abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76132318
Zwangerschap en geboorte deel 608

2010
01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
25 juli 2010: Lenaatje
27 juli 2010: Pessie
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
22 augustus 2010: Cantare

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 30-12-2009 16:13:51 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76132336
klopt de op zo dames? ben ff afk wegens de kleine dame die te moe is om te slapen te kalmeren......
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76132381
Tik ik net een heel bericht, is het foetsie want het topic was gesloten Ben nog niet helemaal wakker geloof ik.

Anyway, ik ben weer goedgekeurd. Bloeddruk was 130/60 en de kleine man ligt klaar voor de start.

Asy, jij veel plezier vanavond met baby gluren. Hopelijk wil hij nu wel op de foto.

Free, succes bij de verloskundige vanmiddag. Doe je nog wel beetje rustig met verbouwen?

Saffier met wie had je niet verwacht samen zwanger te zijn?
  maandag 28 december 2009 @ 10:25:40 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76132403
Faja is goedgekeurd!
En manneke ligt klaar voor de start. Nou laten we hopen dat ie binnenkort van start gaat dan...
  maandag 28 december 2009 @ 10:27:46 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76132442
faja, fijndat je bent goedgkeurd!
ik mag ook vanmiddag weer.

heb net de meest baggere nacht ooit gehad. werd om half 3 wakker. ZUURRRRR!!! en koud, en ik voelde me de hele dag al niet goed, en een kei-knoepertharde buik. werd ook niet rustig... dus ik naar beneden, kijken of ik rechtop half liggend verder kon slapen, of dat eea mss zou doorzetten... uurtje later was ik weer vertrokken. maar man, das arelaxed zo s nachts! niet vaker doen.

flugel, het is ook heel fijn om jou te zien posten hier!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 28 december 2009 @ 10:29:15 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76132471
Netjes Faja, mooi stickertje nog dus voor het nieuwe jaar...

Hier trouwens vannacht van middernacht tot 7 uur vanochtend geslapen zonder wakker te worden Eigenlijk wel bizar, meestal moet ik zo'n 2 keer plassen in die periode... Natuurlijk meteen weer iets om mezelf zorgen over te maken... onder het mom: zou dit betekenen dat de hormonen afnemen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 28 december 2009 @ 10:31:53 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76132515
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Netjes Faja, mooi stickertje nog dus voor het nieuwe jaar...

Hier trouwens vannacht van middernacht tot 7 uur vanochtend geslapen zonder wakker te worden Eigenlijk wel bizar, meestal moet ik zo'n 2 keer plassen in die periode... Natuurlijk meteen weer iets om mezelf zorgen over te maken... onder het mom: zou dit betekenen dat de hormonen afnemen?
Nee joh, lekker van genieten meissie!
Ik heb ook nachten dat ik gewoon doorslaap. Maar meestal word ik 1 à 2x wakker om te plassen.
en soms slaap ik de halve nacht niet om onverklaarbare redenen

Davinia, wat een rotnacht! Hopelijk laat Frederique niet lang meer op zich wachten...
pi_76132582
Faja goedgekeurd!! Fijn! Het is volgens mij controle-dag, ik mag straks ook weer!

En Davinia, balen van zo'n slechte nacht zeg! Dat is heel erg rot!!!
  maandag 28 december 2009 @ 10:41:34 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76132711
Davinia Hopelijk komt je meisje nu lekker snel naar buiten, het is genoeg geweest zo lijkt me....

Asy, het was ook wel nodig, heb met m'n neusverkoudheid en bijbehorende benauwdheid echt belabberd geslapen de afgelopen week, ben gisteravond op de bank ook al in slaap gesukkeld (en dat is me nog nooit overkomen) Ik blijf gewoon heel erg voorzichtig met alles wat ik voel of juist níet voel. Hoop met heel m'n hart dat die bezorgdheid iets minder gaat worden na de 7e. (als alles dan nog in orde is tenminste) Kan gewoon nog niet echt blij zijn met deze zwangerschap, dat maakt het ook een vreemde gewaarwording. Ben ook wel eens een beetje jaloers op de dames hier die zo overduidelijk helemaal kriebelig zijn en waar het geluk van iedere post afstraalt. Ben zo blij voor hen en baal dan van mezelf, maar jezelf dwingen werkt gewoon niet in dit soort gevallen. Gelukkig lees ik hier lang genoeg mee om te weten dat er wel meer dames zijn geweest die de roze wolk niet gehad hebben. Zelf vind ik er heel eerlijk gezegd nog niks aan. Wil dolgraag een kindje, maar dat hele zwanger zijn gebeuren mag wat mij betreft overgeslagen worden. Niet dat ik depressief ben ofzo, daar is helemaal geen sprake van. Ik voel er gewoon nog heel weinig bij, alleen bezorgdheid over de afloop en wanneer dat dan zal zijn. Alles binnen nu en de uitgerekende datum is daarbij een optie... Besef heel goed dat dit nu eenmaal de manier is om mijn droom (een kindje) te verwezelijken, en zo zie ik het nu ook. Een noodzakelijk kwaad om bij een eindproduct te komen...

En daar baal ik eigenlijk wel van, die roze wolk zal me vast niet meer gebeuren, maar een lichte gloed en af en toe een vlindertje zou ik zo fijn vinden...
  maandag 28 december 2009 @ 10:52:38 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76132923
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef flugeltje het volgende:
Davinia Hopelijk komt je meisje nu lekker snel naar buiten, het is genoeg geweest zo lijkt me....

Asy, het was ook wel nodig, heb met m'n neusverkoudheid en bijbehorende benauwdheid echt belabberd geslapen de afgelopen week, ben gisteravond op de bank ook al in slaap gesukkeld (en dat is me nog nooit overkomen) Ik blijf gewoon heel erg voorzichtig met alles wat ik voel of juist níet voel. Hoop met heel m'n hart dat die bezorgdheid iets minder gaat worden na de 7e. (als alles dan nog in orde is tenminste) Kan gewoon nog niet echt blij zijn met deze zwangerschap, dat maakt het ook een vreemde gewaarwording. Ben ook wel eens een beetje jaloers op de dames hier die zo overduidelijk helemaal kriebelig zijn en waar het geluk van iedere post afstraalt. Ben zo blij voor hen en baal dan van mezelf, maar jezelf dwingen werkt gewoon niet in dit soort gevallen. Gelukkig lees ik hier lang genoeg mee om te weten dat er wel meer dames zijn geweest die de roze wolk niet gehad hebben. Zelf vind ik er heel eerlijk gezegd nog niks aan. Wil dolgraag een kindje, maar dat hele zwanger zijn gebeuren mag wat mij betreft overgeslagen worden. Niet dat ik depressief ben ofzo, daar is helemaal geen sprake van. Ik voel er gewoon nog heel weinig bij, alleen bezorgdheid over de afloop en wanneer dat dan zal zijn. Alles binnen nu en de uitgerekende datum is daarbij een optie... Besef heel goed dat dit nu eenmaal de manier is om mijn droom (een kindje) te verwezelijken, en zo zie ik het nu ook. Een noodzakelijk kwaad om bij een eindproduct te komen...

En daar baal ik eigenlijk wel van, die roze wolk zal me vast niet meer gebeuren, maar een lichte gloed en af en toe een vlindertje zou ik zo fijn vinden...
Ach meissie, ik heb nauwelijks moeite hoeven doen om zwanger te worden (en te blijven) maar ook ik heb meestal niet die roze wolk hoor! Ik vind het bijzonder dat er een baby in mijn buik groeit en dat ik hem voel bewegen (ook al voelt het voor mij meestal onprettig). Maar verder
Strakjes als je de baby voelt bewegen, dan heb je ook meer 'zekerheid' dat alles in orde is en kijg je waarschijnlijk die lichte gloed. Maar staar je niet blind op die roze wolk
pi_76133257
Klinkt heel bekend flugeltje. Ik begin ook nu pas een beetje te genieten nu ik een buikje krijg en af en toe wat voel rommelen in m'n buik. Maar dan nog zou ik dat geen roze wolk kunnen noemen.
Ik heb mezelf in het begin ook heel erg ingehouden. Als je zolang bezig bent en zoveel pijn hebt gehad om zwanger te worden en te blijven dan is het heel normaal dat je jezelf nog in bescherming neemt. En misschien wel blijft nemen.

Wees gewoon lekker zwanger op de manier die het beste bij jou past en luister niet naar andere mensen die stuiteren over roze wolken enzo

En ik vind het zwanger zijn ook een noodzakelijk kwaad Dacht dat ik de enige was
pi_76133829
Goede morgen dames.

Alle baby's ziiten nog lees ik.
Flugeltje Probeer zo nu en dan wel te genieten, want er groeit toch echt een heel lief klein mensje in jouw buik Maar ik snap jouw onzekerheid helemaal hoor.

Hier gaat alles wel ok. Afgelopen nachten weer wat beter geslapen dus dat is wel fijn. Had het ook echt nodig. Kerst rustig maar goed doorgekomen. Was wel speciaal, onze laatste keer kerst, met z'n 2-en.
En nu begint het toch allemaal wel op te schieten hoor. 33 weken alweer. Morgen weer controle bij de vk.
En deze week ergens de kerstspullen weer naar boven, grote schoonmaak en de box in de kamer Oh de box gaat van de week in de kamer Zo speciaal (en maar hopen dat de katten en honden er vanaf blijven, maar daarom zetten we hem deze week ook al, kan iedereen rustig wennen).
pi_76133895
Flugel, ik vind het wel logisch met jouw historie. Logisch dat die bezorgdheid blijft.
De 7e is t gewoon allemaal goed en kan je gaan genieten!
  maandag 28 december 2009 @ 11:46:54 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76134434
Ik kom jullie even snel een dikke brengen voor ik ga voeden lieve dames, ik denk aan jullie en lees mee hoor!

En Davinia, extra dikke voor jou!

Ow, en Fluugs, jij een dikke knuffel
3!
pi_76136344

Zojuist de babydump maar weer eens gebeld

Ik moest enkele weken geleden, de kinderwagenbak weigeren bij de postbode, omdat deze onder rembours verzonden was, terwijl ik allang betaald had! Gedaan. Nu blijkt de bak dus niet bij babydump terug gekomen te zijn. En moeten ze een nieuwe bestellen (had ik de babydump zelf niet gebeld, had ik dus ook kunnen fluiten naar de bak). Maar de leverancier zit nu dicht!
Ik ben nu dus echt boos gewoon. Denk je heel erg op tijd te zijn met bestellen om dit soort dingen te voorkomen. Loopt het toch allemaal nog op z'n laatst. En zal de bak op tijd zijn?

Sorry, moest even de woede van me afschrijven.
  maandag 28 december 2009 @ 13:09:22 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76137244
Jemig ymme, wat en gedoe rondom die kinderwagen van je zeg!
pi_76137372
Nou wat een gedoe zeg inderdaad! Wij hebben ook bij de Babydump besteld en dat ging prima! Hopelijk is de bak op tijd!

Ben weer terug van de vk, controle was prima!
pi_76137381
(ik heb hier al eens eerder gepost onder een andere naam, maar voor de zeker-zekerheid (eventuele meelezers) maar even een kloon)

Op kerstavond dacht ik: goh, ik ben nog niet ongesteld en mijn tieten zijn groooot , ik gooi er een test tegenaan, dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben en morgen bij het kerstdiner lekker aan de wijn mag.

Het resultaat:

Omg, dat is een stréép! Mooi is 'ie, he? Ongepland, maar heel welkom! Een baby! Een kind! In mijn buik!

6 weken en 1 dag nu. Heel pril en spannend nog, maar ik ga toch lekker van elke minuut genieten. Want ik ben ZWANGER! Yihaaaaa!

maandag 28 december 2009 @ 13:14:31 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76137439
cantare, gefeliciteerd!
wanneer ga je uit de kast komen? Of anders mag een PMtje natuurlijk ook!
pi_76137513
Ik wil wel PM'en wie ik was (ik was geen erg frequente poster, hoor), maar ik hou deze naam want die is eigenlijk veel makkelijker.
  maandag 28 december 2009 @ 13:17:07 #21
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76137527
Cantare van harte

Enne, wat Asy zegt, doet us stiekem PM'en
  maandag 28 december 2009 @ 13:17:22 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76137539
Cantare, gefeliciteerd!
  maandag 28 december 2009 @ 13:17:22 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76137540
cantare, gefeliciteerd!
en als je toch gaat pm'en...

dat je pas met 2 wk overtijd test!

mn meissie is te laat!
ik heb het babyboek zo goed als af, en nog geen weeën te bespeuren hierzo
crap, dat wordt toch geen carrière als helderziende

naja, de 28e is nog niet voorbij
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 28 december 2009 @ 13:18:22 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76137564
* ingewikkeld bevallingsdansje doet voor Davinia
pi_76137663
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef DaviniaHR het volgende:

dat je pas met 2 wk overtijd test!
ja, i know maar ik wist zéker dat het gewoon niet zo kón zijn. blijkbaar was het toch echt een erg sterk lucky shot
quote:
mn meissie is te laat!
ik heb het babyboek zo goed als af, en nog geen weeën te bespeuren hierzo
crap, dat wordt toch geen carrière als helderziende

naja, de 28e is nog niet voorbij
Hup baby, hup! Hier schijnt de zon, tijd om naar buiten te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')