Ja het is weer oud en nieuw ik ga vandaag weer lekker als een klein kutkind bezig zijn.

Me neefje van 13 is net zoals mijn vroeger, de hele dagen stoken en hoe harder hoe beter. Nouja ik heb hem dus de hele dag uitgenodigd omdat die dat altijd al heeft gewild maar hij nooit van zijn moeder mocht (op oudjaar dus, omdat ze hem te jong vonden of zo voor hier). Leuk toch voor hem dat die komt want bij ons word het vanmiddag kankergezellig. Lekker biertjes drinken met de meeste mensen in de straat, carbid schieten, vuurwerk stoken, chillen met vrienden.
Mijn neefje is zo'n gek dat die al om 8 uur voor me deur stond dus dat is al een klacht opzich, nouja lullig voor je dus wacht nog maar even omdat we echt net 5 minuten wakker waren. Hij had dit jaar voor het eerst illegaal vuurwerk en niet zo'n beetje ook.

Hij had iets aan elkaar geknutseld wat die rond half negen ging afsteken omdat de mensen maar wakker moesten wordenvolgens hem (wat een battieboi is het toch ook.

)dat alles tegelijk ging en dat ging zoiets;
Gevolg is dat zo'n moeder van zo'n kind naar buiten kwam (het kind is 15 jaar

) dat ik het verkeerde voorbeeld geef. Wtf waar bemoei je je mee. Kankerhoer, ik bepaal zelf wel wat ik doe en als je saaie kutzoon altijd bang is interesseerd mijn dat niet.

Toen liep ze half huillend naar binnen.
Trouwens ze woont hier pas een half jaartje, dus dat zou vanmiddag nog wat worden.
Klacht: Moeder doet achterlijk.