abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 14:47:51 #41
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_76221674
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Maar we weten alleen nog maar het verhaal van de kant van de mevrouw. Weten we zeker dat ze niet liegt over de religieuze reden en de excuses die de arts zou hebben gegeven? De huisartsenpost zelf heeft nog geen statement naar buiten gebracht omdat ze eerst zelf het verhaal willen checken.

Plus dat dat kind sneller geholpen was als ze hem niet alsnog geweigerd had na de vermeende excuses.
Oh, dan weet je meer dan de rest hier. Do tell
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76221679
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Misschien heeft ze er al een boek over geschreven, en wordt deze volgende week bij Pauw en Witteman gepubliceerd!? Het is inderdaad erg voor de hand liggend.
Feit is dat deze vrouw aandachtsgeil is en dit gebeuren op alle mogelijke manieren zal uitbuiten
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Moderator woensdag 30 december 2009 @ 14:47:58 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_76221683
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Maar hoe kun je er dan over discussiëren? Je gaat er enerzijds vanuit dat ze een niqaab draagt, immers, dat vind je bedreigend en intimiderend. Aan de andere kant, ga je ervan uit dat ze wel weer gelogen zou hebben over dat de arts haar geweigerd zou hebben om religieuze redenen.

Als de vrouw dan al zou liegen over het weigeren van de arts, waarom verzon de vrouw dan ook niet dat ze alleen maar een hoofddoekje droeg? Dat zou haar waarschijnlijk ook wel beter uitkomen.
nou ik gok dat ze wel mensen tegen zal zijn gekomen onderweg naar de dokter, niet in de laatste plaats in het huisartsendingesgebouw

die mensen hoeven niet per se gehoord te hebben wat de arts tegen haar persoonlijk zou hebben gezegd ... of de man moet een heel harde stem hebben ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_76221708
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Als die vrouw er inderdaad zo uit had gezien, vind ik het zelfs doodnormaal dat de arts die niet in zijn wachtkamer wil. Daar kan wel vanalles onder zitten!!

Nee, er moet maar heel gauw een verbod komen op het dragen van dergelijke kledij in openbare gebouwen en instellingen. Met die toename van geweld zal het mij niet verbazen als ook banken en bibliotheken dit soort wandelende tenten gaan weigeren.
Precies! En zo zag ze er waarschijnlijk gewoon uit
pi_76221759
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Oh, dan weet je meer dan de rest hier. Do tell
Uit het bericht in de OP
quote:
De huisartsenpost zegt het incident te betreuren en zoekt uit wat er precies is gebeurd. De Moslima wacht dit niet af en is woedend naar het CGB gestapt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Moderator woensdag 30 december 2009 @ 14:49:53 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_76221762
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Maar we weten alleen nog maar het verhaal van de kant van de mevrouw. Weten we zeker dat ze niet liegt over de religieuze reden en de excuses die de arts zou hebben gegeven? De huisartsenpost zelf heeft nog geen statement naar buiten gebracht omdat ze eerst zelf het verhaal willen checken.

Plus dat dat kind sneller geholpen was als ze hem niet alsnog geweigerd had na de vermeende excuses.
nee dat weten we niet, das nog geen reden om er zelf maar dingen bij te bedenken voor de titel

de man weigert de vrouw, punt, dat is het verhaal op dit moment

de rest in feedback

dit keer echt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:50:00 #47
3542 Gia
User under construction
pi_76221769
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Er valt alleen financiel wat te halen als een patient door toedoen van een arts letsel overhoudt of overlijdt.
Och, als je in een depressie schiet door dit voorvalletje, kun je niet aan de lopende band. Inkomstenderving.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:51:48 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76221831
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, als je in een depressie schiet door dit voorvalletje, kun je niet aan de lopende band. Inkomstenderving.
We wonen nog niet in de VS waar dat soort schade met een miljoen of 10 wordt afgekocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 30 december 2009 @ 14:52:07 #49
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76221844
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag. Iedereen kan een bom in zijn anus dragen. Net zoals jij voorstelt dat iemand met een burka een bom kan dragen.

Werkelijk waar. Mensen in bepaalde kleding weren omdat er een bom onder zou kunnen zitten. Waar hebben we het over?
Nou, bij mij niet hoor. En sowieso gaat het om de combinatie met het bedekt zijn van de gezichtskenmerken.
Zo zie je eerder met wie je van doen hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_76221917
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Sjaakz het volgende:

Wat een vreemde reactie. Je herhaalt gewoon wat ik al zei, en werpt het mij vervolgens in mijn gezicht alsof ik iets heel anders beweerde.
O, dus je bent het al heel lang met mij eens (want ik herhaal immers slechts wat ik al urenlang beweer), maar bleef doordrammen?

Sorry dat ik dat nu niet in de gaten had.
quote:
Lijkt het jou dan waarschijnlijk dat de dokter -bang dat de vrouw wellicht stiekem iemand anders was- de vrouw de toegang tot de behandelkamer ontzegde, om vervolgens diezelfde baby -die eventueel slachtoffer zou worden van die enge vrouw- weer aan haar zorg toe te vertrouwen?

Dat is toch bijzonder onlogisch?
Ik acht het bepaald niet onmogelijk dat bij de receptie is vastgesteld dat de vader inderdaad de vader is en de persoon onder de niqaab niet is geïdentificeerd.

Als dan met de vader niet goed te communiceren is (kennelijk speelde dat) vind ik het helemaal niet raar om te stellen: alleen de vader mee. Als vader wel redelijk kan communiceren, voldoende om aan te geven dat het zijn vrouw is... dan kan vader ook wel vertellen wat er met het kind is. Dan zie ik geen enkele noodzaak meer om die vrouw binnen te laten en kan dat worden geweigerd op basis van "ik kan de identiteit niet vaststellen".

Kortom: linksom of rechtsom, de weigering an sich kan ik mij prima voorstellen. De manier waarop staat wel ter discussie.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:54:41 #51
3542 Gia
User under construction
pi_76221955
Dat mensen in hun privéleven graag in zo'n tent rondlopen, prima. Maar als je naar een dokter moet, een vertrouwenspersoon immers, dan kan je als moslima toch gewoon ook zo'n kopvod opzetten! Ik vind het werkelijk asociaal om met zo'n niqaab een arts te bezoeken.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:54:47 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76221961
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Misschien was het wel geen huisarts maar iemand die die dag deed alsof!
Dan heeft ze ook niets te zeiken.
pi_76221985
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou, bij mij niet hoor. En sowieso gaat het om de combinatie met het bedekt zijn van de gezichtskenmerken.
Dan had de huisarts haar moeten vragen te legitimeren ipv haar gelijk de deur te wijzen.
pi_76222035
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Dichtpiet. het volgende:

Dan had de huisarts haar moeten vragen te legitimeren ipv haar gelijk de deur te wijzen.
Wie weet heeft hij dat gedaan, maar is de versie van de vrouw geworden tot wat hij nu is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_76222045
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wie weet heeft hij dat gedaan, maar is de versie van de vrouw geworden tot wat hij nu is.
Waarom dan die excuses? Hij staat dan immers volledig in zijn recht.
pi_76222046
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Gia het volgende:
Dat mensen in hun privéleven graag in zo'n tent rondlopen, prima. Maar als je naar een dokter moet, een vertrouwenspersoon immers, dan kan je als moslima toch gewoon ook zo'n kopvod opzetten! Ik vind het werkelijk asociaal om met zo'n niqaab een arts te bezoeken.
Ze hebben of iets te verbergen of geen enkel fatsoen en respect voor de huisarts in kwestie
pi_76222070
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waarom dan die excuses? Hij staat dan immers volledig in zijn recht.
Angst voor rellen natuurlijk. Er staan zomaar 30 man voor je praktijk en je hebt Gouda rellen
  woensdag 30 december 2009 @ 14:58:07 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76222096
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef Gia het volgende:

[..]

De CGB hoeft niet meer te oordelen, de arts heeft zijn fout toch al toegegeven!! Moet het CGB nu nog komen zeggen: Foei, dat mag niet?
Die arts is een held.
pi_76222108
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Die arts is een held.
En sprak namens vele Nederlanders
pi_76222122
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Loop met een bivakmuts op een bank binnen voor hypotheekadvies. Eens kijken wat er gaat gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')