Dat klopt,maar hij is toch wel redelijk bekend en geliefd nog.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:07 schreef DroogDok het volgende:
Wie?
Verder gebeurt dit natuurlijk dagelijks bij meerdere (nog) onbekendere nederlanders.
Je hoeft het ook niet te zien als iemand longkanker heeft.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:11 schreef dborhem het volgende:
[..]
Dat klopt,maar hij is toch wel redelijk bekend en geliefd nog.
Zag hem laatst nog op tv als imagoexpert en je zag niks anders aan hem.
Ach lezen over Britney die haar slipje is vergeten of Georgina die haar jopen laat fotograferen is altijd leuk hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 15:11 schreef shmoopy het volgende:
Je hebt gelijk, we doeken gewoon dit hele SHO-forum op.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:03 schreef shmoopy het volgende:
ENTERTAINMENT, Sander Simons heeft longkanker
+1 scherpquote:
Meer dan de helft overlijdt binnen een jaar, de overlevingskans na vijf jaar is een procent of tien. Meneer Simons is zijn wiskundetalent dus niet verloren.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:24 schreef Suko het volgende:
Ik ken hem alleen vaag als omroeper, van de KRO meen ik, ben hem gewoon vergeten, echt een BN-er is hij niet. Triest natuurlijk maar nu al aankondigen dat je misschien nog één of twee jaar te leven hebt lijkt me iets te prematuur. Mensen kunnen ook nog genezen en/of langer leven. Niettemin, sterkte meneer Simons.
Nou ja, tegen zo'n wiskundig talent kan ik niet op natuurlijk maar het lijkt een trend te worden, de tijden dat men verwacht (mogelijk) te overlijden qua aankondiging via de media lijken steeds langer te worden, een erg deprimerend voorzicht voor mensen die niet op tv zijn (geweest), óók ziek zijn en dezelfde kuur moeten ondergaan...maar nogmaals, het beste voor hem en andere zieke land(lot)genoten.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Meer dan de helft overlijdt binnen een jaar, de overlevingskans na vijf jaar is een procent of tien. Meneer Simons is zijn wiskundetalent dus niet verloren.
Dat is nog wel afhankelijk van het type longkankerquote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Meer dan de helft overlijdt binnen een jaar, de overlevingskans na vijf jaar is een procent of tien. Meneer Simons is zijn wiskundetalent dus niet verloren.
Kan ook een andere onderliggende oorzaak hebben. Bij mijn zus was het een bloedziekte, dachten eerst ook aan hartklachten, bleek er allemaal vocht om haar hart te zitten met kankercellen. Ook in haar longen. Zij rookte ook niet, was puur een zeer zwak bloedbeeld en afweersysteem. Je weet het toch niet....quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:43 schreef Manono het volgende:
Hoor steeds vaker van mensen met long- of alvleesklierkanker en het vreemde is, ze hebben nooit gerookt. Vaak sporten ze en leven ze zelfs gezond. Zou meeroken dan nog slechter of hebben mensen die ruig leven misschien een aangepast syteem ontwikkeld? Zoals iemand die altijd in een steriele omgeving heeft geleefd niet tegen bacterieen kan? Wel raar!
Ook vaak op BNR te horen. Aardige gast.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Malahide het volgende:
Slecht nieuws. Hij doet nu ook interviews bij Het Gesprek, laatst nog met Nelly Frijda.
Hoop dat hij er bovenop komt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:40 schreef dborhem het volgende:
Ik heb nog even online dat segment met hem gekeken.
Hij ziet er nu echt anders uit,ogen staan heel dik ineens.
Wel bijzonder hoe laconiek hij ermee om gaat,mijn moeder deed ook zo,ging gewoon door met zonnen en roken,diagnose was nog maar een jaar te leven.
Zelden iemand zo intens van het leven zien genieten.
Diagnose was december 1991 en ze is overleden januari 1993,dus een jaar en nog wat.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 04:01 schreef Manono het volgende:
Sorry dat ik het vraag maar je zegt het zo, leefde ze ook nog maar een jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |