sorry; ik ben al oudquote:
Ik kwam even voor de discussie en heb heel de OP niet gelezen moet ik bekennen. Maar goed. Ik probeer hier niemand een rotgevoel aan te praten of iemand te veroordelen, maar hoor graag jullie mening. No hard feelings, all lovequote:
Ouwe takquote:Op maandag 4 januari 2010 14:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
sorry; ik ben al oudben namelijk 27
(over een week 28)... maar tegenwoordig schijnt men dat ook al jong te vinden
Okayquote:Op maandag 4 januari 2010 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kwam even voor de discussie en heb heel de OP niet gelezen moet ik bekennen. Maar goed. Ik probeer hier niemand een rotgevoel aan te praten of iemand te veroordelen, maar hoor graag jullie mening. No hard feelings, all love![]()
Gelukkigquote:Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef Cantare het volgende:
[..]
Okayhet is op mij trouwens totaal niet overgekomen als veroordelen of een rotgevoel aanpraten, hoor.
Gefeliciiteerd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:31 schreef kadwiel het volgende:
Hallo allemaal,
ik wil mij graag ' aanmelden' als jonge moeder to be; ik ben namelijk 24 jaar en samen met mijn vriend (31 jaar) verwachten wij in september ons eerste kind.
Ik ben de eerste binnen de directe familiekring die aan kinderen dacht en denkt. Alhoewel mijn beste vriendin en nichten van mijn vriends kant ook jong kinderen hebben gekregen (23, 23 en 25 jaar)
Het lijkt me leuk om zo andere 'leeftijdsgenootjes' in het zelfde schuitje te leren kennen en ervaringen te delen.
oh, ik ben 5 weken zwanger!
groetjes
kadwiel
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Niglaw het volgende:
Ergste vraag die ik ooit gehad heb: "Weet je wel wie de vader is?"![]()
Dat vond ik echt verschrikkelijk
Denk wel dat de kans groter is ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
En alsof je zoiets alleen kan overkomen als je jong bent.
Dan mag je er toch voor het verhaal alsnog wel vanauit gaan dat diegene de vader is...?? Echt verbijsterend wat er mensen soms gevraagd wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk wel dat de kans groter is ja.
Zeker als je jong bent en nog niet zo lang samen bent met je partner.
Subtiel Miss!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gefeliciiteerd!
Zwangerschap en geboorte deel 612
Dat is het topic waar nog meer zwangere meid (van allerlei leeftijden trouwens) over zwanger zijn enzo kletsen![]()
Fijne zwangerschap
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:41 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Dan mag je er toch voor het verhaal alsnog wel vanauit gaan dat diegene de vader is...?? Echt verbijsterend wat er mensen soms gevraagd wordt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Subtiel Miss!.
(Ben het trouwens met je eens hoor).
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef Estrys het volgende:
Zwangerschap en geboorte <25
Zwangerschap en geboorte 25-35
Zwangerschap en geboorte 35 +
Zoiets?En dan overal ook weer van die mooie lijstjes. Hebben de mods ook weer eens wat te doen
![]()
En dat is ook alweer doodgebloed..quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Maar even zonder gekheid, dit is natuurlijk net zoiets als dat AP topic destijds, mensen zijn op zoek naar gelijkgestemden, of dat nou op leeftijd of op opvoedmethode/keuze is maakt natuurlijk niet uit.
Zolang het niet een enorme wildgroei gaat worden natuurlijk he!
En zo zal dit wellicht ook wel doodbloeden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dat is ook alweer doodgebloed..
daarom, lekker laten gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dat is ook alweer doodgebloed..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |