abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76290398
Nee. Dus nogmaals: dit is hier niet gewenst, en als je zo blijft posten, vooral als nieuwkomer, dan zal het niet gezelliger worden voor je.
Ja doei.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:13:50 #152
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76290420
Gelukkig Nieuwjaar slankies!

Ik heb schandalig lang uitgeslapen, dus ik heb in 2010 nog niets gegeten .
Eerst even douchen en dan lekker lunchen.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76290432
oh ja, over eten gesproken.. zo maar eens die appelbeignet oppeuzelen
Ja doei.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:15:31 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76290470
Ik heb ook nog oliebollen en appelflappen liggen . Moeten ook maar even op.
Woog vanochtend 67,3. De komende week snel naar onder de 67 zien te komen. Zou tof zijn als ik op m'n verjaardag (de 21e) m'n streefgewicht heb bereikt, maar als het niet zo is (en dat zal wel niet, want ik haal m'n doelen nooit ), dan is het ook niet erg . Ik vier het sowieso op z'n vroegst pas de 24e, dus heb nog een paar dagen speling ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_76290606
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Dus nogmaals: dit is hier niet gewenst, en als je zo blijft posten, vooral als nieuwkomer, dan zal het niet gezelliger worden voor je.
Gefrustreerd? Je maakt een rel om niks. Ik bedoel er niks mee.
Sjezusss...
Death solves all problems: no man, no problem.
  Vis een optie? vrijdag 1 januari 2010 @ 14:23:22 #156
70532 loveli
N
pi_76290681
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Gefrustreerd? Je maakt een rel om niks. Ik bedoel er niks mee.
Sjezusss...
Rel, ik hoor rel! Hier moet ik zijn.

Welkom, wie is je moeder, wat is je doel?

Zo, en ga nu even je mond met zeep spoelen en stop er een oliebol in. Morgen mag je beginnen met netjes eten en lijstjes posten.
crap in = crap out
pi_76290691
dit is ONZ niet
Ja doei.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:25:06 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76290735
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
Zo, en ga nu even je mond met zeep spoelen en stop er een oliebol in. Morgen mag je beginnen met netjes eten en lijstjes posten.
Niet meer actief op Fok!
pi_76290736
*Ter aarde stort, een laatste zucht slaakt.........éen oog voorzichtigjes opent.......neuh..........het leeft nog, niks aan de hand, move on.

Ik heb al een paar jaar "De Zilveren Lepel" liggen en tot voor kort keek ik er nooit in, maar nu ga ik er samen met een vriend 1x in de week iets uit koken. Heb hem het boek ook cadeau gedaan en dan mag hij de ene week kiezen en ik de andere. Wel leuk om weer eens wat nieuwe dingen te proberen en zo m'n arsenaal aan recepten te vergroten. Boek heeft 1200 pagina's of zo, dus keuze zat.
pi_76290743
wat een leuk idee co!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 1 januari 2010 @ 14:30:06 #161
70532 loveli
N
pi_76290882
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:25 schreef conleche het volgende:
*Ter aarde stort, een laatste zucht slaakt.........éen oog voorzichtigjes opent.......neuh..........het leeft nog, niks aan de hand, move on.

Ik heb al een paar jaar "De Zilveren Lepel" liggen en tot voor kort keek ik er nooit in, maar nu ga ik er samen met een vriend 1x in de week iets uit koken. Heb hem het boek ook cadeau gedaan en dan mag hij de ene week kiezen en ik de andere. Wel leuk om weer eens wat nieuwe dingen te proberen en zo m'n arsenaal aan recepten te vergroten. Boek heeft 1200 pagina's of zo, dus keuze zat.
1200 pagina's dat klinkt als een lange vriendschap met goed eten.
crap in = crap out
pi_76290932
Goeiesmiddags!

Na 5 kg aan te zijn gekomen in de Decembermaand ga ik maar weer eens proberen netjes te eten.
Van de week stond mn broer de rits van mn jurk dicht te ritsen omdat het niet meer past, dus het wordt wel tijd denk ik....
Maar straks eerst nog de laatste oliebollen wegwerken natuurlijk!
Iedereen succes
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:32:14 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76290941
Als er op elke blz een gerecht staat, zijn Co en vriend 23 jaar, dus tot Co haar 41e (18+23 ) zoet .
Niet meer actief op Fok!
pi_76291120
de appelbeignet is zojuist gesneuveld! RIP aan de nabestaanden

nu maar eens proberen wat te studeren
Ja doei.
pi_76291139
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:30 schreef loveli het volgende:

[..]

1200 pagina's dat klinkt als een lange vriendschap met goed eten.
Ja!! Da's mooi gezegd!
pi_76291195
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
de appelbeignet is zojuist gesneuveld! RIP aan de nabestaanden

nu maar eens proberen wat te studeren
Was het er eentje met die pudding erin?? En zou je die ook in de oven kunnen maken? Het is tenslotte bladerdeeg. Voor volgend jaar informeer ik dit, hè!! Dat je niet denkt dat ik voor maandag nog aan de slag ga!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:54:26 #167
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76291594
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Was het er eentje met die pudding erin?? En zou je die ook in de oven kunnen maken? Het is tenslotte bladerdeeg. Voor volgend jaar informeer ik dit, hè!! Dat je niet denkt dat ik voor maandag nog aan de slag ga!
Geen puding. Maar wel bakkersroom...

Nu zijn de ongezonde hapjes allemaal wel op. Het restje krentenbrood-achtige spul is waarschijnlijk niet zo lekker meer, dus die zal wellicht in de prullenbak verdwijnen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76292387
Ik ga wel meedoen hieraan, ik moet nodig afvallen.
Ik heb alleen geen weegschaal dus moet even 1 kopen, zal me dan wel inschrijven.
  Vis een optie? vrijdag 1 januari 2010 @ 15:22:13 #169
70532 loveli
N
pi_76292460
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:19 schreef McKillem het volgende:
Ik ga wel meedoen hieraan, ik moet nodig afvallen.
Ik heb alleen geen weegschaal dus moet even 1 kopen, zal me dan wel inschrijven.
Koop een meetlint. Kost minder, zegt meer.
crap in = crap out
pi_76292701
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Koop een meetlint. Kost minder, zegt meer.
Wellicht is dit een plan.

Ik zie in de OP staan dat je met een BMI van 27+ in een ander topic moet zijn, die van mij is 30 ofzo, maar zie wel een deelnemer met een BMI van 30+ meedoen hier.

BMI is wel beetje rare maatstaaf in de zin van dat als ik krachttraining zou gaan doen, wat ik o.a. van plan was, word mn BMI niet lager.

Mijn afval plan is in ieder geval doorgaan met veel fietsen, wat ik al deed maar weer wat vaker ga doen. En mn halters weer eens uit het stof halen.
En natuurlijk weer een fatsoenlijk eetpatroon.
pi_76293112
Whehehe, het wordt ineens druk hier op 1 januari

Wij hadden gisteren teveel lekkers gekocht, dus in mijn lijstjes de komende tijd zullen zeker nog gaan verschijnen: caramelchocola, caramelcake , hot kroepoek, mini-appelflappen en een fles Rully.
Totnutoe vandaag:
O: jus, yoghurt
T: 2 cappuccino met 2 plakken caramelcake, mini-appelflap
L: boterham oude kaas, boterham ossenworst.
Maar hee, we hebben 'koolhydraatarm' brood gekocht bij de Jumbo . En mijn meneer zei dat ik een heel dun gezichtje weer had, dus ik heb helemaal geen goede eetvoornemens (behalve dikkere wangen krijgen).

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Sinds de mini vieren we het meestal thuis, ik ben dol op die schat die we dan om half 12 wakkermaken om slaperig in pyjama naar het vuurwerk te kijken.
In onze vroegere buurt staken ze altijd minstens 1 auto in de fik, en dan kwamen enthousiaste buren met allemaal oude deuren en matrassen aanhollen om er een echte brand van te maken.
In deze buurt staat iedereen om 12 uur met een fles champagne 'kerel!' te roepen buiten, en zijn er links en rechts spectaculaire siervuurwerkshows vanuit verschillende tuinen. Het kan verkeren
pi_76293348
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:42 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, het wordt ineens druk hier op 1 januari
zoals altijd en over 2 weken is het grootste deel ervan alweer weg
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 januari 2010 @ 15:55:04 #173
163650 Greys
pi_76293573
Gelukkig Nieuwjaar lieve Slankies!

En nog even heel iets anders... ik lees hier niet meer alles (gluur nog wel regelmatig hoor ) maar was het Sigme al bekend dat er iemand met haar bevallige achterste in zijn avatar rondhuppelt?

Nieuwjaarsduikmeisje 2010

Indien het een bekende van haar is of het was al gemeld, dan heb ik niets gezegd

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:09:40 #174
331 Merel
Be here now.
pi_76294040
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:29 schreef McKillem het volgende:

Ik zie in de OP staan dat je met een BMI van 27+ in een ander topic moet zijn, die van mij is 30 ofzo, maar zie wel een deelnemer met een BMI van 30+ meedoen hier.
Die grens is ooit gekozen omdat de afvalperikelen van mensen met overgewicht nou eenmaal anders zijn dan die van mensen met een gezond gewicht die er gewoon voor de mooi een paar kilo's af willen. Maar verder kun je gewoon posten waar je het leuk vindt, we zullen je heus niet wegjagen

En iedereen weet hier ook dat BMI geen geweldige maatstaf is, maar voor de gemiddelde mens is het toch wel een redelijke indicatie van of je gewicht nog gezond is of niet.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:10:48 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76294075
Haha, ik heb McKillem naar dit topic gelokt. Met succes dus .

Ik ga m'n kamer eens opruimen. Vanavond Ciske de Musical kijken, mét ondertiteling voor doven en sh. Zo fijn! Ik kon er destijds maar weinig van verstaan en nu kan ik hem alsnog zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_76294143
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Die grens is ooit gekozen omdat de afvalperikelen van mensen met overgewicht nou eenmaal anders zijn dan die van mensen met een gezond gewicht die er gewoon voor de mooi een paar kilo's af willen. Maar verder kun je gewoon posten waar je het leuk vindt, we zullen je heus niet wegjagen

En iedereen weet hier ook dat BMI geen geweldige maatstaf is, maar voor de gemiddelde mens is het toch wel een redelijke indicatie van of je gewicht nog gezond is of niet.
dat dus.

De splitsing is toen vooral ontstaan omdat er mensen liepen te 'zeuren' over een paar schoonheidskilo's wat voor mensen met serieus overgewicht heel vervelend kan zijn, als je zelf nog 30kg kwijt moet voor een gezond gewicht, om dan prachtige meisjes/jongens te zien zeuren over iets wat in jouw ogen een 'huidrimpeltje' is

En het werkt opzich prima zo, maar men mag helemaal zelf weten waar men het het leukst vindt. Allebei mag ook
Ja doei.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:13:58 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76294170
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus.

De splitsing is toen vooral ontstaan omdat er mensen liepen te 'zeuren' over een paar schoonheidskilo's wat voor mensen met serieus overgewicht heel vervelend kan zijn, als je zelf nog 30kg kwijt moet voor een gezond gewicht, om dan prachtige meisjes/jongens te zien zeuren over iets wat in jouw ogen een 'huidrimpeltje' is

En het werkt opzich prima zo, maar men mag helemaal zelf weten waar men het het leukst vindt. Allebei mag ook
En als je hier ruzie maakt, kun je altijd nog overstappen naar de Dieetclub . En andersom natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:23:33 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76294467

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ben een beetje aan het bijlezen na een lange dag gisteren. Werken, kinderfeestje en aansluitend daar het nieuwjaar ingeluid met vrienden, was erg gezellig

Maar ik heb geen idee meer wat ik allemaal heb gegeten niet al te veel want veel hapjes waren met vlees. Wel lekkere oliebollen met sukade gehad En mierzoete 'champagne', de enige die ik lust

Nu dit weekend nog de laatste restjes opmaken en een actieplan opstellen met vriendje, en dan zijn we op dieet Beetje hetzelfde als Huup, erg fijn dat hij ook meedoet
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:32:59 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76294774
Planningslijstje:
O: kleine afbakbroodjes met brie en niks
T: appelbeignet
L: snee brood met rookvlees
T: roggebrood met pindakaas
D: hutspot met biefstukje
T: ? waarschijnlijk nog wel iets opmakerigs
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:00:11 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76295610
Mijn lijstje van vandaag:

O: croissantje met kaas, pistoletje met kaas en gekookt eitje, cappuccino
L: 2 oliebollen
D: ? raar tijdsschema en een feestje vanavond dat om 7 uur begint.... hopeloos.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:59:55 #181
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76297440
jeeeuj lijstjes

O: appelbeignet
L: pakje toastjes met kruidenkaas
T: chips
D: zelfgeknutselde broodjes hamburger

halleluja

Maargoed, dit was uiteraard een rare dag, morgen maar es aan de stevige ontbijt/stevigelunch/avondmaal. dat werkt voor mij iig altijd het best
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76298110
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar lieve Slankies!

En nog even heel iets anders... ik lees hier niet meer alles (gluur nog wel regelmatig hoor ) maar was het Sigme al bekend dat er iemand met haar bevallige achterste in zijn avatar rondhuppelt?

Nieuwjaarsduikmeisje 2010

Indien het een bekende van haar is of het was al gemeld, dan heb ik niets gezegd

Gelukkig nieuwjaar! Dat het maar een beter exemplaar voor je mag worden dan 2009.

Verder is dit gast geen bekende van me, en vind ik het ook niet leuk, dus mijn dank voor het attenderen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:20:27 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76298139
Ik denk dat dat voor merendeel hier zo gaat, Pinquit (had ik al 'hooi en welkom' gezegd? zo niet, bij deze )! Ik ben ook nog steeds gaar van gisteren, watje als ik ben ben ik ook niet gewend om om half 4 naar bed te gaan
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:20:50 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76298145
Gelukkig en gezond 2010 lieve slankies...

Welkom nieuwe 'afvallers' veel succes:Y
Ik ga de komende week het erg kalm aan doen...
Lijst:
O: (om 4.45 uur dus) kom magere yoghurt
Tot zo ver het nette lijstje, dan kom je op het werk:
4 oliebollen, 4 vechterrolletjes met slagroom, 8 crackers met brie en filet americain, kaaschipjes, pinda's, chocoladechips.
En ook nog een appel, peer en mandarijn...
Dan komen we na het werk bij moeders aan: Chinees opgehaald, dus gegeten: 2 kommen tomatensoep, Tjap tjoy met kip en garnalen, witte rijst, garnalen met varkenshaas in oestersaus en wat babi pangang.

Ik voel me wel een beetje vol
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76298197
Heel gelukkig nieuwjaar, allemaal! En wat een nieuwelingen ineens. .

Lijstje van gisteren zodat jullie je allemaal weer wat beter voelen over wat jullie zelf gegeten hebben:

O: Brinta
L: gekookt eitje, 1 boterham met pindakaas
D: patatje curry met een frikandel speciaal
T's: warme choco met slagroom, stuk of wat cocktails (cosmopolitans, in van die plastic bierglazen en dan tot de nok toe vol ), glas 'champagne', cola, nog een patatje 's nachts op het station gedeeld met vriendlief.

We waren vanochtend om half 7 thuis en ons goede voornemen voor het nieuwe jaar is om nooit weer zoveel te zuipen. Oh, en ik ga plastic tasjes weigeren in winkels maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:22:37 #186
331 Merel
Be here now.
pi_76298208
Oh Sigme, ik zal dat je in CUL in het topic over La Vialla gepost had. Je moet daar echt eens bestellen hoor! Zooooo lekker allemaal, zul je vast geen spijt van krijgen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76298302
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

Oh, en ik ga plastic tasjes weigeren in winkels maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Tip: haal bij de blokker voor 1 euro zo'n nylon tasje in een minitasje (ter grootte van een pakje zakdoekjes). Ikzelf heb altijd een klein rugzakje om, met daarin mobiel, portemonnee en dergelijke, en dus zo'n puutje. Ik heb nooit een plastic puut van de winkel meer nodig .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76298342
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel gelukkig nieuwjaar, allemaal! En wat een nieuwelingen ineens. .

Lijstje van gisteren zodat jullie je allemaal weer wat beter voelen over wat jullie zelf gegeten hebben:

O: Brinta
L: gekookt eitje, 1 boterham met pindakaas
D: patatje curry met een frikandel speciaal
T's: warme choco met slagroom, stuk of wat cocktails (cosmopolitans, in van die plastic bierglazen en dan tot de nok toe vol ), glas 'champagne', cola, nog een patatje 's nachts op het station gedeeld met vriendlief.

We waren vanochtend om half 7 thuis en ons goede voornemen voor het nieuwe jaar is om nooit weer zoveel te zuipen. Oh, en ik ga plastic tasjes weigeren in winkels maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Ik doe mijn plastic tasje thuis in een grote tas en hergebruik ze dan als pedaalemmerzakken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76298346
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef Merel het volgende:
Oh Sigme, ik zal dat je in CUL in het topic over La Vialla gepost had. Je moet daar echt eens bestellen hoor! Zooooo lekker allemaal, zul je vast geen spijt van krijgen
Ja, bedankt voor de schop! Ik zal morgen dat goede voornemen omzetten in echte daden (dat is: een post voor littledrummergirl maken zodat zij daden kan verrichten).
pi_76298380
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Tip: haal bij de blokker voor 1 euro zo'n nylon tasje in een minitasje (ter grootte van een pakje zakdoekjes). Ikzelf heb altijd een klein rugzakje om, met daarin mobiel, portemonnee en dergelijke, en dus zo'n puutje. Ik heb nooit een plastic puut van de winkel meer nodig .
Ik heb altijd m'n spullen in een schoudertas want ik heb een hekel aan handtasjes, dus daar gooi ik altijd alles in. En als ik van plan ben veel te kopen mieter ik er ook zo'n stevige boodschappentas in. .
pi_76298425
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik doe mijn plastic tasje thuis in een grote tas en hergebruik ze dan als pedaalemmerzakken
Ik bewaar m'n plastic tasjes ook altijd met het idee ze nog eens te gebruiken, en dat doe ik met die kleintjes ook wel, maar toen we gingen verhuizen had ik letterlijk twee verhuisdozen vol plastic tassen. Ze mochten niet mee van vriendlief. .
pi_76298820
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik bewaar m'n plastic tasjes ook altijd met het idee ze nog eens te gebruiken, en dat doe ik met die kleintjes ook wel, maar toen we gingen verhuizen had ik letterlijk twee verhuisdozen vol plastic tassen. Ze mochten niet mee van vriendlief. .
De kleintjes gebruik ik voor de prullie op de badkamer
Als de berg te groot word neem ik er ook geen meer mee van de winkel, maar het blijft aardig in evenwicht tot nu toe. Mijn collega's nemen die van hen mee naar het werk, voor de studenten als die veel boeken lenen en een tasje willen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76298852
Erger nog, als ik mijn binnenberging schoonmaak, dan haal ik die tasjes er allemaal uit en dan vouw ik ze netjes op
pi_76298986
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef sigme het volgende:
Ik heb altijd wat linnen tasjes in mijn tas, die kunnen meer gewicht dragen.
En heel veel pakjes zakdoeken.

Welkom en succes nieuwkomers!
pi_76299017
Mijn plastic tassen ruim ik eens in de zoveel tijd op en de bedoeling is dat ik altijd een big shopper in de auto heb.
Mja, dan neem ik er dus 1 mee voor het boodschappen, en vergeet hem terug te leggen. Hendig.

Mijn beschamende lijstje voor vandaag:

O: Cruesli met yoghurt
T: 5 oliebollen met poedersuiker, 4 chocolaatjes en chips met dipsaus...
D: Soepje.

Morgen echt!
pi_76299246
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:45 schreef Syrena het volgende:
Erger nog, als ik mijn binnenberging schoonmaak, dan haal ik die tasjes er allemaal uit en dan vouw ik ze netjes op
Netjes opgevouwen nemen ze ook veel minder ruimte in beslag.
pi_76299400
Maar echt, probeer het ook eens. Als er werd gevraagd of ik ergens een tasje bij wilde zei ik altijd al nee, maar er zijn ook heel veel winkels waar ze er ongevraagd een tasje omheen doen. Door in die winkels meteen te zeggen: "Ik hoef geen tasje, hoor", heb ik alleen vorige week al vijf tasjes bespaard.

Ik heb dan echt het idee goed voor het milieu bezig te zijn. .
pi_76299552
Ik vind het oprecht een prachtig voornemen, D&D. Haalbaar en belangrijk.
pi_76299715
helleu!!

mijn lijstje van vandaag:

- O: brood met pindakaas
- L: partymix broodjes van die minigevallen
- T: appelbeignet en een halve bonbon (blugh met likeur vandaar halve )
- D: salade van veldsla met geitenkaas en tomaatjes en pijnboompitjes enzo
- T: iets, geen idee nog wat, misschien chocolademelk ofzo.

En @ plastic tasjes, ik neem ook altijd een tasje mee naar de winkel en die recycle ik
en haaaai betty sue
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:45:58 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76300382
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik zou nog foto's posten van mn esprit-bestelling als het aangekomen was

Dus bij deze! Van links naar rechts: shirtje met vogels en soort-van boothals, tof rokje met borduursels (incluus geborduurde riem maar mn shirtje was lang en ik wil geen blote buik posten ), en lange trui/jurk dinges die ik niet zo goed op de foto kreeg Incluus gekke pose
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik hergebruik plastic tasjes ook altijd, voor in de pedaalemmertjes En negen van de tien keer als ik ga winkelen dan heb ik een tas bij me, dus kan ik de tasjes weigeren.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:48:16 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76300457
Maria
Als er een fanclub van je zou bestaan dan zou ik absoluut lid worden..
Ik word altijd zo vreselijk blij van jou
Mooie kleren en a nice body
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76300465
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
QFT!
Ja doei.
pi_76301016
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus.

Dan had je jezelf niet zo vol moeten eten denk ik dan.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:06:48 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76301058
Whoo, fanclub! Blij worden is goed Dank jullie!

Oh en ik had een soort wollig tuniekdingetje gekregen van mn zus, die is ook tof maar die ben ik vergeten
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:13:35 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76301262
Straks popstars kijken maar ik ga dat niet redden denk ik, ben volgens mij nog nooit zo moe geweest, wordt er gewoon hyper van
pi_76301418
leuk Maria!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76301621
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef huuphuup het volgende:

en haaaai betty sue
Hola!

Maria, leuke outfit!

Ik ga nu eindelijk de soep eens opzetten. Geen zin in maar midden in de nacht honger krijgen is ook geen goed idee..
pi_76301667
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

jij maakt ook vrienden.
wij laten mensen in hun waarde, dat zul je moeten leren als je hier gezellig mee wilt komen posten.

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 01-01-2010 20:58:15 ]
Ja doei.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:34:29 #209
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76301880
ik vind ook maria nu al leuk

omg ik zit zo vol
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76303007
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij maakt ook vrienden.
wij laten mensen in hun waarde, dat zul je moeten leren als je hier gezellig mee wilt komen posten.
Ik zit zelf ook in die catagorie hoor. Ik snap alleen niet waarom je moeilijk zou doen over mensen met een ander perspectief op overgewicht. Jij wil er 2 verliezen en ik 20. En dan?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:12:05 #211
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76303443
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

he zeg, doe eens aardig!

ik heb een bmi can tegen de veertig en ik voel me hier doorgaans heel welkom en begrepen, en dit soort opmerkingen doen behoorlijk afbreuk aan dat gevoel.

anders lees je je eerst even in voor je me af
gaat zeiken...
Kwak
pi_76303557
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

he zeg, doe eens aardig!

ik heb een bmi can tegen de veertig en ik voel me hier doorgaans heel welkom en begrepen, en dit soort opmerkingen doen behoorlijk afbreuk aan dat gevoel.

anders lees je je eerst even in voor je me af
gaat zeiken...
Volgens mij begrijp je de strekking van mijn reactie niet helemaal.

Als je je stoort aan het gegeven dat persoon a zeurt bij 2 kilo overgewicht terwijl jezelf bij wijze van spreke 20 moet verliezen, vind ik dat je niets anders moet doen jezelf een spiegel voorplakken. Je bent en blijft verantwoordelijk voor je eetgedrag.

Ik begrijp dus niet dat er 2 topics voor moeten lopen, afvallen is afvallen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:16:23 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76303598
ik was spuut elf zie ik. het verschil, mckillem, zit hem in dat mensen met veel overgewicht doorgaans een wat complwxere eetproblematiek hebben.

ik ga bijcoorbeeld per fevruari in therapie voor een eetstoornis.

ik stoor me niet aan mensen die moeite gebben met twee klo overgewicht, ook al vind ik ze al slank zat... maar andersom is t ook fijn als jij je realuaeert dat als t zo simpel was coor mij: gewoon minder eten, dat ik t dan wel allang gedaan had

anderen storen zich hier wel aan, en die zitten in t andere topic.

we zijn hier trouwens niet van het kusjekroel alles goedpraten, en hebben best kritiek op elkaar maar wel op een opbouwende manier...
Kwak
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:16:53 #214
3185 Adelante
To let it go now
pi_76303620
Misschien moet er een afslanktopic voor mannen komen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:18:15 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76303682
de twee topics zijn historisch ontstaan. en de een voelt zich meer thuis in de een en de ander in de andere. de sfeer en o derwerpen en in mindere mate de methides verschillen per topic
Kwak
pi_76303936
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik was spuut elf zie ik. het verschil, mckillem, zit hem in dat mensen met veel overgewicht doorgaans een wat complwxere eetproblematiek hebben.

ik ga bijcoorbeeld per fevruari in therapie voor een eetstoornis.

ik stoor me niet aan mensen die moeite gebben met twee klo overgewicht, ook al vind ik ze al slank zat... maar andersom is t ook fijn als jij je realuaeert dat als t zo simpel was coor mij: gewoon minder eten, dat ik t dan wel allang gedaan had

we zijn hier trouwens niet van het kusjekroel alles goedpraten, en hebben best kritiek op elkaar maar wel op een opbouwende manier...
Ik ben bekend met het fenomeen overgewicht en dat obesitas ook andere redenen kan hebben zoals problemen in privesferen, minderwaardigheidscomplexen en weet ik wat er meer aan vast kan hangen. Ik heb veel bekenden met hetzelfde probleem.

Maar ik vind het een redelijk egoïstische gegeven dat er mensen zijn die zich storen aan het feit dat de ander, met maar 2 kilo overgewicht, daar op hun beurt moeilijk over doen.
Ik weeg zelf ook ergens boven de 130 kilo en zal, als het op BMI aankomt, ook terugmoeten naar een kilo of 95 (wat nooit gaat gebeuren, maar dat heeft andere motieven) maar kan dat kan uiteindelijk alleen mezelf aanrekenen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:31:05 #217
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76304291
ik reken het ook niemand anders aan dan mezelf. daarom post ki in dit topic. mede omdat ik hier wel begrepen word doir mensen die in een ander schuitje zitten.

maar in het verleden was de sfeer hier niet altijd zo, en ook zijn er mensen die minder goed kunnen relativeren, of meeleven mer mensen die in een andere situatie zitten dan zij, bijvoorbeeld met minder overgewicht. daarom zijn er twee topics, en je mag zelf kiezen...

jij hebt er toch geen last van verder dat dat zo is? en zo te horen pas je hier wel, dus ik snap het probleem gewoon niet zo...
Kwak
pi_76304445
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik reken het ook niemand anders aan dan mezelf. daarom post ki in dit topic. mede omdat ik hier wel begrepen word doir mensen die in een ander schuitje zitten.

maar in het verleden was de sfeer hier niet altijd zo, en ook zijn er mensen die minder goed kunnen relativeren, of meeleven mer mensen die in een andere situatie zitten dan zij, bijvoorbeeld met minder overgewicht. daarom zijn er twee topics, en je mag zelf kiezen...

jij hebt er toch geen last van verder dat dat zo is? en zo te horen pas je hier wel, dus ik snap het probleem gewoon niet zo...
Neehoor, helemaal niet al zijn er 80 topics.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar de redenen en geef er mijn mening over. Thats it.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:39:44 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76304718
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef McKillem het volgende:

[..]

Neehoor, helemaal niet al zijn er 80 topics.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar de redenen en geef er mijn mening over. Thats it.
even goeie vrienden dan
Kwak
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:45:59 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76307940
Hallo hallo! Beste wensen nog allemaal .

Maria: mooierd!

Gent was zó tof! Overdag door de bittere kou gelopen en gezocht naar een restaurantje. Gevonden en terug naar het hotel om te tutten. Toen nog even ergens een Belgisch bierke gedronken en richting het restaurant. Lekker gegeten (van 20:30 - 0:00!), daar geproost en toen op zoek naar toffe kroeg. We liepen al enigszins lam door de straten en zagen een tentje. Vraagt die vriendin van me aan hem: 'is het een beetje leuk hier?' en hij in zwaar Belgisch accent (duh!): "het is hier zeer tof". Dus wij hup, die trap af (was kroeg in gewelven), glas champagne besteld en de dansvloer bestormd . Keken we goed om ons heen, stonden we in een homotent en daar zijn we tot 05:00 gebleven! Het was inderdaad zeer tof! Relaxte lui, lekkere muziek, 5 uur lang gedanst zo'n beetje, echt superlam geworden en vandaag al een permanente kater . Overdag amper gegeten, met tegenzin wat ontbeten, 's middags een tosti gelunched, terug naar NL gereden en vanavond pizza besteld.

Maar wat was het tof
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:00:15 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76308592
Jaah, klinkt zo tof XM... je klinkt heel blij, fijn!!

Ik mag naar bed
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:42:34 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76310652
Hahaha, XM in een homotent . Is Duvel niet in z'n kont geknepen? .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 1 januari 2010 @ 23:53:03 #223
70532 loveli
N
pi_76311147
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
en lange trui/jurk dinges
Ik las wat anders
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 1 januari 2010 @ 23:56:04 #224
70532 loveli
N
pi_76311289
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
Aye!
crap in = crap out
pi_76311642
Lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met muesli
L: pistoletje eiersalade
T: plakje ontbijtkoek, 2 mandarijnen
D: stuk zelfgemaakte pizza, wat salade
T: bolletje vanille ijs met warm rood fruit

Maffe dag altijd, 1 januari
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')