Thnx.quote:Op maandag 28 december 2009 15:01 schreef Eland het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)est_oliebollen.dhtml
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke zijn ook lekker. Met van die uitstekende stukken
Ja.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Met een aantal 'braakballen' was de laatste plaats voor de Gebakkraam op de Garenmarkt in Leiden.
Ach, aan van die onderzoeken moet je niet te veel waarde hechten.quote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
ik heb laatst oliebollen gehaald bij die man, en ze waren echt enorm lekker.
vaag
ja, maar ik vind 't zo sneu voor die man ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, aan van die onderzoeken moet je niet te veel waarde hechten.
Mwoah, als er echt uit een test komt dat er slechte olie is gebruikt, mogen ze van mij die bollen houdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, aan van die onderzoeken moet je niet te veel waarde hechten.
Daar heb je wel weer gelijk in. Geef hem maar een dikke kus ( van een leuke meid wil hij dat wel, alleen de vraag is of jij het wil, haha ) en zeg dat jij vindt dat hij de allerlekkerste oliebollen heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar ik vind 't zo sneu voor die man ook
ik koop wel een bol en zeg dat hij lekkere oliebollen heeft, ook goed?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in. Geef hem maar een dikke kus ( van een leuke meid wil hij dat wel, alleen de vraag is of jij het wil, haha ) en zeg dat jij vindt dat hij de allerlekkerste oliebollen heeft.
Maar als er dan iemand zegt ( in dit geval Mirjam ) dat die oliebollen wel lekker zijn, tsja....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, als er echt uit een test komt dat er slechte olie is gebruikt, mogen ze van mij die bollen houden
Hehe, ok, vooruit dan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik koop wel een bol en zeg dat hij lekkere oliebollen heeft, ook goed?![]()
Oh, dat zal vast, maar het meeste dat lekker is is niet goed voor je. Maar ik neem aan dat ze er geen 34 op eet, dus dan kan één zo'n bolletje vast geen kwaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar als er dan iemand zegt ( in dit geval Mirjam ) dat die oliebollen wel lekker zijn, tsja....
34, wtf, dan ga ik doodquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast, maar het meeste dat lekker is is niet goed voor je. Maar ik neem aan dat ze er geen 34 op eet, dus dan kan één zo'n bolletje vast geen kwaad.
Mirjam eet misschien wel heel veel oliebollen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast, maar het meeste dat lekker is is niet goed voor je. Maar ik neem aan dat ze er geen 34 op eet, dus dan kan één zo'n bolletje vast geen kwaad.
Picsquote:Op woensdag 30 december 2009 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Yes, met gloeiendhete bollen thuis gekomen net
![]()
quote:
Stonden die niet op nummer 1 bij die test?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef MaxiTitan het volgende:
Yum yum, het was wel één uur en een kwartier verkleumen in de rij maar ik heb dit jaar weer Richard Visser oliebollen.Ze zijn weer goed als van ouds.
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog meequote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Stonden die niet op nummer 1 bij die test?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog mee
1 uur en een kwartiertje.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, en dan valt een kwartiertje wachten nog mee
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:14 schreef Adelante het volgende:
Ik bewaar ze bij kamertemperatuur om ze al dan niet koud of weer even opgewarmd te eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |