Je hebt er inderdaad niet veel verstand van.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik weet wel dat dit heel lastig gaat i.v.m. drivers.
Welke versie van Vista?
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar 1 ding heb je wel gelijk. Direct naar DIG. Vandaar uit kan je altijd nog terug naar WGR mocht het nodig zijn.
bol.com en "terugbrengen naar de winkel" gaan niet goed samen hequote:Ikzelf zou de laptop direct nog (ok, nu een beetje laat voor zo midden in de nacht) terug brengen naar de winkel waar je hem aangeschaft hebt. Zij zijn verantwoordelijk, binnen redelijke maat, voor het product tot het vervallen van de garantie.
Daar had ik helemaal overheen gelezen. Hoe kan iemand die er geen verstand van heeft concluderen dat een laptop niet kapot isquote:Op donderdag 31 december 2009 02:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad niet veel verstand van.
Terugzenden dan, jij je zin. (in vergelijkbare aankopen bij normale winkels terugbrengen).quote:Op donderdag 31 december 2009 02:39 schreef r_one het volgende:
[..]
bol.com en "terugbrengen naar de winkel" gaan niet goed samen he
Nou die geniale quote is wel vaker aangehaald in het topic hoor...quote:Op donderdag 31 december 2009 02:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal overheen gelezen. Hoe kan iemand die er geen verstand van heeft concluderen dat een laptop niet kapot is
Ja ik had al door dat jij nog scherp bent op dit tijdstip. Ik dus nietquote:Op donderdag 31 december 2009 02:43 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nou die geniale quote is wel vaker aangehaald in het topic hoor...
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart vind het wel grappig dat alleen Stali door TS is bedankt voor de gegeven antwoorden.
Het gevoel bekruipt me hierdoor sterk dat ik werkelijk autistisch ben
Dat viel me ook al op ja, de juiste antwoorden had ze al meteen gekregen eigenlijk totdat de onzin van Stali werd neergekalkt en die krijgt dan als enige een bedankje... haha !quote:Op donderdag 31 december 2009 02:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart vind het wel grappig dat alleen Stali door TS is bedankt voor de gegeven antwoorden.
Het leven op Fok kan zo oneerlijk zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:49 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, de juiste antwoorden had ze al meteen gekregen eigenlijk totdat de onzin van Stali werd neergekalkt en die krijgt dan als enige een bedankje... haha !
Ik zou zeggen, open er een topic over in KB.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het leven op Fok kan zo oneerlijk zijn.
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het leven op Fok kan zo oneerlijk zijn.
Waarom, ze wil toch niet luisteren....quote:Op donderdag 31 december 2009 02:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open er een topic over in KB.
Maar back to OT. Iemand een concrete samenvatting van de mogelijkheden die TS allemaal tot haar beschikking heeft?
Eerst laptop herstellen naar fabrieksinstellingen, dan kijken of dat die het nog niet doet. Als je hem dan echt niet aan de praat krijgt opsturen naar Bol.com. En dan is het even afwachten op reactie van wat het defect is. Je hebt dus langer dan 1 jaar garantie, maar als het een defect is wat TS zelf veroorzaakt heeft valt er natuurlijk weinig te verhalen onder de noemer garantie.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open er een topic over in KB.
Maar back to OT. Iemand een concrete samenvatting van de mogelijkheden die TS allemaal tot haar beschikking heeft?
Jij had daar in eerste instantie iets heul anders staanquote:
Wat er stond, staat er nog steedsquote:Op donderdag 31 december 2009 03:22 schreef TheThirdMark het volgende:
Jij had daar in eerste instantie iets heul anders staan
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:51 schreef mandietjuh het volgende:
hoezo wil ik niet luisteren? Ik vraag heel netjes of er iemand mijn vraag kan beantwoorden en vraag ook niet hoe ik Windows kan installeren.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
als consument heb je recht op een minimale wettelijke garantie van 2 jaar
acer geeft 1 jaar fabrieksgarantie, je moet dus terug naar het verkooppunt
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL291NL304&aq=1&oq=wettelijke+g&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=wettelijke+garantietermijn
have fun.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef mandietjuh het volgende:
[..]
Wat als ik bol.com bel en zegt ja: je hebt een jaar garantie en die is helaas op 25 september 2009 verlopen. Je hebt pech.
Ik wil voorkomen dat ik dadelijk bakken met geld aan reparatie moet betalen.
Niet per se, maar ze kan beter (ook) een topic in DIG openen.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:37 schreef Artbij2 het volgende:
Ding geeft blauwe schermen dus is hij kapot.
Toch spreek je alleen je waardering uit voor de krankzinnige antwoorden die je krijgt die NIETS met jouw vragen te maken hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:51 schreef mandietjuh het volgende:
hoezo wil ik niet luisteren? Ik vraag heel netjes of er iemand mijn vraag kan beantwoorden en vraag ook niet hoe ik Windows kan installeren.
Mijn vraag was WAAR HEB IK RECHT OP qua garantie omdat het mij niet duidelijk was.
Mensen het gaat om garantie! niet om het installeren van een besturingssysteem. Als ik het wou installeren qua besturingssysteem dan had ik allang topic geopend bij DIG!
Maar juist dáárop kreeg je van enkele users (waaronder Dennis101) netjes en uitgebreid antwoord, toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:51 schreef mandietjuh het volgende:
Mijn vraag was WAAR HEB IK RECHT OP qua garantie omdat het mij niet duidelijk was.
Mensen het gaat om garantie! niet om het installeren van een besturingssysteem. Als ik het wou installeren qua besturingssysteem dan had ik allang topic geopend bij DIG!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |