Waarom? Het is oudjaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:55 schreef Urquhart het volgende:
De moeder heeft gelijk
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:55 schreef Agiath het volgende:
Kankerpauper, je komt uit 1984 en gaat als een klein kind de hele dag vuurwerk afsteken_!
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:55 schreef Agiath het volgende:
Kankerpauper, je komt uit 1984 en gaat als een klein kind de hele dag vuurwerk afsteken_!
Nou en, het is gezellig hoor, de hele straat bij elkaar, er is nog net geen muziek.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:55 schreef Agiath het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou en, het is gezellig hoor, de hele straat bij elkaar, er is nog net geen muziek.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:58 schreef Penisbaard het volgende:
TS heeft een opvoedende tik knal nodig
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef Adelante het volgende:
TT aangepast, voor de rest is TS op zichzelf aangewezen.
Kankernerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:58 schreef Lundegaard het volgende:
Kut user.
Dat kan heul niet. Het is nog geen 2010quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeie Topicje, Goeie OP!
NU AL DE BESTE TOPICJE VAN 2010!!!
Dátquote:Op donderdag 31 december 2009 10:55 schreef Agiath het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent net zo oud als ik maar toch heb ik het gevoel alsof je net zo oud bent als mijn zusje (van 13) ..quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou en, het is gezellig hoor, de hele straat bij elkaar, er is nog net geen muziek.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kankernerd.
Gooi het Topic nu maar dicht met zo'n kanker TT. Mongolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE KANKER MOEDER KANKER SUKKELquote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk al die kankernerds hier reageren.MONGOLENNNNNNNNNNNNN.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef Adelante het volgende:
TT aangepast, voor de rest is TS op zichzelf aangewezen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Rotzakquote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nee jij, huisvrouw.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef nikky het volgende:
[..]!!!
De grootste mongol ben jij loser.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef Urquhart het volgende:
Op de valreep toch het matigste topic van 2009
nee de buurvrouw nietquote:Op donderdag 31 december 2009 10:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Schijnbaar vindt niet iedereen het gezellig en ik geloof er geen snars van dat de hele straat aanwezig is.
quote:Ohja en dat zoontje ervan.![]()
Je moet je kankerbek houden met je kankergraflijer.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
JE KANKER MOEDER KANKER SUKKEL
quote:
Doe eens normaal, waarom scheld je eigenlijk met de ziekte die heel je familie heeft gesloopt?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je moet je kankerbek houden met je kankergraflijer.
Ik heb geen een familielid die dood is gegaan aan kanker, gelukkig.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe eens normaal, waarom scheld je eigenlijk met de ziekte die heel je familie heeft gesloopt?
Je moeder belde.. of ik je wat beter wilde opvoeden want ze had daar duidelijk hard in gefaald.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je moet je kankerbek houden met je kankergraflijer.
PRECIES!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe eens normaal, waarom scheld je eigenlijk met de ziekte die heel je familie heeft gesloopt?
Voornemen 2010?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb geen een familielid die dood is gegaan aan kanker, gelukkig.
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef tho_Omas het volgende:
Met zn allen tegen 1, ja dan durven jullie wel!
Hou je bek over me moeder.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:08 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Je moeder belde.. of ik je wat beter wilde opvoeden want ze had daar duidelijk hard in gefaald.
Jij en je familie eerstquote:
Echt wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb geen een familielid die dood is gegaan aan kanker, gelukkig.
Niet, sorry om te horen dat er kanker in je familie zit.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Echt wel.Je bent opgegroeid tussen de ziektebedden.
en nu begaat ze een foutquote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Schanulleke het volgende:
Wat valt er nu nog te zeggen dat niet al gezegd is?
Je tante had gelijk trouwens, dat ze haar kind al die jaren bij jullie weg hield.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Schanulleke het volgende:
Wat valt er nu nog te zeggen dat niet al gezegd is?
Je tante had gelijk trouwens, dat ze haar kind al die jaren bij jullie weg hield.
Kom je anders rotjes voor me deur afsteken?quote:
Haha, vuurwerkpauper!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef tho_Omas het volgende:
Met zn allen tegen 1, ja dan durven jullie wel!
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef nikky het volgende:
Wat een heerlijk correcte topic titel ineens![]()
![]()
Nee, gooi het maar dicht je hebt het al verneukt met deze TT.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Adelante het volgende:
Wat een naastenliefde in dit topic
Kan het iets minder met de doodverwensingen en gegooi met ziektes?
Ik heb het topic verneukt, IK?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, gooi het maar dicht je hebt het al verneukt met deze TT.
Waarom? Plaatjes posten dat ik mezelf moet neerknallen mag wel en gewoon zeggen dat ze kapot moeten gaan mag niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Triggershot het volgende:
TS kan dus zo goed als niet meer posten eerste dagen van 2010?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, gooi het maar dicht je hebt het al verneukt met deze TT.
Ken jij een toetsenbord voor stompjes?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Triggershot het volgende:
TS kan dus zo goed als niet meer posten eerste dagen van 2010?
Laat gewoon de TT staan.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het topic verneukt, IK?
Naa we houden hem meer voor de gek dat hij met 25 jaar nog buiten rotjes gaat knallen om 8:30 (anderhalf uur eerder dan toegestaan! DAMN!)..quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef tmffirework het volgende:
Haha best wel humor dat al de autisten op Fok! iedereen die buiten vuurwerk af gaat steken als gek verklaren!
Maar wel stormloop, kan je nog wat van leren.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Cooper, jij hebt toch altijd van die stront topics.
Je weet dat we geen kanker in TT's toestaan.quote:
Ja want ik ga ook echt buiten rotjes afsteken, leer lezen.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Naa we houden hem meer voor de gek dat hij met 25 jaar nog buiten rotjes gaat knallen om 8:30 (anderhalf uur eerder dan toegestaan! DAMN!)..
Buiten vuurwerk afsteken is ok! Beter dan binnen!
Het petjesvolk is gearriveerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef tmffirework het volgende:
Haha best wel humor dat al de autisten op Fok! iedereen die buiten vuurwerk af gaat steken als gek verklaren!
Haal dan alleen het woordje weg.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je weet dat we geen kanker in TT's toestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |