Zo even boodschappen doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alle boodschappen zijn binnen. Ik hoef er voor zaterdag niet meer uit.
Schijnt nogal te verschillen waar je zit. Hier (Goes) is het 3.7 graden momenteel.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo even boodschappen doen.
Is het koud buiten?
Ja sneeuwstormen rukwinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo even boodschappen doen.
Is het koud buiten?
quote:
Dan moet je ook gewoon gaan werken, ik weet tenminste dat het donderdag is vandaag!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:01 schreef Bjoro het volgende:
Beste wensen
Of is dat niet vandaag ? Ben helemaal die dagen kwijt
kan ik er iets aan doen dat ik 2 weken niet mag verschijnen op m'n werk omdat ze/we 2 weken dicht zijn ?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon gaan werken, ik weet tenminste dat het donderdag is vandaag!
dan is het alweer bijna Carnavalquote:Op woensdag 30 december 2009 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is al bijna weer januari, kan het normale leven weer beginnen.
14 feb begint het weer toch ?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
dan is het alweer bijna Carnaval
Ik ging om 7 uur even liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef Bjoro het volgende:
ik ga maar ff een tukkie doen, zou morgen zomaar weer eens laat kunnen worden
Wat ben jij er vroeg bijquote:Op donderdag 31 december 2009 01:17 schreef Anonymousz het volgende:
alvast een fijne voetbaljaar 2010 iedereen
Moggeuh Sienquote:
ja ik weetquote:Op donderdag 31 december 2009 08:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat ben jij er vroeg bij![]()
Jij ook een mooi jaar gewenst!
Mij zien jullie voor volgende avond waarschijnlijk niet meerquote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Anonymousz het volgende:
misschin ga ik om 12 uur nog een keer posten
neeeeeeeeeee waarom nietquote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mij zien jullie voor volgende avond waarschijnlijk niet meer.
Alvast fijne jaarwisseling en een mooi 2010!
Had een paar dagen geleden nog wat jonge op en wat schippersbitter. Vergezelt met de nodige pils natuurlijk. Ja, dat kan ik beter maar laten de volgende keer.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef rubbereend het volgende:oi
Nou de Jägermeister ging er vannacht goed inwas wel wat lastig opstaan
Je hebt nog een paar uur vol te houdenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff mijn ogen vallen nu al dicht.
Hoe laat is het daar oud en nieuw ?? (NL tijdquote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef popolon het volgende:
Ik ben vanavond lekker helemaal alleen thuis met de kleine op bed. Nergens heen.
De vrouw gaat naar een feest maar kan zelf even geen feesten meer zien, een week lang in NL al genoeg doorgezakt.
wat biedt de Amerikaanse TV op oudjaarsavond?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef popolon het volgende:
Ik ben vanavond lekker helemaal alleen thuis met de kleine op bed. Nergens heen.
De vrouw gaat naar een feest maar kan zelf even geen feesten meer zien, een week lang in NL al genoeg doorgezakt.
dank u dank u tot volgend jaar als het WK begintquote:Op donderdag 31 december 2009 19:28 schreef rubbereend het volgende:veel pelzier allen voor vanavond. Tot volgend jaar
See youquote:Op donderdag 31 december 2009 19:28 schreef rubbereend het volgende:veel pelzier allen voor vanavond. Tot volgend jaar
Geen flauw idee, dit is de eerste keer dat ik tv kijk op oudejaarsavond.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat biedt de Amerikaanse TV op oudjaarsavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |