ff zoeken hoor.. van Ferdi E wist ik trouwensquote:Op donderdag 31 december 2009 10:53 schreef Puala het volgende:
Weet jij heel toevallig ook te googlen van welke busmaatschappij die touringcar was die in Spanje over de kop sloeg met die scholieren uit nijmegen d'r in?
Ik twijfelde bij die vraagquote:Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff zoeken hoor.. van Ferdi E wist ik trouwens
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 30-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 277 Luctor.et.Emergo
02. 183 DjRex89
03. 113 jna
04. 098 L.no
05. 078 PieterBas
06. 063 The_Dean
07. 051 Puala
08. 043 Houniet
09. 042 Milou__
10. 023 Desunoto
11. 023 Dzjenn.
12. 016 motorbloempje
13. 012 Bootje84
14. 007 Bravebart
15. 007 AMDB
16. 003 Kuno_van_Dijk
Reeks-statistieken!
Netjesquote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is vast vannacht al gepost.![]()
[..]
Ik moet echt eens een leven gaan zoeken.
![]()
Het is dat ik laatste tijd veel op msn hang, anders had ik je het vuur aan de schenen gelegd!quote:
Damnquote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is vast vannacht al gepost.![]()
[..]
Ik moet echt eens een leven gaan zoeken.
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is dat ik laatste tijd veel op msn hang, anders had ik je het vuur aan de schenen gelegd!
Gisteravond bleven mensen maar met vuurwerk schieten.quote:
daar ging een mooie pijl... alleen heb je er niks aan.. als het licht isquote:Op donderdag 31 december 2009 11:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Gisteravond bleven mensen maar met vuurwerk schieten.
Het is sowieso bewolkt waardoor je nog minder kan zien.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
daar ging een mooie pijl... alleen heb je er niks aan.. als het licht is
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:16 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet nog iets van 200 posts en dan heb ik de eerste plaats in handen![]()
Hier ook.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef PieterBas het volgende:
Maar goed, dat zou ook betekenen dat ik ook geen leven zou hebben
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Ik snap alleen nog steeds niet wat er zo leuk is al dat knapwerk.Ga dan in het leger, dan je de hele dag knallen.
Oh wacht, die heb ik ook helemaal nietquote:
Join the club.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh wacht, die heb ik ook helemaal niet
Zoiets dus ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Ik snap alleen nog steeds niet wat er zo leuk is al dat knapwerk.Ga dan in het leger, dan je de hele dag knallen.
Gelukkig is er één iemand het met mij eens.quote:
Een BH had ik al sinds groep 5.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef Puala het volgende:
Ik vind trouwens dat alles jonger gebeurt. Van die meiden die in groep 7 al met make-up rondlopen en met een bh
Ja, ik mocht pas toen ik 14 was vuurwerk af steken... daarna vond ik het eigenlijk geen reet aan.. de hele dag in de kou, met een aansteeklont te prutsen..quote:Op donderdag 31 december 2009 11:41 schreef Bravebart het volgende:
Ligt het aan mij of worden de kinders die vuurwerk afsteken steeds jongerKindjes van 10-11 die rotjes en fluitpijltjes naar elkaar lopen te gooien
Ik had daar echt mee aan moeten komen bij mn vader hoor, toen ik zo oud was
Vergeet ook nog niet de stringquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef Puala het volgende:
Ik vind trouwens dat alles jonger gebeurt. Van die meiden die in groep 7 al met make-up rondlopen en met een bh
Ja, dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik mocht pas toen ik 14 was vuurwerk af steken... daarna vond ik het eigenlijk geen reet aan.. de hele dag in de kou, met een aansteeklont te prutsen..
Das al 2 jaar eerderquote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeet ook nog niet de string
Er is toch ook helemaal geen reet aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik mocht pas toen ik 14 was vuurwerk af steken... daarna vond ik het eigenlijk geen reet aan.. de hele dag in de kou, met een aansteeklont te prutsen..
Laat ik maar niet zeggen wanneer ik dat voor het eerst aanhad.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeet ook nog niet de string
L.no is goed bedeeldquote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Beugel wel, maar vulling niet nee.
Maar als je het nodig hebt oké, maar mijn zusje was platter dan plat en moest ook zo nodig zo'n ding. Belachelijk! En dan ook nog die lagen make upquote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Beugel wel, maar vulling niet nee.
Vertel?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wanneer ik dat voor het eerst aanhad.
Dat wil ze dus niet zeggen...quote:
Ze wilt het niet vertellen door mijn mening, maar door er nu interesse in te steken zonder haar te veroordelen wilt ze het misschien wel delen.quote:
Het is gewoon kut als je met jongens omgaat die erin willen knijpen.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no is goed bedeeld
Goedemiddag btw (Ja, ik ben 5 min te vroeg)
Only in Monsterquote:
Iew, dat is weer overdreven.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar als je het nodig hebt oké, maar mijn zusje was platter dan plat en moest ook zo nodig zo'n ding. Belachelijk! En dan ook nog die lagen make upoh men, ik heb zo af en toe echt de zin om het er af te halen en te laten zien dat ze zo ook mooi is. Die rauwranden rondom d'r ogen, afschuwelijk
Na een Bootje.. nu ook een Luctortjequote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef Bravebart het volgende:
Oeh, opportunity alert tegenover me
ff voorkomen dat ik een luctortje bega![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef Bravebart het volgende:
en dan gaat er bij je ouders niet een belletje rinkelen...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Iew, dat is weer overdreven.Sowieso wilde ik niets te maken hebben met make-up vroeger.
En sinds groep 4 had ik een string volgens mij. Ik kreeg het gratis bij aankoop van kleding.
Succes.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef Bravebart het volgende:
Zo ouderwets zijn ze niet echt. Het is maar ondergoed eh.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan gaat er bij je ouders niet een belletje rinkelen...
Nou ja, geen punt toch? Ieder moet dragen wat ie wilt.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Iew, dat is weer overdreven.Sowieso wilde ik niets te maken hebben met make-up vroeger.
En sinds groep 4 had ik een string volgens mij. Ik kreeg het gratis bij aankoop van kleding.
Ik denk als ouder, ik het niet zo heel tof zou vinden als mijn kind van 10 jaar met een stringetje aan zou lopen..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo ouderwets zijn ze niet echt. Het is maar ondergoed eh.
Bij mij waren de meiden te vroeg. In groep 4 hoorde je al roddels dat 2 meiden met elkaar 'geneukt' hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, geen punt toch? Ieder moet dragen wat ie wilt.
Ik was overal super laat mee
QFTquote:Op donderdag 31 december 2009 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk als ouder, ik het niet zo heel tof zou vinden als mijn kind van 10 jaar met een stringetje aan zou lopen..
Wat voor een probleem zou er zijn dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk als ouder, ik het niet zo heel tof zou vinden als mijn kind van 10 jaar met een stringetje aan zou lopen..
Een string is eerder als sexy iets dan als "ondergoed".. Een tent is ondergoed, een string is lingerie imo.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat voor een probleem zou er zijn dan?
Je punt, ik zie m niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een string is eerder als sexy iets dan als "ondergoed".. Een tent is ondergoed, een string is lingerie imo.
.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je punt, ik zie m niet.
Bovendien zie je het toch niet. Ik ga m niet opsteken boven mijn broek om aandacht te zoeken.
Middag.quote:
Tering wat ben jij flauw zeg. Je komt met een oordeel over 10-jarigen, maar je kan totaal niet onderbouwen waarom niet. Ergens begrijp ik het wel though, maar ik was geen type die dat droeg ook make-up droeg, sletterig gedraag, etc, etc.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij mij waren de meiden te vroeg. In groep 4 hoorde je al roddels dat 2 meiden met elkaar 'geneukt' hebben.
In groep 5 was je niet stoer als je je niet schoor..
Etc, etc..
Je begrijpt het ergens wel. Voldoende dus..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Middag.
[..]
Tering wat ben jij flauw zeg. Je komt met een oordeel over 10-jarigen, maar je kan totaal niet onderbouwen waarom niet. Ergens begrijp ik het wel though, maar ik was geen type die dat droeg ook make-up droeg, sletterig gedraag, etc, etc.
Ik vind dat het afhangt met je kind.
Ik zal nooit meer in discussie met je aangaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je begrijpt het ergens wel. Voldoende dus..
Kom maar langs.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
Straks traditioneel oliebollen bakken met vrienden
Dus als je zin hebt...
Waar ga je heen eigenlijk? Je zei 4x wat je ging doen met oud en nieuw, maar telkens faal ik om te onthouden.quote:
Het is voor jou gewoon niet boeiend genoeg om datgene over mij te onthouden, dus laat het lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef L.no het volgende:
Waar ga je heen eigenlijk? Je zei 4x wat je ging doen met oud en nieuw, maar telkens faal ik om te onthouden.
Heb geen zin in een discussie. Ik drop mijn mening, end of storyquote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer in discussie met je aangaan.![]()
Mijn god zeg, waste of time.
Een kind van 10 hoort nog geen lustobject te zijn....quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat voor een probleem zou er zijn dan?
Waarom zou ik het vragen dan? Het is al goed, ik hoef het nite meer te weten.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is voor jou gewoon niet boeiend genoeg om datgene over mij te onthouden, dus laat het lekker.
Ach, jij en je vooroordelen over alles en nogwat. Ik hoopte dat je tenminste kon zeggen waarom je iets oordeelt, maar nee, er komt wéér niets uit.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb geen zin in een discussie. Ik drop mijn mening, end of story
*eensquote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een kind van 10 hoort nog geen lustobject te zijn....
Hoe kan je het weten als je de string niet eens kan zien..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Relevantie? Nihil.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou natuurlijk wel een verklaring zijn voor het toegenomen aantal pedo-incidenten.
Als er gras op groeit...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou natuurlijk wel een verklaring zijn voor het toegenomen aantal pedo-incidenten.
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie er wel een verband in hoor.quote:
Ongesteld?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zou ik het vragen dan? Het is al goed, ik hoef het nite meer te weten.
[..]
Ach, jij en je vooroordelen over alles en nogwat. Ik hoopte dat je tenminste kon zeggen waarom je iets oordeelt, maar nee, er komt wéér niets uit.
Geen zin om te onderbouwen is volgens mij een smoes dat je het niet eens kunt.
End of story.
If there's grass on the field, play ballquote:
Hmm, belachelijkquote:Op donderdag 31 december 2009 12:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij mij waren de meiden te vroeg. In groep 4 hoorde je al roddels dat 2 meiden met elkaar 'geneukt' hebben.
In groep 5 was je niet stoer als je je niet schoor..
Etc, etc..
Alsof er minder pedo's zijn als meiden dat niet doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie er wel een verband in hoor.
Jij doet gewoon flauw en dom tegen me. Ik ben niet eens geirriteerd.quote:
Ja, ik deed er niet mee iig, alleen ging ik wel met ze om.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, belachelijkMaar dat heb je hier nu ook.
Kan je het ook laten zien ipv 'denken'?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Puala het volgende:
Ik denk wel dat er een verband is tussen de klederdracht van kinderen (8 tot 14 jarigen) en het aantal pedo's.
Ja, schrijf er ff een onderzoek overquote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je het ook laten zien ipv 'denken'?
Nu een stuk meer dan vroeger. Of er nu meer pedo's zijn dan vroeger weet ik niet, maar het komt nu wel later in het nieuws.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Alsof er minder pedo's zijn als meiden dat niet doen.![]()
Besides, hoeveel meiden doen het uberhaupt naast mij? En sinds wanneer?
Hoeveel meer pedo's zijn gekomen en sinds wanneer?
Oke, daar heb ik nu niets aan dus.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu een stuk meer dan vroeger. Of er nu meer pedo's zijn dan vroeger weet ik niet, maar het komt nu wel later in het nieuws.
En nee, ik ga geen cijfers zoeken, daar heb ik geen zin in.
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Puala het volgende:
Ik denk wel dat er een verband is tussen de klederdracht van kinderen (8 tot 14 jarigen) en het aantal pedo's.
Ik zou zeggen, kijk eens rond bij basisscholen, speeltuinen en dergelijke en kijk het nieuws eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, daar heb ik nu niets aan dus.
Waarom moet alles onderbouwd worden met cijfers..? Geloof je het anders niet..? óf we horen er meer over, of het gebeurt meer. simpelquote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, daar heb ik nu niets aan dus.
Het gaat wel nog steeds over het dragen van strings. Aléén over strings (en niet over het algemeen). Als dat het gevolg zal zijn voor meer pedo's, dan wil ik wel bewijs horen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk eens rond bij basisscholen, speeltuinen en dergelijke en kijk het nieuws eens.
Wait wait, je verwacht dat ik hierop inga, maar andersom niet? Dacht het niet eh.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom moet alles onderbouwd worden met cijfers..? Geloof je het anders niet..? óf we horen er meer over, of het gebeurt meer. simpel
Ik heb het niet alleen over strings...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat wel nog steeds over het dragen van strings. Aléén over strings (en niet over het algemeen). Als dat het gevolg zal zijn voor meer pedo's, dan wil ik wel bewijs horen.
Soms hè, komt iets vaker in het nieuws voor, maar dat betekent neit dat het vroeger ook niet veel was.
Veel plezier.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef DjRex89 het volgende:
Gaan jullie maar weer verder discussiëren
Ik ben oliebollen bakken
goed plan. Ik ga verder gamen. Ik zou hier namelijk niet zoveel zijn vandaag.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef DjRex89 het volgende:
Gaan jullie maar weer verder discussiëren
Ik ben oliebollen bakken
En de relevantie is dus nihil.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over strings...
Kan hier niet gewoon een keer op een simpele manier gediscussieerd worden? we hoeven niet gelijk 30 theoriestudies uit te voeren voordat we wat mogen zeggen hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Wait wait, je verwacht dat ik hierop inga, maar andersom niet? Dacht het niet eh.
Bye.quote:
Nope, nog steeds geen drang om hierop in te gaan. Maar ga gerust verder.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan hier niet gewoon een keer op een simpele manier gediscussieerd worden? we hoeven niet gelijk 30 theoriestudies uit te voeren voordat we wat mogen zeggen hoor
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef jna het volgende:
Jullie gaan gezellig het jaar uit zie ik al
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]zeker
Vanmiddag de sleutel, vanavond champagne!
Pff, krijg lekker de tyfus..quote:Op donderdag 31 december 2009 13:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Bye.Veel plezier met gamen.
![]()
[..]
Nope, nog steeds geen drang om hierop in te gaan. Maar ga gerust verder.
Kerel doe eens normaal manquote:
Volgend jaar weer...quote:
Kan het volgend jaar alleen maar beter worden.quote:
Gaat goedquote:Op donderdag 31 december 2009 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Mn trein is defectNu gaan we naar Den Haag gesleept worden ipv Rotterdam
Jeujquote:
Dat is wel klotequote:Op donderdag 31 december 2009 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Mn trein is defectNu gaan we naar Den Haag gesleept worden ipv Rotterdam
Valt mee, normaal is Den Haag zelfs 2 minuten sneller dan Rotterdam, alleen nu niet door de vertragingenquote:
Het gaat weer lekker.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt mee, normaal is Den Haag zelfs 2 minuten sneller dan Rotterdam, alleen nu niet door de vertragingen
Jupsquote:
Jammer.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt mee, normaal is Den Haag zelfs 2 minuten sneller dan Rotterdam, alleen nu niet door de vertragingen
Oh, dat valt wel mee dus.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JupsMaargoed, vertrek zo uit DH, dus half 3 in Delft
Dan ben je er al weer bijnaquote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JupsMaargoed, vertrek zo uit DH, dus half 3 in Delft
Mwa, planning was half 2quote:
Joah, we rijden nu Den Haag HS binnenquote:
* ESHAM weer uit zetquote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef Houniet het volgende:
Bartttt!!!!!!!!!!!111 RUIM JE SNORKELS NOU EENS OP !!!!11
Komt wel goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, planning was half 2Maargoed, het gaat nog wel
quote:
Há, daar raak ik je in je weak spotquote:
Dat vorige deel was wel leuk in mijn actieve topics. Iedere keer als je erin reageerde wist ik dat je ook hier langs zou komen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
Welk geurtje draag jij vandaag? #29 Oh wat ruik je lekker O+
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Há, daar raak ik je in je weak spot
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat vorige deel was wel leuk in mijn actieve topics. Iedere keer als je erin reageerde wist ik dat je ook hier langs zou komen.
Nu kan ik niet gaan tvp-en met die ene parfum wat ik sowieso altijd draag.quote:
Ik heb toch door geluisterd hoorquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef Houniet het volgende:
Anders komt deze even voorbij zetten!
Touch HD nog steedsquote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Houniet het volgende:
Oh neuk. Welke heb je nu doen? Die dan weer gemaakt is bedoel ik.
Goede jaarwisseling dudequote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef Houniet het volgende:
Genaaid. Ik ga zo maar eens. De groeten en tot volgend jaar.
Zo een grote knal jonge! BAM!quote:
Ik vond het minder tof dat ze ze naar mn moeder gooide. Toen vonden zij het minder tof dat ik met een metalen stuurslot de auto uit kwamquote:
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vond het minder tof dat ze ze naar mn moeder gooide. Toen vonden zij het minder tof dat ik met een metalen stuurslot de auto uit kwam
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef Houniet het volgende:
Genaaid. Ik ga zo maar eens. De groeten en tot volgend jaar.
Held!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vond het minder tof dat ze ze naar mn moeder gooide. Toen vonden zij het minder tof dat ik met een metalen stuurslot de auto uit kwam
Kutjeugdquote:Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
vliegende?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Net zo erg als vliegende kinderen.
Nein, de kids die uit het niets komen en Dean zijn auto laten vernielen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
vliegende?In een vliegtuig bedoel je?
Ik rolde door een zwaar besneeuwde woonwijk, met opzet al stapvoets. Plots was daar een kleine koter die net voor me langs de weg over rende, waarop ik voorzichtig remde. Met opzet al niet hard, want glad enzo. Nja, voorzichtig was ook al te ruig, want begon te glijden, en voordat ik daarop kon reageren door de rem los te laten gleed ik al tegen den stoep. Kromme stuurstang en draagarm als gevolgquote:
Oh dat. Zeg dat danquote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik rolde door een zwaar besneeuwde woonwijk, met opzet al stapvoets. Plots was daar een kleine koter die net voor me langs de weg over rende, waarop ik voorzichtig remde. Met opzet al niet hard, want glad enzo. Nja, voorzichtig was ook al te ruig, want begon te glijden, en voordat ik daarop kon reageren door de rem los te laten gleed ik al tegen den stoep. Kromme stuurstang en draagarm als gevolg
Maargoed, het kindeke leeft nog![]()
Wat 'n held.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik rolde door een zwaar besneeuwde woonwijk, met opzet al stapvoets. Plots was daar een kleine koter die net voor me langs de weg over rende, waarop ik voorzichtig remde. Met opzet al niet hard, want glad enzo. Nja, voorzichtig was ook al te ruig, want begon te glijden, en voordat ik daarop kon reageren door de rem los te laten gleed ik al tegen den stoep. Kromme stuurstang en draagarm als gevolg
Maargoed, het kindeke leeft nog![]()
Je kan welquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef Dzjenn. het volgende:
Helleu sweethearts.![]()
Gaan jullie vanavond feesten?
Geen idee nog, denk het wel evenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef Dzjenn. het volgende:
Helleu sweethearts.![]()
Ik weet het nog niet. Was altijd wel van het feesten enzo, maar afgelopen jaar is echt een zwaar jaar geweest, dus even kijken hoe ik me voel.quote:
Ga je een luctortje doen?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:25 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Was altijd wel van het feesten enzo, maar afgelopen jaar is echt een zwaar jaar geweest, dus even kijken hoe ik me voel.
Bootje?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik erger me dood aan zo'n figuur hier op FOK!.
Jazeker. En L.no sleur ik ook wel mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:28 schreef Dzjenn. het volgende:
L. no, ga je ook naar de meet? En jij Dean?
Ja, want op weg naar de meet, kom je toch langs Lien d'r huis.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jazeker. En L.no sleur ik ook wel mee.
Dean blijft die avond ervoor gewoon slapen bij Lienquote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, want op weg naar de meet, kom je toch langs Lien d'r huis.
Leuk!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jazeker. En L.no sleur ik ook wel mee.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dean blijft die avond ervoor gewoon slapen bij Lien
Jup, anders sleep ik Dean wel mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:28 schreef Dzjenn. het volgende:
L. no, ga je ook naar de meet? En jij Dean?
Geheime dienstquote:Op donderdag 31 december 2009 17:04 schreef jna het volgende:
WTF, sinds wanneer rijdt er politie in een donkere bmw maar wel gewoon met zwaailichten op het dak
Hij zou dat serieus doen als hij dat wilde.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, want op weg naar de meet, kom je toch langs Lien d'r huis.
Die schorrie morrie met vuurwerk in de gaten houdt? Alhoewel, nu je het zegt. 1 van die gastjes wordt door die andere Osama genoemdquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:04 schreef jna het volgende:
WTF, sinds wanneer rijdt er politie in een donkere bmw maar wel gewoon met zwaailichten op het dak
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef jna het volgende:
[..]
Die schorrie morrie met vuurwerk in de gaten houdt? Alhoewel, nu je het zegt. 1 van die gastjes wordt door die andere Osama genoemd
Het is een complot!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef jna het volgende:
[..]
Die schorrie morrie met vuurwerk in de gaten houdt? Alhoewel, nu je het zegt. 1 van die gastjes wordt door die andere Osama genoemd
Neem ons mee danquote:Op donderdag 31 december 2009 17:13 schreef Dzjenn. het volgende:
Tijd om onder te duiken in Suriname.
Surinamequote:Op donderdag 31 december 2009 17:13 schreef Dzjenn. het volgende:
Tijd om onder te duiken in Suriname.
Ik mis wat?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:een kwartier te laat.
![]()
Maar dan alsnogHappy New Year
Meet in Suriname?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:17 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog nooit geweest.
Heel no. Een tijdje geleden was er al besloten om ooit een meet te doen in Japan als het een buitenlandse meet zal zijn.quote:
In Japan is het geen lekker weerquote:Op donderdag 31 december 2009 17:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Heel no. Een tijdje geleden was er al besloten om ooit een meet te doen in Japan als het een buitenlandse meet zal zijn.
Dus het is nu elk uur feest?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Perth is het nu nieuwjaar.
Ik heb alleen in Perth familie wonen buiten Nederland. Dus dat is interessant, de rest niet.quote:
Anders elk uur een glas champagnequote:Op donderdag 31 december 2009 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen in Perth familie wonen buiten Nederland. Dus dat is interessant, de rest niet.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anders elk uur een glas champagneDan wordt het nog leuk als het hier 12uur is
Kan een snelle arrestatie team zijn... Zo'n BMW is vaak sneller dan een trage Mercedes of Opel diesel..quote:Op donderdag 31 december 2009 17:04 schreef jna het volgende:
Als je nu pas begint.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
6 glazen champagne verdeeld over 6 uur valt nou ook wel mee he
Ik stuur Jasper op hen afquote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ze reden gewoon langzaam hier door de straten zoals je elke politiewagen ziet doen met oud en nieuw. Misschien kwamen ze gewoon auto's tekort. Dat denk ik zelf eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 17:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan een snelle arrestatie team zijn... Zo'n BMW is vaak sneller dan een trage Mercedes of Opel diesel..
Zal ik jou dan maar quoten voor het ideequote:Op donderdag 31 december 2009 17:30 schreef jna het volgende:
Oh ik wilde eigenlijk Rex quoten maar jullie snappen het wel
Hier rijden ze ook wel eens in donkerblauwe opels.. maar die staan dan ook vaak langs de snelweg.. met een flitscamera er in..quote:Op donderdag 31 december 2009 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ze reden gewoon langzaam hier door de straten zoals je elke politiewagen ziet doen met oud en nieuw. Misschien kwamen ze gewoon auto's tekort. Dat denk ik zelf eigenlijk
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal ik jou dan maar quoten voor het idee
uhm jaquote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef Dzjenn. het volgende:
Helleu sweethearts.![]()
aardigquote:Op donderdag 31 december 2009 17:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal ik jou dan maar quoten voor het idee
Dat is volgend jaar wel over he, dat je het ff weetquote:
goed voornemen inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 17:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is volgend jaar wel over he, dat je het ff weet![]()
Smakelijk!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij zou dat serieus doen als hij dat wilde.
Jaloers!quote:
Jij ook he!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jaloers!![]()
Lieve mensen, ik ga zo off. Alvast een fijne jaarwisseling allemaal, en tot slot, dit (wel helemaal beluisteren!!);
Liefs
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jaloers!![]()
Lieve mensen, ik ga zo off. Alvast een fijne jaarwisseling allemaal, en tot slot, dit (wel helemaal beluisteren!!);
Liefs
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jaloers!![]()
Liefs
Ga weg dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef jna het volgende:
Schiet op. Ik moet mn afro nog regelen voordat ik weg ga
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef jna het volgende:
Schiet op. Ik moet mn afro nog regelen voordat ik weg ga
Beter dat dan die autisten die om 12 uur thuis achter de computer zitten te posten op fokquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
Beter dat dan die autisten die om 12 uur thuis achter de computer zitten te posten op fok!
21:30 uur begint Guido, dus iets ervoor.quote:
Dat is best hopeloos idd..quote:Op donderdag 31 december 2009 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
Of in WoW naar het vuurwerk gaan kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |