Gefrustreerd? Je maakt een rel om niks. Ik bedoel er niks mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Dus nogmaals: dit is hier niet gewenst, en als je zo blijft posten, vooral als nieuwkomer, dan zal het niet gezelliger worden voor je.
Rel, ik hoor rel! Hier moet ik zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Je maakt een rel om niks. Ik bedoel er niks mee.
Sjezusss...
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
Zo, en ga nu even je mond met zeep spoelen en stop er een oliebol in. Morgen mag je beginnen met netjes eten en lijstjes posten.
1200 pagina's dat klinkt als een lange vriendschap met goed eten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:25 schreef conleche het volgende:
*Ter aarde stort, een laatste zucht slaakt.........éen oog voorzichtigjes opent.......neuh..........het leeft nog, niks aan de hand, move on.
Ik heb al een paar jaar "De Zilveren Lepel" liggen en tot voor kort keek ik er nooit in, maar nu ga ik er samen met een vriend 1x in de week iets uit koken. Heb hem het boek ook cadeau gedaan en dan mag hij de ene week kiezen en ik de andere. Wel leuk om weer eens wat nieuwe dingen te proberen en zo m'n arsenaal aan recepten te vergroten. Boek heeft 1200 pagina's of zo, dus keuze zat.
Ja!! Da's mooi gezegd!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
1200 pagina's dat klinkt als een lange vriendschap met goed eten.
Was het er eentje met die pudding erin??quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
de appelbeignet is zojuist gesneuveld! RIP aan de nabestaanden
nu maar eens proberen wat te studeren![]()
Geen puding. Maar wel bakkersroom...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Was het er eentje met die pudding erin??En zou je die ook in de oven kunnen maken? Het is tenslotte bladerdeeg. Voor volgend jaar informeer ik dit, hè!! Dat je niet denkt dat ik voor maandag nog aan de slag ga!
Koop een meetlint. Kost minder, zegt meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:19 schreef McKillem het volgende:
Ik ga wel meedoen hieraan, ik moet nodig afvallen.
Ik heb alleen geen weegschaal dus moet even 1 kopen, zal me dan wel inschrijven.
Wellicht is dit een plan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Koop een meetlint. Kost minder, zegt meer.
zoals altijdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:42 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, het wordt ineens druk hier op 1 januari![]()
Die grens is ooit gekozen omdat de afvalperikelen van mensen met overgewicht nou eenmaal anders zijn dan die van mensen met een gezond gewicht die er gewoon voor de mooi een paar kilo's af willen. Maar verder kun je gewoon posten waar je het leuk vindt, we zullen je heus niet wegjagenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:29 schreef McKillem het volgende:
Ik zie in de OP staan dat je met een BMI van 27+ in een ander topic moet zijn, die van mij is 30 ofzo, maar zie wel een deelnemer met een BMI van 30+ meedoen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |