quote:Op woensdag 30 december 2009 22:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
Och ik heb er de laatste tijd ook wel last van hoor. Huilen omdat ik iets in een online spel niet voor elkaar krijg![]()
En ik heb nu ook midden in de nacht ineens HONGERRRR! en dan vaak wil ik wel vrij specifieke dingen, zoals een geroosterde boterham met kaas of een beker chocomelk (van dat laatste gaan er sowieso liters doorheen in de week). Jammer alleen dat ik het nachtelijk wakker liggen niet onder controle krijg
Tofquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef octopussy het volgende:
Dat van die kinderbijslag, briljant
![]()
Dat dan op het moment dat de kurken ploppen en de vuurpijlen de lucht ingaan je vliezen breken
Je kunt altijd aan degene die de tijd noteert vragen om wat te smokkelenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof
Maar dat kost je dan weer een kwartaal kinderbijslag
Wel lullig trouwensDat een minuut uitmaakt op een heel kwartaal kinderbijslag!
Ligt aan je instellingen qua posts op een pagina.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef pessie het volgende:
Eerst een vraagje, waarom is het vorige topic op pagina 7 gesloten? We gaan toch altijd door tot 13?
Goed puntquote:Op donderdag 31 december 2009 08:15 schreef Asyniur het volgende:
overigens dat kwartaal kinderbijslag ben je niet kwijt, dat krijg je dan op het eind erbij
Het is ook zweverigquote:Op donderdag 31 december 2009 09:23 schreef freecell het volgende:
En toen las ik de post van Flugel, sorry Flugel
Als je er lang en hard genoeg in knijpt, beginnen ze wel zeer te doen, hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:11 schreef Saffier het volgende:
Cantare bedankt voor het herhalen van mijn verzoekjeMijn boobs doen trouwens (nog) helemaal geen zeer, niets te checken daar dus
Was het nog goedgekomen met je kinderwagenbak eigenlijk? Hoe ga je het oplossen als ie niet op tijd binnen is?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:17 schreef ymme het volgende:
Hier geen enkele cursus. Das niets voor mij.
Stel je voorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef freecell het volgende:
Voor mij werkte fluiten en dat leer je sowieso niet op de pufclub
Davinia, heerlijk dat je zo goed slaapt!
TARA zei gisteravond al: kijk maar uitLeander is geboren bij volle maan, maansverduistering en vuurwerk. Dat hebben we vanavond alledrie weer.
Zijn optie was: op de bank gaan zitten met je ogen dicht
Nou, we weten dus niet hoelang het nog gaat duren. Ze gaan hem dus weer opnieuw bestellen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was het nog goedgekomen met je kinderwagenbak eigenlijk? Hoe ga je het oplossen als ie niet op tijd binnen is?
Ik zou zelfs onder het bed kruipen of in de meterkast gaan zittenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef freecell het volgende:
Voor mij werkte fluiten en dat leer je sowieso niet op de pufclub
Davinia, heerlijk dat je zo goed slaapt!
TARA zei gisteravond al: kijk maar uitLeander is geboren bij volle maan, maansverduistering en vuurwerk. Dat hebben we vanavond alledrie weer.
Zijn optie was: op de bank gaan zitten met je ogen dicht
Natuurlijk komt alles goed. Misschien alleen niet precies zoals jij het voor ogen hadquote:Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou, we weten dus niet hoelang het nog gaat duren. Ze gaan hem dus weer opnieuw bestellen.
Maar als de baby geboren is, en de bak er nog niet is, dan gaatnaar de winkel zelf. En dan moeten ze hem er wel één mee geven. We hebben het hier én over 179 euro die al betaald is. En ze kunnen het niet maken, om mij niet te kunnen laten wandelen met onze baby straks. Heb hier gewoon slapenloze nachten van op dit moment. Ben zo boos, verdrietig en bang, dat het niet goed komt ofzo. Maar
verzekerd mij dat alles goed komt.
Maar anders neem je toch gewoon die andere wagen die je hebt staan.... Hoeft toch niet perse deze nieuw bestelde te zijn?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou, we weten dus niet hoelang het nog gaat duren. Ze gaan hem dus weer opnieuw bestellen.
Maar als de baby geboren is, en de bak er nog niet is, dan gaatnaar de winkel zelf. En dan moeten ze hem er wel één mee geven. We hebben het hier én over 179 euro die al betaald is. En ze kunnen het niet maken, om mij niet te kunnen laten wandelen met onze baby straks. Heb hier gewoon slapenloze nachten van op dit moment. Ben zo boos, verdrietig en bang, dat het niet goed komt ofzo. Maar
verzekerd mij dat alles goed komt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik zou zelfs onder het bed kruipen of in de meterkast gaan zitten
Ik begin overigens te vrezen dat ze hier een embryootje van een ander stel hebben teruggeplaatst. Mijn man en ik zijn allebei heel rustig, maar dit kind begint nu echt superveel te schoppen en doen
Waar kwam die dan vandaan? Ook uit de winkel? Dacht dat je de bak aan de deur geweigerd had... Ben effe de draad kwijt nu...quote:Op donderdag 31 december 2009 10:29 schreef ymme het volgende:
Die hebben wij dus uit goed fatsoen al terug gestuurd.
Hadden we het maar niet gedaan, dan hadden we inderdaad die nog staan.
Vond het gewoon geen fijn idee, deze hier te hebben staan, terwijl hun hem waarschijnlijk straks weer in de verkoop doen ofzo. Naja.
Ik ben ook nog steed af en toe bang dat er een negertje uit komt rollenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:29 schreef leonieke het volgende:
[..]Gezellig hé
Ow, en het wordt alleen maar meer en harder
Ik vraag me trouwens nog altijd af of er hier een blank kind zal uitkomen of niet. Ik heb altijd al lachend gezegd dat ze misschien wel gemist hebben in het ziekenhuis, maar stel je maar eens voor dat ze gemist hebbenDan kunnen we ze natuurlijk een proces aandoen en zoveel geld opstrijken dat de opvoeding volledig betaald is
![]()
Vannacht heeft dat varkentje mijn buik helemaal omgekeerd, denk ik. Maar ik vind het nu vooral grappig omdat mijn man het ook voelt in zijn rug. Kom schat, kom wat dichter bij mij liggen, ik wil u goed vasthouden![]()
Ah okay, raakte al helemaal van de wap.... Vooral omdat de foto van 5 dagen voor je 'mopper-post' was en je aangaf dat je al 'enkele weken geleden' de bak had moeten weigeren. Ze hadden dus al een bruine opgestuurd terwijl je de zwarte nog had staan blijkbaar...quote:Op donderdag 31 december 2009 10:34 schreef ymme het volgende:
Deze hebben ze opgestuurd in november geloof ik. (soms ben ik ook de draad kwijt hoor).
Maar we hadden dus geen zwarte besteld, maar een bruine. Dus zou baby-dump binnen enkele weken de bruine opsturen en wij zouden de zwarte weer terug sturen. Het is dus een beetje dom van mij, om de zwarte terug te sturen terwijl ik de bruine dus nog niet heb. Maar ze hadden ons verzekerd, dat alles voor de kerst goed zou komen. En daar ben ik vanuit gegaan..
Maar ik vind een negertje wel lief en schattig hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steed af en toe bang dat er een negertje uit komt rollenHet blijft toch mensenwerk
Maar nee, het is gewoon goed gegaan!
Dat zei ik gisteren ook nog tegen mijn manquote:En inderdaad nog even en dan kan hummel z'n vader legitiem een paar schoppen verkopen. Dat hoeft hij niet te proberen als hij er eenmaal uit is
Ah ahquote:En jij bent zo te horen best wel leuk gemeen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |