Stonden die niet op nummer 1 bij die test?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef MaxiTitan het volgende:
Yum yum, het was wel één uur en een kwartier verkleumen in de rij maar ik heb dit jaar weer Richard Visser oliebollen.Ze zijn weer goed als van ouds.
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog meequote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Stonden die niet op nummer 1 bij die test?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog mee
1 uur en een kwartiertje.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog mee
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:14 schreef Adelante het volgende:
Ik bewaar ze bij kamertemperatuur om ze al dan niet koud of weer even opgewarmd te eten
hek, kom jij uit leidenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mijn oliebollen gehaald bij de slechtst geteste kraam
ik heb ze idd deels uit medelijden gehaaldquote:Op donderdag 31 december 2009 14:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hek, kom jij uit leidenik zag de kraam gistreen vanuit de bus... ik krijg altijd spontaan medelijden met struggling ondernemers. ook als t hun eigen schuld is
Nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef kwakz0r het volgende:
oliebollen zonder krenten zijn best lekker. maar voor mij geen nieuwjaar zonder vegter's rolletjes met slagroom![]()
[ afbeelding ]
Klaar!quote:Op maandag 28 december 2009 04:03 schreef mascarpone het volgende:
Dit jaar ongeveer 1000 bollen te bakken. We verkopen ze in de buurt voor het goede doel
Ik kan nooit die geur verdragen tijdens het bakken,word ik meteen misselijkquote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Klaar!![]()
En heel lekker geworden
En wanneer verkoop je ze dan, vanmiddag nog?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Klaar!![]()
En heel lekker geworden
Ja m'n moeder heeft ze gehaald bij de Coop-supermarktquote:
In Limburg komt het in ieder geval niet voorquote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
Waar komen die rolletjes met room vandaan? Is dat een Fries gebruik ofzo?
de appelbeignets van de hema zijn ook erg lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 19:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Die oliebollen van de HEMA zijn wel een stuk beter dan die van de AH zeg
Ze waren al verkocht. We zijn vorige week langs gegaan bij mensen in de buurt.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wanneer verkoop je ze dan, vanmiddag nog?Leuke actie
Ik heb de laatste doos bitterballen ontbeten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik heb gister 5 appelbeignets en 2 oliebollen op, en net bij het ontbijt de enalaatste appelbeignet op
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb de laatste doos bitterballen ontbeten.
Mijn goede voornemen om af te vallen ligt dus in een recordtempo aan diggelen.
Idd,vandaag kun je je nog volproppen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor 1 Januari hoort toch nog bij een feestdag, dan mag je nog vieren
Vanavond mag je minderenEn anders heb je nog 364 dagen
Hoiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb de laatste doos bitterballen ontbeten.
Mijn goede voornemen om af te vallen ligt dus in een recordtempo aan diggelen.![]()
Even in de microgolf gooien en dan zijn ze 1 minuut eetbaar, dus snel etenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:02 schreef Adelante het volgende:
Wat vandaag niet op is, moet je ook wegmikken, Want twee dagen later kun je er mensen mee doodgooien
JIj wacht 75 minuten op olibollen?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef MaxiTitan het volgende:
Yum yum, het was wel één uur en een kwartier verkleumen in de rij maar ik heb dit jaar weer Richard Visser oliebollen.Ze zijn weer goed als van ouds.
kniepertjes zijn plat. in t zelfde ijzer worden van dunner beslag rond oud en nieuw wafeltjes gebakken die dan snel opgerold worden, en gegeten worden met roomvulling, of leeg. ze staan symbool voor het nieuwe jaar dat zich nig moet ontvouwen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef Meddo het volgende:
Deze boedel je denk ik:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kniepertie
Een kniepertie (knijpertje, ook wel ijzerkoekje) is een zoete, dunne harde wafel die traditioneel rond de jaarwisseling wordt gebakken en gegeten in met name Drenthe, Groningen (kniepertjes, kniepkoukies) en Gelderland (de Achterhoek)
In de achterhoek ken ik ook alleen de rondequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kniepertjes zijn plat. in t zelfde ijzer worden van dunner beslag rond oud en nieuw wafeltjes gebakken die dan snel opgerold worden, en gegeten worden met roomvulling, of leeg. ze staan symbool voor het nieuwe jaar dat zich nig moet ontvouwen.
ik jen t als een gronings gebruik, maar tis in drente en overijssel ook wel bekend geloof ik. sinds een paar jaar verkopen ze ze ook bij albert heijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |