Oh, dan weet je meer dan de rest hier. Do tellquote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar we weten alleen nog maar het verhaal van de kant van de mevrouw. Weten we zeker dat ze niet liegt over de religieuze reden en de excuses die de arts zou hebben gegeven? De huisartsenpost zelf heeft nog geen statement naar buiten gebracht omdat ze eerst zelf het verhaal willen checken.
Plus dat dat kind sneller geholpen was als ze hem niet alsnog geweigerd had na de vermeende excuses.
Feit is dat deze vrouw aandachtsgeil is en dit gebeuren op alle mogelijke manieren zal uitbuitenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er al een boek over geschreven, en wordt deze volgende week bij Pauw en Witteman gepubliceerd!? Het is inderdaad erg voor de hand liggend.
nou ik gok dat ze wel mensen tegen zal zijn gekomen onderweg naar de dokter, niet in de laatste plaats in het huisartsendingesgebouwquote:Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Maar hoe kun je er dan over discussiëren? Je gaat er enerzijds vanuit dat ze een niqaab draagt, immers, dat vind je bedreigend en intimiderend. Aan de andere kant, ga je ervan uit dat ze wel weer gelogen zou hebben over dat de arts haar geweigerd zou hebben om religieuze redenen.
Als de vrouw dan al zou liegen over het weigeren van de arts, waarom verzon de vrouw dan ook niet dat ze alleen maar een hoofddoekje droeg? Dat zou haar waarschijnlijk ook wel beter uitkomen.
Precies! En zo zag ze er waarschijnlijk gewoon uitquote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Als die vrouw er inderdaad zo uit had gezien, vind ik het zelfs doodnormaal dat de arts die niet in zijn wachtkamer wil. Daar kan wel vanalles onder zitten!!
Nee, er moet maar heel gauw een verbod komen op het dragen van dergelijke kledij in openbare gebouwen en instellingen. Met die toename van geweld zal het mij niet verbazen als ook banken en bibliotheken dit soort wandelende tenten gaan weigeren.
Uit het bericht in de OPquote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, dan weet je meer dan de rest hier. Do tell
quote:De huisartsenpost zegt het incident te betreuren en zoekt uit wat er precies is gebeurd. De Moslima wacht dit niet af en is woedend naar het CGB gestapt.
nee dat weten we niet, das nog geen reden om er zelf maar dingen bij te bedenken voor de titelquote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar we weten alleen nog maar het verhaal van de kant van de mevrouw. Weten we zeker dat ze niet liegt over de religieuze reden en de excuses die de arts zou hebben gegeven? De huisartsenpost zelf heeft nog geen statement naar buiten gebracht omdat ze eerst zelf het verhaal willen checken.
Plus dat dat kind sneller geholpen was als ze hem niet alsnog geweigerd had na de vermeende excuses.
Och, als je in een depressie schiet door dit voorvalletje, kun je niet aan de lopende band. Inkomstenderving.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Er valt alleen financiel wat te halen als een patient door toedoen van een arts letsel overhoudt of overlijdt.
We wonen nog niet in de VS waar dat soort schade met een miljoen of 10 wordt afgekocht.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, als je in een depressie schiet door dit voorvalletje, kun je niet aan de lopende band. Inkomstenderving.
Nou, bij mij niet hoor. En sowieso gaat het om de combinatie met het bedekt zijn van de gezichtskenmerken.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag. Iedereen kan een bom in zijn anus dragen. Net zoals jij voorstelt dat iemand met een burka een bom kan dragen.
Werkelijk waar. Mensen in bepaalde kleding weren omdat er een bom onder zou kunnen zitten. Waar hebben we het over?
O, dus je bent het al heel lang met mij eens (want ik herhaal immers slechts wat ik al urenlang beweer), maar bleef doordrammen?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Sjaakz het volgende:
Wat een vreemde reactie. Je herhaalt gewoon wat ik al zei, en werpt het mij vervolgens in mijn gezicht alsof ik iets heel anders beweerde.
Ik acht het bepaald niet onmogelijk dat bij de receptie is vastgesteld dat de vader inderdaad de vader is en de persoon onder de niqaab niet is geïdentificeerd.quote:Lijkt het jou dan waarschijnlijk dat de dokter -bang dat de vrouw wellicht stiekem iemand anders was- de vrouw de toegang tot de behandelkamer ontzegde, om vervolgens diezelfde baby -die eventueel slachtoffer zou worden van die enge vrouw- weer aan haar zorg toe te vertrouwen?
Dat is toch bijzonder onlogisch?
Dan heeft ze ook niets te zeiken.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Misschien was het wel geen huisarts maar iemand die die dag deed alsof!
Dan had de huisarts haar moeten vragen te legitimeren ipv haar gelijk de deur te wijzen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, bij mij niet hoor. En sowieso gaat het om de combinatie met het bedekt zijn van de gezichtskenmerken.
Zo zie je eerder met wie je van doen hebt.
Wie weet heeft hij dat gedaan, maar is de versie van de vrouw geworden tot wat hij nu is.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dan had de huisarts haar moeten vragen te legitimeren ipv haar gelijk de deur te wijzen.
Waarom dan die excuses? Hij staat dan immers volledig in zijn recht.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij dat gedaan, maar is de versie van de vrouw geworden tot wat hij nu is.
Ze hebben of iets te verbergen of geen enkel fatsoen en respect voor de huisarts in kwestiequote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Gia het volgende:
Dat mensen in hun privéleven graag in zo'n tent rondlopen, prima. Maar als je naar een dokter moet, een vertrouwenspersoon immers, dan kan je als moslima toch gewoon ook zo'n kopvod opzetten! Ik vind het werkelijk asociaal om met zo'n niqaab een arts te bezoeken.
Angst voor rellen natuurlijk. Er staan zomaar 30 man voor je praktijk en je hebt Gouda rellenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waarom dan die excuses? Hij staat dan immers volledig in zijn recht.
Die arts is een held.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
De CGB hoeft niet meer te oordelen, de arts heeft zijn fout toch al toegegeven!! Moet het CGB nu nog komen zeggen: Foei, dat mag niet?
En sprak namens vele Nederlandersquote:
Loop met een bivakmuts op een bank binnen voor hypotheekadvies. Eens kijken wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, bij mij niet hoor. En sowieso gaat het om de combinatie met het bedekt zijn van de gezichtskenmerken.
Zo zie je eerder met wie je van doen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |