abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76240887
Zwangerschap en geboorte deel 609

Alle 2009 baby's zijn geboren

2010
01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
25 juli 2010: Lenaatje
27 juli 2010: Pessie
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
22 augustus 2010: Cantare
28 augustus 2010: Saffier

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door octopussy op 30-12-2009 23:17:56 ]
pi_76240947
en de laatste post in het vorige topic
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:10 schreef octopussy het volgende:

[..]

Och ik heb er de laatste tijd ook wel last van hoor. Huilen omdat ik iets in een online spel niet voor elkaar krijg
En ik heb nu ook midden in de nacht ineens HONGERRRR! en dan vaak wil ik wel vrij specifieke dingen, zoals een geroosterde boterham met kaas of een beker chocomelk (van dat laatste gaan er sowieso liters doorheen in de week ). Jammer alleen dat ik het nachtelijk wakker liggen niet onder controle krijg
pi_76241123
Alle baby's zijn op
Nog drie maanden en dan komt de eerste 2011 baby al Benieuwd wie die primeur gaat pakken
pi_76241316
2009 baby's op
En ik sta in de top 15
  woensdag 30 december 2009 @ 22:28:34 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76241641
Hoho, wacht effe... We hebben altijd Davinia nog om er nog een 2009 meidje uit te persen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 30 december 2009 @ 22:33:06 #6
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76241867
een mijlpaal voor flugel!

naja, 30 december gaat er geen mini-daviniaatje komen iig.
mss 31-dec. ofwel 1-jan.

daar heeftiedereen dus ook een mening over, he? dat 1-jan geen leuke datum is. doe dan maar oudejaarsdag. dan krijg je ook nog een kwartaal kinderbijslag.
naja, de nacht 31-12 op 1-1 is volle maan. we gaan het zien

en nweuser is ook al goed op weg, he?
en anders faja, die mag ook.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76242025
Dat van die kinderbijslag, briljant

Dat dan op het moment dat de kurken ploppen en de vuurpijlen de lucht ingaan je vliezen breken
pi_76242101
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef octopussy het volgende:
Dat van die kinderbijslag, briljant

Dat dan op het moment dat de kurken ploppen en de vuurpijlen de lucht ingaan je vliezen breken
Tof
Maar dat kost je dan weer een kwartaal kinderbijslag

Wel lullig trouwens Dat een minuut uitmaakt op een heel kwartaal kinderbijslag!
pi_76242228
ach, geboren zijn in 2010 is veel stoerder dan geboren zijn in 2009
pi_76242251
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Tof
Maar dat kost je dan weer een kwartaal kinderbijslag

Wel lullig trouwens Dat een minuut uitmaakt op een heel kwartaal kinderbijslag!
Je kunt altijd aan degene die de tijd noteert vragen om wat te smokkelen
  woensdag 30 december 2009 @ 22:40:50 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76242273
Als je op 1 januari jarig bent, ben je altijd volgend jaar jarig...
pi_76242706
Nog lulliger dan alleen het kwartaal kinderbijslag...
Het verschil tussen 30 juni en 1 juli is niet alleen een kwartaal kinderbijslag, maar in ieder geval bij het eerste kind ook een jaar belastingvoordeel...
pi_76243218
Belastingvoordeel is bij ons per 1 januari.
Ik hoop dan weer dat ik in februari kan bevallen ipv maart want dan mag de kleine in september naar school (eens hij 2,5 jaar is natuurlijk) anders is het pas na de herfstvakantie in november.
pi_76243856
Bedankt voor mij in het rijtje te zetten! Maaruhm, wilde Saffier ook niet ook in?

Nu de laatste 2009 babie is geboren: 2010-moeders, het is ons jaar!!

Pff, ik vind het soms ineens heel spannend, of het allemaal goed zal gaan de komende weken. Sinds ik heb gelezen dat het afnemen van zwangerschapsverschijnselen op slecht nieuws kan wijzen, kan ik het niet laten af en toe te testen of m'n boobs nog zeer doen.
  woensdag 30 december 2009 @ 23:18:52 #15
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76244223
Eerst een vraagje, waarom is het vorige topic op pagina 7 gesloten? We gaan toch altijd door tot 13?

Sidney! BABY Claire! Gefeliciteerd!

Sonnetje, ik lag gisteren ook in bed te huilen dat er vast niemand komt om naar mn baby te kijken, mn zus gaat op vakantie van half juli tot half augustus (ben eind juli uitgerekend), 1 broer woont op 200 km afstand, 1 broer op 350 km afstand en mn ouders op 850 km afstand... Ik werd zo verdrietig, ik moest er van huilen...

Goed nieuws hiervandaan, we hebben vandaag onze termijn echo gehad!!! En er was een hartje!!! En het deed kaboemboemboemboemboem. En het zette zn voetjes onder zn kont en ging stuiteren!!! En het is er eentje!!! (mn moeder dreigde met een tweeling). Kortom, roze wolk: check.
De echoscopist was verbaasd hoeveel ze kon zien. Ze heeft al veel dingen kunnen ckecken. Echt bijzonder dat ze al zoveel kon zien! De verloskundige was ook al verbaasd.

We zijn dus ook naar de verloskundige geweest. Bloeddruk 120/60. Prima dus! Leuk intake-gesprek. We kwamen tot de conclusie dat een man vrij kan nemen van zn werk om mee te gaan naar de verloskundige. Dus nu hebben we een afspraak gepland, als hij dan geen afspraken heeft kan hij mee. Hij is echt zo betrokken! Dit had ik niet kunnen verwachten.

Ik moet ook naar pufclub van de verloskundige. Zijn er mensen die ervaring hebben met samen bevallen? Ik wil graag samen met mijn man ergens naartoe, en de verloskundige vertelde dat je dan alleen naar samen bevallen kunt gaan.

We zijn vanmiddag na de echo naar mijn man's oma geweest om het te vertellen, ze was zo blij! Haar vriend vind het ook helemaal geweldig! Het is het eerste achterkleinkind. Na de jaarwisseling gaan we naar mijn grootouders, die zijn al hoogbejaard en hebben al een stuk of 15/16 achterkleinkinderen.

Ok, lang verhaal, maar ga nu slapen.
pi_76244566
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef pessie het volgende:
Eerst een vraagje, waarom is het vorige topic op pagina 7 gesloten? We gaan toch altijd door tot 13?
Ligt aan je instellingen qua posts op een pagina.
Er zitten 300(1) posts ineen topic en daarna gaat ie automatisch dicht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76245044
Gisteren nog wat inkopen gedaan. oa regenhoes en voetenzak voor de maxicosa mura4 en een lodger shelter
en nog 2 extra broeken en een topje en bh voor mama. Ze begint (eindelijk) te groeien en ook bandenpijn had ze vandeweek goed last van tijdens kerstdiner en daarna. Ik zei al dat de makkelijke helft er nu op zat
pi_76252348
Goedemorgen. Sorry Davinia, ik moet je teleurstellen. Mijn zoon zit kennelijk nog prima in mijn buik. En ergens vind ik dat nu niet zo erg. Mijn man heeft sinds gisteren nachtdienst tot 2 januari en zoals gebruikelijk begint mijn andere zoon dan met spoken en die heeft de hele nacht naast me liggen snotteren. En ik doe dan echt amper een oog dicht omdat ik bang ben dat hij uit bed lazert en aangezien die op klossen staat is dat vrij hoog.

Zo maar eens gaan bekijken hoe ik het ga doen met olliebollen en appelflappen halen. Eerst geld pinnen en dan achter aan in de rij aansluiten. Maar denk toch echt dat ik eerst jut en jul bij oma achter laat alvorens in de kou buiten te gaan staan.
pi_76252509
Pessie, gefeliciteerd met de goede echo!
wij hebben samen bevallen gedaan en vonden het allebei helemaal leuk (en leerzaam natuurlijk). We hadden ook een super leuke groep waarin het met (bijna) iedereen ontzettend klikte. Inmiddels zijn de eerste 4 van de 6 beebs geboren maar ik kijk echt uit naar de terugkomdag! Echt heel leuk. Toch moet je het wel treffen denk ik. Ook onze "juf" was erg leuk, een van de of misschien wel de eerste van nederland die de cursus gaf. Ik zou zeggen doen!
  donderdag 31 december 2009 @ 08:15:30 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76252675
Sidn3y, wat jammer dat de vroedvrouw zo 'slecht' naar je luisterde. Ik neem aan dat je het nog wel bij haar gaat aankaarten?

mijlpaal voor flugel
pessie een goede echo!
Davinia en Faja kunnen nog vandaag bevallen
Of DeMajoor of NieuweUser!

overigens dat kwartaal kinderbijslag ben je niet kwijt, dat krijg je dan op het eind erbij
pi_76252777
mijlpaal voor flugel en wat voor 1!
en pessie een goede echo
zou er nog een nieuwe baby bijkomen dit jaar?
  donderdag 31 december 2009 @ 09:17:09 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76253308
Goede echo voor pessie!! Wat fijn meis, de eerste klap is binnen!

Ik snap alleen niet goed dat je naar de pufclub 'moet'... Is toch niets verplichts aan

Ik ga voor zwangerschapshaptonomie, dan kan Martijn ook mee. Je leert dan hoe je het beste samen kunt bevallen, maar ook hoe de vader al voor de geboorte een band met het ongeboren kind kan opbouwen door ermee te spelen enzo

Voor mij nog maar een weekje wachten tot de echo... Hopen dat 2010 een beter jaar wordt voor ons dan 2009 geweest is....

Davinia, NieuwUser of DeMajoor al wakker?
pi_76253386
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:15 schreef Asyniur het volgende:

overigens dat kwartaal kinderbijslag ben je niet kwijt, dat krijg je dan op het eind erbij
Goed punt
Als de kinderbijslag over een jaartje of 18 niet afgeschaft is that is

Pessie hoezee! Pufclub in onze wijken zou ik niet doen eigenlijk Dat was verschrikkelijk. Dus blijft inderdaad iets van samen bevallen oid over. (of zwangerschapshaptonomie, dat is ook met z'n tweeën, maar wel wat zweverig )
pi_76253396
En toen las ik de post van Flugel, sorry Flugel
  donderdag 31 december 2009 @ 09:27:27 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76253450
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:23 schreef freecell het volgende:
En toen las ik de post van Flugel, sorry Flugel
Het is ook zweverig

Maar damn, wat heb ik er veel baat bij gehad tijdens mijn 'kronkel-in-de-hoofd' periodes....

Alleen al het feit dat het zo enorm ontspannend is lijkt mij al fijn tijdens een eventuele bevalling. Rust vinden en in jezelf kruipen lijkt belangrijk te zijn...
  donderdag 31 december 2009 @ 09:53:32 #26
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76253864
jup ben wel wakker, maar eerst ff met zn drietjes Eli naar het kdv brengen, dus veel vroeger dan dit kan jeme niet verwachten

pessie op een roze wolk!

NEWSFLASH! ik heb vannacht voor de tweede nacht op rij goddelijk geslapen!
tot 4:37u, terwijl het voelde alsof ik superlang had geslapen, en toen zag ik de 4:37 op de klok, heb me omgedraaid en weer verder gemaft!

kga vanmiddag nog wel ff tukken, denk ik. vanavond wilik toch opblijven voor het vuurwerk,voorals eli er wakker van wordt, en tsja, volle maan en zo... (vind het doodspannend! Eli is ook met volle maan geboren)

rust vinden is idd de "key" bij bevallen. rust in je lijf, rust in je hoofd, en dan kan je de pijn uitblokken. tenminste, dat lukte vorige keer. we zullen zien hoe goed we het deze keer doen, zo zonder echte oefening... (yoga was bij een andere mw en dat was alleenmaar gewauwel en geen oefeningen...)
het kind komt er hoe dan ook wel uit, dus we zullen het zien

andere meldplichtigen? actie te melden?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76253872
wij hebben ook samen bevallen gedaan. alleen vond ik die ademhalingstechnieken uiteindelijk helemaal niks voor mij. simpele "in door de neus, 5 pufjes eruit met je mond" werkte voor mij veel beter. maar da's voor iedereen anderts. het was vooral voor sangdrax fijn, want die had geen benul wat hem/ons te wachten stond (ik heb mijn broertje indertijd geboren zien worden, dus ik had wel enig idee vooraf)

groepsgedoe is gewoon niet ons ding ben ik bang. deze keer doen we gewoon geen cursus. way teveel gedoe ook om oppas voor ons draakje te regelen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 31 december 2009 @ 10:06:40 #28
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76254112
Flugel wanneer heb jij je echo? Ik de 5e, spannend!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76254120
Wij gaan ook een cursus voor met z'n tweeen doen. Ik krijg al jeuk als ik aan dat groepsgedoe denk

En ik zal vanavond die volle maan even influisteren dat ze haar energie naar jou moet sturen Davinia
  donderdag 31 december 2009 @ 10:11:03 #30
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76254191
Cantare bedankt voor het herhalen van mijn verzoekje Mijn boobs doen trouwens (nog) helemaal geen zeer, niets te checken daar dus
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76254217
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:11 schreef Saffier het volgende:
Cantare bedankt voor het herhalen van mijn verzoekje Mijn boobs doen trouwens (nog) helemaal geen zeer, niets te checken daar dus
Als je er lang en hard genoeg in knijpt, beginnen ze wel zeer te doen, hoor
  donderdag 31 december 2009 @ 10:12:28 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76254221
Hapto doen wij ook uit overtuiging, maar ook een beetje omdat ik bij m'n schoonzus zie wat voor dames er op de pufclub rondwandelen (ze ziet 17 jaar later haar 'groepje' nog steeds)... Wat mij betreft kun je pufclub beter omzetten in 'mutsenclub'. Niet mijn ding dus....

Hapto doe je gewoon lekker met z'n tweetjes, dezelfde die ook de bevalling uiteindelijk gaan doen, dus wat dat betreft vind ik dat wel een goeie optie. Je leert ook, wat Davinia zegt, de pijn te blocken. Of eigenlijk eerder te 'redirecten'... Zo bestaat er een beproefde methode waarbij man en vrouw elkaars handen vasthouden, vrouw knijpt haar pijn weg in de ene hand van de man en de man knijpt met de andere hand net zo hard terug. Dan ben je zo bezig met het vervolmaken van die kring dat je de overige pijn minder duidelijk aanwezig voelt. (ofzoiets, het schijnt te werken)

Saffier, ik ben 7 januari aan de beurt. Vandaag over een week dus

Davinia, ik blijf ervan overtuigd dat 't goeie slapen is omdat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling. Jij krijgt gewoon de 1e NL baby van 2010
pi_76254317
Hier geen enkele cursus. Das niets voor mij.
  donderdag 31 december 2009 @ 10:19:50 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76254375
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:17 schreef ymme het volgende:
Hier geen enkele cursus. Das niets voor mij.
Was het nog goedgekomen met je kinderwagenbak eigenlijk? Hoe ga je het oplossen als ie niet op tijd binnen is?
pi_76254388
Voor mij werkte fluiten en dat leer je sowieso niet op de pufclub

Davinia, heerlijk dat je zo goed slaapt!

TARA zei gisteravond al: kijk maar uit Leander is geboren bij volle maan, maansverduistering en vuurwerk. Dat hebben we vanavond alledrie weer.
Zijn optie was: op de bank gaan zitten met je ogen dicht
pi_76254423
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef freecell het volgende:

TARA zei gisteravond al: kijk maar uit Leander is geboren bij volle maan, maansverduistering en vuurwerk. Dat hebben we vanavond alledrie weer.
Stel je voor Kun je binnenkort met de baby verhuizen
Het bedje staat toch al klaar, hé?
pi_76254478
Pessie, wat goed dat je echo goed was!

Ik heb net gebeld.. zou alleen nog recht hebben op een 12 weken echo, maar mocht zonder er moeite voor te doen toch met 10 weken ook nog komen! Echt een pak van mijn hart.. Volgende week eerst lekker een paar dagen op Wintersport en als ik terugkom direct de volgende echo. Wat een pak van mijn hart! Ben er hyper van!!

Saffier, jij volgende week al! Heb jij er 1 of 2 terug laten plaatsen?
pi_76254519
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:19 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Was het nog goedgekomen met je kinderwagenbak eigenlijk? Hoe ga je het oplossen als ie niet op tijd binnen is?
Nou, we weten dus niet hoelang het nog gaat duren. Ze gaan hem dus weer opnieuw bestellen.
Maar als de baby geboren is, en de bak er nog niet is, dan gaat naar de winkel zelf. En dan moeten ze hem er wel één mee geven. We hebben het hier én over 179 euro die al betaald is. En ze kunnen het niet maken, om mij niet te kunnen laten wandelen met onze baby straks. Heb hier gewoon slapenloze nachten van op dit moment. Ben zo boos, verdrietig en bang, dat het niet goed komt ofzo. Maar verzekerd mij dat alles goed komt.
pi_76254532
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef freecell het volgende:

Ik zou zelfs onder het bed kruipen of in de meterkast gaan zitten

Ik begin overigens te vrezen dat ze hier een embryootje van een ander stel hebben teruggeplaatst. Mijn man en ik zijn allebei heel rustig, maar dit kind begint nu echt superveel te schoppen en doen
pi_76254550
Daarbij, ben je ruim op tijd met bestellen. Om deze situaties te voorkomen (heb met 18 weken alles besteld).
pi_76254562
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef ymme het volgende:

[..]

Nou, we weten dus niet hoelang het nog gaat duren. Ze gaan hem dus weer opnieuw bestellen.
Maar als de baby geboren is, en de bak er nog niet is, dan gaat naar de winkel zelf. En dan moeten ze hem er wel één mee geven. We hebben het hier én over 179 euro die al betaald is. En ze kunnen het niet maken, om mij niet te kunnen laten wandelen met onze baby straks. Heb hier gewoon slapenloze nachten van op dit moment. Ben zo boos, verdrietig en bang, dat het niet goed komt ofzo. Maar verzekerd mij dat alles goed komt.
Natuurlijk komt alles goed. Misschien alleen niet precies zoals jij het voor ogen had
  donderdag 31 december 2009 @ 10:27:54 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76254580
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef ymme het volgende:

[..]

Maar anders neem je toch gewoon die andere wagen die je hebt staan.... Hoeft toch niet perse deze nieuw bestelde te zijn?
pi_76254626
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik zou zelfs onder het bed kruipen of in de meterkast gaan zitten

Ik begin overigens te vrezen dat ze hier een embryootje van een ander stel hebben teruggeplaatst. Mijn man en ik zijn allebei heel rustig, maar dit kind begint nu echt superveel te schoppen en doen
Gezellig hé Ow, en het wordt alleen maar meer en harder

Ik vraag me trouwens nog altijd af of er hier een blank kind zal uitkomen of niet. Ik heb altijd al lachend gezegd dat ze misschien wel gemist hebben in het ziekenhuis, maar stel je maar eens voor dat ze gemist hebben Dan kunnen we ze natuurlijk een proces aandoen en zoveel geld opstrijken dat de opvoeding volledig betaald is

Vannacht heeft dat varkentje mijn buik helemaal omgekeerd, denk ik. Maar ik vind het nu vooral grappig omdat mijn man het ook voelt in zijn rug. Kom schat, kom wat dichter bij mij liggen, ik wil u goed vasthouden
pi_76254627
Die hebben wij dus uit goed fatsoen al terug gestuurd.
(achteraf gezien, had ik beter eerst het telefoontje die ik gepleegd heb, kunnen plegen voordat ik de bak terug deed, maar goed, die zwarte is niet onze bak, dacht ik zo)
Hadden we het maar niet gedaan, dan hadden we inderdaad die nog staan.
  donderdag 31 december 2009 @ 10:31:46 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76254673
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:29 schreef ymme het volgende:
Die hebben wij dus uit goed fatsoen al terug gestuurd.
Hadden we het maar niet gedaan, dan hadden we inderdaad die nog staan.

Vond het gewoon geen fijn idee, deze hier te hebben staan, terwijl hun hem waarschijnlijk straks weer in de verkoop doen ofzo. Naja.
Waar kwam die dan vandaan? Ook uit de winkel? Dacht dat je de bak aan de deur geweigerd had... Ben effe de draad kwijt nu...
pi_76254708
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:29 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gezellig hé Ow, en het wordt alleen maar meer en harder

Ik vraag me trouwens nog altijd af of er hier een blank kind zal uitkomen of niet. Ik heb altijd al lachend gezegd dat ze misschien wel gemist hebben in het ziekenhuis, maar stel je maar eens voor dat ze gemist hebben Dan kunnen we ze natuurlijk een proces aandoen en zoveel geld opstrijken dat de opvoeding volledig betaald is

Vannacht heeft dat varkentje mijn buik helemaal omgekeerd, denk ik. Maar ik vind het nu vooral grappig omdat mijn man het ook voelt in zijn rug. Kom schat, kom wat dichter bij mij liggen, ik wil u goed vasthouden
Ik ben ook nog steed af en toe bang dat er een negertje uit komt rollen Het blijft toch mensenwerk
Maar nee, het is gewoon goed gegaan!
En inderdaad nog even en dan kan hummel z'n vader legitiem een paar schoppen verkopen. Dat hoeft hij niet te proberen als hij er eenmaal uit is
En jij bent zo te horen best wel leuk gemeen
pi_76254742
Deze hebben ze opgestuurd in november geloof ik. (soms ben ik ook de draad kwijt hoor).
Maar we hadden dus geen zwarte besteld, maar een bruine. Dus zou baby-dump binnen enkele weken de bruine opsturen en wij zouden de zwarte weer terug sturen. Het is dus een beetje dom van mij, om de zwarte terug te sturen terwijl ik de bruine dus nog niet heb. Maar ze hadden ons verzekerd, dat alles voor de kerst goed zou komen. En daar ben ik vanuit gegaan..
  donderdag 31 december 2009 @ 10:35:43 #48
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76254794
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:34 schreef ymme het volgende:
Deze hebben ze opgestuurd in november geloof ik. (soms ben ik ook de draad kwijt hoor).
Maar we hadden dus geen zwarte besteld, maar een bruine. Dus zou baby-dump binnen enkele weken de bruine opsturen en wij zouden de zwarte weer terug sturen. Het is dus een beetje dom van mij, om de zwarte terug te sturen terwijl ik de bruine dus nog niet heb. Maar ze hadden ons verzekerd, dat alles voor de kerst goed zou komen. En daar ben ik vanuit gegaan..
Ah okay, raakte al helemaal van de wap.... Vooral omdat de foto van 5 dagen voor je 'mopper-post' was en je aangaf dat je al 'enkele weken geleden' de bak had moeten weigeren. Ze hadden dus al een bruine opgestuurd terwijl je de zwarte nog had staan blijkbaar...
pi_76254808
Pessie das helemaal erg! Daar zou ik ook verdrietig van worden!
Ik ga er gewoon vanuit dat vriendlief gelijk heeft en dat de baby voor de 10e geboren wordt
Sowieso vind ik de 20e geen goede datum, want dan is mijn zwager jarig. En mijn kind moet zijn eigen verjaardag krijgen

Hoera voor Davinia dr nachtrust! Hopelijk is dat een voorbereiding op
pi_76254809
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steed af en toe bang dat er een negertje uit komt rollen Het blijft toch mensenwerk
Maar nee, het is gewoon goed gegaan!
Maar ik vind een negertje wel lief en schattig hoor Zo beetje koffie met melk aangezien mijn eicel er ook nog ergens bij zit
quote:
En inderdaad nog even en dan kan hummel z'n vader legitiem een paar schoppen verkopen. Dat hoeft hij niet te proberen als hij er eenmaal uit is
Dat zei ik gisteren ook nog tegen mijn man Zo raar!
quote:
En jij bent zo te horen best wel leuk gemeen
Ah ah De geneugten van een zwangerschap mag je niet onder stoelen of banken schuiven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')