Zo even boodschappen doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alle boodschappen zijn binnen. Ik hoef er voor zaterdag niet meer uit.
Schijnt nogal te verschillen waar je zit. Hier (Goes) is het 3.7 graden momenteel.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo even boodschappen doen.
Is het koud buiten?
Ja sneeuwstormen rukwinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo even boodschappen doen.
Is het koud buiten?
quote:
Dan moet je ook gewoon gaan werken, ik weet tenminste dat het donderdag is vandaag!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:01 schreef Bjoro het volgende:
Beste wensen
Of is dat niet vandaag ? Ben helemaal die dagen kwijt
kan ik er iets aan doen dat ik 2 weken niet mag verschijnen op m'n werk omdat ze/we 2 weken dicht zijn ?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon gaan werken, ik weet tenminste dat het donderdag is vandaag!
dan is het alweer bijna Carnavalquote:Op woensdag 30 december 2009 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is al bijna weer januari, kan het normale leven weer beginnen.
14 feb begint het weer toch ?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
dan is het alweer bijna Carnaval
Ik ging om 7 uur even liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef Bjoro het volgende:
ik ga maar ff een tukkie doen, zou morgen zomaar weer eens laat kunnen worden
Wat ben jij er vroeg bijquote:Op donderdag 31 december 2009 01:17 schreef Anonymousz het volgende:
alvast een fijne voetbaljaar 2010 iedereen
Moggeuh Sienquote:
ja ik weetquote:Op donderdag 31 december 2009 08:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat ben jij er vroeg bij![]()
Jij ook een mooi jaar gewenst!
Mij zien jullie voor volgende avond waarschijnlijk niet meerquote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Anonymousz het volgende:
misschin ga ik om 12 uur nog een keer posten
neeeeeeeeeee waarom nietquote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mij zien jullie voor volgende avond waarschijnlijk niet meer.
Alvast fijne jaarwisseling en een mooi 2010!
Had een paar dagen geleden nog wat jonge op en wat schippersbitter. Vergezelt met de nodige pils natuurlijk. Ja, dat kan ik beter maar laten de volgende keer.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef rubbereend het volgende:oi
Nou de Jägermeister ging er vannacht goed inwas wel wat lastig opstaan
Je hebt nog een paar uur vol te houdenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff mijn ogen vallen nu al dicht.
Hoe laat is het daar oud en nieuw ?? (NL tijdquote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef popolon het volgende:
Ik ben vanavond lekker helemaal alleen thuis met de kleine op bed. Nergens heen.
De vrouw gaat naar een feest maar kan zelf even geen feesten meer zien, een week lang in NL al genoeg doorgezakt.
wat biedt de Amerikaanse TV op oudjaarsavond?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef popolon het volgende:
Ik ben vanavond lekker helemaal alleen thuis met de kleine op bed. Nergens heen.
De vrouw gaat naar een feest maar kan zelf even geen feesten meer zien, een week lang in NL al genoeg doorgezakt.
dank u dank u tot volgend jaar als het WK begintquote:Op donderdag 31 december 2009 19:28 schreef rubbereend het volgende:veel pelzier allen voor vanavond. Tot volgend jaar
See youquote:Op donderdag 31 december 2009 19:28 schreef rubbereend het volgende:veel pelzier allen voor vanavond. Tot volgend jaar
Geen flauw idee, dit is de eerste keer dat ik tv kijk op oudejaarsavond.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat biedt de Amerikaanse TV op oudjaarsavond?
Ik heb geen idee. Ik denk dat ik af en toe wat langs zap of de radio aan zetquote:
ga je niet stappen met je vrienden?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik denk dat ik af en toe wat langs zap of de radio aan zet
Ok.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik denk dat ik af en toe wat langs zap of de radio aan zet
En jij ?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je niet stappen met je vrienden?
Vrienden?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je niet stappen met je vrienden?
ik welquote:
Ik zoek het iig niet meer buitenshuis. Heb het meer dan 20 jaar wel gedaan. Maar een wijntje. TV en Fokken vind ik tegenwoordig net zo leuk. Scheelt ook geld dat je anders aan het meisje besteedt die op het laatst toch niet met je naar bed wilt.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
maar thuis blijven is toch ook leuk
ik zit ook liever thuis (stiekum)quote:Op donderdag 31 december 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zoek het iig niet meer buitenshuis. Heb het meer dan 20 jaar wel gedaan. Maar een wijntje. TV en Fokken vind ik tegenwoordig net zo leuk. Scheelt ook geld dat je anders aan het meisje besteedt die op het laatst toch niet met je naar bed wilt.
heb je geen vriendenquote:
Wat ben je toch een lachebekkie. Wat draai je ?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb de cd speler maar aangezet. Even lekker muziek luisteren de laatste uurtjes van dit jaar. Die hopelijk snel voorbij gaan.
Iedereen ?quote:
Ik een lachebekkiequote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lachebekkie. Wat draai je ?
Lachebekkie was dan ook met een knipoogquote:Op donderdag 31 december 2009 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik een lachebekkielaat me niet lachen
Ik draai nu een cd van Pretty Maids (red, hot and Heavy). Dat is een Deense hardrock/metalband.
Okee.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lachebekkie was dan ook met een knipoog
Ken de band niet.
Da's ouwe shitquote:Op donderdag 31 december 2009 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Nu gaat Rising van Rainbow in de cd speler
Ik luister ook veel ouwe shit. Die cd van Pretty Maids is ook van begin jaren 80 volgens mijquote:
Ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
ik ben wel blij als het vuurwerk afgelopen is
tot 2 uur s'nachts helaasquote:
Mooiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:26 schreef popolon het volgende:
Net even Ma gebelt, die zit goed in d'r vel. Altijd goed.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:38 schreef popolon het volgende:
Vrouw weg, ik alleen. Zit hier te huilen als een kind.
m.a.w. pils en hot wings.
Wat een leven.
Vooral omdat de deelname zo groot is in tegenstelling tot andere jaren.quote:
Wat zei ie ? En wat won ie ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:39 schreef borisz het volgende:
Die gozer die de postcodeloterij won. Wat een droogkloot. De postcodeloterij is in EIndhoven gevallen.
Er zit een baby aan die speenquote:
Yup, hij gaf geen kick (we waren bij vrienden en de andere baby's sliepen ook doorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:09 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Appelsientje sliep ie door ?
mooi, weet ik ook hoe laat ik ong. thuis wasquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:47 schreef Bjoro het volgende:
kom nu net dronken de kroeg uit gerold.....ppppppffffff nogmaals happy newyear..tot morgen
Hier ook. Niet veel maar genoeg om het weer glad te maken.quote:
Eerst de voetbalvoorbeschouwing.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
Mogge
Nieuw pak gekochtStraks maar eens darten kijken bij de BDO op BBC2.
Is altijd leuk idd. Behalve als het the Gunners betreft.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Derde ronde FA CUP. Hopelijk struikelen veel PLploegen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral omdat de deelname zo groot is in tegenstelling tot andere jaren.
die mogen het hardst onderuit gaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is altijd leuk idd. Behalve als het the Gunners betreft.
en hoe was het?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dit is de eerste keer dat ik tv kijk op oudejaarsavond.
Ach, wat shows, muziek etc. Niks bijzonders eigenlijk.quote:
waarom?? Het is anders spekglad buiten (en volgens mij ben je zelf ook verantwoordelijk voor je stoep)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef tong80 het volgende:
ik vind dat altijd zo triest.
Mensen die sneeuwruimen.
het hele treinverkeer zal wel weer in rep en roer zijn !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:29 schreef popolon het volgende:
Ik zie net dat het fris gaat worden in NL, -15C
Maar het probleem is, als er sneeuw op ligt wil het ijs niet echt groeien...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef popolon het volgende:
Lekker toch.Maar wel goede voor een eventuele tocht, als het ijs nog een beetje mooi is.
Eerste minuten van Theo Maassen gemist maar heeft Liverpool verloren in de beker ?quote:
Leest den andere SC naquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Hey boris, waarvoor heb je eigenlijk een pak gekocht? Heb ik ff gemist.
picsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Leest den andere SC na. Dit jaar ga ik naar een aantal open dagen/beginnersdagen/meeloopdagen/ Andere dingen wat hierop nog meer van toepassing is. Bijvoorbeeld Aureus onze studievereniging organiseert de accountancytour waarbij je onderandere langs gaat bij 'de grote vier'(KPMG, PricewaterhouseCoopers, Deloitte en Ernst & Young). Dan is een pak toch wel handig
. Staat wel goed, eerste indruk is belangrijk
.
Hamburgers bestaan uitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef popolon het volgende:
En boris, dat hamburger recept, heb je dat? Ik als kenner van hamburgers nu wil er even naar kijken.
Volgen volgende week misschienquote:
maar zonder goed hemd, das, schoenen is een prachtig pak ook niet veel hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
Volgen volgende week misschien. Pak kan ik vrijdag ophalen moet nog een beetje aan gesleuteld worden
.
Das, hemd en schoenen zijn al binnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar zonder goed hemd, das, schoenen is een prachtig pak ook niet veel hoor
Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Hamburgers bestaan uit
rundergehakt
rode ui
jacob creamcrackers
zout
peper
ei
Parmezaan
Saus
4x theelepel mayo
1x theelepel ketchup
1/2 citroen, het sap ervan
snuf paprikapoeder
Voor erbij
hamburgerbroodjes
sla
tomaat
augurk
bacon
Het was behoorlijk smaakvol
Ben bij vd Broek geweest in Schalkwijk. Die zitten ook in de cronje kwam ik gister achterquote:Op zondag 3 januari 2010 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Boris ben je bij Berry's in de Cronjé geweest voor je pakken? Echt een aanrader, klein en persoonlijk.
Wel even door de gladde koppen vh personeel heen kijken
Ik heb van die dagen.quote:Op zondag 3 januari 2010 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen :w
Tong jij bent er vroeg bij
Vandaag wordt Finn gedoopt
het was ook een mooie dienst.. de kleine viel al snel in slaapquote:Op zondag 3 januari 2010 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb van die dagen.
Wat spannend met Finn.
Voor jou zijn dit de belangrijke dagen in je levenMooi.
Niet overal is het meer verplicht. Een aantal gemeenten hebben het uit de gemeentelijke verordeningen geschrapt om het iet handhaafbaar is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waarom?? Het is anders spekglad buiten (en volgens mij ben je zelf ook verantwoordelijk voor je stoep)
Ik heb zelf jaren lang kranten gelopen en was maar wat blij dat mensen sneeuwruimde...
Hoe vaak heeft ze al gebeld om te checken hoe het et Finn is?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:32 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen allemaal
zo mijn eerste echte papa dag
Appeldinnetje had niet zo'n zin om te werken
Haha niet 1xquote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
Hoe vaak heeft ze al gebeld om te checken hoe het et Finn is?
Tot de zomervakantie ben ik er iedere maandagquote:Op maandag 4 januari 2010 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Sien, hoe hebben jullie het verdeeld over de week en heb je dan nog oppas nodig?
Mn zusje en mn iets meer dan 2 maanden oude nichtjequote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha niet 1xwel wat sms-jes gekregen
haha dat denk ik ook wel...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze zal wel veel met haar gedachte bij Finn zijn
jawel, beetje wel hequote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Goed geregeld sientje en wat een babe @ eendJe lijkt op je zus
Spannend!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:31 schreef pascalheister het volgende:
vandaag begonnen bij m'n nieuwe job, ook nog gelijk bedrijf van de dag op 3fmdus nog gebak ook
gefeliciteerdquote:Op maandag 4 januari 2010 22:31 schreef pascalheister het volgende:
vandaag begonnen bij m'n nieuwe job, ook nog gelijk bedrijf van de dag op 3fmdus nog gebak ook
Awww is het ookquote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef rubbereend het volgende:
afgelopen zaterdag viel ze op mijn buik in slaapnou lijkt me dat ook een heerlijke plek om in slaap te vallen
Wat doe je nu Pasc, niet meer dat tekenen ?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:31 schreef pascalheister het volgende:
Coolquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:14 schreef rubbereend het volgende:ik ben de eerstvolgende om over de 100.000 posts te gaan
#17 Bravebart 100692
#18 rubbereend 98574
#19 static 96569
Welk haar ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:17 schreef tong80 het volgende:
Oh ja. Trusten.
Appelsientje doe wat aan je haar.
Erg hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:47 schreef Bjoro het volgende:
Zooo, *glibber* de kleine *glibber* zit op school *glibber*
wat een ellende zeg
Wil je hem veilig parkeren moet je je fiets parkeren in de Tempelierstraat. Tenminste smiddags. Weet niet precies hoe laat die fietsenstalling dicht gaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg heJe kan beter een dik pak sneeuw hebben. Ik wilde vanmiddag eigenlijk naar de stad op de fiets....
Oh ja, jij komt uit Hoofddorp. Als jij in de egelantier in Haarlem zou moeten zijn, waar zou jij dan parkeren?
(vraagje van iemand)
baas boven baasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:23 schreef tong80 het volgende:
Maar verschil moet er zijn Rubber
#1 tong80 377311
parkeer garage "de Appelaar" lijkt mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg heJe kan beter een dik pak sneeuw hebben. Ik wilde vanmiddag eigenlijk naar de stad op de fiets....
Oh ja, jij komt uit Hoofddorp. Als jij in de egelantier in Haarlem zou moeten zijn, waar zou jij dan parkeren?
(vraagje van iemand)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
parkeer garage "de Appelaar" lijkt mij
quote:Vanwege de goede ligging van Parkeergarage de Appelaar, is deze garage iets duurder wat betreft parkeertarief. Het dagtarief in Parkeergarage De Appelaar bedraagt van maandag t/m zondag van 8.00 uur tot 23.00 uur ¤1,50 per 40 minuten of een gedeelte daarvan. Het nacht-avondtarief is geldig van maandag t/m zondag van 23:00-08:00 uur en is ¤ 2,50 per parkering. Deze garage is ook 24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend.
Okquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Boris, ik bedoel juist met de auto
Met de fiets is niet het probleem
Dag meneer rubber.quote:
Terwijl als je 2 uur op de Keylerweg staat het betekent dat je de goedkoopste bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja lekker duur is het wel als je er elke week 2 uur moet staan.
Tja, sommige wedstrijden zijn nou eenmaal niet te winnenquote:
niet onverwacht, hij was er altijd heel open over. Een bijzondere man!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Bjoro het volgende:
Sander Simons overleden. 47 jr![]()
[ afbeelding ]
olequote:Op woensdag 6 januari 2010 02:17 schreef Ole het volgende:
Ik las het net in die wakkere krant...
Ging zo goed, en dan ineens als het terugkomt gaat die k&^% ziekte zo snel
Okquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja Ole erg he
Ik zie hem nog zo voor me
enneh ga jij eens ff snel naar het culmeettopic![]()
is die wakkere krant al bezorgd bij jullie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:17 schreef Ole het volgende:
Ik las het net in die wakkere krant...
Ging zo goed, en dan ineens als het terugkomt gaat die k&^% ziekte zo snel
eerste editie om 0.30 in de kroegquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die wakkere krant al bezorgd bij jullie?
Cool.quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:00 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik was wakker geworden, dus ik dacht ik ga even fokken
quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Bos is één van the last soldates.
Trusten Bosquote:
dat deed ik al 2 jaar niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awww is het ook
[..]
Wat doe je nu Pasc, niet meer dat tekenen ?
Of in de metro met de spits.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef Ole het volgende:
Kom net thuis!
Je kunt nu beter in de metro zitten dan op de weg
Ik mijd de spits zoveel mogelijkquote:
Ik bedoelde de gratis krant.quote:
bij mij op mijn werk exact hetzelfde. Mensen die er normaal een kwartiertje over deden, waren vandaag 3 kwartier tot een uur onderweg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
Nu weer een verhaal van iemand die tussen over het stukje Haarlem Noord - IJmuiden anderhalf uur deed. 7 KM. Normaal doe je daar een kwartier over.
Idd morgen op de fiets wordt het weer spannendquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij mij op mijn werk exact hetzelfde. Mensen die er normaal een kwartiertje over deden, waren vandaag 3 kwartier tot een uur onderweg.
Wordt nog lachen als die zooi vanavond gaat opvriezen
je lichaam zegt dat je in de kroeg hoort te zitten?quote:
Dat zal het geweest zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je lichaam zegt dat je in de kroeg hoort te zitten?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Lekker fris op de fiets
Heb ik ook een beetje last vanquote:
moet ik zo ook even doen ja..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje last van. Ben net wandelend boodschappen wezen doen. Was een drama onderweg.
anders doe je toch net alsof? Gewoon weer neerzetten die boomquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:23 schreef Bjoro het volgende:
Hoop dat die sneeuw er met de kerst nog ligt, vind ik er altijd zóóóóóó gezellig uit zien
Ik heb net bij de supermarkt een berg sneeuw aan de zijkant van de parkeerplaats zien liggen waarvan ik vermoed dat die hoop er met kerst nog wel ligtquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:23 schreef Bjoro het volgende:
Hoop dat die sneeuw er met de kerst nog ligt, vind ik er altijd zóóóóóó gezellig uit zien
Morge Boriszquote:
Net ontbeten hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja voor jou nog niet, dat snap ik
Belangrijke afspraak vanavond tong?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morge Borisz
Kan niet naar de eerste uitzending van de Mol kijken
even..... 3 uurtjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef Ole het volgende:
Ik was even in slaap gevallen om een uurtje of 4![]()
Poes maakt me net wakker
Ja, en dan s nachts naar het plafond staren..quote:
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, en dan s nachts naar het plafond staren..
Dat doe je tijdens de sex toch ook ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, en dan s nachts naar het plafond staren..
Ik zie het plafond nooit als ik sex hebquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doe je tijdens de sex toch ook ?
Och altijd bovenop dus Olequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie het plafond nooit als ik sex heb
ben jij zo beperkt in je kennis van standjes ?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben jij zo beperkt in je kennis van standjes ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben jij zo beperkt in je kennis van standjes ?
[ afbeelding ]
Dus jij kan komend weekend weer lekker kokenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:24 schreef pascalheister het volgende:
Heuj
De keuken is vandaag geleverd, en morgen wordt ie gemonteerd
mwa als de rest van het huis ook klaar is misschienquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Dus jij kan komend weekend weer lekker koken
Jij hebt wel eens een standje gekregen, wou je zeggen ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En een grapje herken je niet?
En echt, je hoeft mij niks te leren over standjes
linkje doet weinig hierquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef Ole het volgende:
leuke webcam trouwens, er gaat nog wel eens eentje omver![]()
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.php
Ben je echt zo slim om dat er uit te halenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens een standje gekregen, wou je zeggen ?
Misschien ging het wel per ongelukquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef lookinforyou het volgende:
Ben je echt zo slim om dat er uit te halen
Als je vroeger altijd braaf was geweest, had je nu natuurlijk niet met zo'n raar logo in je avatar gezetenquote:
Mijn mooie avatar bedoel jequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als je vroeger altijd braaf was geweest, had je nu natuurlijk niet met zo'n raar logo in je avatar gezeten
ik val niet echt op blondquote:
ach iedereen zo z'n afwijking dan maarquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:37 schreef lookinforyou het volgende:
Ik normaal ook niet, maar maak graag een uitzondering voor Ola
Je snapt ook nix he, ze doet haar mond wijd open en jij ziet het nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Bjoro het volgende:
Jij hebt wel eens een standje gekregen, wou je zeggen ?
Zit toch de hele tijd naar de deur te gluren, wanneer jij eindelijk binnen wandeltquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Je snapt ook nix he, ze doet haar mond wijd open en jij ziet het niet![]()
Leuke webcam Ole
Ik weet niet meer waar je huis woontquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:16 schreef Bjoro het volgende:
Zit toch de hele tijd naar de deur te gluren, wanneer jij eindelijk binnen wandelt
nog steeds op hetzelfde plekje, lieverdquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar je huis woont
slaap lekker, lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |