens expliciet te gaan melden, neeDaarom stuur ik ook geen kerstkaarten.
als je het ook weer bent aangekomen zou ik naast die strategie nog wat andere dingen doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ga ook afvallen!
Ik stop met frisdrank, en vettige troep.
Zo ben ik de vorige keer 10 kilo afgevallen in 3 maanden
Veel plezier nog in Londonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Lieve slankies, ik wens jullie allemaal een heeeeeeeeeeeeeeel fijn en slank 2010!![]()
![]()
Gisteren/vannacht was fijn, heel mooi vuurwerk bij de Southbank, en lallende Engelsenom me heen. En we hebben gefeest met 2 jongens van de receptie van ons hotel
![]()
Zie jullie weer over een paar daagjes!
"Neeeeee is m'n smsje niet aangekomen? Méén je dat nou?? Hoe kan dat?! Ik heb er écht een naar je gestuurd hoor, maar met al dat smsverkeer in de nieuwjaarsnacht schijnt heel veel niet aan te komen!"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niet aan smsjes gedaan, heerlijk! Alleen even bestuursgenootjes teruggesmst en verder niets...
onaardig hè? Maar ik had er echt geen zin in!
10 kilo af vorig jaar 2009, en weer 5 bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het ook weer bent aangekomen zou ik naast die strategie nog wat andere dingen doendus welkom hier, wij beulen je wel af
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
Hoi RB!! Welkom en succes.
Het is m'n niet me spieren, dat is foeilelijk Nederlands. Hier in Slank zijn we daar heel streng in. Dank u.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
Het is m'n niet me spieren, dat is foeilelijk Nederlands. Hier in Slank zijn we daar heel streng in. Dank u.
Ik was net aan het nadenken over hoe je dat op een aardige manier kon zeggenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
Sterf!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:06 schreef Merel het volgende:
Behalve Kwak dan, maar die weet wel hoe het moet, ze kan alleen niet typen![]()
euh. pardon?quote:
Tip van Flip: Als je het hier lang gezellig wilt hebben, dan moet je vooral niet 'sterf!' zeggen, met of zonderquote:
Ach. Je weet hoe het bedoeld word, toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip van Flip: Als je het hier lang gezellig wilt hebben, dan moet je vooral niet 'sterf!' zeggen, met of zonder-smiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |