Geen van mijn 3 HP laptops heeft langer dan 4 jaar geleefdquote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef Dennis101 het volgende:
Wat is er kapot aan? Dat mis ik even. Verder heeft een laptop inderdaad een levensduur van 5 jaar. Garantie moet je sowieso claimen bij Bol.com maar dan moet je eerst weten wat er mis mee is.
Waarom denk je datquote:Op donderdag 31 december 2009 01:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
als consument heb je recht op een minimale wettelijke garantie van 2 jaar
acer geeft 1 jaar fabrieksgarantie, je moet dus terug naar het verkooppunt
Waar haal je die informatie vandaan? Je kunt dat wel zeggen maar in welk wetsartikel vind ik dat terugquote:
check de consumentenwijzer maar eensquote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan? Je kunt dat wel zeggen maar in welk wetsartikel vind ik dat terugBen daar toch wel nieuwsgierig naar
Er zijn tig WGR topics volgeschreven met deze informatie en wetsartikelen en weet ik wat. Het is nu half 2, en heb niet zo'n om dat te gaan zoekenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan? Je kunt dat wel zeggen maar in welk wetsartikel vind ik dat terugBen daar toch wel nieuwsgierig naar
Nee, ik ga niet op een wild goose chasequote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
check de consumentenwijzer maar eens
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL291NL304&aq=1&oq=wettelijke+g&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=wettelijke+garantietermijnquote:Op donderdag 31 december 2009 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet op een wild goose chase
Cheersquote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL291NL304&aq=1&oq=wettelijke+g&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=wettelijke+garantietermijn
have fun.
andersom toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
als consument heb je recht op een minimale wettelijke garantie van 2 jaar
acer geeft 1 jaar fabrieksgarantie, je moet dus terug naar het verkooppunt
Ja gein. Die lap lijkt vooralsnog helemaal niet kapot he?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL291NL304&aq=1&oq=wettelijke+g&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=wettelijke+garantietermijn
have fun.
Nee, je hebt sowieso die 2 jaar garantie. Die garantie claim je via je de winkelier. Of dat nou fabrieksgarantie is of niet is niet relevant.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Adames het volgende:
[..]
andersom toch?
1 jaar bij je verkoper en 2 jaar fabrieksgarantie.
Zeg ik dat dan? Stuart wil weten hoe de wet in elkaar zit.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja gein. Die lap lijkt vooralsnog helemaal niet kapot he?
Nee, andersomquote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Adames het volgende:
[..]
andersom toch?
1 jaar bij je verkoper en 2 jaar fabrieksgarantie.
Dat kan aan van alles liggen, maar daarvoor moet je in DIG zijn vrees ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef mandietjuh het volgende:
Hij deed het eerst normaal, daarna blauwe schermen tot ontdekking wilden we windows 7 erop zetten en wou niet installeren, dus gingen we naar een andere vriend om te problemen, hij start op, geeft beeld, na een minuut gaf die niks aan.
wat kan het liggen?
dank jullie wel voor de reacties
Ik wist niet dat dit het topic van Stuart is.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Stuart wil weten hoe de wet in elkaar zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |