De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Er is de laatste tijd niet veel meer gebeurd. Ik denk zelf dat het aan kerstmis en de boodschap der vrede lag. Ook is mijn nieuwe vriendin, jessame, zwanger. Ik zal dus over een kleine 9 maanden
trotse vader zijn van mijn eerste kind en de namen zijn al uitgekozen (Damian/Dylan bij jongen, Jerissa/Missy voor meid).
Tot zover het goede nieuws...
Er zijn immers zaken die mij gek maar dan ook knettergek maken. Zo ook mannen die menen dat ze mijn vriendin kunnen betasten en of versieren. Ik zat dus wat te zappen voor de tv en mijn chickie komt
stil binnen om vervolgens in huilen uit te barsten. Ze vertelde dat een groepje jongens in de stad de heletijd achter haar aanliep en haar betastten en stompten. Hierdoor knapte er iets bij mij..
Mijn vriendin aanraken is al een big no no, maar mijn zwangere chickie aanraken(kind kon wel sterven ofzo), mijn 15 jarig onschuldige meissie betasten??? Ik was door het dolle heen!
Ik greep onderweg naar de stad de ploertendoder uit de garage en Jessame probeerde me nog tegen te houden. "Stop, ze zijn het niet waard", zo zei ze. "hou je waffel, die gasten gaan eraan", zo blafte ik 'r
toe.
Onderweg naar de stad zat ik al te bedenken hoe ik dit tuig het beste aan kon pakken. Op mijn vechtkampen (volgende maand is er weer 1,.. in de winterse kou

), heb ik geleerd hoe ik in allerhande situaties mijn tegenstander de baas kan zijn. Door mijn ervaringen in diverse vechtkunsten (Wing Tsun, Krav Maga, Muay Thai, BJJ, straatvechten), denk ik dat dit een piece of cake wordt. Jessame zei me nog dat ik de groep makkelijk zou herkennen en herkennen deed ik ze..
Ik zag een groepje jongens en 1 breed grijnzende turk keek me aan.. RAMAZAN..... het was hij die mij via mijn vriendin wou breken! Hij was het die mijn 15 jarige dushi een levenslange trauma wou
geven... IK stond inmiddels op een kookpunt, greep de ploertendoder en rende op ze af.. En wat er toen gebeurde..
Ik rende dus op ze af en de eerste gast sloeg ik met mijn ploertendoder vol op zijn kaak. Nja, wat er nog van over was.. Luid schreeuwend stortte de gast ter aarde, wensend dat hij nooit geboren was.
Ramazan schopte in de tussentijd tegen mijn hand, waardoor ik de controle over de ploertendoder verloor en een andere gast haalde uit. Ik bewoog me in de stoot en gaf hem een paar rake klappen op zijn
adamsappel. Ik voelde (ik noem dit mijn vechtersintuitie) iemand van achter komen en gaf dus een elleboog naar achteren, vol op zijn gezicht. Een bebloed gezicht stortte ter aarde. Ramazan was intussen,
weggevlucht, althans ik zag hem niet meer. Ik bedacht me op dit moment nog... dit gaat te makkelijk... Waarom zou R., die zoveel ervaring met mij heeft, een stel vechtnewbies op iemand op mij afsturen?
Iemand die met commando's en killers getraint heeft? De laatste kwam nog op me afgestormd en ik deed zo een achterwaardse kick waardoor hij met zijn hoofd tegen de grond stuiterde. Plotseling hoorde
ik een motorgeluid en er kwam een dikke Mercedes op me af. Op het nippertje kon ik deze nog ontwijken...
De auto stopte en Ramazan stapte uit, samen met 2 breed uitziende gasten. Hij had dit dus tot in den treure voorbereid. Ik herkende een van een vechtkamp van vorig jaar. "Vuur moet je met vuur
bestrijden, swa, vind je ook niet? " zo lachtte hij me toe. There was no way out. In een cirkel stonden ze om me heen, ik als een kat in het nauw tegen de muur. Als er ook maar 1 moment was, waarop
mijn vechtkunsten van pas kwamen, was het nu. De brede gast haalde uit en ik liet me zakkken waardoor hij vol tegen de muur sloeg. Hij cringede in elkaar van de pijn. Snel duwde ik hem naar de andere
gast toe en met een flying kick vloerde ik ramazan. Hierna vloog de ene brede man op me af en ik gaf hem een knie. Hij blokte deze waardoor ik een elleboog uitdeelde(van boven naar onder) en hij door
de knieen ging (dat hij mijn eerste nog kon blokken, verbaasd me). Hierdoor gebruikte ik de ene brede man als obstakel sprong op zijn rug en gaf een flying van damme kick aan de tweede die meteen KO
was. Ramazan schrok zich kapot en schreeuwde "Ik dacht dat jullie woeste vechtersbazen waren". Hierop reageerde ik "foutje.. ik ben een woeste vechtersbaas, hun niet". Ramazan rende weg en ik ging weer
naar huis.
Eenmaal thuisgekomen had J. een vreemd besluit gemaakt.. ze wil bij Ramazan blijven en liep gewoon weg (waar ramazan met mercedes voor deur scheen te staan), stapte daar in de auto,. R. knipoogde naar me
en reed weg, mij verbouwereerd achterlatend.. WTF???????? (en ons kind dan???)
happy newyear michielos

De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
Klacht: Mensen die aan je vriendin zitten
Klacht 2: Ruzie krijgen met dezelfde gasten
Klacht 3: Vriendin die je verlaat voor een pauper