Stonden die niet op nummer 1 bij die test?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef MaxiTitan het volgende:
Yum yum, het was wel één uur en een kwartier verkleumen in de rij maar ik heb dit jaar weer Richard Visser oliebollen.Ze zijn weer goed als van ouds.
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog meequote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Stonden die niet op nummer 1 bij die test?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog mee
1 uur en een kwartiertje.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog mee
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:14 schreef Adelante het volgende:
Ik bewaar ze bij kamertemperatuur om ze al dan niet koud of weer even opgewarmd te eten
hek, kom jij uit leidenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mijn oliebollen gehaald bij de slechtst geteste kraam
ik heb ze idd deels uit medelijden gehaaldquote:Op donderdag 31 december 2009 14:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hek, kom jij uit leidenik zag de kraam gistreen vanuit de bus... ik krijg altijd spontaan medelijden met struggling ondernemers. ook als t hun eigen schuld is
Nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef kwakz0r het volgende:
oliebollen zonder krenten zijn best lekker. maar voor mij geen nieuwjaar zonder vegter's rolletjes met slagroom![]()
[ afbeelding ]
Klaar!quote:Op maandag 28 december 2009 04:03 schreef mascarpone het volgende:
Dit jaar ongeveer 1000 bollen te bakken. We verkopen ze in de buurt voor het goede doel
Ik kan nooit die geur verdragen tijdens het bakken,word ik meteen misselijkquote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Klaar!![]()
En heel lekker geworden
En wanneer verkoop je ze dan, vanmiddag nog?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Klaar!![]()
En heel lekker geworden
Ja m'n moeder heeft ze gehaald bij de Coop-supermarktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |